Hey Zargon wordt fok laatste tijd veel aangevallen? Wat is dit toch met alle downtime van afgelopen paar dagen, gisteren ook al.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heeft niets met mannelijkheid te hebben toch?.
Geen idee.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Zargon wordt fok laatste tijd veel aangevallen? Wat is dit toch met alle downtime van afgelopen paar dagen, gisteren ook al.
Je bent onzeker aangelegdquote:
Ah sletquote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat baseer je op dat ik zogenaamd tinder heb?
![]()
Waarom zit er een witte sluier op de kist?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.bild.de/region(...)e-38821708.bild.html
Daar lig je dan.
Denk omdat ze die nooit heeft kunnen dragen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zit er een witte sluier op de kist?
Tragisch wat haar overkomen is...quote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.bild.de/region(...)e-38821708.bild.html
Daar lig je dan.
meh echt naar ja.. zielige mannetjes die zoiets flikken.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk omdat ze die nooit heeft kunnen dragen.Bij vrouwen doen ze in TR ook vaak een yazma over de kist.
Zodat ze toch nog de sluier 'draagt'. Is toch wel de droom van de meeste ouders denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zit er een witte sluier op de kist?
Doe je zelfstudie of volg je ook lessen?quote:
Nee, waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
Is het raar om twee keer in de week bij dezelfde pizzeria te bestellen?
Neequote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
Straks denkt hij dat je zijn pizza lekker vindt.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Gaan ze mij niet judgen. Kijk haar twee keer pizza eten.
Dit is niet de yolo-don't-care-instelling die ik van je gewend ben.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
Ze hebben tientallen klanten per dag. Alsof ze dat onthoudenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |