We moeten [Singles] er natuurlijk nog even bij trekken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit zijn namen uit de begin jaren van de R&P SC.
Ik ben netjes getrouwd.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks schat. Over apenballen gesproken, heb jij nog wel eens sappige verhalen, of is dat helemaal over?
quote:
Dat is aan haar om evt te vertellen uiteraardquote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, waar is die ineens, zij was tof
Zullen we samen gaan lijnen?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
Vroeger, toen alles beter was.
30 kilo geleden.
Leuke meid was dat ja!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, waar is die ineens, zij was tof
Idd, dat zou toch wel de kers op de R&P taart zijn. Q en CL samen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan jullie maar samen wat lichaamsbeweging hebben ja
Newbie!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:41 schreef Kluts het volgende:
Ik zit al vanaf 2008 op Fok!
Maar in verhouding een newbie!
Hartaanval op je 40equote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon gaan trouwen, hoeven we niet meer te gaan lijnen..
quote:
Zou je dat nu wel doen...?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters daten, ik denk dat ik het ook maar weer moet gaan doen.
Als dat gebeurt kun je heel Fok opdoeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, dat zou toch wel de kers op de R&P taart zijn. Q en CL samen.
Hebben we niets meer om over te speculeren.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat gebeurt kun je heel Fok opdoeken.
Nee we blijven jullie volgen. Jullie zijn een beetje de Brooke en Ridge van Fok! natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van CL blijf je af hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters daten, ik denk dat ik het ook maar weer moet gaan doen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij laat je makkelijk ontmoedigen!quote:
Ik ben in de wederopbouwfase nogquote:Op donderdag 4 december 2014 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij laat je makkelijk ontmoedigen!
Snapchat, instagram.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar hangen die tegenwoordig uit eigenlijk?
KPD SC / Relatie SC / SEX SC gok ik zoquote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben in de wederopbouwfase nog.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zal inmiddels ook al wel 3 kinderen hebben uitgepoept.
Je moet ook bij TMF-chat zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. En ik maar zitten vissen op CU2. Stomme generatiekloof.
Ook weer zo, heeft er ook mee te maken denk ik zoquote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd?Dan ben je toch al richting de afbouwfase aan het gaan?
Ik noteer het even. Werkt dat ook met Mosaic of moet ik overstappen naar Netscape?quote:
The circle of life.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, heeft er ook mee te maken denk ik zo.
Tripodquote:Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OEeh
En zo'n andere chatroom, daar kwamen mijn eerste internet dates vandaan![]()
![]()
Geen idee, maar heb je ook ICQ?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik noteer het even. Werkt dat ook met Mosaic of moet ik overstappen naar Netscape?
Ik mis vroeger. Dat je bij het slapen je pc aan liet staan om niets op IRC te missen.quote:
Sorry popje, ik ga Q niet dwarsbomenquote:
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis vroeger. Dat je bij het slapen je pc aan liet staan om niets op IRC te missen.
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprakquote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.
'ZIE MIJ'quote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprak
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. En ik maar zitten vissen op CU2. Stomme generatiekloof.
Hij weet dat wij voor elkaar bestemd zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als ie zich niet zo snel had laten overhalen
Held.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry popje, ik ga Q niet dwarsbomen.
Gelukkig maakt dat met Whatsapp niet meer uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.
"Waarom gebeurt mij dit???????"quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Je MSN-status, de voorloper van de 'vraag aan mij wat er met me is'-Facebook statussen.
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Je MSN-status, de voorloper van de 'vraag aan mij wat er met me is'-Facebook statussen.
Of een of andere regel uit n songtekst vaneen of aander deprimerend nummer.quote:
Toen was het nog passief, relatief.. Of je moest het idd in je naam gooien.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Niet. Daarom had ik toen ook geen leven. Maar wel FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?
Toen je alleen berichtjes kon sturen als de ander ook online wasquote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprak
Je slaat Hyves overquote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Afspreken hoelaat je online kwamquote:Op donderdag 4 december 2014 12:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen je alleen berichtjes kon sturen als de ander ook online was
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?
Krabbelsquote:
Je, de tieten van je vriendin bij 320x240, das was geil zeg!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!
Die chick die vergat uit te stappen. Daarmee heb ik uren zitten cammen op MSNquote:Op donderdag 4 december 2014 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!
Huisvrouwen-invasie, dan is het wel over met je social network.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Kluts het volgende:
Hyves werd op een gegeven moment te fout. Met fijne dinsdag glitterplaatjes.
Facebook haalt het aardig rap in.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Kluts het volgende:
Hyves werd op een gegeven moment te fout. Met fijne dinsdag glitterplaatjes.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Facebook haalt het aardig rap in.
Ik wacht nog tot het moment dat je je profiel goed kan pimpen met knipperende glitterplaatjes en roze kleurtjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Facebook haalt het aardig rap in.
OUD.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:27 schreef Godtje het volgende:
Wat een leuk topic!!
![]()
OUD / Bevallingspaspoortjes deel 1
quote:scheuren: klein labiarupteurtje (3 hechtingen)
Placenta: hartjesvorm700 gram
(foto placenta op verzoek)
en comic sansquote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot het moment dat je je profiel goed kan pimpen met knipperende glitterplaatjes en roze kleurtjes.
IK WIL DIE FOTO VAN DIE PLACENTA ZIEN!quote:
Eh, ieuw, wtfquote:
Ook zo fijn als je een jaar of 14 bent en iemand haalt de oude foto's weer naar boven. Hoe je daar er lekker bij ligt in je eigen poep/placentaquote:Op donderdag 4 december 2014 12:27 schreef Godtje het volgende:
Wat een leuk topic!!
![]()
OUD / Bevallingspaspoortjes deel 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |