Hartaanval op je 40equote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon gaan trouwen, hoeven we niet meer te gaan lijnen..
quote:
Zou je dat nu wel doen...?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters daten, ik denk dat ik het ook maar weer moet gaan doen.
Als dat gebeurt kun je heel Fok opdoeken.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, dat zou toch wel de kers op de R&P taart zijn. Q en CL samen.
Hebben we niets meer om over te speculeren.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat gebeurt kun je heel Fok opdoeken.
Nee we blijven jullie volgen. Jullie zijn een beetje de Brooke en Ridge van Fok! natuurlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van CL blijf je af hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
FOK!sters daten, ik denk dat ik het ook maar weer moet gaan doen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij laat je makkelijk ontmoedigen!quote:
Ik ben in de wederopbouwfase nogquote:Op donderdag 4 december 2014 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij laat je makkelijk ontmoedigen!
Snapchat, instagram.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar hangen die tegenwoordig uit eigenlijk?
KPD SC / Relatie SC / SEX SC gok ik zoquote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben in de wederopbouwfase nog.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zal inmiddels ook al wel 3 kinderen hebben uitgepoept.
Je moet ook bij TMF-chat zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. En ik maar zitten vissen op CU2. Stomme generatiekloof.
Ook weer zo, heeft er ook mee te maken denk ik zoquote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd?Dan ben je toch al richting de afbouwfase aan het gaan?
Ik noteer het even. Werkt dat ook met Mosaic of moet ik overstappen naar Netscape?quote:
The circle of life.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, heeft er ook mee te maken denk ik zo.
Tripodquote:Op donderdag 4 december 2014 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OEeh
En zo'n andere chatroom, daar kwamen mijn eerste internet dates vandaan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |