abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147280656
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze is wel herkenbaar op die foto maar haar gezicht wordt afgedekt met die andere foto.
Hmm ok, zie het niet goed. Het lijkt mij een foto van bovenaf "genomen" (meer de knop ingedrukt terwijl je geen foto wilde maken) van Kris' achterhoofd.

quote:
Ik denk zelfs wat vingers te zien onder haar nek, alsof iemand haar hoofd dus vasthoudt. Slanke vingers. Maar is lastig, kan me vergissen.
En wat betreft trofee, zou kunnen. Zoals 11en30 ook al wat andere zieke psycho dingen noemde.
Het kunnen ook Kris' vingers zelf zijn? Iemand zag rode nagellak?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 4 december 2014 @ 15:55:08 #102
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147281070
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hmm ok, zie het niet goed. Het lijkt mij een foto van bovenaf "genomen" (meer de knop ingedrukt terwijl je geen foto wilde maken) van Kris' achterhoofd.

[..]

Het kunnen ook Kris' vingers zelf zijn? Iemand zag rode nagellak?
dat met die rode nagellak is haar oorlel. Jammer dat je het niet goed ziet, als je het eenmaal ziet twijfel je ook niet meer dan is het vrij duidelijk.
  donderdag 4 december 2014 @ 15:56:21 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147281100
Dat met die vingers is minder duidelijk, dat is een gokje.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:04:23 #104
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147281329
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:36 schreef El_Matador het volgende:
Wat doet de zoon van de Master of the Mountain daar met die meid en dat kampvuurtje?
Professor zelfs ;) :7

Omdat:

Het interesseert mij ook geen hork, maar de heren hechten nogal aan hun titels. Hetzelfde als dat ik Peter de Vries zeg.. niemand weet zo wie ik bedoel. ;(
pi_147281389
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat met die rode nagellak is haar oorlel. Jammer dat je het niet goed ziet, als je het eenmaal ziet twijfel je ook niet meer dan is het vrij duidelijk.
:P Net als die man met het petje.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_147281415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:04 schreef Perico het volgende:

[..]

Omdat:
[ afbeelding ]

Het interesseert mij ook geen hork, maar de heren hechten nogal aan hun titels. Hetzelfde als dat ik Peter de Vries zeg.. niemand weet zo wie ik bedoel. ;(
Ik mis de King of the mountain
pi_147281440
quote:

[..]

Omdat:
[ afbeelding ]

Ik leg mij nederig neer bij deze grote fout. :@

Heeft de Professor al de fotolocaties van die nacht opgespoord, trouwens?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147281495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:07 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik mis de King of the mountain
Simba was ook mee?

pi_147281592
quote:
10s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

U leest het goed.
nou ja Matador, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ben hier behoorlijk serieus bezig en om dan een lsd verslaafde te worden genoemd gaat mij net iets te ver!
pi_147281627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:13 schreef ToniB het volgende:

[..]

nou ja Matador, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ben hier behoorlijk serieus bezig en om dan een lsd verslaafde te worden genoemd gaat mij net iets te ver!
Mag je vinden.

Ik vind mannetjes met petjes zoeken in foto's van overduidelijk lage kwaliteit nogal zinloos. Helemaal omdat degenen met wel de volledige versies dit ook nooit genoemd hebben.

Maar ga vooral je gang jongen. :)

donderdag 4 december 2014 @ 16:20:11 #111
28033 Pek
je moet wat
pi_147281747
quote:
17s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Simba was ook mee?

[ afbeelding ]
Dat is wel een mooi plaatjen :)
In de aanbieding: digitale camera, nauwelijks gebruikt, licht beschadigd :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:20:55 #112
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147281778
quote:
6s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:08 schreef El_Matador het volgende:
Heeft de Professor al de fotolocaties van die nacht opgespoord, trouwens?
Het schijnt al sinds de verdwijning regenseizoen te zijn.. iedereen spoelt van de berg af, behalve de Indianen. De broer van de professor staat wel op de groepsfoto's van de elite eenheden die begin april overal gezocht hebben.

Dan heb je een team met PM, de buurman van de Serven.. met L, de Master .. met E, de broer van de professor.. en die vinden toch niks. Een betere crew is niet denkbaar.

Op 15 april staat PM samen met Hermano-Prof. . zelfs bij wat lijkt, de monding van de Rio Changuinola, bij Bocas del Toro.

Ze lijken dus toen de hele trek gemaakt te hebben tot aan de kust. Ik hoop dat Baru nog een poging waagt, al is hij laag in rang. Anders is het wachten op de Dutch Expedition.
pi_147281823
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:20 schreef Perico het volgende:

[..]

Het schijnt al sinds de verdwijning regenseizoen te zijn.. iedereen spoelt van de berg af, behalve de Indianen. De broer van de professor staat wel op de groepsfoto's van de elite eenheden die begin april overal gezocht hebben. Dan heb je een team met PM, de buurman van de Serven.. met L, de Master .. met E, de broer van de professor.. en die vinden toch niks.
:D

quote:
Op 15 april staat PM samen met Hermano-Prof. . zelfs bij wat lijkt, de monding van de Rio Changuinola, bij Bocas del Toro. Ze lijken dus toen de hele trek gemaakt te hebben tot aan de kust.
Die dag vloog ie mee met de helikopter van SINAPROC. Zie zijn eigen Facebook.

quote:
Ik hoop dat Baru nog een poging waagt. Anders is het wachten op de Dutch Expedition.
^O^

pi_147281917
Nu blijkt dat er toch meer gegevens bekend zijn dan wij wisten, vraag ik me wel af op basis waarvan de familie Froon een verdwaling kan accepteren en de familie Kremers niet.
pi_147281923
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef El_Matador het volgende:

Het lijkt mij een foto van bovenaf "genomen" (meer de knop ingedrukt terwijl je geen foto wilde maken) van Kris' achterhoofd.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
pi_147282183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef 11en30 het volgende:
Power on (om bereik te checken?) ook op een moment buiten het schema (en patroon) van Geruisloos (11:46).

Wat kunnen we herleiden uit het contact met de wifi van Spanish by the river?
Dat er die ochtend van 1 april geen contact met de wifi is geweest? Of dat er niet (succesvol) op de wifi is ingelogd?
Dat ze op 31mrt om 16:44 niet op het Pianista pad waren om dat te verkennen? Of toen al weer terug? Hoe past dat in de getuigenverklaringentheorie?
Als ze alweer terug waren kloppen de getuigen verklaringen niet, (niet met 1 april) en niet met 31 maart.
Of ze kloppen wel en had Kris haar telefoon niet bij zich.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:46:43 #117
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147282416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:26 schreef MidnightB00m het volgende:
Nu blijkt dat er toch meer gegevens bekend zijn dan wij wisten, vraag ik me wel af op basis waarvan de familie Froon een verdwaling kan accepteren en de familie Kremers niet.
Goede vraag. Het lijkt erop alsof ze berusten in het lot en dat een andere gedachte dan verdwaling te pijnlijk is. Martijn verscheen bij Pauw om te zeggen: hoop dat het nu echt klaar is. Ze prefereren liever de rust dan dat de zaak open blijft, om de toedracht te achterhalen. Voor hen is het goed zo.
pi_147282482
quote:

[..]

Omdat:
[ afbeelding ]

Is zeg altijd Peter R. Uitgesproken als Peter met z'n Air.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:26 schreef MidnightB00m het volgende:
Tja.. op basis van dezelfde feiten, mag je aannemen. Dan is het maar hoe je aankijkt tegen handelingen (of juist het achterwege laten ervan) en beslissingen, die vanuit de huiskamer niet voor de hand lijken te liggen. Verder hebben nabestaanden natuurlijk emotionele overwegingen factoren, die wij niet hebben.
Met dat laatste kun je nogal wat kanten uit, met als extremen, kort door de bocht:

• een misdaad te gruwelijk vinden, en daar niet aan willen
• ongelukkige beslissingen niet accepteren, en een schuldige zoeken voor het verlies

Verder hebben mensen, vooral als ze nogal stellige uitspraken gedaan hebben, vaak de neiging om bij het ingenomen standpunt te blijven.
En tenslotte is het denkbaar, dat er nog op misdaad als mogelijkheid "gespeeld" wordt, omdat een heropening, verder zoeken naar resten enz, dan kansrijker geacht worden.
pi_147282544
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:50 schreef JustinCase het volgende:
Is zeg altijd Peter R. Uitgesproken als Peter met z'n Air.
Says who? :D

De heer De Vries heeft in ieder geval een enorm cv en veel bereikt, dat valt voor JustinCase wel mee tot nog toe. :*

pi_147282661
quote:
10s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Says who? :D

De heer De Vries heeft in ieder geval een enorm cv en veel bereikt, dat valt voor JustinCase wel mee tot nog toe. :*
RTL boulevard
DWDD
SBS6
DWDD
Pauw
RTL boulevard

Hij en z'n team hebben misschien veel bereikt,(OM een handje geholpen) mede dankzij speurneus werk van oa Michel Kraay.
Die Kraay is dan de pineut en opdrachtgevers ( vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan) blijven buiten schot.
pi_147282682
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:57 schreef Lutalo het volgende:

[..]

RTL boulevard
DWDD
SBS6
DWDD
Pauw
RTL boulevard

Hij en z'n team hebben misschien veel bereikt,(OM een handje geholpen) mede dankzij speurneus werk van oa Michel Kraay.
Die Kraay is dan de pineut en opdrachtgevers ( vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan) blijven buiten schot.
Wie is Kraay? Pineut? Opdrachtgevers? Ik volg je ff niet?

donderdag 4 december 2014 @ 16:59:25 #122
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147282724
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef Perico het volgende:
De fraai vormgegeven reportage was een hart onder de riem van ons, websleuthers. Delen uit het dossier prijsgeven, wetend dat er gepauzeerd gaat worden... de extra foto. Je wordt er zo toch meer in betrokken.

Aannemend dat je voor de wet niet minder waard bent dan een journalist en de politie en het OM ook jou dient, zou je een beroep kunnen doen op de WOB om inzage te mogen krijgen,
Bij een WOB verzoek kan nog heel veel achtergehouden worden, als openbaarmaking van stukken info schadelijk kunnen zijn voor de betrokkenen of het onderzoek.
Je zult misschien ietsje meer krijgen dan nu, maar niet noemenswaardig.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_147282789
quote:
15s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie is Kraay? Pineut? Opdrachtgevers? Ik volg je ff niet?
http://www.michelkraay.nl/index.php
pi_147282943
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D

Wat doet de zoon van de Master of the Mountain daar met die meid en dat kampvuurtje? Beetje dollen? Of zou dit zijn vorige slachtoffer zijn?

Die Osman V. is wel verdacht, die dood zo vreemd en op de vrijdag 4 april...
Achter die boom ligt nog een meisje, met groen shirt aan
Wat vind jij van de reacties die er bij staan, mijn kennis van Spaans is beperkt

Een meisjes dat in slaapt valt tijdens een picknick, oke maar twee??

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 04-12-2014 17:18:15 ]
pi_147282952

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')