Zit erin. Druk op P (indien pc) en anders ga je naar het level-venster. Hier heb je een tab met behaviour, daar kun je deze aanpassen.quote:Op maandag 8 december 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb pas een klein uurtje gespeeld, en de invloed van mijn import bij keep heb ik nog niet gemerkt (maarja misschien komt dat ook niet want ik weet niet hoe het anders is) was wel even een kwarwij om dat weer in te vullen zoals ik ooit origins had uitgespeeld![]()
Het spel ziet er goed uit, draait prima op mijn pc en bovenal vind ik het fijn spelen! Wat ik me wel afvroeg, de tactisslots van DA-O (de "als dit dan doe je dat" instellingen) zitten die er in?
[..]
Dit heb ik uiteindelijk ook besloten(bij gebrek aan the witcher) maar tot nu toe denk ik dat dit echt precies het soort RPG is waar ik juist van geniet
Ah dat is wel jammerquote:Op maandag 8 december 2014 08:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zit erin. Druk op P (indien pc) en anders ga je naar het level-venster. Hier heb je een tab met behaviour, daar kun je deze aanpassen.
En vergelijk het maar niet met Origin, deze is echt full retard en zeer beperkt, wat mij betreft hadden ze het eruit kunnen laten. Je imports vanuit de keep worden zeker merkbaar, al is het maar over characters die al dan niet terugkomen. Merk je allemaal vanzelf wel als je wat verder in-game zit
Je kunt alleen tactics bij de skills die je characters hebben enablen of disablen. Bij behaviour krijg je zaken zoals:quote:Op maandag 8 december 2014 09:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammerik vond de tactical view bij DA:O wel te doen maar dat was vooral omdat je als je het een beetje aardig inprogrammeerde je op de hoogste moeilijkheidsgraag alleen bij bossfights hoefde te pauzen steeds, ik hoop nie tdat ik dat hier constant moet doen (speel de eerste keer maar op hard ipv nog eentje hoger)
Ik ken hem voor 35 incl. van iemand overnemen. Mooie prijs om het spel toch een kans te geven. Ben benieuwd als die binnen isquote:Op maandag 8 december 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb pas een klein uurtje gespeeld, en de invloed van mijn import bij keep heb ik nog niet gemerkt (maarja misschien komt dat ook niet want ik weet niet hoe het anders is) was wel even een kwarwij om dat weer in te vullen zoals ik ooit origins had uitgespeeld![]()
Het spel ziet er goed uit, draait prima op mijn pc en bovenal vind ik het fijn spelen! Wat ik me wel afvroeg, de tactisslots van DA-O (de "als dit dan doe je dat" instellingen) zitten die er in?
[..]
Dit heb ik uiteindelijk ook besloten(bij gebrek aan the witcher) maar tot nu toe denk ik dat dit echt precies het soort RPG is waar ik juist van geniet
Hoe doe je dat dan? Je koppelt de code van het spel toch aan je origin account, zodat deze ook met Keep gesynced kan worden. Als je hem over neemt kan je hem toch niet aan een andere koppelen?quote:Op maandag 8 december 2014 13:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ken hem voor 35 incl. van iemand overnemen. Mooie prijs om het spel toch een kans te geven. Ben benieuwd als die binnen is
Ik haal hem voor de PS4. Daar heb je toch geen code voor nodig lijkt me?quote:Op maandag 8 december 2014 13:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Je koppelt de code van het spel toch aan je origin account, zodat deze ook met Keep gesynced kan worden. Als je hem over neemt kan je hem toch niet aan een andere koppelen?
Op de doos staat ook dat het spel niet werkt zonder online activatie. Overigens kan je hem (indien PC) voor een paar euro meer ook nieuw kopen
koppel je hem daar niet aan een PS4 account dan? Ik meen dat om je world state te moeten syncen je dat altijd moest doen, en dat hij ook via je account geinstalleerd wordt. Maar ik moet wel zeggen ik heb alleen ervaring met de xbox one versie (van mn broertje) en pc versie (bij mijzelf)quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de PS4. Daar heb je toch geen code voor nodig lijkt me?
Ik begin gewoon helemaal opnieuw hoor. Heb de vorige delen ook niet gespeeld, maar wil deze echt spelen als nieuwelingquote:Op maandag 8 december 2014 13:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
koppel je hem daar niet aan een PS4 account dan? Ik meen dat om je world state te moeten syncen je dat altijd moest doen, en dat hij ook via je account geinstalleerd wordt. Maar ik moet wel zeggen ik heb alleen ervaring met de xbox one versie (van mn broertje) en pc versie (bij mijzelf)
Enne, van je geloof gevallen?quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de PS4. Daar heb je toch geen code voor nodig lijkt me?
neenee maar ik vroeg me af of hij dus wel gekoppeld werd aan een account of niet, zou ik wel even checkenquote:Op maandag 8 december 2014 13:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik begin gewoon helemaal opnieuw hoor. Heb de vorige delen ook niet gespeeld, maar wil deze echt spelen als nieuweling
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541697202570031105quote:Op maandag 8 december 2014 13:53 schreef Bredemug het volgende:
mogelijk een patch morgen 9 december.
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541692623111868416
Inderdaad, consoles delayed en zal wss in januari ergens worden van wat ik heb gelezen.quote:Op maandag 8 december 2014 14:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541697202570031105
Zou dus alleen voor pc moeten zijn..
Voor zover ik weet kan alleen Carver of Bethany dood gaan tijdens die missie.quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Even een vraag over Dragon Age 2 tussendoor: ik kan nu met The Deep Roads missie beginnen, maar naast Varric (verplicht) kan ik nog 2 companions meenemen, maar ik weet niet wie.
Ik ben zelf een Two-Handed Warrior en wil Merrill (dat Elven vrouwtje) romancen, dus die mag sowieso niet dood.
Mijn vaste crew bestaat uit Isabela, Aveline en Merill.
Wie kan ik het beste meenemen zonder dat Merrill of mijn zusje (Bethany) dood gaat, en wie heeft de beste stats voor deze missie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, I've learned something today
Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Is een archer een beetje goed in dit soort games?
Ik wil eigenlijk altijd wel een sneaky character maken die goed is met pijl en boog en sneakskills.
Hmm okquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan.Je kunt wel je archer naar voren sturen in stealth en dan 1 enemy one-shotten, maar dan is het vaak zo dat je archer de aggro krijgt van de hele groep volgens mij.
Begin bij deel 1.quote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck kan ineens niet meer wachten. Heb echt zoveel zin in weer een Bioware RPG game
In de vorige dragon age spellen was archer vooral saai, maar voor DA:I is Archer/tempest wel vrij boss! (Als ik het zo zie bij Sena)quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Is een archer een beetje goed in dit soort games?
Ik wil eigenlijk altijd wel een sneaky character maken die goed is met pijl en boog en sneakskills.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan alleen Carver of Bethany dood gaan tijdens die missie.Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |