abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147347432
Done.. completionist playthrough, geen zak meer te doen. 98 fucking uur en 44 minuten. Nu ff geen zin in tweede character, morgen maar eens andere world state maken in Keep..

Voor degenen die hem uitgespeeld hebben, check de spoiler ff aub. (rest aub NIET klikken op deze spoiler!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_147352061
100% op 98 uur?

Jeetje, dat is wel snel. Voor zo een game dan bedoel ik.

Deze moet ik nog doen. Gaat dat een beetje speelbaar zijn op die videokaart van je? :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 7 december 2014 @ 09:11:25 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147353602
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Rezania het volgende:
Vivienne had kritiek op hoe ik Skyhold had ingericht. :') _O- Blijkbaar houdt ze niet van een Fereldan theme.
LOL
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef DeeCruise het volgende:
Done.. completionist playthrough, geen zak meer te doen. 98 fucking uur en 44 minuten. Nu ff geen zin in tweede character, morgen maar eens andere world state maken in Keep..

Voor degenen die hem uitgespeeld hebben, check de spoiler ff aub. (rest aub NIET klikken op deze spoiler!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 7 december 2014 @ 10:27:23 #54
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147354116
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2014 01:59 schreef Geralt het volgende:
100% op 98 uur?

Jeetje, dat is wel snel. Voor zo een game dan bedoel ik.

Deze moet ik nog doen. Gaat dat een beetje speelbaar zijn op die videokaart van je? :P
Het valt an sich wel mee, de game werd gemarket als een open world-sandbox zoals the witcher 3 dat gaat zijn,maar dat is het echter niet. Zelfde principe als origins eigenlijk, alleen grotere areas. Dus wat dat betreft valt het nog wel mee, kleine 100 uur is mooi voor een SP. Mass effect duurde bijv korter en maakte zeker indruk.

Even denken, de 6970 was het toch? Ik gok dat je gek gaat worden van het geluid, deze game heeft de vreselijke neiging om videokaarten gruwelijk heet te laten worden. Draaien zal ie zeker, en op high misschien ook nog wel, maar ultra zal niet gaan lukken zonder flinke framedrops ben ik bang.
  zondag 7 december 2014 @ 10:34:14 #55
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147354170
Voor de mensen die met een qunari gespeeld hebben: Ik heb dus een tweede char gemaakt, die een clean gezicht heeft. Gisteravond even de intro mee doorlopen, maar direct na de cutscene waarbij je varric en solas ontmoet heeft ie ineens warpaint op zijn gezicht?? Allemaal witte strepen, is dit een bug of is dit vrij snel weer weg?

Heb weinig zin om weer een nieuwe te maken, dit ziet er niet uit :(
pi_147355342
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 10:34 schreef DeeCruise het volgende:
Voor de mensen die met een qunari gespeeld hebben: Ik heb dus een tweede char gemaakt, die een clean gezicht heeft. Gisteravond even de intro mee doorlopen, maar direct na de cutscene waarbij je varric en solas ontmoet heeft ie ineens warpaint op zijn gezicht?? Allemaal witte strepen, is dit een bug of is dit vrij snel weer weg?

Heb weinig zin om weer een nieuwe te maken, dit ziet er niet uit :(
Qunari's hebben geen helmen, maar een Vitaar en dat is warpaint. Als je geen warpaint wil zien moet je dus of geen helm dragen of in het menu uitzetten dat helmen zichtbaar zijn.
  zondag 7 december 2014 @ 12:22:57 #57
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_147355756
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:

[..]

Qunari's hebben geen helmen, maar een Vitaar en dat is warpaint. Als je geen warpaint wil zien moet je dus of geen helm dragen of in het menu uitzetten dat helmen zichtbaar zijn.
En ik me maar afvragen waarom ik constant geen helm zie bij Iron Bull :')
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 7 december 2014 @ 12:22:57 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147355757
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef DeeCruise het volgende:

SPOILER
SPOILER
  zondag 7 december 2014 @ 13:25:27 #59
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147357134
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart waarom ik nu weer een andere warpaint zie. Er is overigens wel een helm beschikbaar:

SPOILER
In ieder geval bedankt voor de tip, weer iets geleerd.
  zondag 7 december 2014 @ 14:04:17 #60
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147358084
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 12:22 schreef PierreTT het volgende:

[..]

En ik me maar afvragen waarom ik constant geen helm zie bij Iron Bull :')
Beetje lastig met die punten op zijn hoofd :P
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:25 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart waarom ik nu weer een andere warpaint zie. Er is overigens wel een helm beschikbaar:

SPOILER
In ieder geval bedankt voor de tip, weer iets geleerd.
Zitten er gaten in om vast te klikken op zijn hoornen?
  zondag 7 december 2014 @ 16:57:56 #61
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147362820
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef wdn het volgende:

[..]

Beetje lastig met die punten op zijn hoofd :P

[..]

Zitten er gaten in om vast te klikken op zijn hoornen?
Jup.. Nog niet tegengekomen?
pi_147362852
Toch maar kopen :D
  zondag 7 december 2014 @ 17:53:46 #63
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147364856
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jup.. Nog niet tegengekomen?
Nee, ik ben opnieuw begonnen :D
Trouwens het is een def helm meen ik ergens te hebben gelezen.

Nightmare mode begon me te kriebelen deze week Dus opnieuw gestart met een mage.
Hinterlands en Storm Coast bijna compleet.
Schrok me wel te pletter in Hinterlands. Op normal was ik de draak nog niet tegengekomen. Ik loop een veld in en poof dood :D

Trouwens over de gesprekken: Blackwall heeft briljante conversaties met Solas. 1 over een weddenschap met ik meen Cassandra... of Solas sex heeft gehad met een Fade spirit :D
  zondag 7 december 2014 @ 18:12:46 #64
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147365452
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee, ik ben opnieuw begonnen :D
Trouwens het is een def helm meen ik ergens te hebben gelezen.

Nightmare mode begon me te kriebelen deze week Dus opnieuw gestart met een mage.
Hinterlands en Storm Coast bijna compleet.
Schrok me wel te pletter in Hinterlands. Op normal was ik de draak nog niet tegengekomen. Ik loop een veld in en poof dood :D

Trouwens over de gesprekken: Blackwall heeft briljante conversaties met Solas. 1 over een weddenschap met ik meen Cassandra... of Solas sex heeft gehad met een Fade spirit :D
Geen idee, volgens mij +38 op attack ofzo, weet het echt niet meer. Die dragon was ik ook tegengekomen toen ik volgens mij nog level 6 was. Was niet eens de area ingelopen,stond nog op die helling: 1 fireball -> total party kill :')

-edit-

print screen gemaakt, zal hem in spoilertags zetten voor de zekerheid:

SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door DeeCruise op 07-12-2014 18:21:38 ]
pi_147366932
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij +38 op attack ofzo, weet het echt niet meer. Die dragon was ik ook tegengekomen toen ik volgens mij nog level 6 was. Was niet eens de area ingelopen,stond nog op die helling: 1 fireball -> total party kill :')

-edit-

print screen gemaakt, zal hem in spoilertags zetten voor de zekerheid:

SPOILER
Heb die helm helemaal niet gekregen. :o

SPOILER
  zondag 7 december 2014 @ 18:58:48 #66
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147366997
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb die helm helemaal niet gekregen. :o

SPOILER
Nope, fuck de qunari! Ironisch natuurlijk aangezien ik er nu zelf 1 speel. maar die kreeg ik i.i.g. in die missie, zou ook loot in die area geweest kunnen zijn, dat weet ik niet meer zeker. An sich wel lullig, die missie vrij vroeg in de game al en vervolgens nooit meer iets beters tegenkomen.
  zondag 7 december 2014 @ 19:36:29 #67
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_147368471
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nope, fuck de qunari! Ironisch natuurlijk aangezien ik er nu zelf 1 speel. maar die kreeg ik i.i.g. in die missie, zou ook loot in die area geweest kunnen zijn, dat weet ik niet meer zeker. An sich wel lullig, die missie vrij vroeg in de game al en vervolgens nooit meer iets beters tegenkomen.
Ik ben nog bezig met pre-je-weet-wel.
Moet alleen nog wat rifts in storm, hinterlands en ben alweer de naam kwijt, die map voor die shards om alles compleet te maken qua quests. Ik neem aan dat IB's quest daarna pas kan? Heb alleen BW en Vivs op dit moment actief en IB doet niks meer als ik met hem praat :P
pi_147371076
waar kan je die extra taalpakketten downloaden voor je characters? op Origin kan ik ze niet vinden, wat een graf interface.
pi_147375468
Inquisition op de ssd gezet:

pi_147375827
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Drankster het volgende:

[ afbeelding ]
Dat probleem heb ik dus al vanaf het begin. ;( Dat stomme zwarte scherm is zelfs meestal langer aanwezig dan het scherm met tekst. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147383166
Ik zit even met een dilemma.

Ooit heb ik Dragon Age Origins gespeeld op de 360. Echter kon ik er maar elke keer niet inkomen. Uiteindelijk halverwege het spel gekomen en vanwege andere interesses de game achter mij gelaten.

Nu heb ik een PS4 gekocht en wil ik na het zien van reviews wel weer een stap in de wereld van DA zetten.

Is het aan te raden om deze game te spelen of zal ik heeel veeel achtergrondinformatie missen op deze manier? Het liefst speel ik DA 1 en 2 opnieuw maar heb daar gewoon de tijd niet voor.

Dus, is het te doen om zonder enige kennis met deze game te beginnen?
pi_147383222
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 07:57 schreef DownBusiness het volgende:

Ooit heb ik Dragon Age Origins gespeeld op de 360. Echter kon ik er maar elke keer niet inkomen. Uiteindelijk halverwege het spel gekomen en vanwege andere interesses de game achter mij gelaten.

Nu heb ik een PS4 gekocht en wil ik na het zien van reviews wel weer een stap in de wereld van DA zetten.

Is het aan te raden om deze game te spelen of zal ik heeel veeel achtergrondinformatie missen op deze manier? Het liefst speel ik DA 1 en 2 opnieuw maar heb daar gewoon de tijd niet voor.

Te doen is het zeker, maar als je al niet door Origins heen kwam vraag ik me af wat de charme van de nieuwe moet zijn voor je? Een groot deel van de fun zit voor mij in het verhaal, de lore, en de wisselwerking met je companions. Daarnaast komen er redelijk wat references terug uit de vorige delen wat leuk zijn als herkenningspunten.

Is de hobbit leuk als je de lord of the rings niet gezien hebt? Vast wel. Maar persoonlijk lijkt het me beter om bekend te zijn met de wereld, en de oude characters.

quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Drankster het volgende:

[ afbeelding ]
Yeah, welcome to my world. Waar je er in een loading screen halverwege de game achter moet komen dat die demons (vliegende bitches die ijs schieten) een zware fire-weakness hebben, en dat je met disspell demons tijdens hun summoning al zwaar kunt beschadigen danwel instakillen.

Leuk al die extra info als je maar 1 tab kunt lezen en dan max 2 regels voordat de loading screen voorbij is :')
  maandag 8 december 2014 @ 08:14:17 #73
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_147383248
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 07:57 schreef DownBusiness het volgende:

Ik had al een hele tijd Dragon Age Origins en DA2 in huis liggen, maar er nooit aan toe gekomen, o.a. vanwege een grote backlog/tijdgebrek.

Onlangs heb ik beide games naar voren gehaald en ben ik er toch maar eens aan begonnen. Uit puur tijdsgebrek heb ik ze echter op de gemakkelijkste moeilijkheidsgraad gespeeld, zodat ik niet uren en uren bezig ben, maar toch het verhaal ervaar.
Origins heb ik uitgespeeld, en DA 2 begin ik bijna aan The Deep Roads.

Inquisition ga ik straks wel uitgebreid de tijd voor nemen en die ga ik dan niet op de makkelijkste stand spelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147383465
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 08:09 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Te doen is het zeker, maar als je al niet door Origins heen kwam vraag ik me af wat de charme van de nieuwe moet zijn voor je? Een groot deel van de fun zit voor mij in het verhaal, de lore, en de wisselwerking met je companions. Daarnaast komen er redelijk wat references terug uit de vorige delen wat leuk zijn als herkenningspunten.

Is de hobbit leuk als je de lord of the rings niet gezien hebt? Vast wel. Maar persoonlijk lijkt het me beter om bekend te zijn met de wereld, en de oude characters.

Wat StateOfMind ook al aankaart. Misschien toch beter om op de laagste moeilijkheidsgraad DA:O spelen.

Ik vond juist de karakters en keuzes in dat spel erg leuk. Heb me er ook zeker mee vermaakt maar er kwamen gewoon andere dingen op mijn pad.
  maandag 8 december 2014 @ 08:51:05 #75
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147383532
Ik heb pas een klein uurtje gespeeld, en de invloed van mijn import bij keep heb ik nog niet gemerkt (maarja misschien komt dat ook niet want ik weet niet hoe het anders is) was wel even een kwarwij om dat weer in te vullen zoals ik ooit origins had uitgespeeld :P

Het spel ziet er goed uit, draait prima op mijn pc en bovenal vind ik het fijn spelen! Wat ik me wel afvroeg, de tactisslots van DA-O (de "als dit dan doe je dat" instellingen) zitten die er in?

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch maar kopen :D
Dit heb ik uiteindelijk ook besloten :) (bij gebrek aan the witcher) maar tot nu toe denk ik dat dit echt precies het soort RPG is waar ik juist van geniet :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')