SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
LOLquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Rezania het volgende:
Vivienne had kritiek op hoe ik Skyhold had ingericht.![]()
Blijkbaar houdt ze niet van een Fereldan theme.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef DeeCruise het volgende:
Done.. completionist playthrough, geen zak meer te doen. 98 fucking uur en 44 minuten. Nu ff geen zin in tweede character, morgen maar eens andere world state maken in Keep..
Voor degenen die hem uitgespeeld hebben, check de spoiler ff aub. (rest aub NIET klikken op deze spoiler!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Het valt an sich wel mee, de game werd gemarket als een open world-sandbox zoals the witcher 3 dat gaat zijn,maar dat is het echter niet. Zelfde principe als origins eigenlijk, alleen grotere areas. Dus wat dat betreft valt het nog wel mee, kleine 100 uur is mooi voor een SP. Mass effect duurde bijv korter en maakte zeker indruk.quote:Op zondag 7 december 2014 01:59 schreef Geralt het volgende:
100% op 98 uur?
Jeetje, dat is wel snel. Voor zo een game dan bedoel ik.
Deze moet ik nog doen. Gaat dat een beetje speelbaar zijn op die videokaart van je?
Qunari's hebben geen helmen, maar een Vitaar en dat is warpaint. Als je geen warpaint wil zien moet je dus of geen helm dragen of in het menu uitzetten dat helmen zichtbaar zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 10:34 schreef DeeCruise het volgende:
Voor de mensen die met een qunari gespeeld hebben: Ik heb dus een tweede char gemaakt, die een clean gezicht heeft. Gisteravond even de intro mee doorlopen, maar direct na de cutscene waarbij je varric en solas ontmoet heeft ie ineens warpaint op zijn gezicht?? Allemaal witte strepen, is dit een bug of is dit vrij snel weer weg?
Heb weinig zin om weer een nieuwe te maken, dit ziet er niet uit
En ik me maar afvragen waarom ik constant geen helm zie bij Iron Bullquote:Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Qunari's hebben geen helmen, maar een Vitaar en dat is warpaint. Als je geen warpaint wil zien moet je dus of geen helm dragen of in het menu uitzetten dat helmen zichtbaar zijn.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef DeeCruise het volgende:
Done.. completionist playthrough, geen zak meer te doen. 98 fucking uur en 44 minuten. Nu ff geen zin in tweede character, morgen maar eens andere world state maken in Keep..
Voor degenen die hem uitgespeeld hebben, check de spoiler ff aub. (rest aub NIET klikken op deze spoiler!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat verklaart waarom ik nu weer een andere warpaint zie. Er is overigens wel een helm beschikbaar:quote:Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Qunari's hebben geen helmen, maar een Vitaar en dat is warpaint. Als je geen warpaint wil zien moet je dus of geen helm dragen of in het menu uitzetten dat helmen zichtbaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval bedankt voor de tip, weer iets geleerd.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje lastig met die punten op zijn hoofdquote:Op zondag 7 december 2014 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik constant geen helm zie bij Iron Bull
quote:Op zondag 7 december 2014 13:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik nu weer een andere warpaint zie. Er is overigens wel een helm beschikbaar:Zitten er gaten in om vast te klikken op zijn hoornen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval bedankt voor de tip, weer iets geleerd.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Jup.. Nog niet tegengekomen?quote:Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Beetje lastig met die punten op zijn hoofd
[..]
Zitten er gaten in om vast te klikken op zijn hoornen?
Nee, ik ben opnieuw begonnenquote:
Geen idee, volgens mij +38 op attack ofzo, weet het echt niet meer. Die dragon was ik ook tegengekomen toen ik volgens mij nog level 6 was. Was niet eens de area ingelopen,stond nog op die helling: 1 fireball -> total party killquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, ik ben opnieuw begonnen
Trouwens het is een def helm meen ik ergens te hebben gelezen.
Nightmare mode begon me te kriebelen deze week Dus opnieuw gestart met een mage.
Hinterlands en Storm Coast bijna compleet.
Schrok me wel te pletter in Hinterlands. Op normal was ik de draak nog niet tegengekomen. Ik loop een veld in en poof dood![]()
Trouwens over de gesprekken: Blackwall heeft briljante conversaties met Solas. 1 over een weddenschap met ik meen Cassandra... of Solas sex heeft gehad met een Fade spirit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door DeeCruise op 07-12-2014 18:21:38 ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij +38 op attack ofzo, weet het echt niet meer. Die dragon was ik ook tegengekomen toen ik volgens mij nog level 6 was. Was niet eens de area ingelopen,stond nog op die helling: 1 fireball -> total party kill
-edit-
print screen gemaakt, zal hem in spoilertags zetten voor de zekerheid:Heb die helm helemaal niet gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb die helm helemaal niet gekregen.Nope, fuck de qunari! Ironisch natuurlijk aangezien ik er nu zelf 1 speel. maar die kreeg ik i.i.g. in die missie, zou ook loot in die area geweest kunnen zijn, dat weet ik niet meer zeker. An sich wel lullig, die missie vrij vroeg in de game al en vervolgens nooit meer iets beters tegenkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben nog bezig met pre-je-weet-wel.quote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, fuck de qunari! Ironisch natuurlijk aangezien ik er nu zelf 1 speel. maar die kreeg ik i.i.g. in die missie, zou ook loot in die area geweest kunnen zijn, dat weet ik niet meer zeker. An sich wel lullig, die missie vrij vroeg in de game al en vervolgens nooit meer iets beters tegenkomen.
Dat probleem heb ik dus al vanaf het begin.quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Drankster het volgende:
Inquisition op de ssd gezet:
[ afbeelding ]
Te doen is het zeker, maar als je al niet door Origins heen kwam vraag ik me af wat de charme van de nieuwe moet zijn voor je? Een groot deel van de fun zit voor mij in het verhaal, de lore, en de wisselwerking met je companions. Daarnaast komen er redelijk wat references terug uit de vorige delen wat leuk zijn als herkenningspunten.quote:Op maandag 8 december 2014 07:57 schreef DownBusiness het volgende:
Ik zit even met een dilemma.
Ooit heb ik Dragon Age Origins gespeeld op de 360. Echter kon ik er maar elke keer niet inkomen. Uiteindelijk halverwege het spel gekomen en vanwege andere interesses de game achter mij gelaten.
Nu heb ik een PS4 gekocht en wil ik na het zien van reviews wel weer een stap in de wereld van DA zetten.
Is het aan te raden om deze game te spelen of zal ik heeel veeel achtergrondinformatie missen op deze manier? Het liefst speel ik DA 1 en 2 opnieuw maar heb daar gewoon de tijd niet voor.
Dus, is het te doen om zonder enige kennis met deze game te beginnen?
Yeah, welcome to my world. Waar je er in een loading screen halverwege de game achter moet komen dat die demons (vliegende bitches die ijs schieten) een zware fire-weakness hebben, en dat je met disspell demons tijdens hun summoning al zwaar kunt beschadigen danwel instakillen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Drankster het volgende:
Inquisition op de ssd gezet:
[ afbeelding ]
Ik had al een hele tijd Dragon Age Origins en DA2 in huis liggen, maar er nooit aan toe gekomen, o.a. vanwege een grote backlog/tijdgebrek.quote:Op maandag 8 december 2014 07:57 schreef DownBusiness het volgende:
Ik zit even met een dilemma.
Ooit heb ik Dragon Age Origins gespeeld op de 360. Echter kon ik er maar elke keer niet inkomen. Uiteindelijk halverwege het spel gekomen en vanwege andere interesses de game achter mij gelaten.
Nu heb ik een PS4 gekocht en wil ik na het zien van reviews wel weer een stap in de wereld van DA zetten.
Is het aan te raden om deze game te spelen of zal ik heeel veeel achtergrondinformatie missen op deze manier? Het liefst speel ik DA 1 en 2 opnieuw maar heb daar gewoon de tijd niet voor.
Dus, is het te doen om zonder enige kennis met deze game te beginnen?
Wat StateOfMind ook al aankaart. Misschien toch beter om op de laagste moeilijkheidsgraad DA:O spelen.quote:Op maandag 8 december 2014 08:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Te doen is het zeker, maar als je al niet door Origins heen kwam vraag ik me af wat de charme van de nieuwe moet zijn voor je? Een groot deel van de fun zit voor mij in het verhaal, de lore, en de wisselwerking met je companions. Daarnaast komen er redelijk wat references terug uit de vorige delen wat leuk zijn als herkenningspunten.
Is de hobbit leuk als je de lord of the rings niet gezien hebt? Vast wel. Maar persoonlijk lijkt het me beter om bekend te zijn met de wereld, en de oude characters.
Dit heb ik uiteindelijk ook beslotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |