Inderdaad...niemand behalvequote:Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
Stealth is (voor een assassin type rogue) vooral in het begin handig om achter high ranked enemies te kunnen komen en maximale flanking bonus te krijgen. Uiteindelijk gebruik je het niet meer omdat je zoveel fucking damage doet dat je die flanking bonus eigenlijk al kunt verwaarlozen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan.Je kunt wel je archer naar voren sturen in stealth en dan 1 enemy one-shotten, maar dan is het vaak zo dat je archer de aggro krijgt van de hele groep volgens mij.
Dat is ook niet te voorkomen. Je verliest altijd een van de twee. Hangt af van je class. Rogue/Warrior: Carver dood. Mage: Bethany dood. Vind Bethany persoonlijk leuker dan Carver.quote:Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Keep was echt een meesterzet. Ik heb nu gewoon mijn laatste playthrought nagebouwd maar als ik DAI nog een keer ga spelen gooi ik het helemaal om.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Van te voren kreeg ik van die Deep Roads missie de indruk dat het een soort van point of no return eindmissie achtige missie zou zijn. Dat viel dus wat tegen (wel toffe area, dat wel).quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Dat is ook niet te voorkomen. Je verliest altijd een van de twee. Hangt af van je class. Rogue/Warrior: Carver dood. Mage: Bethany dood. Vind Bethany persoonlijk leuker dan Carver.
Heb zelf die Deep Roads missie al een paar keer gedaan, zonder dat er een companion sneuvelde. Merril zat bij mij eigenlijk standaard in de party, verder wisselde het wel een beetje. Dus ja, jouw groep zou zonder doden de missie door moeten komen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een heerlijk spel weer. Het duurde even voordat ik aan de matige controls gewend was en de matige graphics (ik speel op PS3 en er is toch wel erg veel popup, maar goed.)
Maar nu ik uit de Hinterlands ben kan ik haast niet stoppen met spelen. Vooral niet toenWat versta je onder matige graphics op de PS3 (behalve die popups)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Keep was echt een meesterzet. Ik heb nu gewoon mijn laatste playthrought nagebouwd maar als ik DAI nog een keer ga spelen gooi ik het helemaal om.
Waar zijn de graphics mee te vergelijken?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Cool! (De eventuele patch dus) Ik merk dat de party banter erg afhankelijk is van degene die je in je party hebt, Dorian en Blackwall zijn constant aan het ruzie maken als ik ze in een party gooi met Vivienne, maar Dorain en Blackwall zeggen nauwelijks iets tegen elkaar als ze in de party zitten met Iron Bull. (Die dan wel zo nu en dan jolige teksten eruit gooit, zoals commentaar op een groot vrouwelijk beeld met bevroren tepels.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:15 schreef DeeCruise het volgende:
Meer info over de party banter en bijbehorende bug (die binnenkort hopelijk gepatched wordt zoals vermeld in mijn vorige comment); http://blog.bioware.com/2(...)work-in-inquisition/
Jah, dit kan dus wel nog even duren. In de eerder door mij geplaatste link (patch notes voor vandaag) staat dat ze hier op aan het focussen zijn maar er nu nog niks gepatched wordt. Wat mij opviel was dat het vooral qua area heel erg verschilde. In sommige areas hoorde ik 2 uur lang niks, waar in andere om de 5 minuten wel weer wat verteld werd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Cool! (De eventuele patch dus) Ik merk dat de party banter erg afhankelijk is van degene die je in je party hebt, Dorian en Blackwall zijn constant aan het ruzie maken als ik ze in een party gooi met Vivienne, maar Dorain en Blackwall zeggen nauwelijks iets tegen elkaar als ze in de party zitten met Iron Bull. (Die dan wel zo nu en dan jolige teksten eruit gooit, zoals commentaar op een groot vrouwelijk beeld met bevroren tepels.[ afbeelding ] )
En wat ook uitermate irritant is dat men wel eens tijdens het babbelen een vraag stellen aan mijn toon...maar omdat ik constant op de "zoek-button" aan het klikken ben, kan ik ze niet meer antwoorden...de opties staan dan plots greyed-out. *grmbl*
Ach, het is geen game-breaker nee, maar het komt de sfeer gewoon ten goede...en een mooi moment vond ik wel dat ik op een gegeven moment me realiseerde dat ik het geruzie tussen Blackwall en Dorian wel zat was en Dorian dus even in de bibliotheek liet staan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik nou niet echt zo belangrijk, of er geluld wordt of niet.
Zolang er maar geen game breaking bugs zijn vind ik het best.
het is wel leuk, maar het gaat mij toch voornamelijk om quests spelen en gear upgraden etcquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach, het is geen game-breaker nee, maar het komt de sfeer gewoon ten goede...en een mooi moment vond ik wel dat ik op een gegeven moment me realiseerde dat ik het geruzie tussen Blackwall en Dorian wel zat was en Dorian dus even in de bibliotheek liet staan.Lekker inleven in het geneuzel van mijn team.
Party banter is een vast onderdeel van Bioware games, en 1 van de grootste kritiekpunten van deel 2. Het is dan ook niet meer dan logisch dat mensen erover klagen als het niet functioneert, aangezien er in dit deel enorm veel nadruk op gelegd is geworden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik nou niet echt zo belangrijk, of er geluld wordt of niet.
Zolang er maar geen game breaking bugs zijn vind ik het best.
Repostquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)patch-update-release
Ah, er komt een patch vandaag als het goed is.
quote:On Windows PC you can also expect fixes to performance and graphical glitches.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat gefixxed wordt, puur omdat het niet als een bug gezien wordt maar als intended functioneert. Net zoals dat de item bar maar 8 slots heeft voor skills, iets wat duidelijk komt door de consoles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef Drankster het volgende:
maar nog steeds de cutscenes op 30fps?
of valt dat onder
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef DeeCruise het volgende:
Party banter is een vast onderdeel van Bioware games, en 1 van de grootste kritiekpunten van deel 2.
De omgevingen zijn prachtig maar de animaties van karakters vind ik toch wel wat houterig en het ziet er minder uit dan DA2 op mijn pc.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat versta je onder matige graphics op de PS3 (behalve die popups)?
Waar zijn de graphics mee te vergelijken?
Zoals ik het zeg. Meest gehoorde punten van kritiek uit Dragon Age 2:quote:
Welke bug?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef Frag_adder het volgende:
Is er eigenlijk al een fix voor de savegame bug?
Mijn broertje kan nu op zijn xbox one niet verder omdat hij zijn savegame niet kan inladen en zei dat dit kennelijk op alle platforms kon voorkomen. Ik dacht wellicht is het bekend, maar niet dusquote:
Dat issue had ik op de pc. Workaround die hier gepost werd werkte prima:quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mijn broertje kan nu op zijn xbox one niet verder omdat hij zijn savegame niet kan inladen en zei dat dit kennelijk op alle platforms kon voorkomen. Ik dacht wellicht is het bekend, maar niet dus
Wat versta jij onder gescript? Dat in elk gebied op bepaalde punten de banter begon?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:27 schreef DeeCruise het volgende:
Zoals ik het zeg. Meest gehoorde punten van kritiek uit Dragon Age 2:
- Hergebruik omgevingen
- Non engaging story
- Alleen gescripte party banter
- Niet aanpasbare armors partymembers
In deel 2 was de banter maar minimaal en alleen gescript. Ook had je geen basecamp waar je naar terug kon gaan om te kletsen met je crew, wat ze dus beiden aangepast hebben in DA:I. Vandaar dat ik het wel een noemenswaardig issue vind, gezien alle kritiek op het vorige deel en de nadruk die ze er nu op gelegd hebben.
Ik heb het niet over Origins, ik heb het over DA2quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat versta jij onder gescript? Dat in elk gebied op bepaalde punten de banter begon?
De banter is datgene wat je companions zeggen terwijl je rondloopt. En dat was niet anders dan in Origins.
En de conversaties die je kon hebben met ze, waren niet perse minder, het was (naar mijn mening) beter verdeeld over de drie chapters. Aangezien je in Origins, mede door dat gift-systeem, de meeste gesprekken al in het begin kon hebben. Vooral bij Morrigan kon je al heel snel boven de 50 komen, waardoor het grootste deel van alle gesprekken al beschikbaar was, voordat je ook maar bij Redcliffe, Orzammar of de Brecilian Forest geweest was.
Ja, en ik zeg dus dat de banter in DA2 niet verschilde van de manier waarop Bioware het in Origins aangepakt had. Dus waarom was de banter daar een minpunt, maar in Origins niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:56 schreef DeeCruise het volgende:
Ik heb het niet over Origins, ik heb het over DA2
De banter was veel minder, er waren ook geen conversatie opties buiten de gescripte momenten (zoals dat in Origins dus wel was in het basecamp). De gifts vind ik zelf overigens ook jammer dat ze die niet teruggebracht hebben, voegde wel iets toe imho.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg dus dat de banter in DA2 niet verschilde van de manier waarop Bioware het in Origins aangepakt had. Dus waarom was de banter daar een minpunt, maar in Origins niet?
Ja, alles was minder (kwantiteit) in DA2. Maar die conversaties in het basecamp in Origins vallen niet onder de banter. De banter is alleen dat gepraat dat je hoort tussen je companions. En dat is in elk deel hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
De banter was veel minder, er waren ook geen conversatie opties buiten de gescripte momenten (zoals dat in Origins dus wel was in het basecamp). De gifts vind ik zelf overigens ook jammer dat ze die niet teruggebracht hebben, voegde wel iets toe imho.
Nee begrijp ik, maar het was wel een veelvoorkomende klacht. Op basis daarvan hebben ze de hoeveelheid banter flink omhoog geschroefd in DA:I, wat de link was die ik probeerde te leggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, alles was minder (kwantiteit) in DA2. Maar die conversaties in het basecamp in Origins vallen niet onder de banter. De banter is alleen dat gepraat dat je hoort tussen je companions. En dat is in elk deel hetzelfde gebleven.
Maar wat DA2 juist beter deed, was dat de relatie die je met ze had, meer afhing van wat je deed (pro-mages, of pro-templars), en niet van al die gifts.
Dat het een klacht was, snapten zij vast wel, maar het lijkt me logischer dat ze dat 'opgeschroefd' hebben, omdat ze er weer meer de tijd voor kregen. Origins - +/- 6jr, DA2 - ca. 1,5jr, DA:I - 3,5 jr. Meer tijd, dus meer variatie in omgevingen, meer costumization, meer conversaties/banter, e.d.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef DeeCruise het volgende:
Nee begrijp ik, maar het was wel een veelvoorkomende klacht. Op basis daarvan hebben ze de hoeveelheid banter flink omhoog geschroefd in DA:I, wat de link was die ik probeerde te leggen.
Ik bedoel met minder ook niet gelijk slecht.quote:Ik vond overigens niet alles slecht in deel 2, de combat was een enorme verbetering t.o.v. Origins, die voelt nu echt sluggish aan als je deze nog eens speelt. De gifts vond ikzelf een leuke toevoeging. Niet zozeer om de bonus die je kreeg maar om het feit dat je uit de conversations die je kreeg kon afleiden wie welke gift zeer kon waarderen. Die party gift dlc was echt dodelijk wat dat betreft, alles +50 met 1 gift...
Goed zo. Je moet het idd niet spoileren.quote:met 'zijn' rubberen pigeon
Save games heb ik gewoon gekopieerd naar andere map toen DA:I opeens geen save games meer zag, behalve in de cloud, wat vrij absurd is omdat ik dat niet gebruik. Na ja hoe dan ook...gewoon spel opgestart en inderdaad geen save games...game afgesloten, save games weer teruggezet en voila..kon weer verder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat issue had ik op de pc. Workaround die hier gepost werd werkte prima:
Verwijder om te beginnen absoluut GEEN savegames! Start een nieuwe game, maak een nieuw character. Save zodra dit kan in-game. Kies vervolgens voor load, dan switch character. Daar zie je dan al je savegames i.p.v. alleen de corrupte.
Dit werkte op de pc, geen idee of dit op de xbox ook zo werkt, maar moeite waard om te proberen. Ik heb, na het laden van een werkende savegame, de corrupte verwijderd. Was maar een half uurtje kwijt.
Dat is ook mogelijk natuurlijk, werk zelf wel met cloud saving dus dat ging wat lastiger. Ben benieuwd of het op de xbox ook werkt, lijkt me dat cloud saving daar standaard is en je daar niet lokaal de savegames handmatig kunt kopieren. Maar heb zelf geen xbox one dus kan me vergissen natuurlijk..quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Save games heb ik gewoon gekopieerd naar andere map toen DA:I opeens geen save games meer zag, behalve in de cloud, wat vrij absurd is omdat ik dat niet gebruik. Na ja hoe dan ook...gewoon spel opgestart en inderdaad geen save games...game afgesloten, save games weer teruggezet en voila..kon weer verder.
Was maar liefst 3 minuten kwijt.
Dus nu kopieer ik gewoon na elke sessie de save games weg.![]()
http://blog.bioware.com/2(...)ition-patch-2-notes/quote:Fixed case where game would incorrectly think the player has more than one race/class/gender
Fixed case where users who changed their voice off of default, would have their voice set back to default when interacting with Hawke’s chargen settings.
Increased duration that search highlights things, and added highlighted items to radar while they are highlighted.
Fixed several conversation lines which would take a very long time to advance to the next line unless they were manually skipped.
Fixed case where followers could float above the ground after extended periods of play
[PC] Fixed some hitching in conversations.
[PC] Pressing the interact key (default “F”) will take everything from containers.
[PC] Hair should be less shiny on lower quality settings.
[PC] Improved push-to-talk functionality when using keyboard and mouse
[PC] Added ability to rotate character models with the mouse in UI’s that show character models
[PC] Added an option to enable / disable tactical camera on mouse wheel scroll out.
[PC] Hiding the HUD on the PC will now hide all UI elements
[PC] Fixed being able to drag abilities from a tree that was not selected onto the quickbar
[PC] Fixed being able to toggle UI state for the tactical camera on the quickbar when the tactical camera is unusable
[PC] Fixed case where clicking quickbar elements in Eyefinity would trigger attacks
[PC] fixed case where extra mouse-up events were triggering in UIs
[PC] Fixed issue where mouse-up events were missed when dragging off of UI elements and then releasing the mouse button
[PC] Fixed loading Icon not animating while Mantle creates shaders during load screens.
[PC] Fixed mouse cursor flashing while targeting AOEs
[PC] Fixed situation that could result in a hang on the start menu.
[PC] Fixed situation where war table could become non-interactive until users right clicked on it.
[PC] Fixed situation which could cause mouse-look to snap to a facing rather than turning smoothly
[PC] Holding right click and pressing the camera turn buttons in tactical camera will cause the cursor to strafe in the same manner the camera behaves outside tactical camera
[PC] Made some changes that should improve Mantle performance
[PC] quickbar indicator for pause state should no longer remain highlighted when game is not paused
[PS3] Increased number of save slots to 30
[PS4] Improved conversation performance during fast install
[PS4] Increased number of save slots to 50
[360] Fixed case where movies sometimes decoded incorrectly
[360] Fixed Crash when selecting storage device when select storage device warning is present
[360] Fixed the online connection error being displayed twice when attempting to login to Origin with no Xbox live connection.
Assorted stability improvements
Fixed crash that could occur after some conversations
Certain boss creatures are now immune to Disruption Field
Creatures in rag doll will now pause when the game is paused
Fix to Spirit Blade so it longer triggers combos
Fixed a couple focus abilities to be weapon agnostic
Fixed a few DA Keep world state import reactivity checks.
Fixed a few situations that could result in there being no conversation selection indicator during conversations
Fixed an issue caused by changing characters at the same as targeting an AOE ability
Fixed Audio cutting out when using AOE abilities while radial menu is open.
Fixed being unable to finish quest “Safe Keeping” if the user places key fragments in the forger, then leaves the zone without getting the finished key.
Fixed camera shaking when making small camera adjustments during character creation
Fixed case where blizzard would pause the game when it turns off
Fixed case where controller rumble would get permanently disabled
Fixed case where Imshael could end up in a location where players could not fight him.
Fixed case where interaction text would not update in tactical camera
Fixed case where mana or stamina was incorrectly displayed on mounted character’s portraits
Fixed case where users could get stuck loading a save in a certain dragon combat area
Fixed case where users could get stuck on an infinite “Connecting to Dragon Age Servers”
Fixed Crippling Blows to have a 15% damage bonus instead of .15%
Fixed Cullen’s hair having some strange shadows during cinematics
Fixed exploit that would allow bypassing ability cool-downs in certain circumstances
Fixed exploit that would allow users to take no damage.
Fixed issue where orders to interact with trebuchets made in tactical mode were un-interruptable.
Fixed issue where user loses control of the party if he enters tactical camera at the same time as a cinematic triggers
Fixed issue which could cause potion counts to be reset due to party member changes.
Fixed issue which could result in an infinite “Connecting to Dragon Age Servers” on the main menu.
Fixed issue which could result in the Radial menu not staying open
Fixed issue which could result in the screen re-sizing UI to stop working until exiting and re-entering the screen re-sizing UI.
Fixed scripted autosave in the western approach which was made which if loaded could result in certain NPCs to not show up until after leaving the area and coming back.
Fixed situation where followers could get stuck while pathfinding to the player.
Fixed some of the collectible books being non-interactive in Skyhold
Fixed slot types on several crafted items
Fixed some item names getting cut off in stores
Fixed weapon type on several crafted weapon parts.
Ground rings scale on Dragons in Tactical Camera
Radar will be shown during radar tutorial, even if the UI is set to be hidden
Radar will show way points immediately after coming out of UIs, no longer requires player to move first.
Target lock is cleared when entering tactical mode.
Unified sort order for stat listings during item modification
Multiplayer
Fixed issue which could result in negative XP being granted in some multiplayer matches
Fixed crash that could occur while switching characters in some multiplayer menus
Cursed chests in multiplayer no longer look different from un-cursed ones
Fixed some missing information on end of match screens when servers are slow in Multiplayer.
Fixed Players losing their ability to target when dying while recovering object in multiplayer
Fixed situation where host migration after end of match would fail to show end of match details for the remaining players
Fixed issue with players being interrupted while interacting with objects in Multiplayer
Fixed issue where host can be returned to an empty lobby after quitting out of a match while in the operation failed state
Improved appearance of ledge drop-downs in multiplayer.
Fixed case which could cause keys to not drop in Multiplayer
Fixed case in Multiplayer where players could attempt to use abilities while dead.
Herbs en metals hoef je alleen de map voor te verlaten. Dus bijvoorbeeld Hissing Wastes > Skyhold > Hissing Wastes, voila.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef The_Substitute het volgende:
Ok. Nu nog...
* een uitgebreidere hotbar;
* lagere respawnrates (bvb in de Hinterlands, in the Hissing Wastes had ik er echter minder last van);
* òf lagere aantallen voor die benodigdheden voor potionupgrades, of herbs en metals die minder snel teruggroeien;
Je bedoelt, je gaat even 20 minuten ergens anders heen (op dezelfde map), je komt terug en het is weer teruggegroeid.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
Herbs en metals hoef je alleen de map voor te verlaten. Dus bijvoorbeeld Hissing Wastes > Skyhold > Hissing Wastes, voila.
Waarom alleen op pc?quote:
Mijn pc is opa en heb geen geld dus moet wel op PS3 spelenquote:
Ik jaag ingrediënten voor potions of weapons/armor er redelijk snel doorheen dus ik zie het niet bepaald als een probleem...daarbij deel ik je neiging niet om echt alles op te pakken (ik ga meestal wel oogsten als ik het nodig heb). Die neiging is dus een tik waar je zelf iets aan moet doen...daar hoeft Bioware geen rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je bedoelt, je gaat even 20 minuten ergens anders heen (op dezelfde map), je komt terug en het is weer teruggegroeid.Daarvoor hoef je niet naar Skyhold te gaan. Maar ja, wat jij bedoelt is dat het maar zo simpel is, even naar Skyhold heen en weer en je hebt hetzelfde effect. Dus dat teruggroeien kunnen ze gewoon schrappen.
Wat ik dus irritant vond, want ik heb de neiging steeds alles wat ik zie op te pakken. Dus als ik in een gebied kwam waar ik alles al had 'geoogst' (ik heb het dan voornamelijk over elfroot), maar het was weer terug, dan moest ik dat toch weer even meepakken.
Hier hetzelfde maar dan met een qunari 2h warrior, leek me de meest logische keuze voor een pro-templar playthrough..quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:12 schreef Rezania het volgende:
Zo, main quest uitgespeeld na 75 uur. Dat einde, wtf.
Nu beginnen met een nieuwe playthrough, een human mage die pro-templar en anti-chantry is.
Jongen, fuck logic. Gewoon zeiken en lachen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar dan met een qunari 2h warrior, leek me de meest logische keuze voor een pro-templar playthrough..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die weet hoe je deze open kan krijgen? Is in de cave van de rebel mages in de Hinterlands.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
Die astrariums oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die weet hoe je deze open kan krijgen? Is in de cave van de rebel mages in de Hinterlands.
Je moet er nog 2, zo te zien.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Net uitgespeeld. Dat eindgevecht + epiloog...quote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
Jongens, dat einde zit me niet fijn zo. Is er al iets bekend over DLC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je vraag: als ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Precies. En sommige liggen zo klote, dat je een half uur bezig bent om niet van een rots te glijden.quote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef Ciora het volgende:
Dat geneuzel met die shards vond ik meteen al hinderlijk. 1 deur openmaken, daarachter nog een deur waar er weer 12 voor nodig zijn...
Nee sorry, ik ben er zo eentje die alles moet doenquote:Op maandag 15 december 2014 12:28 schreef Semisane het volgende:
Je hoeft niet alles te doen.Je kan gewoon wat quests voor een andere keer laten liggen natuurlijk.
Haha, hier nog zo eenquote:Op maandag 15 december 2014 13:11 schreef Remnant het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben er zo eentje die alles moet doen
Zijn die er dan? Ik heb wat losse dingen zien staan, maar geen totale rebalance-mod.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga weer proberen DA:O te spelen, maar heb gehoord dat sommige specs niet gebalanceerd zijn. Wat is een goede balance mod?
Heb er wel eens over gelezen, maar toen had ik niet speelde ik het spel niet dus heb de naam niet onthouden.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Ik heb wat losse dingen zien staan, maar geen totale rebalance-mod.
Mods zijn niet nodig imo.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb er wel eens over gelezen, maar toen had ik niet speelde ik het spel niet dus heb de naam niet onthouden.
Hmm in wat voor opzicht dan? Ik heb hem gewoon uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad maar had niet echt zo iets van "was dat maar meer gebalanceerd"quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga weer proberen DA:O te spelen, maar heb gehoord dat sommige specs niet gebalanceerd zijn. Wat is een goede balance mod?
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm in wat voor opzicht dan? Ik heb hem gewoon uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad maar had niet echt zo iets van "was dat maar meer gebalanceerd"
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.
Hmm ik zat even te denken of in mijn team two handed zat, maar volgensmij had ik als team 2 mages (die op het juiste moment healde en dikke AOE zooi en zo) en 2 rogues voor de melee damage. In het begin wel een tank erbij maar dat vond ik niet echt nodigquote:Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:34 schreef DeeCruise het volgende:
DA:O ook zonder mods gespeeld, nooit iets gemerkt van een balance issue eigenlijk...
Over DA:I, dit keer de templars gekozen, valt me vies tegen qua main quest t.o.v. de mages, daar was het verhaal veel uitgebreider en interessanter. Iemand enig idee wanneer ik nu Dorian als companion toegevoegd krijg?Dat zou toch moeten gebeuren als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:37 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zou in ieder geval de Improved Atmosphere-mod downloaden. Qua balans was idd de archerclass wat zwak en de mages OP. Maar ik zie geen mods die dat aanpassen.
[..]
Dat zou toch moeten gebeuren als...Ah thanks, dat kon ik me ff niet meer herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Dat zou je eventueel kunnen opvangen door een melee actie uit te voeren met de bow die je vasthebt op dat moment. Simpele punch, meer niet. Net zoals je als rogue assassin daggers kunt gooien. Zelfde wapen, andere manier van gebruik.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:06 schreef Semisane het volgende:
Archery is in de vorige games nooit goed uitgevoerd...in deze game is het eindelijk wel te doen...zeker met de extra skillsets. Maar in Da:O en DA2 was archery gewoon weg saai...en niet te doen...totaal geen balance.
Het enige wat ik mis is weaponswap tijdens gevechten, zeker met een archerrogue is het logisch om ook naar dagger te kunnen swappen als je wordt geswamped...aan de andere kant zou een rogue wel erg OP worden dan.
Dus ik moet eigenlijk maar leiden met een tank, aanvallen, switchen naar mijn mage, beetje terugrennen en dan aanvallen? Lekker omslachtig.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:21 schreef Ciora het volgende:
Simpelweg er voor zorgen dat je tanks eerst de vijanden taunten lijkt me?
Eerst vijanden taunt-en met Blackwall, vervolgens je AoE-spell, vijanden richten zich op jou, dan Cassandra War Cry laten doen, waardoor ze zich op haar richten.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:23 schreef Rezania het volgende:
Dus ik moet eigenlijk maar leiden met een tank, aanvallen, switchen naar mijn mage, beetje terugrennen en dan aanvallen? Lekker omslachtig.![]()
Dit gaat trouwens niet voorkomen dat ik nog steeds vijanden aan ga trekken met AoE spells die momenteel niet worden aangevallen door mijn tank.
Ik meen dat mages ook een skill hebben waarmee ze 50% minder aandacht trekken, die dus zowieso pakken. En voor de rest idd de taunt skill van je tanks als preferred instellen, zodat die nagenoeg als eerste gebruikt worden en jij apeshit kunt gaan met AoE.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ik moet eigenlijk maar leiden met een tank, aanvallen, switchen naar mijn mage, beetje terugrennen en dan aanvallen? Lekker omslachtig.![]()
Dit gaat trouwens niet voorkomen dat ik nog steeds vijanden aan ga trekken met AoE spells die momenteel niet worden aangevallen door mijn tank.
Heb friendly fire aan dus ik moet mijn AoE wel op het begin doen anders blaas ik mijn hele party op.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:20 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nu met een mage aan het spelen, maar ik heb een probleem. Ik begin een battle meestal door de eerste aanval te doen, een AoE aanval. Daardoor trek ik ook de vijanden aan en ben ik voor ik het weet omsingeld door vijanden waar ik weinig tegen kan doen behalve snel doodgaan.Dit gebeurt trouwens ook tijdens gevechten, ik trek constant vijanden aan. Iemand enig idee hoe ik er kan voor zorgen day Cassendra en Blackwall meer vijanden aantrekken en ik minder? Of moet ik maar gewoon stoppen met AoE spells?
Die skill heb ik al. Dat van die preferred ability kan ik nog wel even instellen, kijken of dat helpt.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik meen dat mages ook een skill hebben waarmee ze 50% minder aandacht trekken, die dus zowieso pakken. En voor de rest idd de taunt skill van je tanks als preferred instellen, zodat die nagenoeg als eerste gebruikt worden en jij apeshit kunt gaan met AoE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef Drankster het volgende:
http://imgur.com/a/rSoti#0![]()
Jaaaaaa, ik zag hem op Imgur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog meer characters: http://www.reddit.com/r/inquisitionsliders/
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Awesome, Ashley Williams wordt ook veel aangevraagd op reddit. Ik zou deze en deze wel willen maar helaas geen slidersquote:Op woensdag 17 december 2014 21:00 schreef Rezania het volgende:
Deze is bijvoorbeeld ook tof.
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/0EmKZ#0
Dany van GoT vind ik ook wel leuk, maar ze is het elke keer net niet als ik die builds zie. Ga dit weekend mijn zusje eens laten finetunen, die kan daar uren aan spenderen.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Awesome, Ashley Williams wordt ook veel aangevraagd op reddit. Ik zou deze en deze wel willen maar helaas geen sliders
Deze heb ik: http://imgur.com/a/COxbxquote:Op donderdag 18 december 2014 08:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dany van GoT vind ik ook wel leuk, maar ze is het elke keer net niet als ik die builds zie. Ga dit weekend mijn zusje eens laten finetunen, die kan daar uren aan spenderen.
Jup, dat is degene die ik het meest tegenkom. Hij lijkt wel, maar is het toch net niet. Eens kijken of we dat wat beter kunnen krijgen dit weekend.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deze heb ik: http://imgur.com/a/COxbx
Ben nu 2e playtrough met Dany, weet alleen niet of ik door ga spelen, vind vrouwen helden nooit zo overtuigend in games
Waar ik zin in hebquote:Op donderdag 18 december 2014 18:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe spelen jullie eigenlijk het spel?
Doen jullie eerst de main quest of doen jullie ook meteen alle side quest?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:58 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week ook Dragon Age 2 uitgespeeld, vond het toch wel een vermakelijke game, al had het zoveel beter kunnen zijn en mag het niet in de schaduw van Origins staan.
En ik had eigenlijk wel meer van Flemmeth verwacht, het werd in het begin gebracht alsof zij nog een grote rol zou gaan spelen in de game, maar helaas.
Maar goed, na achter elkaar DA Origins en DA2 gespeeld te hebben, is het nu weer tijd om aan mijn backlog te werken en over een tijdje DA Inquisition te kopen. Zie er nu al naar uit.
Eerste playthrough heb ik area's gecleared voordat ik verder ging met de MQ. Nu met de tweede let ik veel meer op mijn level, je krijgt namelijk geen XP meer als het level verschil tussen jou en de bad guys 3 of meer levels betreft, waardoor ik complete area's en MQ's gedaan heb voor nop. Dat gebeurt me geen tweede keer, dus let er goed op. Bij elke MQ staat een level advice, hou daar rekening meequote:Op donderdag 18 december 2014 18:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe spelen jullie eigenlijk het spel?
Doen jullie eerst de main quest of doen jullie ook meteen alle side quest?
2 Is voor mij te lang geleden, kan me alleen die bij die mijn herinneren. In 1 had je idd de high dragon bij Andraste's ashes, Flemeth en de Archdemon. Het is ook geen Skyrim natuurlijk, en voor zover ik me kan herinneren heeft de reeks de naam vanwege het tijdperk wat begonnen is met het opkomen van de draken. Ik weet echter niet uit het blote hoofd wanneer dat tijdperk is ingegaan, zou best kunnen dat er simpelweg niet lang genoeg overheen gegaan is om volgroeide draken te krijgen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:39 schreef StateOfMind het volgende:
Wel erg weinig draken trouwens (in de eerste 2 games dan). De Archdemon, een paar High Dragons en een hoop kleine Drake's en Dragonlings, meer niet.
Vond dat toch wel wat tegenvallen, zeker als je naar de naam van de reeks kijkt.
Ik had intussen al gevonden dat de naam op het tijdperk sloeg, maar dan nog doet het Tijdperk der Draken op meer hopen. Je verwacht dat men zo een naam pas aan een tijdperk zou geven als je je nek breekt over de draken en niet omdat er sporadisch een exemplaar overvliegt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
2 Is voor mij te lang geleden, kan me alleen die bij die mijn herinneren. In 1 had je idd de high dragon bij Andraste's ashes, Flemeth en de Archdemon. Het is ook geen Skyrim natuurlijk, en voor zover ik me kan herinneren heeft de reeks de naam vanwege het tijdperk wat begonnen is met het opkomen van de draken. Ik weet echter niet uit het blote hoofd wanneer dat tijdperk is ingegaan, zou best kunnen dat er simpelweg niet lang genoeg overheen gegaan is om volgroeide draken te krijgen?
In Inquisition wordt je i.i.g. op je wenken bediend, meer dan genoeg dragons aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |