abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147383564
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb pas een klein uurtje gespeeld, en de invloed van mijn import bij keep heb ik nog niet gemerkt (maarja misschien komt dat ook niet want ik weet niet hoe het anders is) was wel even een kwarwij om dat weer in te vullen zoals ik ooit origins had uitgespeeld :P

Het spel ziet er goed uit, draait prima op mijn pc en bovenal vind ik het fijn spelen! Wat ik me wel afvroeg, de tactisslots van DA-O (de "als dit dan doe je dat" instellingen) zitten die er in?

[..]

Dit heb ik uiteindelijk ook besloten :) (bij gebrek aan the witcher) maar tot nu toe denk ik dat dit echt precies het soort RPG is waar ik juist van geniet :D
Zit erin. Druk op P (indien pc) en anders ga je naar het level-venster. Hier heb je een tab met behaviour, daar kun je deze aanpassen.

En vergelijk het maar niet met Origin, deze is echt full retard en zeer beperkt, wat mij betreft hadden ze het eruit kunnen laten. Je imports vanuit de keep worden zeker merkbaar, al is het maar over characters die al dan niet terugkomen. Merk je allemaal vanzelf wel als je wat verder in-game zit ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 8 december 2014 @ 09:32:37 #77
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147383967
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:54 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zit erin. Druk op P (indien pc) en anders ga je naar het level-venster. Hier heb je een tab met behaviour, daar kun je deze aanpassen.

En vergelijk het maar niet met Origin, deze is echt full retard en zeer beperkt, wat mij betreft hadden ze het eruit kunnen laten. Je imports vanuit de keep worden zeker merkbaar, al is het maar over characters die al dan niet terugkomen. Merk je allemaal vanzelf wel als je wat verder in-game zit ;)
Ah dat is wel jammer :) ik vond de tactical view bij DA:O wel te doen maar dat was vooral omdat je als je het een beetje aardig inprogrammeerde je op de hoogste moeilijkheidsgraag alleen bij bossfights hoefde te pauzen steeds, ik hoop nie tdat ik dat hier constant moet doen (speel de eerste keer maar op hard ipv nog eentje hoger)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_147384239
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:32 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ah dat is wel jammer :) ik vond de tactical view bij DA:O wel te doen maar dat was vooral omdat je als je het een beetje aardig inprogrammeerde je op de hoogste moeilijkheidsgraag alleen bij bossfights hoefde te pauzen steeds, ik hoop nie tdat ik dat hier constant moet doen (speel de eerste keer maar op hard ipv nog eentje hoger)
Je kunt alleen tactics bij de skills die je characters hebben enablen of disablen. Bij behaviour krijg je zaken zoals:

- Bij welk health percentage potion gebruiken
- Bij welk minimum aan hoeveelheid potions in bezit nog gebruik maken van een potion
- Welk character in je party ze followen of protecten

Dat soort nietszeggende zaken. Ik mis absoluut het schema zoals je dat bij Origin had, if rank = elit or higher, use power x, etc etc etc. Daar kon je je party compleet instellen, hier doen ze alles naar eigen inzicht zonder dat jij er controle over hebt.

Maar het past natuurlijk bij de huidige tijd, games moeten simpeler, meer action packed en in een hoog tempo. Hetzelfde geldt voor het verdelen van points (constitution etc). Het is dus meer een action rpg dan een classic rpg zoals DA:O dat was.

Maar goed, er staan natuurlijk ook wel weer voordelen tegenover, it's not all bad ;)
pi_147388194
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb pas een klein uurtje gespeeld, en de invloed van mijn import bij keep heb ik nog niet gemerkt (maarja misschien komt dat ook niet want ik weet niet hoe het anders is) was wel even een kwarwij om dat weer in te vullen zoals ik ooit origins had uitgespeeld :P

Het spel ziet er goed uit, draait prima op mijn pc en bovenal vind ik het fijn spelen! Wat ik me wel afvroeg, de tactisslots van DA-O (de "als dit dan doe je dat" instellingen) zitten die er in?

[..]

Dit heb ik uiteindelijk ook besloten :) (bij gebrek aan the witcher) maar tot nu toe denk ik dat dit echt precies het soort RPG is waar ik juist van geniet :D
Ik ken hem voor 35 incl. van iemand overnemen. Mooie prijs om het spel toch een kans te geven. Ben benieuwd als die binnen is ;)
  maandag 8 december 2014 @ 13:18:51 #80
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147388458
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:06 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik ken hem voor 35 incl. van iemand overnemen. Mooie prijs om het spel toch een kans te geven. Ben benieuwd als die binnen is ;)
Hoe doe je dat dan? Je koppelt de code van het spel toch aan je origin account, zodat deze ook met Keep gesynced kan worden. Als je hem over neemt kan je hem toch niet aan een andere koppelen?

Op de doos staat ook dat het spel niet werkt zonder online activatie. Overigens kan je hem (indien PC) voor een paar euro meer ook nieuw kopen
pi_147388621
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:18 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan? Je koppelt de code van het spel toch aan je origin account, zodat deze ook met Keep gesynced kan worden. Als je hem over neemt kan je hem toch niet aan een andere koppelen?

Op de doos staat ook dat het spel niet werkt zonder online activatie. Overigens kan je hem (indien PC) voor een paar euro meer ook nieuw kopen
Ik haal hem voor de PS4. Daar heb je toch geen code voor nodig lijkt me?
  maandag 8 december 2014 @ 13:28:26 #82
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147388719
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

koppel je hem daar niet aan een PS4 account dan? Ik meen dat om je world state te moeten syncen je dat altijd moest doen, en dat hij ook via je account geinstalleerd wordt. Maar ik moet wel zeggen ik heb alleen ervaring met de xbox one versie (van mn broertje) en pc versie (bij mijzelf)
pi_147388832
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

koppel je hem daar niet aan een PS4 account dan? Ik meen dat om je world state te moeten syncen je dat altijd moest doen, en dat hij ook via je account geinstalleerd wordt. Maar ik moet wel zeggen ik heb alleen ervaring met de xbox one versie (van mn broertje) en pc versie (bij mijzelf)
Ik begin gewoon helemaal opnieuw hoor. Heb de vorige delen ook niet gespeeld, maar wil deze echt spelen als nieuweling :)
pi_147389016
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Enne, van je geloof gevallen?
  maandag 8 december 2014 @ 13:41:50 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147389068
Het is wel enorm overweldigend allemaal soms hoor, de hoeveelheid missies etc :P.

Ben nog niet ver, net in Skyhold, maar dit gaat allemaal nog wel ff duren denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_147389344
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:39 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Enne, van je geloof gevallen?
8)7 :?
pi_147389383
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  maandag 8 december 2014 @ 13:53:51 #88
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147389406
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:32 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik begin gewoon helemaal opnieuw hoor. Heb de vorige delen ook niet gespeeld, maar wil deze echt spelen als nieuweling :)
neenee maar ik vroeg me af of hij dus wel gekoppeld werd aan een account of niet, zou ik wel even checken :)
pi_147390067
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:53 schreef Bredemug het volgende:
mogelijk een patch morgen 9 december.

https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541692623111868416
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541697202570031105

Zou dus alleen voor pc moeten zijn..
pi_147390628
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 14:17 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541697202570031105

Zou dus alleen voor pc moeten zijn..
Inderdaad, consoles delayed en zal wss in januari ergens worden van wat ik heb gelezen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  maandag 8 december 2014 @ 14:39:05 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147390729
Ik heb weinig issues op de PS4, gisteren 1 gesprek waarbij de tekst wegviel en ik dus maar wat deed om er weer uit te komen en soms valt het geluid even weg als ik een potion neem oid.

Maar geen crashes oid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_147392302
Crashes valt hier ook reuze mee, paar gehad. Zal met name om bugfixxes gaan, daar zijn er genoeg van (maar niet meer dan de gemiddelde launch tegenwoordig). Kan nog geen patchlist vinden, ben wel benieuwd naar het overzicht.
  maandag 8 december 2014 @ 16:26:46 #93
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_147394261
Even een vraag over Dragon Age 2 tussendoor: ik kan nu met The Deep Roads missie beginnen, maar naast Varric (verplicht) kan ik nog 2 companions meenemen, maar ik weet niet wie.

Ik ben zelf een Two-Handed Warrior en wil Merrill (dat Elven vrouwtje) romancen, dus die mag sowieso niet dood.
Mijn vaste crew bestaat uit Isabela, Aveline en Merill.

Wie kan ik het beste meenemen zonder dat Merrill of mijn zusje (Bethany) dood gaat, en wie heeft de beste stats voor deze missie?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147394457
Is een archer een beetje goed in dit soort games?

Ik wil eigenlijk altijd wel een sneaky character maken die goed is met pijl en boog en sneakskills.
  maandag 8 december 2014 @ 16:37:35 #95
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_147394623
quote:
11s.gif Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Even een vraag over Dragon Age 2 tussendoor: ik kan nu met The Deep Roads missie beginnen, maar naast Varric (verplicht) kan ik nog 2 companions meenemen, maar ik weet niet wie.

Ik ben zelf een Two-Handed Warrior en wil Merrill (dat Elven vrouwtje) romancen, dus die mag sowieso niet dood.
Mijn vaste crew bestaat uit Isabela, Aveline en Merill.

Wie kan ik het beste meenemen zonder dat Merrill of mijn zusje (Bethany) dood gaat, en wie heeft de beste stats voor deze missie?
Voor zover ik weet kan alleen Carver of Bethany dood gaan tijdens die missie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know, I've learned something today
pi_147394795
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:

Ik wil eigenlijk altijd wel een sneaky character maken die goed is met pijl en boog en sneakskills.
Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan. :P Je kunt wel je archer naar voren sturen in stealth en dan 1 enemy one-shotten, maar dan is het vaak zo dat je archer de aggro krijgt van de hele groep volgens mij.
pi_147395108
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan. :P Je kunt wel je archer naar voren sturen in stealth en dan 1 enemy one-shotten, maar dan is het vaak zo dat je archer de aggro krijgt van de hele groep volgens mij.
Hmm ok ;(

Zal morgen (als Post NL een beetje meewerkt) eens rustig kijken.

Fuck kan ineens niet meer wachten. Heb echt zoveel zin in weer een Bioware RPG game _O_
  maandag 8 december 2014 @ 17:14:13 #98
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_147395954
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck kan ineens niet meer wachten. Heb echt zoveel zin in weer een Bioware RPG game _O_
Begin bij deel 1. o|O
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 8 december 2014 @ 18:47:53 #99
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_147398742
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:

In de vorige dragon age spellen was archer vooral saai, maar voor DA:I is Archer/tempest wel vrij boss! (Als ik het zo zie bij Sena)

Heb er nu een toon voor aangemaakt. :D
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 8 december 2014 @ 19:02:24 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_147399240
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef ImMaxa het volgende:

[..]

Voor zover ik weet kan alleen Carver of Bethany dood gaan tijdens die missie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')