abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2014 @ 13:12:02 #51
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147276579
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:19 schreef ToniB het volgende:
ik denk dat ze daar nog leeft. Er zit teveel "beweging" in het haar.
Nog even over die foto 509. Die is dus gewist nadat de nachtfoto's zijn genomen, begrijp ik dat goed? Anders was hij overschreven door 510? Als dit zo is denk ik niet dat K of L deze hebben gewist want dan zou de foto van de haren een echt mislukte foto zijn en juist 1 om te wissen, waarom zou je dan juist die foto erin laten? Waarom Uberhaupt 1 foto wissen als er zeker nog 80/90 donkere mislukte foto's op staan?
509 is gewist nadat minstens één andere foto is genomen, anders had de eerstvolgende foto weer nummer 509 gekregen.
Hij is overschreven door latere foto's, of er is nooit een foto 509 geweest.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 4 december 2014 @ 13:14:14 #52
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147276641
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Lutalo het volgende:

[..]

En na 508 509 klopt de fotonummering niet meer/loopt terug en het tijdschema ook?
Voor zover ik de lijst kan zien in die video lopen de nummering en de tijden van de foto's gewoon door - alleen 509 ontbreekt.
pi_147276668
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:12 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

509 is gewist nadat minstens één andere foto is genomen, anders had de eerstvolgende foto weer nummer 509 gekregen.
Hij is overschreven door latere foto's, of er is nooit een foto 509 geweest.
Dat laatste wel, dat zeg je zelf. Gewist, dus heeft bestaan.

We weten alleen niet hoe laat en op welke die foto is genomen, of het voor die nacht is en we weten niet eens welk fotonummer de eerste van die nacht is...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147276686
Er is helemaal niks te zien op de foto.

We hebben hier maanden lang lopen te discussieren over de andere foto's en dat heeft niks opgeleverd.
Gaat bij deze foto ook niet gebeuren.

Alle foto's zijn al lang uitvergroot en bestudeerd door mensen met beter apparatuur dan dat wij met zn allen hebben.
Er valt op alle foto's gewoon niets duidelijk te zien. en gaan deze foto's ons niet vertellen wat er met de meiden is gebeurd. :N :N :N :N :N
pi_147276779
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:16 schreef jackie12 het volgende:
Er is helemaal niks te zien op de foto.

We hebben hier maanden lang lopen te discussieren over de andere foto's en dat heeft niks opgeleverd.
Gaat bij deze foto ook niet gebeuren.

Alle foto's zijn al lang uitvergroot en bestudeerd door mensen met beter apparatuur dan dat wij met zn allen hebben.
Er valt op alle foto's gewoon niets duidelijk te zien. en gaan deze foto's ons niet vertellen wat er met de meiden is gebeurd. :N :N :N :N :N
Die "boot" die Steffens denkt te zien, wil ik anders wel bekijken...

Over de andere foto's heb je gelijk. Op een paar LSD-verslaafden na, die zien mannetjes met petjes, bloed en benen op fotootjes van 1024x768 resolutie :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 4 december 2014 @ 13:20:42 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147276797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:05 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Hmm... zag dat er echt niet in. Zag wel een vinger met restjes nagellak en nagelriem.
als het er wel in ziet dan zie je ook duidelijk waar de haargrens zit, precies haar gezicht is afgedekt, de foto is tot vlak over haar wenkbrauw gelegd. Het zal een reden hebben dat ee haar gezicht niet zien, misschien te prive, misschien ogen open met levenloze blik...
  donderdag 4 december 2014 @ 13:24:04 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147276885
Ik zit mobiel waar kan ik easy fotos uploaden zonder registratie, iemand die dat weet?
pi_147277068
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:24 schreef Marrije het volgende:
Ik zit mobiel waar kan ik easy fotos uploaden zonder registratie, iemand die dat weet?
http://imgur.com/
Make my day!
  donderdag 4 december 2014 @ 13:35:52 #59
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147277175
quote:
dank je en ook die ander via pm

Let niet op mn tekenkunst, blauwe stip is de plek van de pupil, blauwe streep plek van de wenkbrauw. Kun je dus ook de haargrens van voorhoofd en zijkant beetje zien. Gele rondje, beige haarclip.

wel ff naar de originele foto kijken om het te zien.
bij de punt van de bedekkende foto zit haar rechter oor.
als je de foto beetje draait naar rechts zie je het beter en het haar is dan niet zo'n warboel.

http://imgur.com/3ftXISl
pi_147277253

[ Bericht 100% gewijzigd door Lutalo op 04-12-2014 13:39:52 ]
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  donderdag 4 december 2014 @ 13:42:26 #61
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147277358
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef El_Matador het volgende:
We weten alleen niet hoe laat en op welke die foto is genomen, of het voor die nacht is en we weten niet eens welk fotonummer de eerste van die nacht is...
Ik heb alle fototijden gedestilleerd uit de stilgezette beelden van de reportage. Foto 510 is genomen op 8 april 7:28, originele tijd. Foto 550 is van 7:39:54.

Omdat de eerste foto van de dag 477 lijkt of daaromtrent, en er fototijden zijn van 17:20, ten opzichte van 19:00 op de top, kan er wellicht ook een streep door de aanname dat het eerste stuk met een 4x4 is afgelegd. Ze hebben vast beelden geschoten vanaf het begin bij de mooie rivierpassages.

Ook zijn er op de top binnen twee minuten acht foto's geschoten. Niet dat dat de oplossing naderbij brengt..
pi_147277405
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Voor zover ik de lijst kan zien in die video lopen de nummering en de tijden van de foto's gewoon door - alleen 509 ontbreekt.
Als de lijst klopt zullen er foutjes zijn gemaakt bij het zetten van de tijden onder de getoonde foto's, daar klopte 1 en ander niet aan.
Dan ga ik maar uit van de lijst.
  donderdag 4 december 2014 @ 13:45:27 #63
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147277427
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Als de lijst klopt zullen er foutjes zijn gemaakt bij het zetten van de tijden onder de getoonde foto's, daar klopte 1 en ander niet aan.
Dan ga ik maar uit van de lijst.
Ja, mee eens.
pi_147277546
Interessante ontwikkelingen hier. Deze foto hoort dus bij de reeks nachtfoto's? Dan kan ik me namelijk voorstellen dat er iets is gebeurt (met Kris) en dat de camera is gebruikt om het onheil 'bij te schijnen'. Het is ongelooflijk donker in zo'n bos 's nachts dus als je zelf niet weet wat er precies is voorgevallen en je hebt geen zaklamp bij de hand kan ik me zo'n actie voorstellen. Takje neergelegd als indicator voor haarzelf om het nog terug te vinden?
  donderdag 4 december 2014 @ 13:51:31 #65
37248 BertV
Klei indiaan
pi_147277592
Het is ook bizar dat ik van ongeluk naar misdrijf weer naar ongeluk ga.
Er is gewoon te weinig info. Deze informatie wordt, zoals hier al gezegd, gedruppeld om de zaak actueel te houden.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  donderdag 4 december 2014 @ 13:52:01 #66
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147277604
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:42 schreef Perico het volgende:

Ik heb alle fototijden gedestilleerd uit de stilgezette beelden van de reportage.
Kun je de fototijden hier neerzetten of PM'en? Bvd.
pi_147277683
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:24 schreef Marrije het volgende:
http://imgur.com/ , weet niet of het ook (goed) mobiel werkt.

donderdag 4 december 2014 @ 13:57:11 #68
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147277763
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:49 schreef blondetrien het volgende:
Interessante ontwikkelingen hier. Deze foto hoort dus bij de reeks nachtfoto's? Dan kan ik me namelijk voorstellen dat er iets is gebeurt (met Kris) en dat de camera is gebruikt om het onheil 'bij te schijnen'. Het is ongelooflijk donker in zo'n bos 's nachts dus als je zelf niet weet wat er precies is voorgevallen en je hebt geen zaklamp bij de hand kan ik me zo'n actie voorstellen. Takje neergelegd als indicator voor haarzelf om het nog terug te vinden?
Ja, de serie nachtfoto's begint op het moment dat de maan ondergaat (opgemerkt door Mata).
Ik denk ook dat een deel van de foto (het gezicht?) opzettelijk is afgedekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Domnivoor op 04-12-2014 14:32:17 ]
  donderdag 4 december 2014 @ 13:58:45 #69
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147277819
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
Kun je de fototijden hier neerzetten of PM'en? Bvd.
Zal ik doen als ik thuis ben :) .. al is het ook wel met slagen om de arm.. is het een 8, 9 of nul geblurd.. maar ok, beter dan niets.

Stel je had alle 130 foto's, zat je met 26.000 datawaardes. Ik denk ook niet dat die uitgeprint in het rapport zitten, wellicht alleen dit overzicht van de tijden naast de nummering.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:07:35 #70
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147278070
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

http://imgur.com/ , weet niet of het ook (goed) mobiel werkt.
ja, super snel en zonder poespas
pi_147278082
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:51 schreef BertV het volgende:
Er is gewoon te weinig info. Deze informatie wordt, zoals hier al gezegd, gedruppeld om de zaak actueel te houden.
Heb ik ook. Pff...
pi_147278309
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die "boot" die Steffens denkt te zien, wil ik anders wel bekijken...

Over de andere foto's heb je gelijk. Op een paar LSD-verslaafden na, die zien mannetjes met petjes, bloed en benen op fotootjes van 1024x768 resolutie :')
Pardon?
pi_147278444
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:51 schreef BertV het volgende:
Gewoon alle opties open houden. :)
Make my day!
pi_147278573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Pardon?
U leest het goed.

pi_147278645
Zonder arrogant te willen klinken en ons al te hoog aan te schrijven maar waarom heb ik het rare idee dat als alle informatie die er is hier gedeeld zou worden, het onderzoek al veel verder zou zijn dan dat tot nu toe is.
Geef gewoon het NFI rapport vrij in de media.
Laat de originele foto's zien etc etc
Sleutingh ofzo heet dat toch?
pi_147278676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef jackie12 het volgende:
Zonder arrogant te willen klinken en ons al te hoog aan te schrijven maar waarom heb ik het rare idee dat als alle informatie die er is hier gedeeld zou worden, het onderzoek al veel verder zou zijn dan dat tot nu toe is.
Laat de originele foto's zien etc tec.
Slechter dan de Panamese Prutsers is gelukkig niet mogelijk, dus ja, baat het niet, schaden doet het ook niet.

pi_147278707
quote:
12s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Slechter dan de Panamese Prutsers is gelukkig niet mogelijk, dus ja, baat het niet, schaden doet het ook niet.
1 vandaag heeft t rapport. De Telegraaf. De rechercheurs.
Er zal toch een moment moeten komen dat die gelekt gaat worden of gepubliceerd
pi_147278719
Dat zou geweldig zijn.
pi_147278742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:30 schreef jackie12 het volgende:

[..]

1 vandaag heeft t rapport. De Telegraaf. De rechercheurs.
Er zal toch een moment moeten komen dat die gelekt gaat worden of gepubliceerd
Ik verwacht meer uit Panama, die zijn wat sneller in hun berichtgeving. Via die Arrocha kan er wel wat gelekt worden. Neem aan dat de familie de gegevens ook als troefkaart in de hand houdt om die Pitti en haar boevenbende aan te klagen. Terecht, uiteraard.

pi_147278789
Nou ik hou in ieder geval op met speuren op foto's... heb het op mijn Note 4 nog een keer geprobeerd, maar zie er nu weer ergens een neus in :@

Hoop inderdaad dat er meer gegevens bekend worden gemaakt met toestemming van de ouders.
pi_147279133
quote:
10s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

U leest het goed.
Was jij degene die beweerde dat water uit die (berg) beekjes niet gedronken kon worden?
pi_147279149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Was jij degene die beweerde dat water uit die (berg) beekjes niet gedronken kon worden?
Nee, dat was ik niet.

donderdag 4 december 2014 @ 14:46:07 #83
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147279181
De fraai vormgegeven reportage was een hart onder de riem van ons, websleuthers. Delen uit het dossier prijsgeven, wetend dat er gepauzeerd gaat worden... de extra foto. Je wordt er zo toch meer in betrokken.

Aannemend dat je voor de wet niet minder waard bent dan een journalist en de politie en het OM ook jou dient, zou je een beroep kunnen doen op de WOB om inzage te mogen krijgen,
pi_147279269
In ieder geval blijken de nachtfoto's geen dwaalspoor of probeersels van random plaatjes. Verder wil ik opmerken, dat het nu vaak geopperde scenario van Lisanne die na een zoektocht Kris vindt en dan vastlegt wat er met Kris gebeurd is, mij niet het meest waarschijnlijk voorkomt.
Als je een digitale camera voorhanden hebt, en je bent zelf mobiel, dan kun je de camera het verhaal vertellen, als dat je doel is. Dan had je nu een opname gehad met gesproken woord, en, of of, iets met selfies in de situatie eromheen.
Wat dit allemaal wel is begrijp ik natuurlijk ook niet, maar ik heb al een tijd het zwaar speculatieve gevoel dat de foto's een poging waren om iets van een onmogelijk moeilijk, misschien laatste moment vast te leggen. Zwaargewond, misschien door andere oorzaken niet in staat vrij te bewegen misschien door toedoen van anderen.
Puur het gevoel he.
  donderdag 4 december 2014 @ 14:57:51 #85
37248 BertV
Klei indiaan
pi_147279518
...iemand die ze zwaar verwond /misdaad laat ze niet achter met een fototoestel.

Ik ben weer terug bij; het gaat vaak goed bij verdwalingen, maar nu dus niet.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_147279560
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef Deiner het volgende:
In ieder geval blijken de nachtfoto's geen dwaalspoor of probeersels van random plaatjes. Verder wil ik opmerken, dat het nu vaak geopperde scenario van Lisanne die na een zoektocht Kris vindt en dan vastlegt wat er met Kris gebeurd is, mij niet het meest waarschijnlijk voorkomt.
Als je een digitale camera voorhanden hebt, en je bent zelf mobiel, dan kun je de camera het verhaal vertellen, als dat je doel is. Dan had je nu een opname gehad met gesproken woord, en, of of, iets met selfies in de situatie eromheen.
Wat dit allemaal wel is begrijp ik natuurlijk ook niet, maar ik heb al een tijd het zwaar speculatieve gevoel dat de foto's een poging waren om iets van een onmogelijk moeilijk, misschien laatste moment vast te leggen. Zwaargewond, misschien door andere oorzaken niet in staat vrij te bewegen misschien door toedoen van anderen.
Puur het gevoel he.
Op zich zou je dat van de foto's ook kunnen zeggen juist als ze samen zijn ("we maken een foto of video als boodschap", het was een van de argumenten (geen foto's na 14:00 1 april) om juist dat kwijtraken als scenario te zien.

Maar deze foto van het achterhoofd van Kris (zo lijkt het althans) zet de boel wel -letterlijk- op zijn kop.

Als de fototijd klopt (3:54), is het wellicht de laatste foto in de serie van 90? Dan zijn er 4 min of meer gelukte foto's (_542 met de geul, _543-549 met de pollen, zelfde plek, _550 met de vreemde rode zakjes en deze _5XX met het hoofd van Kris).

pi_147279791
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 05:02 schreef El_Matador het volgende:
Mag de foto _509 (??) dik in de OP bitte?

[ afbeelding ]

08/04/2014 - 03:54?

Camera maakt 's nachts foto van achterhoofd van Kris, en dit is 509? _542 was om 01:38?

Als dit daadwerkelijk die rare nacht is, denk ik toch dat Kris niet van Lisanne weg was, lijkt me niet dat Kris dit van zichzelf heeft gemaakt of kan hebben en moet het dus Lisanne (of een ander) zijn geweest.

Na bijna 1 volle week (nog/weer?) samen?? En in AL die tijd konden ze de weg niet terugvinden?? :N
Terechte opmerking.
Daar nog bij aangevuld dat op het moment van de foto Kris toen al 4 dagen haar pincode was vergeten 8)7
  donderdag 4 december 2014 @ 15:07:44 #88
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_147279799
Toch lijken die nachtfoto's het meest op een toevallig bijproduct. Tussen 1:29 en 1:39 wordt er 40x op een knop gedrukt.

Komt op mij over, als dat je het LCD scherm van de camera als zaklamp gebruikt en steeds op een knop drukt om het actief te houden, terwijl je onderweg bent.

4 maal wordt er dan bij toeval geflitst. Daar er nergens gezoomd is op de foto's, zou je misschien ook kunnen denken aan, dat ze wel wisten hoe ze een eenvoudige foto moesten maken, maar verder niet bekend waren met het toestel. Dat handmatig doelbewust een flits activeren bijvoorbeeld dan ook niet lukt -- en zeker niet onder stress.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perico op 04-12-2014 15:14:55 ]
pi_147279852
Lavenderr. NWS?
pi_147279887
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Perico het volgende:
Toch lijken die nachtfoto's het meest op een toevallig bijproduct. Tussen 1:29 en 1:39 wordt er 40x op een knop gedrukt.

Komt op mij over, als dat je het LCD scherm van de camera als zaklamp gebruikt en steeds op een knop drukt om het actief te houden.

4 maal wordt er dan bij toeval geflitst. Daar er nergens gezoomd is op de foto's, zou je misschien ook kunnen denken aan, dat ze wel wisten hoe ze een eenvoudige foto moesten maken, maar verder niet bekend waren met het toestel. Dat handmatig doelbewust een flits activeren bijvoorbeeld dan ook niet lukt -- en zeker niet onder stress.
Dat was ook mijn idee, maar JustinCase, pardon bryn, heeft die manual van die camera opgesnord en denkt dat bijlichten niet zo logisch (meer) is.

pi_147279916
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Terechte opmerking.
Daar nog bij aangevuld dat op het moment van de foto Kris toen al 4 dagen haar pincode was vergeten 8)7
Dat denk ik niet, ze hebben denk ik de telefoon (die maar 50% batterij had op het moment van vertrek), alleen aangezet om te checken of er bereik was, en dan snel weer uit.

Ik geloof niet dat je je pincode na 4 dagen vergeet, of je moet flinke klap(pen) op je hoofd gehad hebben.

donderdag 4 december 2014 @ 15:18:14 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147280079
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Terechte opmerking.
je zou nog kunnen opmerken dat ze te gewond waren om terug te gaan
  donderdag 4 december 2014 @ 15:19:53 #93
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_147280127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef jackie12 het volgende:
Laat de originele foto's zien etc etc
Helemaal mee eens. Ik denk dat de mogelijkheden van crowdsleuthing niet onderschat moeten worden. Ik denk daarbij niet in de eerste plaats aan "onze" twee websites. Er zijn ongetwijfeld forensische en andere experts die waardevol kunnen zijn voor het onderzoek als ze de beschikking krijgen over het gevonden materiaal, b.v. de foto's. Nu er een absoluut niet donkere foto is opgedoken, weten we dat de informatie naar de buitenwereld bewust wordt afgeknepen. Ik betwijfel of dat verstandig is, maar misschien heeft/had het iets te maken met "daderkennis".
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  donderdag 4 december 2014 @ 15:20:26 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147280149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:07 schreef Perico het volgende:

Komt op mij over, als dat je het LCD scherm van de camera als zaklamp gebruikt en steeds op een knop drukt om het actief te houden, terwijl je onderweg bent.

komt op mij wat minder toevallig over denk ik, vraag me niet wat de bedoeling is vd fotos maar denk dat eea wel bewust erop is gezet.
pi_147280205
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

komt op mij wat minder toevallig over denk ik, vraag me niet wat de bedoeling is vd fotos maar denk dat eea wel bewust erop is gezet.
Een soort trofee?

Daar dacht ik aan bij die zakjesfoto, en dan nu een van Kris' hoofd erbij? Zou kunnen.

Wel vreemd om dan geen herkenbare foto van Kris te nemen. En wie zette de telefoon op 11 april 1 uur en 5 minuten aan?

pi_147280419
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:19 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik denk dat de mogelijkheden van crowdsleuthing niet onderschat moeten worden. Ik denk daarbij niet in de eerste plaats aan "onze" twee websites. Er zijn ongetwijfeld forensische en andere experts die waardevol kunnen zijn voor het onderzoek als ze de beschikking krijgen over het gevonden materiaal, b.v. de foto's. Nu er een absoluut niet donkere foto is opgedoken, weten we dat de informatie naar de buitenwereld bewust wordt afgeknepen. Ik betwijfel of dat verstandig is, maar misschien heeft/had het iets te maken met "daderkennis".
Daarom ook mijn vraag aan Lavenderr of het weer naar NWS mag omdat ik denk dat je daar veel meer mensen bereikt.
En hoe meer mensen hoe meer inzichten
pi_147280452

[ Bericht 57% gewijzigd door jackie12 op 04-12-2014 15:42:19 ]
pi_147280551
quote:
:D

Wat doet de zoon van de Master of the Mountain daar met die meid en dat kampvuurtje? Beetje dollen? Of zou dit zijn vorige slachtoffer zijn?

Die Osman V. is wel verdacht, die dood zo vreemd en op de vrijdag 4 april...

donderdag 4 december 2014 @ 15:39:07 #99
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147280603
quote:
19s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een soort trofee?

Daar dacht ik aan bij die zakjesfoto, en dan nu een van Kris' hoofd erbij? Zou kunnen.

Wel vreemd om dan geen herkenbare foto van Kris te nemen. En wie zette de telefoon op 11 april 1 uur en 5 minuten aan?
ze is wel herkenbaar op die foto maar haar gezicht wordt afgedekt met die andere foto.
Ik denk zelfs wat vingers te zien onder haar nek, alsof iemand haar hoofd dus vasthoudt. Slanke vingers. Maar is lastig, kan me vergissen.
En wat betreft trofee, zou kunnen. Zoals 11en30 ook al wat andere zieke psycho dingen noemde.
pi_147280652
quote:
Is dat de zoon van?
Is ie dan zo veranderd of is die knul op de video AFK iemand anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')