509 is gewist nadat minstens één andere foto is genomen, anders had de eerstvolgende foto weer nummer 509 gekregen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:19 schreef ToniB het volgende:
ik denk dat ze daar nog leeft. Er zit teveel "beweging" in het haar.
Nog even over die foto 509. Die is dus gewist nadat de nachtfoto's zijn genomen, begrijp ik dat goed? Anders was hij overschreven door 510? Als dit zo is denk ik niet dat K of L deze hebben gewist want dan zou de foto van de haren een echt mislukte foto zijn en juist 1 om te wissen, waarom zou je dan juist die foto erin laten? Waarom Uberhaupt 1 foto wissen als er zeker nog 80/90 donkere mislukte foto's op staan?
Voor zover ik de lijst kan zien in die video lopen de nummering en de tijden van de foto's gewoon door - alleen 509 ontbreekt.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Lutalo het volgende:
[..]
En na 508 509 klopt de fotonummering niet meer/loopt terug en het tijdschema ook?
Dat laatste wel, dat zeg je zelf. Gewist, dus heeft bestaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
509 is gewist nadat minstens één andere foto is genomen, anders had de eerstvolgende foto weer nummer 509 gekregen.
Hij is overschreven door latere foto's, of er is nooit een foto 509 geweest.
Die "boot" die Steffens denkt te zien, wil ik anders wel bekijken...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:16 schreef jackie12 het volgende:
Er is helemaal niks te zien op de foto.
We hebben hier maanden lang lopen te discussieren over de andere foto's en dat heeft niks opgeleverd.
Gaat bij deze foto ook niet gebeuren.
Alle foto's zijn al lang uitvergroot en bestudeerd door mensen met beter apparatuur dan dat wij met zn allen hebben.
Er valt op alle foto's gewoon niets duidelijk te zien. en gaan deze foto's ons niet vertellen wat er met de meiden is gebeurd.![]()
![]()
![]()
![]()
als het er wel in ziet dan zie je ook duidelijk waar de haargrens zit, precies haar gezicht is afgedekt, de foto is tot vlak over haar wenkbrauw gelegd. Het zal een reden hebben dat ee haar gezicht niet zien, misschien te prive, misschien ogen open met levenloze blik...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:05 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hmm... zag dat er echt niet in. Zag wel een vinger met restjes nagellak en nagelriem.
http://imgur.com/quote:Op donderdag 4 december 2014 13:24 schreef Marrije het volgende:
Ik zit mobiel waar kan ik easy fotos uploaden zonder registratie, iemand die dat weet?
dank je en ook die ander via pmquote:
Ik heb alle fototijden gedestilleerd uit de stilgezette beelden van de reportage. Foto 510 is genomen op 8 april 7:28, originele tijd. Foto 550 is van 7:39:54.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef El_Matador het volgende:
We weten alleen niet hoe laat en op welke die foto is genomen, of het voor die nacht is en we weten niet eens welk fotonummer de eerste van die nacht is...
Als de lijst klopt zullen er foutjes zijn gemaakt bij het zetten van de tijden onder de getoonde foto's, daar klopte 1 en ander niet aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor zover ik de lijst kan zien in die video lopen de nummering en de tijden van de foto's gewoon door - alleen 509 ontbreekt.
Ja, mee eens.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Als de lijst klopt zullen er foutjes zijn gemaakt bij het zetten van de tijden onder de getoonde foto's, daar klopte 1 en ander niet aan.
Dan ga ik maar uit van de lijst.
Kun je de fototijden hier neerzetten of PM'en? Bvd.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:42 schreef Perico het volgende:
Ik heb alle fototijden gedestilleerd uit de stilgezette beelden van de reportage.
http://imgur.com/ , weet niet of het ook (goed) mobiel werkt.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:24 schreef Marrije het volgende:
Ik zit mobiel waar kan ik easy fotos uploaden zonder registratie, iemand die dat weet?
Ja, de serie nachtfoto's begint op het moment dat de maan ondergaat (opgemerkt door Mata).quote:Op donderdag 4 december 2014 13:49 schreef blondetrien het volgende:
Interessante ontwikkelingen hier. Deze foto hoort dus bij de reeks nachtfoto's? Dan kan ik me namelijk voorstellen dat er iets is gebeurt (met Kris) en dat de camera is gebruikt om het onheil 'bij te schijnen'. Het is ongelooflijk donker in zo'n bos 's nachts dus als je zelf niet weet wat er precies is voorgevallen en je hebt geen zaklamp bij de hand kan ik me zo'n actie voorstellen. Takje neergelegd als indicator voor haarzelf om het nog terug te vinden?
Zal ik doen als ik thuis benquote:Op donderdag 4 december 2014 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
Kun je de fototijden hier neerzetten of PM'en? Bvd.
ja, super snel en zonder poespasquote:Op donderdag 4 december 2014 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://imgur.com/ , weet niet of het ook (goed) mobiel werkt.
Heb ik ook. Pff...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:51 schreef BertV het volgende:
Het is ook bizar dat ik van ongeluk naar misdrijf weer naar ongeluk ga.
Er is gewoon te weinig info. Deze informatie wordt, zoals hier al gezegd, gedruppeld om de zaak actueel te houden.
Pardon?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "boot" die Steffens denkt te zien, wil ik anders wel bekijken...
Over de andere foto's heb je gelijk. Op een paar LSD-verslaafden na, die zien mannetjes met petjes, bloed en benen op fotootjes van 1024x768 resolutie
Gewoon alle opties open houden.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:51 schreef BertV het volgende:
Het is ook bizar dat ik van ongeluk naar misdrijf weer naar ongeluk ga.
Er is gewoon te weinig info. Deze informatie wordt, zoals hier al gezegd, gedruppeld om de zaak actueel te houden.
U leest het goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |