Hahahahaha moest hier hard om lachenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Straks denkt hij dat je zijn pizza lekker vindt.!!!
Geen lessen. Probeer verschillende talen te lerenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe je zelfstudie of volg je ook lessen?
[..]
Nee, waarom?
quote:De politie van de Verenigde Arabische Emiraten vraagt uw aandacht voor het volgende. In een winkelcentrum te Abu Dhabi heeft een Gewone Moslima een Amerikaanse staatsburger neergestoken. De vrouw, een 37-jarige lerares overleefde de aanval in de toiletruimte van het winkelcomplex niet. De Gewone Moslima vluchtte na de aanval en verdween in de menigte. Herkent u deze verdachte dan gaarne bellen met 0800-GEWOON (anoniem) of met de politie in uw woonplaats. Dank voor uw medewerking.
Gatver.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
Ze maken echt goede margharita pizza.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Gaan ze mij niet judgen. Kijk haar twee keer pizza eten.
Welke allemaal?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen lessen. Probeer verschillende talen te leren
Ik kom wel eens meedere keren per week bij de McDrive.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Gaan ze mij niet judgen. Kijk haar twee keer pizza eten.
Aight...quote:Op woensdag 3 december 2014 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Arabisch, Spaans, Turks. Beetje Duits
Als ik een auto had gehad ik ook wel denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens meedere keren per week bij de McDrive.
Wij betalen mee aan hun loon, waarom zouden ze klagen/judgen?
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aight...Hoe gaat het Turks leren je af? Lijkt me best moeilijk h? Totaal iets anders dan je gewend bent.
En Duits is cool man. Alleen die naamvallen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |