Met pide in dippen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je hebt het niet zelf gemaakt?
En ja, doe ik standaard. Ook salade water enzo. Opa was daar ook altijd gek op, altijd met hem vechten over wie het water kreeg hehe.
Dat heeft niets met mannelijkheid te hebben toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou het idd ook niet kunnen. Laat mij in mijn mannelijke waardigheid.
Ze gaan altijd eerst vechten, hoor je paar sec lang klikijijikkikktitirur.. en dan stil.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij hoorde ik de muizenval dichtklappen boven. Durf nog niet te kijken, laat maar eerst doodcreperen.
Nope. Heb ook geen apparaat waarmee ik het zo in poedervorm krijg helaas.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je hebt het niet zelf gemaakt?
En ja, doe ik standaard. Ook salade water enzo. Opa was daar ook altijd gek op, altijd met hem vechten over wie het water kreeg hehe.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou het idd ook niet kunnen. Laat mij in mijn mannelijke waardigheid.
Geen azijn! Gewoon de sappen van de groenten/sla, citroensap (of limontuzu), olie en zout. Sooooo good.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nope. Heb ook geen apparaat waarmee ik het zo in poedervorm krijg helaas.
Van salade is ook lekker ja. Met olijfolie en beetje azijn.
Hmm, ik hoor niks. Wellicht vals alarm dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze gaan altijd eerst vechten, hoor je paar sec lang klikijijikkikktitirur.. en dan stil.
De combinatie die ze Greek salad noemen ben ik echt gek op...quote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nope. Heb ook geen apparaat waarmee ik het zo in poedervorm krijg helaas.
Van salade is ook lekker ja. Met olijfolie en beetje azijn.
Moest ff aan dit denkenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En zo is het maar net!quote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moest ff aan dit denken
https://www.facebook.com/video.php?v=1024023937644796&permPage=1
Ik hou niet zo van kaas in salades.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor niks. Wellicht vals alarm dan.
[..]
De combinatie die ze Greek salad noemen ben ik echt gek op...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon dit met een stuk Turks brood is al genieten.
Heel klein beetje azijn maar. Je proeft de azijn zelf bijna niet terug, maar het geeft wel een lekkerdere smaak aan je salade.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen azijn! Gewoon de sappen van de groenten/sla, citroensap (of limontuzu), olie en zout. Sooooo good.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Zalm en broccoli wordt het hier.
#tatta
he ehquote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lang niet gegeten, vroeger vaak thuis.
[b]Bsa7tek[/b]
Hey Zargon wordt fok laatste tijd veel aangevallen? Wat is dit toch met alle downtime van afgelopen paar dagen, gisteren ook al.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heeft niets met mannelijkheid te hebben toch?.
Geen idee.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Zargon wordt fok laatste tijd veel aangevallen? Wat is dit toch met alle downtime van afgelopen paar dagen, gisteren ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |