Sorry popje, ik ga Q niet dwarsbomenquote:
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis vroeger. Dat je bij het slapen je pc aan liet staan om niets op IRC te missen.
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprakquote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.
'ZIE MIJ'quote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprak
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. En ik maar zitten vissen op CU2. Stomme generatiekloof.
Hij weet dat wij voor elkaar bestemd zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als ie zich niet zo snel had laten overhalen
Held.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry popje, ik ga Q niet dwarsbomen.
Gelukkig maakt dat met Whatsapp niet meer uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je altijd online was op MSN maar je status op offline zette om niet te laten blijken dat je geen leven had.
"Waarom gebeurt mij dit???????"quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Je MSN-status, de voorloper van de 'vraag aan mij wat er met me is'-Facebook statussen.
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Je MSN-status, de voorloper van de 'vraag aan mij wat er met me is'-Facebook statussen.
Of een of andere regel uit n songtekst vaneen of aander deprimerend nummer.quote:
Toen was het nog passief, relatief.. Of je moest het idd in je naam gooien.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Niet. Daarom had ik toen ook geen leven. Maar wel FOK!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?
Toen je alleen berichtjes kon sturen als de ander ook online wasquote:Op donderdag 4 december 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of de hele tijd offline/online ging, omdat je wou dat die ander je aansprak
Je slaat Hyves overquote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Kluts het volgende:
Afspreken hoelaat je online kwamquote:Op donderdag 4 december 2014 12:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen je alleen berichtjes kon sturen als de ander ook online was
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas zonder foto updates van je lunch. Hoe konden we toch leven vroeger?
Krabbelsquote:
Je, de tieten van je vriendin bij 320x240, das was geil zeg!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!
Die chick die vergat uit te stappen. Daarmee heb ik uren zitten cammen op MSNquote:Op donderdag 4 december 2014 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hadden wel webcams met 0, 1 megapixel!
Huisvrouwen-invasie, dan is het wel over met je social network.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Kluts het volgende:
Hyves werd op een gegeven moment te fout. Met fijne dinsdag glitterplaatjes.
Facebook haalt het aardig rap in.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Kluts het volgende:
Hyves werd op een gegeven moment te fout. Met fijne dinsdag glitterplaatjes.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Facebook haalt het aardig rap in.
Ik wacht nog tot het moment dat je je profiel goed kan pimpen met knipperende glitterplaatjes en roze kleurtjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Facebook haalt het aardig rap in.
OUD.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:27 schreef Godtje het volgende:
Wat een leuk topic!!
![]()
OUD / Bevallingspaspoortjes deel 1
quote:scheuren: klein labiarupteurtje (3 hechtingen)
Placenta: hartjesvorm700 gram
(foto placenta op verzoek)
en comic sansquote:Op donderdag 4 december 2014 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot het moment dat je je profiel goed kan pimpen met knipperende glitterplaatjes en roze kleurtjes.
IK WIL DIE FOTO VAN DIE PLACENTA ZIEN!quote:
Eh, ieuw, wtfquote:
Ook zo fijn als je een jaar of 14 bent en iemand haalt de oude foto's weer naar boven. Hoe je daar er lekker bij ligt in je eigen poep/placentaquote:Op donderdag 4 december 2014 12:27 schreef Godtje het volgende:
Wat een leuk topic!!
![]()
OUD / Bevallingspaspoortjes deel 1
Dat doet het idd altijd goed op het schoolplein van het VMBO.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook zo fijn als je een jaar of 14 bent en iemand haalt de oude foto's weer naar boven. Hoe je daar er lekker bij ligt in je eigen poep/placenta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |