Ja, heb er jaren terug een paar keer besteld.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:23 schreef mrstylo het volgende:
http://www.usfoodz.nl/
Is dit een betrouwbare site? En wat zal ik allemaal halen?
Nee ik denk van niet. Ik ben van mening dat men enigszins intiem moet zijn geweest wil men elkaar beter leren kennen. Ik denk dat er anders spanning in de lucht zal blijven hangen en dan kan je niet met volle verstand nadenken of je partner daadwerkelijk degene is met wie je je leven wilt delen. Wat ik trouwens waarneem is dat voornamelijk binnen conservatieve kringen (waar seks taboe is) de kids zo jong mogelijk beginnen met trouwen ...nee niet uit liefde maar puur uit aantrekkingskracht en die twee dingen vergeet men weleens gescheiden te houden.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:10 schreef Stimorol- het volgende:
Unlabeled, zou jij als maagd t huwelijk in gaan?
Ik ben ook benieuwd. Of het is een psychologisch spelletje.quote:
Aight.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, heb er jaren terug een paar keer besteld.
Sowieso M&M's met pindakaas!
Die is echt vies.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aight.
En ook dit. Lijkt me best lekker:
http://www.usfoodz.nl/cheetos-crunchy-flamin-hot-120g#
Hue?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Unlabeled het volgende:
Wat ik trouwens waarneem is dat voornamelijk binnen conservatieve kringen (waar seks taboe is) de kids zo jong mogelijk beginnen met trouwen ...nee niet uit liefde maar puur uit aantrekkingskracht en die twee dingen vergeet men weleens gescheiden te houden.
Je koopt eten dat je niet durft te eten?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Of het is een psychologisch spelletje.
Ahahaha borte die m&ms met pindakaas had ik ook gekocht uit Amerika, net als die Reese's weetjewel, maar durfde die beide niet te eten#autist
WAT HEB JE ALLEMAAL OVER JEZELF VERTELD AAN HEM DAT HIJ JE ZO GOED KAN DOORGRONDEN?!quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mijn pizza actie wtfff.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahahaha borte die m&ms met pindakaas had ik ook gekocht uit Amerika, net als die Reese's weetjewel, maar durfde die beide niet te eten#autist
...quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, hoezo durf je dat niet te eten?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Wilde eigenlijk alleen daar bestellen voor datquote:Op woensdag 3 december 2014 18:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die is echt vies.
En omg, ze verkopen gewoon geen m&m's meer. Waarom bestaat die site nog?
Probeer anders sweet-spot.
Twee pizza's in een week bij dezelfde pizzeria besteld.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mijn pizza actie wtfff.
Ik heb net ook een pizza opquote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee pizza's in een week bij dezelfde pizzeria besteld.. Godverdomme, hoe krijg je dat voor elkaar.
.
Was ik wel blij mee, ze kwamen terecht bij goed doel :$quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je koopt eten dat je niet durft te eten?
Vrij weinig?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAT HEB JE ALLEMAAL OVER JEZELF VERTELD AAN HEM DAT HIJ JE ZO GOED KAN DOORGRONDEN?!
RIP Jerry.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij hoorde ik de muizenvalI dichtklappen boven. Durf nog niet te kijken, laat maar eerst doodcreperen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Arabisch, Spaans, Turks. Beetje Duits
En dit is mod r&p. Ik leg mezelf bloot hier en jullie maken mij belachelijk. tsk tsk tskquote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee pizza's in een week bij dezelfde pizzeria besteld.. Godverdomme, hoe krijg je dat voor elkaar.
.
harde leventjequote:Op woensdag 3 december 2014 18:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
En dit is mod r&p. Ik leg mezelf bloot hier en jullie maken mij belachelijk. tsk tsk tsk
quote:
Ook betrouwbaar?quote:
Say whatquote:Op woensdag 3 december 2014 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou je moeten waarderen. Hij leert helemaal Turks voor je.
Nee, ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hue?
Ze trouwen juist zo snel omdat je dan nog niet de gevolgen van je acties kunt inzien. Als je jong bent heb je minder eisen (want geen ervaring), als je wat ouder bent ben je kieskeuriger en klikt het minder snel met iemand (je let op veel meer dan eerst). Het is een koppijn minder ook, want je hoeft geen 'bewaker' meer te spelen en voorkom je ook nog dat er 'ongewenste' dingen gebeuren (zoals ontmaagd worden voor het huwelijk).
Het is vooral uit gemak, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |