SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb mijn pyjama broek onder mijn spijkerbroek. Bazencombinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn (deze) Timberlands te lomp/getto?![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb nieuwe winterschoenen nodig en mijn oog was gevallen op deze...Die onderkant is veel te dik. Niet mooi imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn Timberlands te lomp/getto?
Ik heb nieuwe winterschoenen nodig en mijn oog was gevallen op deze...Niks ghetto aan die schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn Timberlands te lomp/getto?
Ik heb nieuwe winterschoenen nodig en mijn oog was gevallen op deze...Zien er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn (deze) Timberlands te lomp/getto?Valt echt mee manquote:Op woensdag 3 december 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die onderkant is veel te dik. Niet mooi imo.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Er staat toch imo?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zien er goed uit
[..]
Valt echt mee man
Ik heb nieuwe winterschoenen nodig en mijn oog was gevallen op deze...Nee man echt niet getto. Die zijn cool. Vooral als je combineert met nette pantalon want contrastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nemen of zijn (deze) Timberlands te lomp/getto?![]()
Rustigquote:Op woensdag 3 december 2014 16:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er staat toch imo?
Ik vind dat niet mooi.
Wat?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:23 schreef Mathemaat het volgende:
Kun je als maagd, geen tampon gebruiken? Ik snap het niet. XD
Nee, wat is het punt van jezelf in je ass laten nemen als je tampons gaat gebruiken?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:23 schreef Mathemaat het volgende:
Nu ben ik helemaal in de warquote:Op woensdag 3 december 2014 16:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, wat is het punt van jezelf in je ass laten nemen als je tampons gaat gebruiken?
Wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, wat is het punt van jezelf in je ass laten nemen als je tampons gaat gebruiken?
wat watquote:Op woensdag 3 december 2014 16:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lijken je benen ook nog gespierder.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb mijn pyjama broek onder mijn spijkerbroek. Bazencombinatie
Het gebruiken van tampons verkleint de kans op bloed tijdens je (vaginale) ontmaagding. En bloeden op je huwelijksnacht is soms belangrijker dan kuis blijven. Daarom dat meisjes zo ver gaan als kontseks om maagd te blijven, nomsaying.quote:
Sig line material ditquote:Op woensdag 3 december 2014 16:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
O oké, that makes total sense.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het gebruiken van tampons verkleint de kans op bloed tijdens je (vaginale) ontmaagding. En bloeden op je huwelijksnacht is soms belangrijker dan kuis blijven. Daarom dat meisjes zo ver gaan als kontseks om maagd te blijven, nomsaying.
Hoe is die vorige post van jou antwoord op Mathemaat's vraag eigenlijk?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het gebruiken van tampons verkleint de kans op bloed tijdens je (vaginale) ontmaagding. En bloeden op je huwelijksnacht is soms belangrijker dan kuis blijven. Daarom dat meisjes zo ver gaan als kontseks om maagd te blijven, nomsaying.
#kastquote:Op woensdag 3 december 2014 16:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lijken je benen ook nog gespierder.
#TrueStory
#BroDressing
#şabanquote:Op woensdag 3 december 2014 16:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lijken je benen ook nog gespierder.
#TrueStory
#BroDressing
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoe is die vorige post van jou antwoord op Mathemaat's vraag eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#StimoAreYouWatching? #durftevragen #durftedoen #ZwartePietIsRacisme
Vroeger deed mijn klasgenote het altijd in de koffiekop van docentenquote:
Om even antwoord te geven op je vraag. Er is nergens bewijs in de Quraan of overleveringen dat tampons niet mogen en ze zullen je hoogstwaarschijnlijk ook niet ontmaagden.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:23 schreef Mathemaat het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vroeger deed mijn klasgenote het altijd in de koffiekop van docenten
De formule om te berekenen wat de kans op bloeding zal zijn bij de eerste keer.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:36 schreef Mathemaat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat het is, maar ik vind het wel leuk
Kon niet controleren. Mijn docent dronk altijd bloody maryquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:36 schreef Che_ het volgende:
Je gaat die lege op die met limontuzu doen, neem ik aan? Tis wel heel veel limontuzu anders zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#StimoAreYouWatching? #durftevragen #durftedoen #ZwartePietIsRacisme
Ik bedoelde meer het technische aspect van dat je ze blijkbaar erin moet forceren als maagd.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Om even antwoord te geven op je vraag. Er is nergens bewijs in de Quraan of overleveringen dat tampons niet mogen en ze zullen je hoogstwaarschijnlijk ook niet ontmaagden.
Ze worden wel afgeraden omdat het onhygienischer is. Het bloed hoort het lichaam zo snel mogelijk te verlaten en als je een tampon in hebt blijft het langer ''erin'' zitten in tegenstelling tot maandverband. Sorry voor dit vies stukje.
Er in forceren.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het technische aspect van dat je ze blijkbaar erin moet forceren als maagd.
Dit eet ik ook vandaag, maar dan anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#StimoAreYouWatching? #durftevragen #durftedoen #ZwartePietIsRacisme
Oh.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het technische aspect van dat je ze blijkbaar erin moet forceren als maagd.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Om even antwoord te geven op je vraag. Er is nergens bewijs in de Quraan of overleveringen dat tampons niet mogen en ze zullen je hoogstwaarschijnlijk ook niet ontmaagden.
Ze worden wel afgeraden omdat het onhygienischer is. Het bloed hoort het lichaam zo snel mogelijk te verlaten en als je een tampon in hebt blijft het langer ''erin'' zitten in tegenstelling tot maandverband. Sorry voor dit vies stukje.
Ja er op en dan wrijven.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je gaat die lege op die met limontuzu doen, neem ik aan? Tis wel heel veel limontuzu anders zo.
Niemand. Maar iedereen maakt blijkbaar ophef dat het je kan ontmaagden.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Er in forceren.Wie heeft jou deze onzin uitgelegd?
Hoe?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit eet ik ook vandaag, maar dan anders.
Zekersquote:Op woensdag 3 december 2014 16:43 schreef Crip het volgende:
Oja, dat limontuzu ofzoiets is dat lekker? Jullie praten daar altijd over.
Snap niet waarom het als 'vies' wordt gezien... Ik zou het eerder 'interessant' noemen.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan een Turkse man.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is beetje zoals moeilijk doen over maandverband kopen voor een vriendin/vrouwelijke familieleden.
Ik zou het idd ook niet kunnen. Laat mij in mijn mannelijke waardigheid.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan een Turkse man.
Jullie doen komkommer in de dolma?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de dolma van mama. De lemenduzi dan, niet komkommer.
Dit is een mix paar dingen. Geen pure limontuzuquote:Op woensdag 3 december 2014 16:44 schreef Landysh het volgende:
Che, dat is wel heeel veel limontuzu.
Hahahah oh zo. Limonduzi gaat standaard in dolmaquote:Op woensdag 3 december 2014 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de dolma van mama. De lemenduzi dan, niet komkommer.
Gewoon 1 keer de foute kopen en dan hoef je het nooit meerquote:Op woensdag 3 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan een Turkse man.
In Yaprax ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahah oh zo. Limonduzi gaat standaard in dolma
Wat allemaal? Lijkt vooral limontuzu, ekte tuz en beetje sumac?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is een mix paar dingen. Geen pure limontuzu
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahah oh zo. Limonduzi gaat standaard in dolma
3,4 of 5 druppelsquote:Op woensdag 3 december 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap niet waarom het als 'vies' wordt gezien... Ik zou het eerder 'interessant' noemen.
Is beetje zoals moeilijk doen over maandverband kopen voor een vriendin/vrouwelijke familieleden.
Tsskquote:Op woensdag 3 december 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou het idd ook niet kunnen. Laat mij in mijn mannelijke waardigheid.
Ja die 3 sowieso en rest weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat allemaal? Lijkt vooral limontuzu, ekte tuz en beetje sumac?
Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#StimoAreYouWatching? #durftevragen #durftedoen #ZwartePietIsRacisme
Ik ga ad Ovenpatat. Mn ouders hebben mij geflasht.
Ik eet vandaag dolma, maar dan anders. Ik eet een beetje rijst.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja dus, ik zeg toch het gerecht a bezem.
ik ga verwijderenquote:
Aww.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik eet vandaag dolma, maar dan anders. Ik eet een beetje rijst.
![]()
Lavasquote:Op woensdag 3 december 2014 16:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Vanmorgen lavaşbrood gegeten bij het ontbijten.Die dingen zijn alleen echt niet verzadigend, je blijft maar eten.
Lang niet gegeten, vroeger vaak thuis.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Zalm en broccoli wordt het hier.
#tatta
Je hebt het niet zelf gemaakt?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja die 3 sowieso en rest weet ik eigenlijk niet.
Het is wel echt lekker. Vroeger deed ik sumac, zout en lemonduzi maar dit is makkelijker. Helaas niet in NL te verkrijgen.
Als komkommers op zijn blijft er altijd een beetje sap (#vruchtensap) op je bord toch? Drink dat een keer op.. net alsof je sterke drank drinkt.
Met pide in dippen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je hebt het niet zelf gemaakt?
En ja, doe ik standaard. Ook salade water enzo. Opa was daar ook altijd gek op, altijd met hem vechten over wie het water kreeg hehe.
Dat heeft niets met mannelijkheid te hebben toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze gaan altijd eerst vechten, hoor je paar sec lang klikijijikkikktitirur.. en dan stil.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij hoorde ik de muizenval dichtklappen boven. Durf nog niet te kijken, laat maar eerst doodcreperen.
Nope. Heb ook geen apparaat waarmee ik het zo in poedervorm krijg helaas.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je hebt het niet zelf gemaakt?
En ja, doe ik standaard. Ook salade water enzo. Opa was daar ook altijd gek op, altijd met hem vechten over wie het water kreeg hehe.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geen azijn! Gewoon de sappen van de groenten/sla, citroensap (of limontuzu), olie en zout. Sooooo good.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nope. Heb ook geen apparaat waarmee ik het zo in poedervorm krijg helaas.
Van salade is ook lekker ja. Met olijfolie en beetje azijn.
Hmm, ik hoor niks. Wellicht vals alarm dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze gaan altijd eerst vechten, hoor je paar sec lang klikijijikkikktitirur.. en dan stil.
De combinatie die ze Greek salad noemen ben ik echt gek op...quote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nope. Heb ook geen apparaat waarmee ik het zo in poedervorm krijg helaas.
Van salade is ook lekker ja. Met olijfolie en beetje azijn.
Moest ff aan dit denkenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En zo is het maar net!quote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moest ff aan dit denken
https://www.facebook.com/video.php?v=1024023937644796&permPage=1
Ik hou niet zo van kaas in salades.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor niks. Wellicht vals alarm dan.
[..]
De combinatie die ze Greek salad noemen ben ik echt gek op...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon dit met een stuk Turks brood is al genieten.
Heel klein beetje azijn maar. Je proeft de azijn zelf bijna niet terug, maar het geeft wel een lekkerdere smaak aan je salade.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen azijn! Gewoon de sappen van de groenten/sla, citroensap (of limontuzu), olie en zout. Sooooo good.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Zalm en broccoli wordt het hier.
#tatta
he ehquote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lang niet gegeten, vroeger vaak thuis.
[b]Bsa7tek[/b]
Hey Zargon wordt fok laatste tijd veel aangevallen? Wat is dit toch met alle downtime van afgelopen paar dagen, gisteren ook al.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heeft niets met mannelijkheid te hebben toch?.
Geen idee.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Zargon wordt fok laatste tijd veel aangevallen? Wat is dit toch met alle downtime van afgelopen paar dagen, gisteren ook al.
Je bent onzeker aangelegdquote:
Ah sletquote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat baseer je op dat ik zogenaamd tinder heb?
![]()
Waarom zit er een witte sluier op de kist?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.bild.de/region(...)e-38821708.bild.html
Daar lig je dan.
Denk omdat ze die nooit heeft kunnen dragen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zit er een witte sluier op de kist?
Tragisch wat haar overkomen is...quote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.bild.de/region(...)e-38821708.bild.html
Daar lig je dan.
meh echt naar ja.. zielige mannetjes die zoiets flikken.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk omdat ze die nooit heeft kunnen dragen.Bij vrouwen doen ze in TR ook vaak een yazma over de kist.
Zodat ze toch nog de sluier 'draagt'. Is toch wel de droom van de meeste ouders denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zit er een witte sluier op de kist?
Doe je zelfstudie of volg je ook lessen?quote:
Nee, waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
Is het raar om twee keer in de week bij dezelfde pizzeria te bestellen?
Neequote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
Straks denkt hij dat je zijn pizza lekker vindt.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Gaan ze mij niet judgen. Kijk haar twee keer pizza eten.
Dit is niet de yolo-don't-care-instelling die ik van je gewend ben.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Ze hebben tientallen klanten per dag. Alsof ze dat onthoudenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
Hahahahaha moest hier hard om lachenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks denkt hij dat je zijn pizza lekker vindt.!!!
Geen lessen. Probeer verschillende talen te lerenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe je zelfstudie of volg je ook lessen?
[..]
Nee, waarom?
quote:De politie van de Verenigde Arabische Emiraten vraagt uw aandacht voor het volgende. In een winkelcentrum te Abu Dhabi heeft een Gewone Moslima een Amerikaanse staatsburger neergestoken. De vrouw, een 37-jarige lerares overleefde de aanval in de toiletruimte van het winkelcomplex niet. De Gewone Moslima vluchtte na de aanval en verdween in de menigte. Herkent u deze verdachte dan gaarne bellen met 0800-GEWOON (anoniem) of met de politie in uw woonplaats. Dank voor uw medewerking.
Gatver.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
Ze maken echt goede margharita pizza.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Welke allemaal?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen lessen. Probeer verschillende talen te leren
Ik kom wel eens meedere keren per week bij de McDrive.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Aight...quote:Op woensdag 3 december 2014 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Arabisch, Spaans, Turks. Beetje Duits
Als ik een auto had gehad ik ook wel denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens meedere keren per week bij de McDrive.
Wij betalen mee aan hun loon, waarom zouden ze klagen/judgen?
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aight...Hoe gaat het Turks leren je af? Lijkt me best moeilijk hè? Totaal iets anders dan je gewend bent.
En Duits is cool man. Alleen die naamvallen ja.
Nee, op meer dingenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat baseer je op dat ik zogenaamd tinder heb?
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet echt gentlemanwaardig gedrag, dit...
Eerst beetje flirten en nu kapotstampen... Jeetje.
Ja, heb er jaren terug een paar keer besteld.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:23 schreef mrstylo het volgende:
http://www.usfoodz.nl/
Is dit een betrouwbare site? En wat zal ik allemaal halen?
Nee ik denk van niet. Ik ben van mening dat men enigszins intiem moet zijn geweest wil men elkaar beter leren kennen. Ik denk dat er anders spanning in de lucht zal blijven hangen en dan kan je niet met volle verstand nadenken of je partner daadwerkelijk degene is met wie je je leven wilt delen. Wat ik trouwens waarneem is dat voornamelijk binnen conservatieve kringen (waar seks taboe is) de kids zo jong mogelijk beginnen met trouwen ...nee niet uit liefde maar puur uit aantrekkingskracht en die twee dingen vergeet men weleens gescheiden te houden.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
Unlabeled, zou jij als maagd t huwelijk in gaan?
Ik ben ook benieuwd. Of het is een psychologisch spelletje.quote:
Aight.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, heb er jaren terug een paar keer besteld.
Sowieso M&M's met pindakaas!
Die is echt vies.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aight.
En ook dit. Lijkt me best lekker:
http://www.usfoodz.nl/cheetos-crunchy-flamin-hot-120g#
Hue?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Unlabeled het volgende:
Wat ik trouwens waarneem is dat voornamelijk binnen conservatieve kringen (waar seks taboe is) de kids zo jong mogelijk beginnen met trouwen ...nee niet uit liefde maar puur uit aantrekkingskracht en die twee dingen vergeet men weleens gescheiden te houden.
Je koopt eten dat je niet durft te eten?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Of het is een psychologisch spelletje.
Ahahaha borte die m&ms met pindakaas had ik ook gekocht uit Amerika, net als die Reese's weetjewel, maar durfde die beide niet te eten#autist
WAT HEB JE ALLEMAAL OVER JEZELF VERTELD AAN HEM DAT HIJ JE ZO GOED KAN DOORGRONDEN?!quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mijn pizza actie wtfff.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahahaha borte die m&ms met pindakaas had ik ook gekocht uit Amerika, net als die Reese's weetjewel, maar durfde die beide niet te eten#autist
...quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, hoezo durf je dat niet te eten?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Wilde eigenlijk alleen daar bestellen voor datquote:Op woensdag 3 december 2014 18:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die is echt vies.
En omg, ze verkopen gewoon geen m&m's meer. Waarom bestaat die site nog?
Probeer anders sweet-spot.
Twee pizza's in een week bij dezelfde pizzeria besteld.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mijn pizza actie wtfff.
Ik heb net ook een pizza opquote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee pizza's in een week bij dezelfde pizzeria besteld.. Godverdomme, hoe krijg je dat voor elkaar.
.
Was ik wel blij mee, ze kwamen terecht bij goed doel :$quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je koopt eten dat je niet durft te eten?
Vrij weinig?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT HEB JE ALLEMAAL OVER JEZELF VERTELD AAN HEM DAT HIJ JE ZO GOED KAN DOORGRONDEN?!
RIP Jerry.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij hoorde ik de muizenvalI dichtklappen boven. Durf nog niet te kijken, laat maar eerst doodcreperen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Arabisch, Spaans, Turks. Beetje Duits
En dit is mod r&p. Ik leg mezelf bloot hier en jullie maken mij belachelijk. tsk tsk tskquote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee pizza's in een week bij dezelfde pizzeria besteld.. Godverdomme, hoe krijg je dat voor elkaar.
.
harde leventjequote:Op woensdag 3 december 2014 18:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
En dit is mod r&p. Ik leg mezelf bloot hier en jullie maken mij belachelijk. tsk tsk tsk
quote:
Ook betrouwbaar?quote:
Say whatquote:Op woensdag 3 december 2014 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou je moeten waarderen. Hij leert helemaal Turks voor je.
Nee, ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hue?
Ze trouwen juist zo snel omdat je dan nog niet de gevolgen van je acties kunt inzien. Als je jong bent heb je minder eisen (want geen ervaring), als je wat ouder bent ben je kieskeuriger en klikt het minder snel met iemand (je let op veel meer dan eerst). Het is een koppijn minder ook, want je hoeft geen 'bewaker' meer te spelen en voorkom je ook nog dat er 'ongewenste' dingen gebeuren (zoals ontmaagd worden voor het huwelijk).
Het is vooral uit gemak, eigenlijk.
Je bent eerlijk. Nice.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee ik denk van niet. Ik ben van mening dat men enigszins intiem moet zijn geweest wil men elkaar beter leren kennen. Ik denk dat er anders spanning in de lucht zal blijven hangen en dan kan je niet met volle verstand nadenken of je partner daadwerkelijk degene is met wie je je leven wilt delen. Wat ik trouwens waarneem is dat voornamelijk binnen conservatieve kringen (waar seks taboe is) de kids zo jong mogelijk beginnen met trouwen ...nee niet uit liefde maar puur uit aantrekkingskracht en die twee dingen vergeet men weleens gescheiden te houden.
Hij leert van mij hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou je moeten waarderen. Hij leert helemaal Turks voor je.
Ja sorry. Komt door je rootsquote:Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, is scam. Daarom zet ik het hier.
miss hebben ze daar sinaasappelmelkquote:Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
miss hebben ze daar sinaasappelmelk
quote:
Niet hayek doen jijquote:
Plus heeft ze ook, maar heel weinigquote:
gwn naar de jamin gaan in Amsterdamquote:Op woensdag 3 december 2014 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet hayek doen jij
[..]
Plus heeft ze ook, maar heel weinig
bedoel j niet Hayat?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kzou Hayek zeker wel doen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friedrich_von_Hayekquote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kzou Hayek zeker wel doen.
Dan ga ik liever naar die van Utrechtquote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn naar de jamin gaan in Amsterdam
Ja. Ik gebruik nu vrouwen shampooquote:Op woensdag 3 december 2014 18:49 schreef Che_ het volgende:
Voor de boys met beetje lange haren. Gebruiken jullie andere shampoo dan als je kort haar had?
#durftevragen #justgirlythings
Don't judge me.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friedrich_von_Hayek
Oke.....
[..]
was een grapje want hayek is geen meisjesnaam toch en hayat wel drm doe je hayat en niet hayekquote:
Salma Hayekquote:Op woensdag 3 december 2014 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was een grapje want hayek is geen meisjesnaam toch en hayat wel drm doe je hayat en niet hayek
Heb halflang+ haar, nee dezelfde.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:49 schreef Che_ het volgende:
Voor de boys met beetje lange haren. Gebruiken jullie andere shampoo dan als je kort haar had?
Ik heb geen lang haar, maar ik gebruik al jaren Head & Shoulders. Had ooit een beetje roos en toen dat aangeschaft; heb allang geen roos meer, maar durf niet meer van shampoo te veranderen.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:49 schreef Che_ het volgende:
Werkt dat goed? En zo ja wat voor precies want je heb 1000 verschillendequote:Op woensdag 3 december 2014 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Ik gebruik nu vrouwen shampoo
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Werkt dat goed? En zo ja wat voor precies want je heb 1000 verschillende
Ik heb nu zware krullen in normale conditie en ongeveer 9cm lang en stijl in stijve toestand (lees wax (!), red.)
Wil zachter en minder droog haar in normale conditie
Ik gebruik zelf Guhl en alles wat op de verpakking staat doet hij. Dus ik zou je dat aanraden.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Werkt dat goed? En zo ja wat voor precies want je heb 1000 verschillende
Ik heb nu zware krullen in normale conditie en ongeveer 9cm lang en stijl in stijve toestand (lees wax (!), red.)
Wil zachter en minder droog haar in normale conditie
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
ongeveer 9cm lang en stijl in stijve toestand
Het huwelijk wordt ook gezien als een vrijbrief om seksueel actief te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hue?
Ze trouwen juist zo snel omdat je dan nog niet de gevolgen van je acties kunt inzien. Als je jong bent heb je minder eisen (want geen ervaring), als je wat ouder bent ben je kieskeuriger en klikt het minder snel met iemand (je let op veel meer dan eerst). Het is een koppijn minder ook, want je hoeft geen 'bewaker' meer te spelen en voorkom je ook nog dat er 'ongewenste' dingen gebeuren (zoals ontmaagd worden voor het huwelijk).
Het is vooral uit gemak, eigenlijk.
Probeer dit eensquote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb geen lang haar, maar ik gebruik al jaren Head & Shoulders. Had ooit een beetje roos en toen dat aangeschaft; heb allang geen roos meer, maar durf niet meer van shampoo te veranderen.
Wat la?quote:
Ff checken thanksquote:Op woensdag 3 december 2014 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Guhl en alles wat op de verpakking staat doet hij. Dus ik zou je dat aanraden.
Misschien deze?
http://www.guhl.nl/collecties/langdurig-volume/
Heb je een windkapsel Wammes? Zoals Rutger Castricum?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb halflang+ haar, nee dezelfde.
Kruidvat kokos.
Ik heb geen roos meer. Ik had ooit gehoord dat (te vaak) van shampoo wisselen je weer roos kan geven; zal wel een volksmythe zijn ofzo, maar vandaar dat ik niet verander.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probeer dit eens
http://www.guhl.nl/collecties/man-anti-roos/
Ja, maar inmiddels meer donker dan blondquote:Op woensdag 3 december 2014 19:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb je een windkapsel Wammes? Zoals Rutger Castricum?En donkerblond trouwens?
Lol ik heb juist gehoord dat je af en toe van shampoo moet wisselen omdat dat beter zou zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb geen roos meer. Ik had ooit gehoord dat (te vaak) van shampoo wisselen je weer roos kan geven; zal wel een volksmythe zijn ofzo, maar vandaar dat ik niet verander.Ik hou 't nu sowieso super kort dus, maakt niet zo veel uit.
Cheesecake. Maandag KB haar avontuur.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tampons, shampoo nu nog even wat baktips en we zijn compleet.
Ik mis nogquote:Op woensdag 3 december 2014 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tampons, shampoo nu nog even wat baktips en we zijn compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de islamitische traditie kun je ook gewoon uit lust trouwen.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik mis nogVeet strips. Die dunne hars velletjes. Harsen is zowaar leuk met die dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet. Getrimdquote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe draagt iedereen hier zijn/haar schaamhaar?
Hoe was je je haren dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
TM geen H&S gebruiken. Gebruikte ik ook jarenlang. Te agressief.
Sowieso niet elke dag met shampoo wassen..
Lijkt mij een duur geintje.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Veet strips. Die dunne hars velletjes. Harsen is zowaar leuk met die dingen.![]()
Wat is het nou?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lol ik heb juist gehoord dat je af en toe van shampoo moet wisselen omdat dat beter zou zijn.
Knalpaarsquote:Op woensdag 3 december 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
Ik wil mijn haren laten verven.. wat voor een kleurtjes raden jullie aan dames.
Wil iets dramatisch eigenlijk alleen rekening houden met olijf-ish huidskleur is lastig :/
Pornoblond.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
Wil iets dramatisch eigenlijk alleen rekening houden met olijf-ish huidskleur is lastig :/
Ik kon laatst m'n vaste shampoo niet meer vinden, dus heb ik een andere gekocht... Drie keer raden waar ik nu last van heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is het nou?
Neyse, heb er geen last meer van.
Zou me haren best eens pastel roze of paars willen verven maar daarvoor zou ik ze moeten bleken want mijn haren zijn gewoon echt pikzwart. Dus noooquote:
Ik douche niet iedere dag, maar om de dag, tenzij ik lichamelijke inspanning heb verricht enzo en onder de mensen moet komen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
TM geen H&S gebruiken. Gebruikte ik ook jarenlang. Te agressief.
Sowieso niet elke dag met shampoo wassen..
Nee, gebruik een wax die heel makkelijk uit te wassen is. En heet water. Shampoo 1x per 3 dagen gebruiken. Is beter voor je haar.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je wax/gel in je haar hebt kan je bijna niet zonder shampoo...
Wie weet zie jij er wel uit als een 9/10 met blond haar.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Buitenlandse meisjes die hun haren blond verven. 9/10 keer staat het gewoon niet
Waarom zou je je haren willen verven? Niemand ziet het.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Buitenlandse meisjes die hun haren blond verven. 9/10 keer staat het gewoon niet
Ik soms 2x per dagquote:Op woensdag 3 december 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik douche niet iedere dag, maar om de dag, tenzij ik lichamelijke inspanning heb verricht enzo en onder de mensen moet komen.
Dementie?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kon laatst m'n vaste shampoo niet meer vinden, dus heb ik een andere gekocht... Drie keer raden waar ik nu last van heb.
Ik wil ook al jaaaaren mijn haren laten verven maar ik durf het niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
Viezerik.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik douche niet iedere dag, maar om de dag, tenzij ik lichamelijke inspanning heb verricht enzo en onder de mensen moet komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij er goed uitzien voor jezelf of voor anderen?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou je je haren willen verven? Niemand ziet het.
Ik gebruik Shaping Gum van Fuente op aanraden van mijn kapster.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, gebruik een wax die heel makkelijk uit te wassen is. En heet water. Shampoo 1x per 3 dagen gebruiken. Is beter voor je haar.
Same hier.. maar ik wil het heel graag. En als ik het doe dan laat ik het professioneel doen. Zo moeilijkkkquote:Op woensdag 3 december 2014 19:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil ook al jaaaaren mijn haren laten verven maar ik durf het niet.
Beetje kortzichtig dit, vind je niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou je je haren willen verven? Niemand ziet het.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
26 euroquote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gebruik Shaping Gum van Fuente op aanraden van mijn kapster.
[ afbeelding ]
Zonder water krijg ik het er niet uit.
Ja dat sowieso. Heb zwart haar, dus dat kun je zelf sowieso niet verven.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Same hier.. maar ik wil het heel graag. En als ik het doe dan laat ik het professioneel doen. Zo moeilijkkk
Met trots. Ook wat betreft schaalbaar ben ik nationalistisch.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Deuce92 het volgende:
Het is een oprechte vraag.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig dit, vind je niet?
Hitler snorretjequote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Deuce92 het volgende:
Weet nog dat je een keer hier iets zei in de trant van 'wij zijn oosterse chicks, wij moeten onze haren/haarkleur koesteren' of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig dit, vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |