Hahahahaha moest hier hard om lachenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks denkt hij dat je zijn pizza lekker vindt.!!!
Geen lessen. Probeer verschillende talen te lerenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe je zelfstudie of volg je ook lessen?
[..]
Nee, waarom?
quote:De politie van de Verenigde Arabische Emiraten vraagt uw aandacht voor het volgende. In een winkelcentrum te Abu Dhabi heeft een Gewone Moslima een Amerikaanse staatsburger neergestoken. De vrouw, een 37-jarige lerares overleefde de aanval in de toiletruimte van het winkelcomplex niet. De Gewone Moslima vluchtte na de aanval en verdween in de menigte. Herkent u deze verdachte dan gaarne bellen met 0800-GEWOON (anoniem) of met de politie in uw woonplaats. Dank voor uw medewerking.
Gatver.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
Ze maken echt goede margharita pizza.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Gaan ze mij niet judgen. Kijk haar twee keer pizza eten.
Welke allemaal?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen lessen. Probeer verschillende talen te leren
Ik kom wel eens meedere keren per week bij de McDrive.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Gaan ze mij niet judgen. Kijk haar twee keer pizza eten.
Aight...quote:Op woensdag 3 december 2014 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Arabisch, Spaans, Turks. Beetje Duits
Als ik een auto had gehad ik ook wel denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens meedere keren per week bij de McDrive.
Wij betalen mee aan hun loon, waarom zouden ze klagen/judgen?
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aight...Hoe gaat het Turks leren je af? Lijkt me best moeilijk h? Totaal iets anders dan je gewend bent.
En Duits is cool man. Alleen die naamvallen ja.
Nee, op meer dingenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat baseer je op dat ik zogenaamd tinder heb?
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet echt gentlemanwaardig gedrag, dit...
Eerst beetje flirten en nu kapotstampen... Jeetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |