Dan is het goedquote:
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondroodquote:
Koekje erbijquote:Op donderdag 4 december 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondrood.
Dan ben ik nog geen 50 hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ons idd nog wel posten in 2030 vanuit Avondrood.
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektquote:Op donderdag 4 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Zou wel leuk zijn, over 20 jaar, dat iedereen hier nog (af en toe) komt
Af en toe?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Zou wel leuk zijn, over 20 jaar, dat iedereen hier nog (af en toe) komt
Stomforum.nl?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektWaar moet ik me dan online vervelen en bioscoopvriendjes vandaan halen?
Je kan altijd mij appen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou jullie wel missen als dit wordt opgedoektWaar moet ik me dan online vervelen en bioscoopvriendjes vandaan halen?
quote:
Een ander forum zoekenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Qyroz.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Zijn wel een hoop mensen afgehaakt trouwens, door de jaren heen. PetitLapin, Sabrina, JoeyT, Tranceptor, melismay, thisbe, Phae, WeirdMickey, Qyroz, etc.
Hoe heette die andere sneue ook alweer? BttD toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Qyroz.
Wat een sukkel was dat. Blij dat ie weg is.
Ik kan er nog wel 30 bedenken. Denk ik. Ben de meeste alweer vergeten. Weinig indruk gemaakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Zijn wel een hoop mensen afgehaakt trouwens, door de jaren heen. PetitLapin, Sabrina, JoeyT, Tranceptor, melismay, thisbe, Phae, WeirdMickey, Qyroz, etc.
Gelukkig nooit echt gekend, al ook heeeeeel af en toe kwam ie nog eens langs. Gelijk weggepest, zoals enkel wij daar goed in zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Qyroz.
Wat een sukkel was dat. Blij dat ie weg is.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komt nog heeeeeel af en toe buurten
Zal ik doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Burdie het volgende:
zeg maar dat ik 'm mis
.
Is hij nog bij zijn borderline vriendinnetje, en/of scharrel?
Sabrina maakte daarentegen een behoorlijke indruk...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel 30 bedenken. Denk ik. Ben de meeste alweer vergeten. Weinig indruk gemaakt.
Qyroz ook?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaanquote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Burdie het volgende:
[..].
En dan zit ik al weer 14 jaar op FOK! mijn tijd te verdoen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaan
Ze komen gewoon niet door de keuring heen, voldoen niet aan onze hoge standaarden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Nieuwe aanwinst hier zou ook niet verkeerd zijn, maar we pesten iedereen te goed weg
Zouden wijzelf wel door de keuring komen?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komen gewoon niet door de keuring heen, voldoen niet aan onze hoge standaarden.
Wij ZIJN de standaarden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zouden wijzelf wel door de keuring komen?
Niet mijn kinderenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zal inmiddels ook al wel 3 kinderen hebben uitgepoept.
Ik 12 jaar en 3 weken. Where did the time goquote:Op donderdag 4 december 2014 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan zit ik al weer 14 jaar op FOK! mijn tijd te verdoen.![]()
Ik zo van mijn leven wat doe je?
Dit zijn namen uit de begin jaren van de R&P SC.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die namen zeggen me allemaal niets. En ik heb er ook al een aantal zien komen en gaan
We moeten [Singles] er natuurlijk nog even bij trekken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit zijn namen uit de begin jaren van de R&P SC.
Ik ben netjes getrouwd.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks schat. Over apenballen gesproken, heb jij nog wel eens sappige verhalen, of is dat helemaal over?
quote:
Dat is aan haar om evt te vertellen uiteraardquote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, waar is die ineens, zij was tof
Zullen we samen gaan lijnen?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
Vroeger, toen alles beter was.
30 kilo geleden.
Leuke meid was dat ja!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, waar is die ineens, zij was tof
Idd, dat zou toch wel de kers op de R&P taart zijn. Q en CL samen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan jullie maar samen wat lichaamsbeweging hebben ja
Newbie!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:41 schreef Kluts het volgende:
Ik zit al vanaf 2008 op Fok!
Maar in verhouding een newbie!
Hartaanval op je 40equote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon gaan trouwen, hoeven we niet meer te gaan lijnen..
quote:
Zou je dat nu wel doen...?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters daten, ik denk dat ik het ook maar weer moet gaan doen.
Als dat gebeurt kun je heel Fok opdoeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, dat zou toch wel de kers op de R&P taart zijn. Q en CL samen.
Hebben we niets meer om over te speculeren.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat gebeurt kun je heel Fok opdoeken.
Nee we blijven jullie volgen. Jullie zijn een beetje de Brooke en Ridge van Fok! natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van CL blijf je af hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters daten, ik denk dat ik het ook maar weer moet gaan doen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij laat je makkelijk ontmoedigen!quote:
Ik ben in de wederopbouwfase nogquote:Op donderdag 4 december 2014 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij laat je makkelijk ontmoedigen!
Snapchat, instagram.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar hangen die tegenwoordig uit eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |