Games in de serie:quote:Dragon Age is a high fantasy role-playing video game series created by BioWare. The first game, Dragon Age: Origins, was released in 2009. Dragon Age II, a sequel to Origins, was released in March 2011. Dragon Age: Inquisition is set to be released Fall 2014. The series' fantasy setting has also been used by a variety of other media, including books and tabletop games, and the two main games have been joined by a variety of downloadable content (DLC) add-ons.
Poll: Welk ras ga jij spelen in DA:I?quote:Dragon Age Keep is a free online application that allows players to tailor decisions made in Dragon Age: Origins and Dragon Age II and import them into a new game of Dragon Age: Inquisition. The Keep can be accessed on a variety of devices (including tablets and smartphones) through an Origin account.
Deze guide is ook beschikbaar in tekstvorm.
Nope, wel een keer gehad dat ik met Bull ging praten en toen kwam die cutscene dat cass m slaat met die stok en op de achtergrond stond Cass dr dubbelganger tegen de dummies te slaanquote:Op woensdag 3 december 2014 11:17 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie, net als ik, last van bepaalde karakters die soms niet laden, (voornamelijk) in Skyhold? Bijvoorbeeld, Varric in de grote hal, Iron Bull in de kroeg en Blackwall in de stal. Dat je binnenkomt en ze niet ziet, vervolgens wegloopt en dan ineens zijn ze 'r toch? Of het omgekeerde, dat als je binnenkomt, je ze ziet staan, je draait het beeld in een andere richting, je spreekt even iemand anders aan en je dan weer in hun richting kijkt en ze dan ineens er niet meer zijn?
Zo mis je wel een hoop toffe cutscenes en companion missions.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef Semisane het volgende:
Nog niet gemerkt, maar om heel eerlijk te zijn zoek ik ze tot nu toe ook niet echt heel vaak op. Als ik in Skyhold ben dat ben ik vooral bezig met zooi verkopen, wapen/armor updaten of creëren, iemand veroordelen en taken uitdelen in de war chamber...tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben wil ik eigenlijk altijd weer een gebied in.
Geen tijd om te praten...dat doet men maar als ze in de party zitten.
Ach...er is nog tijd...of anders altijd nog een second playthrough.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zo mis je wel een hoop toffe cutscenes en companion missions.
Sommige zaken zijn wel degelijk getimed aan de main quests, ikzelf ga regelmatig een rondje af om te babbelen met iedereen. Neemt zeker tijd in beslag, maar wil weten wat er (onderling) speelt en krijg op die manier ook alle sidemissions mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...er is nog tijd...of anders altijd nog een second playthrough.
Ik heb dat een paar keer gehad met Sera en Cullen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:17 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie, net als ik, last van bepaalde karakters die soms niet laden, (voornamelijk) in Skyhold? Bijvoorbeeld, Varric in de grote hal, Iron Bull in de kroeg en Blackwall in de stal. Dat je binnenkomt en ze niet ziet, vervolgens wegloopt en dan ineens zijn ze 'r toch? Of het omgekeerde, dat als je binnenkomt, je ze ziet staan, je draait het beeld in een andere richting, je spreekt even iemand anders aan en je dan weer in hun richting kijkt en ze dan ineens er niet meer zijn?
Bedoel je met het genre RPG's of fantasy?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:31 schreef Visserij het volgende:
Mensen, ik zit te denken om dit spel aan te schaffen.
Is het een beetje doable als boon voor zowel de serie en het genre?
Als je erover moet denken is het misschien handig om eerst deel 1 voor een klein prijsje aan te schaffen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:31 schreef Visserij het volgende:
Mensen, ik zit te denken om dit spel aan te schaffen.
Is het een beetje doable als boon voor zowel de serie en het genre?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mis ik hier. Dus hoe goed die gebieden er ook uit zien, komt het bij mij neer op, groter is niet perse beter. Liever kleinere gedeeltes met veel interactie en keuzes dan grote gebieden waar het kaal aanvoelt wat betreft interactie.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:12 schreef The_Substitute het volgende:
Een van de dingen die me echt tegenstaat, is dat omdat al die gebieden zo groot zijn, het schrijfwerk zo minimaal lijkt. Ik mis sub-plots wat betreft bepaalde groepen vijanden. In plaats van dat je keuzes krijgt, is het puur vechten geblazen. Je bent ook langer bezig met 'vindt 7x dit', of 'markeer 10x dat', dan met praten o.i.d. Die gesprekken die je in-game hebt, voelen ook minder persoonlijk aan dan de gesprekken die je hebt voor de main quests en met je companions.
Bijvoorbeeld bij de Exalted Plains...Dit is inderdaad wat ik echt het meeste mis in vergelijking met Origins, al is de combat nog zo veel beter en de gebieden nog zoveel mooier, die quests waarbij je morele keuzes moet maken zijn imo het belangrijkste. Daarbij komt ook nog dat je niet meer de asshole kan zijn die je in Origins kon zijn. Heb inderdaad het gevoel dat er veel minder te kiezen valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mis ik hier. Dus hoe goed die gebieden er ook uit zien, komt het bij mij neer op, groter is niet perse beter. Liever kleinere gedeeltes met veel interactie en keuzes dan grote gebieden waar het kaal aanvoelt wat betreft interactie.
Een ander minpunt vind ik dat er weinig variatie in armor zit. Veel items gebruiken dezelfde models en het zou gewoon zoveel toffer zijn geweest als ze nog een reeks van gear hadden toegevoegd. Bij Origins was het bijvoorbeeld erg tof om via puzzels en verborgen quests die set items te verzamelen en zo echt bad ass armor te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb die Dorian fire gemaakt en vond dat eigenlijk veel erger dan frost wat betreft graphics. Het ene moment is er niets aan de hand, het volgende moment zijn mijn ogen belast met de kracht van duizend woestijnzonnenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef Drankster het volgende:
Solas ingeruild voor die Vivienne en een fire mage van gemaakt. Werd helemaal gek van die ijsblokken van Solas.
Haha, ik merk het ja, nu lightning proberenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb die Dorian fire gemaakt en vond dat eigenlijk veel erger dan frost wat betreft graphics. Het ene moment is er niets aan de hand, het volgende moment zijn mijn ogen belast met de kracht van duizend woestijnzonnen
DA2 zeker nooit gespeeld? Daar was het echt rampzalig.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Een ander minpunt vind ik dat er weinig variatie in armor zit. Veel items gebruiken dezelfde models en het zou gewoon zoveel toffer zijn geweest als ze nog een reeks van gear hadden toegevoegd.
Jawel hoor, maar Inquisition is in alle opzichten beter dus heeft het niet zoveel zin om het daarmee te vergelijken.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
DA2 zeker nooit gespeeld? Daar was het echt rampzalig.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:12 schreef The_Substitute het volgende:
Een van de dingen die me echt tegenstaat, is dat omdat al die gebieden zo groot zijn, het schrijfwerk zo minimaal lijkt. Ik mis sub-plots wat betreft bepaalde groepen vijanden. In plaats van dat je keuzes krijgt, is het puur vechten geblazen. Je bent ook langer bezig met 'vindt 7x dit', of 'markeer 10x dat', dan met praten o.i.d. Die gesprekken die je in-game hebt, voelen ook minder persoonlijk aan dan de gesprekken die je hebt voor de main quests en met je companions.
Bijvoorbeeld bij de Exalted Plains...Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mis ik hier. Dus hoe goed die gebieden er ook uit zien, komt het bij mij neer op, groter is niet perse beter. Liever kleinere gedeeltes met veel interactie en keuzes dan grote gebieden waar het kaal aanvoelt wat betreft interactie.
Ik had gister voor het eerst dat ik het gevoel had dat ik aan het grinden was voor power points. Een naar, world of warcraft achtig gevoel. Origins had ook een overflow van gevechten. Achter elke fucking deur weer een groep, dat stoorde me daar. Maar hier mis je ook nog eens leuke keuzes of interessant / dynamisch verhaal erbij.
En wat ik ook weer heeeeel erg mis zijn de verschillende begin mogelijkheden. Elk begin had een fantastisch verhaal in Origins. Waarom kon dat hier ook niet?..
Ik probeer nu vooral met de main story door te gaan aangezien die wel erg vet is.
Dit en handschoenen + schoenen gewoon los en niet als vage upgrades van je armor.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Een ander minpunt vind ik dat er weinig variatie in armor zit. Veel items gebruiken dezelfde models en het zou gewoon zoveel toffer zijn geweest als ze nog een reeks van gear hadden toegevoegd. Bij Origins was het bijvoorbeeld erg tof om via puzzels en verborgen quests die set items te verzamelen en zo echt bad ass armor te hebben.
Zou nog wel tof zijn als het duidelijk was welke upgrades op welk armor kunnen en als niet maar 20% van het aanbod aan armor te upgraden was.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit en handschoenen + schoenen gewoon los en niet als vage upgrades van je armor.
Daar kom ik nog wel een keer op terug als ik 'm uitgespeeld heb, maar je kon in de main quest toch op bepaalde momenten wel aardig een klootzak zijn. Bijvoorbeeld bij...quote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Cikx het volgende:
Dit is inderdaad wat ik echt het meeste mis in vergelijking met Origins, al is de combat nog zo veel beter en de gebieden nog zoveel mooier, die quests waarbij je morele keuzes moet maken zijn imo het belangrijkste. Daarbij komt ook nog dat je niet meer de asshole kan zijn die je in Origins kon zijn. Heb inderdaad het gevoel dat er veel minder te kiezen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Origins was het inderdaad wel tof. De Juggernaut-armor bijvoorbeeld, plus de Ring of Ages erbij kopen en je had een tof visueel en qua stats leuke set. Maar dat visuele boeit mij verder weinig. Het gaat mij vooral om de stats en die kun je in Inquisition naar hartenlust aanpassen.quote:Een ander minpunt vind ik dat er weinig variatie in armor zit. Veel items gebruiken dezelfde models en het zou gewoon zoveel toffer zijn geweest als ze nog een reeks van gear hadden toegevoegd. Bij Origins was het bijvoorbeeld erg tof om via puzzels en verborgen quests die set items te verzamelen en zo echt bad ass armor te hebben.
En wat DA2 betreft, die had wel nog sets, maar daar kon je het natuurlijk alleen bij Hawke aanpassen.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik vond het in Origins niet storend. Door de survival-skill kon je zien wat er zich in het volgende deel bevond, waardoor je op een leuke manier tactisch kon plannen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:22 schreef J86 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik had gister voor het eerst dat ik het gevoel had dat ik aan het grinden was voor power points. Een naar, world of warcraft achtig gevoel. Origins had ook een overflow van gevechten. Achter elke fucking deur weer een groep, dat stoorde me daar. Maar hier mis je ook nog eens leuke keuzes of interessant / dynamisch verhaal erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die originstories hadden hier op zich wel gekund, ja. En ik ben tot nu toe ook wel te spreken over de MQ. Vooral Redcliffe was tof.quote:En wat ik ook weer heeeeel erg mis zijn de verschillende begin mogelijkheden. Elk begin had een fantastisch verhaal in Origins. Waarom kon dat hier ook niet?..
Ik probeer nu vooral met de main story door te gaan aangezien die wel erg vet is.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:48 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Daar kom ik nog wel een keer op terug als ik 'm uitgespeeld heb, maar je kon in de main quest toch op bepaalde momenten wel aardig een klootzak zijn. Bijvoorbeeld bij...In de main quest kun je inderdaad wel keuzes maken, maar bij Origins kon je dat ook bij ontzettend veel sidequests, waar het in deze game vooral veel dingen zoeken en vijanden killen is. Zelden heb je een dialoog met een vijand waarbij je met hem kunt onderhandelen en zelden heb je meerdere keuzes hoe je een sidequest oplost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar voorbeelden uit Origins:
- Quest in Brecilian Forest met de mad hermit en de rijmende oak, waarbij je zijn de keuze had de boom te killen of zijn acorn te halen en je kon dan die acorn ook nog op verschillende manieren verkrijgen.
- Quest met die sjaal en de weerwolf die hierboven al genoemd is
- De random encounter met Zevran (2 keer zelfs). Die random encounters mis ik ook wel echt als ik eraan terug denk
- Je kon vanallerlei deals sluiten met demons, ze met rust laten of ze killen
Nouja eigenlijk zijn er gewoon teveel quests om op te noemen die je allemaal op een verschillende manier kon oplossen en daarbij kon je altijd wel een erg 'evil' optie kiezen. Hier heb ik het gevoel dat je alle sidequests op dezelfde manier oplost en geen keuzes hebt. Er valt daarentegen wel wat voor te zeggen dat je de Inquisition niet zo populair maakt als klootzak zijnde.Maar dat zou misschien ook wel tof zijn geweest; een verguisde inquisition die dan toch maar even de wereld redt.
Ik vind het visuele wel erg tof en kan me er enorm aan ergeren dat ik nu weer met een Origins achtige mage-muts rond loop, die ook nog legendary is.quote:[..]
Bij Origins was het inderdaad wel tof. De Juggernaut-armor bijvoorbeeld, plus de Ring of Ages erbij kopen en je had een tof visueel en qua stats leuke set. Maar dat visuele boeit mij verder weinig. Het gaat mij vooral om de stats en die kun je in Inquisition naar hartenlust aanpassen.
En wat DA2 betreft, die had wel nog sets, maar daar kon je het natuurlijk alleen bij Hawke aanpassen.
Vind het ook vervelend dat de paarse gear die ik tegenkom allemaal voor een vrij laag level is, waardoor dingen die je craft vaak beter zijn, maar dan weer niet een shitload aan verschillende stats kunnen hebben.
Vind het jammer dat je geen schematics hebt om paarse legendary gear te kunnen craften. Wel kun je het beste armor in de game craften, maar dat kan dan weer alleen maar doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedragen worden.Loop nu met een paarse staf die in de 90 damage doet, terwijl ik er een kan craften die veel meer damage doet, maar die heeft dan weer niet die legendary properties. Ik denk gewoon dat ze het op een manier hadden kunnen maken die meer voldoening zou geven. Zij het door wat meer end-game paarse gear te kunnen vinden of craften.
quote:Op donderdag 4 december 2014 02:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
In de main quest kun je inderdaad wel keuzes maken, maar bij Origins kon je dat ook bij ontzettend veel sidequests, waar het in deze game vooral veel dingen zoeken en vijanden killen is. Zelden heb je een dialoog met een vijand waarbij je met hem kunt onderhandelen en zelden heb je meerdere keuzes hoe je een sidequest oplost.
Paar voorbeelden uit Origins:
- Quest in Brecilian Forest met de mad hermit en de rijmende oak, waarbij je zijn de keuze had de boom te killen of zijn acorn te halen en je kon dan die acorn ook nog op verschillende manieren verkrijgen.
- Quest met die sjaal en de weerwolf die hierboven al genoemd is
- De random encounter met Zevran (2 keer zelfs). Die random encounters mis ik ook wel echt als ik eraan terug denk
- Je kon vanallerlei deals sluiten met demons, ze met rust laten of ze killen
Nouja eigenlijk zijn er gewoon teveel quests om op te noemen die je allemaal op een verschillende manier kon oplossen en daarbij kon je altijd wel een erg 'evil' optie kiezen. Hier heb ik het gevoel dat je alle sidequests op dezelfde manier oplost en geen keuzes hebt. Er valt daarentegen wel wat voor te zeggen dat je de Inquisition niet zo populair maakt als klootzak zijnde.Maar dat zou misschien ook wel tof zijn geweest; een verguisde inquisition die dan toch maar even de wereld redt.
[..]
Ik vind het visuele wel erg tof en kan me er enorm aan ergeren dat ik nu weer met een Origins achtige mage-muts rond loop, die ook nog legendary is.
Vind het ook vervelend dat de paarse gear die ik tegenkom allemaal voor een vrij laag level is, waardoor dingen die je craft vaak beter zijn, maar dan weer niet een shitload aan verschillende stats kunnen hebben.
Vind het jammer dat je geen schematics hebt om paarse legendary gear te kunnen craften. Wel kun je het beste armor in de game craften, maar dat kan dan weer alleen maar doorGameplay zoals Origin zullen we helaas niet snel meer tegenkomen. Het is meer de trend van gaming tegenwoordig, het moet allemaal maar voor de massa zijn. Persoonlijk vind ik 1 van de meest storende dingen in deze versie t.o.v. origins het gedeelte hoe je levelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedragen worden.Loop nu met een paarse staf die in de 90 damage doet, terwijl ik er een kan craften die veel meer damage doet, maar die heeft dan weer niet die legendary properties. Ik denk gewoon dat ze het op een manier hadden kunnen maken die meer voldoening zou geven. Zij het door wat meer end-game paarse gear te kunnen vinden of craften.
In de originele kon je je eigen stats aanpassen, een specialty kiezen (battlemage, bloodmage etc), daarna nog een specialisation (herbalism/warrior etc) waarna je pas je skills koos. Hier kun je niet eens je stats aanpassen, een classic tank maken is bijv. al niet mogelijk tenzij je skills kiest die toevallig die stats geven, of je de skills kunt gebruiken of niet.
Ook de action bar waar maar 8 skills op passen is compleet waardeloos. Leuk voor een console, maar voor op de pc onvergeeflijk. Ik mis de balk waar ik alles op kon gooien wat ik wou, en nog ruimte over had. De tactical view is al vaak genoeg genoemd en hoeft niet nog eens duidelijk gemaakt te worden, maar die is nutteloos in DA:I.
Tot slot verbaas ik me over de matige customisation van Skyhold. Die 3 dingen, dat was het? Zal wel weer dlc voor komen vermoed ik gezien het aantal lege ruimtes die nog over zijn.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
En ik dacht dat ik het snel gedaan had.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:33 schreef Twiitch het volgende:
Uitgespeeld in +- 50 uur.
Prima spel hoor, maar ik vond het RP-onderdeel wel erg mager vergeleken met DAO (en zelfs DA2).
Ook was de hoofdverhaallijn voor mijn gevoel veel te kort.
Al met al een lichte teleurstelling.
Ja, ik ben op een gegeven moment gestopt met de sidequests. De omgevingen waren prachtig maar de quests zelf stelden niet veel voor. In DAO had elke quest een duidelijk doel, hier was het vooral grinden en fetchen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:53 schreef Cikx het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het snel gedaan had.
Valt toch wel mee? Elk gebied heeft een quest die ergens in de verhaallijn past en de rest van de side-quests moet je gewoon zien als dingen die je op je pad tegenkomt waarvan het niet de bedoeling lijkt dat je alles gaat doen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, ik ben op een gegeven moment gestopt met de sidequests. De omgevingen waren prachtig maar de quests zelf stelden niet veel voor. In DAO had elke quest een duidelijk doel, hier was het vooral grinden en fetchen.
Het was allemaal zo.......zielloos.
Ik neem aan dat Blackwall ook jouw Battlemaster is. Zo ja, gebruik Grappling Chain.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
Man man man, wat zijn die despair demons toch echt enorm irritant zeg.De hele tijd springen ze weg en moet ik er weer achteraan rennen.
We gebruiken allebei al zo vaak mogelijk grappeling chain, maar blijft irritant. Meeste demons heb ik wel in een minuut dood, maar over die dingen doe ik minimaal 3 minuten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Blackwall ook jouw Battlemaster is. Zo ja, gebruik Grappling Chain.
Voor mij was het eerst dubbel irritant. Ik met m'n Rogue achter die despair-demons aanhollen. Had ik 'm bijna, trok Blackwall 'm naar zich toe. Kon ik weer teruglopen.
Alle autoskills uitzetten en die gasten zelf besturen...kost wat meer tijd en is met de huidige tactical cam eigenlijk niet te doen...maar toch dat is echt de enige manier op partymembers op nightmare bij grote gevechten of tegen vijanden van flink hoger level in leven te houden...denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef Rezania het volgende:
Jongens, enige tips hoe ik mijn party in leven kan houden? Had bijvoorbeeld Cole, Vivienne en Iron Bull bij me om de keep in Emprise du Lion te claimen, zij gingen bij iedere giant gelijk dood, en toen moest ik het solo maar oplossen. Verloor enkel wat guard, voor de rest geen schade opgelopen, lekker gebalanceerd zo.
Iron bull vreet bij mij ook potions, daarom neem ik hem nooit mee. Zelf rogue dus bijna altijd blackwall (beste tank ever) en Cassandra bij me, en dan dorian of vivienne als mage, afhankelijk van type quest.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef Rezania het volgende:
Jongens, enige tips hoe ik mijn party in leven kan houden? Had bijvoorbeeld Cole, Vivienne en Iron Bull bij me om de keep in Emprise du Lion te claimen, zij gingen bij iedere giant gelijk dood, en toen moest ik het solo maar oplossen. Verloor enkel wat guard, voor de rest geen schade opgelopen, lekker gebalanceerd zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Iron bull vreet bij mij ook potions, daarom neem ik hem nooit mee. Zelf rogue dus bijna altijd blackwall (beste tank ever) en Cassandra bij me, en dan dorian of vivienne als mage, afhankelijk van type quest.
Ben volgens mij bij de laatste quest, alle areas cleared, enige wat open staat:De laatste q moet je bij je wartable activeren en daar staat dan bij: pas op laatste quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je bent er wel bijna idd.
Jaaaaaaa, geen zin in.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Alle autoskills uitzetten en die gasten zelf besturen...kost wat meer tijd en is met de huidige tactical cam eigenlijk niet te doen...maar toch dat is echt de enige manier op partymembers op nightmare bij grote gevechten of tegen vijanden van flink hoger level in leven te houden...denk ik.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Iron bull vreet bij mij ook potions, daarom neem ik hem nooit mee. Zelf rogue dus bijna altijd blackwall (beste tank ever) en Cassandra bij me, en dan dorian of vivienne als mage, afhankelijk van type quest.
Ben volgens mij bij de laatste quest, alle areas cleared, enige wat open staat:Ja, weet ik. Meestal heb ik Dorian, Varric en Blackwall, maar ik wilde eens een keer een andere party gebruiken en horen wat zij te zeggen hebben. Cole en Vivienne hebben bijvoorbeeld interessante gesprekken met elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen een beetje jammer dus dat ze snel doodgaan, vooral Cole. Iemand raakt hem aan en hij is al dood.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Vivienne is echt te onaardig tegen Cole en Blackwall.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, geen zin in.Vooral omdat ik niet te stoppen ben.
[..]
Ja, weet ik. Meestal heb ik Dorian, Varric en Blackwall, maar ik wilde eens een keer een andere party gebruiken en horen wat zij te zeggen hebben. Cole en Vivienne hebben bijvoorbeeld interessante gesprekken met elkaar.Alleen een beetje jammer dus dat ze snel doodgaan, vooral Cole. Iemand raakt hem aan en hij is al dood.
'It's just the truth I learned at the circle, my dear.'quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vivienne is echt te onaardig tegen Cole en Blackwall.
Ik ben zelf een mage en heb Vivienne dus dubbele barrier, erg handig.
Ik kreeg juist complimenten over mij Orlesian drapesquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Rezania het volgende:
Vivienne had kritiek op hoe ik Skyhold had ingericht.![]()
Blijkbaar houdt ze niet van een Fereldan theme.
Bij mij duurde die hoogste draak ook echt lang, maar dat kwam mede doordat de tweede helft van het gevecht ik met 2 fps speelde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
Oh, daar heb ik maar anderhalf uur over gedaan gelukkig.Skyrim is er niks bij.
Samequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ik kreeg juist complimenten over mij Orlesian drapes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
LOLquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Rezania het volgende:
Vivienne had kritiek op hoe ik Skyhold had ingericht.![]()
Blijkbaar houdt ze niet van een Fereldan theme.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef DeeCruise het volgende:
Done.. completionist playthrough, geen zak meer te doen. 98 fucking uur en 44 minuten. Nu ff geen zin in tweede character, morgen maar eens andere world state maken in Keep..
Voor degenen die hem uitgespeeld hebben, check de spoiler ff aub. (rest aub NIET klikken op deze spoiler!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Het valt an sich wel mee, de game werd gemarket als een open world-sandbox zoals the witcher 3 dat gaat zijn,maar dat is het echter niet. Zelfde principe als origins eigenlijk, alleen grotere areas. Dus wat dat betreft valt het nog wel mee, kleine 100 uur is mooi voor een SP. Mass effect duurde bijv korter en maakte zeker indruk.quote:Op zondag 7 december 2014 01:59 schreef Geralt het volgende:
100% op 98 uur?
Jeetje, dat is wel snel. Voor zo een game dan bedoel ik.
Deze moet ik nog doen. Gaat dat een beetje speelbaar zijn op die videokaart van je?
Qunari's hebben geen helmen, maar een Vitaar en dat is warpaint. Als je geen warpaint wil zien moet je dus of geen helm dragen of in het menu uitzetten dat helmen zichtbaar zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 10:34 schreef DeeCruise het volgende:
Voor de mensen die met een qunari gespeeld hebben: Ik heb dus een tweede char gemaakt, die een clean gezicht heeft. Gisteravond even de intro mee doorlopen, maar direct na de cutscene waarbij je varric en solas ontmoet heeft ie ineens warpaint op zijn gezicht?? Allemaal witte strepen, is dit een bug of is dit vrij snel weer weg?
Heb weinig zin om weer een nieuwe te maken, dit ziet er niet uit
En ik me maar afvragen waarom ik constant geen helm zie bij Iron Bullquote:Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Qunari's hebben geen helmen, maar een Vitaar en dat is warpaint. Als je geen warpaint wil zien moet je dus of geen helm dragen of in het menu uitzetten dat helmen zichtbaar zijn.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:08 schreef DeeCruise het volgende:
Done.. completionist playthrough, geen zak meer te doen. 98 fucking uur en 44 minuten. Nu ff geen zin in tweede character, morgen maar eens andere world state maken in Keep..
Voor degenen die hem uitgespeeld hebben, check de spoiler ff aub. (rest aub NIET klikken op deze spoiler!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat verklaart waarom ik nu weer een andere warpaint zie. Er is overigens wel een helm beschikbaar:quote:Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Qunari's hebben geen helmen, maar een Vitaar en dat is warpaint. Als je geen warpaint wil zien moet je dus of geen helm dragen of in het menu uitzetten dat helmen zichtbaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval bedankt voor de tip, weer iets geleerd.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Beetje lastig met die punten op zijn hoofdquote:Op zondag 7 december 2014 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik constant geen helm zie bij Iron Bull
quote:Op zondag 7 december 2014 13:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik nu weer een andere warpaint zie. Er is overigens wel een helm beschikbaar:Zitten er gaten in om vast te klikken op zijn hoornen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval bedankt voor de tip, weer iets geleerd.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Jup.. Nog niet tegengekomen?quote:Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Beetje lastig met die punten op zijn hoofd
[..]
Zitten er gaten in om vast te klikken op zijn hoornen?
Nee, ik ben opnieuw begonnenquote:
Geen idee, volgens mij +38 op attack ofzo, weet het echt niet meer. Die dragon was ik ook tegengekomen toen ik volgens mij nog level 6 was. Was niet eens de area ingelopen,stond nog op die helling: 1 fireball -> total party killquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, ik ben opnieuw begonnen
Trouwens het is een def helm meen ik ergens te hebben gelezen.
Nightmare mode begon me te kriebelen deze week Dus opnieuw gestart met een mage.
Hinterlands en Storm Coast bijna compleet.
Schrok me wel te pletter in Hinterlands. Op normal was ik de draak nog niet tegengekomen. Ik loop een veld in en poof dood![]()
Trouwens over de gesprekken: Blackwall heeft briljante conversaties met Solas. 1 over een weddenschap met ik meen Cassandra... of Solas sex heeft gehad met een Fade spirit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door DeeCruise op 07-12-2014 18:21:38 ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij +38 op attack ofzo, weet het echt niet meer. Die dragon was ik ook tegengekomen toen ik volgens mij nog level 6 was. Was niet eens de area ingelopen,stond nog op die helling: 1 fireball -> total party kill
-edit-
print screen gemaakt, zal hem in spoilertags zetten voor de zekerheid:Heb die helm helemaal niet gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb die helm helemaal niet gekregen.Nope, fuck de qunari! Ironisch natuurlijk aangezien ik er nu zelf 1 speel. maar die kreeg ik i.i.g. in die missie, zou ook loot in die area geweest kunnen zijn, dat weet ik niet meer zeker. An sich wel lullig, die missie vrij vroeg in de game al en vervolgens nooit meer iets beters tegenkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Ik ben nog bezig met pre-je-weet-wel.quote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, fuck de qunari! Ironisch natuurlijk aangezien ik er nu zelf 1 speel. maar die kreeg ik i.i.g. in die missie, zou ook loot in die area geweest kunnen zijn, dat weet ik niet meer zeker. An sich wel lullig, die missie vrij vroeg in de game al en vervolgens nooit meer iets beters tegenkomen.
Dat probleem heb ik dus al vanaf het begin.quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Drankster het volgende:
Inquisition op de ssd gezet:
[ afbeelding ]
Te doen is het zeker, maar als je al niet door Origins heen kwam vraag ik me af wat de charme van de nieuwe moet zijn voor je? Een groot deel van de fun zit voor mij in het verhaal, de lore, en de wisselwerking met je companions. Daarnaast komen er redelijk wat references terug uit de vorige delen wat leuk zijn als herkenningspunten.quote:Op maandag 8 december 2014 07:57 schreef DownBusiness het volgende:
Ik zit even met een dilemma.
Ooit heb ik Dragon Age Origins gespeeld op de 360. Echter kon ik er maar elke keer niet inkomen. Uiteindelijk halverwege het spel gekomen en vanwege andere interesses de game achter mij gelaten.
Nu heb ik een PS4 gekocht en wil ik na het zien van reviews wel weer een stap in de wereld van DA zetten.
Is het aan te raden om deze game te spelen of zal ik heeel veeel achtergrondinformatie missen op deze manier? Het liefst speel ik DA 1 en 2 opnieuw maar heb daar gewoon de tijd niet voor.
Dus, is het te doen om zonder enige kennis met deze game te beginnen?
Yeah, welcome to my world. Waar je er in een loading screen halverwege de game achter moet komen dat die demons (vliegende bitches die ijs schieten) een zware fire-weakness hebben, en dat je met disspell demons tijdens hun summoning al zwaar kunt beschadigen danwel instakillen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Drankster het volgende:
Inquisition op de ssd gezet:
[ afbeelding ]
Ik had al een hele tijd Dragon Age Origins en DA2 in huis liggen, maar er nooit aan toe gekomen, o.a. vanwege een grote backlog/tijdgebrek.quote:Op maandag 8 december 2014 07:57 schreef DownBusiness het volgende:
Ik zit even met een dilemma.
Ooit heb ik Dragon Age Origins gespeeld op de 360. Echter kon ik er maar elke keer niet inkomen. Uiteindelijk halverwege het spel gekomen en vanwege andere interesses de game achter mij gelaten.
Nu heb ik een PS4 gekocht en wil ik na het zien van reviews wel weer een stap in de wereld van DA zetten.
Is het aan te raden om deze game te spelen of zal ik heeel veeel achtergrondinformatie missen op deze manier? Het liefst speel ik DA 1 en 2 opnieuw maar heb daar gewoon de tijd niet voor.
Dus, is het te doen om zonder enige kennis met deze game te beginnen?
Wat StateOfMind ook al aankaart. Misschien toch beter om op de laagste moeilijkheidsgraad DA:O spelen.quote:Op maandag 8 december 2014 08:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Te doen is het zeker, maar als je al niet door Origins heen kwam vraag ik me af wat de charme van de nieuwe moet zijn voor je? Een groot deel van de fun zit voor mij in het verhaal, de lore, en de wisselwerking met je companions. Daarnaast komen er redelijk wat references terug uit de vorige delen wat leuk zijn als herkenningspunten.
Is de hobbit leuk als je de lord of the rings niet gezien hebt? Vast wel. Maar persoonlijk lijkt het me beter om bekend te zijn met de wereld, en de oude characters.
Dit heb ik uiteindelijk ook beslotenquote:
Zit erin. Druk op P (indien pc) en anders ga je naar het level-venster. Hier heb je een tab met behaviour, daar kun je deze aanpassen.quote:Op maandag 8 december 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb pas een klein uurtje gespeeld, en de invloed van mijn import bij keep heb ik nog niet gemerkt (maarja misschien komt dat ook niet want ik weet niet hoe het anders is) was wel even een kwarwij om dat weer in te vullen zoals ik ooit origins had uitgespeeld![]()
Het spel ziet er goed uit, draait prima op mijn pc en bovenal vind ik het fijn spelen! Wat ik me wel afvroeg, de tactisslots van DA-O (de "als dit dan doe je dat" instellingen) zitten die er in?
[..]
Dit heb ik uiteindelijk ook besloten(bij gebrek aan the witcher) maar tot nu toe denk ik dat dit echt precies het soort RPG is waar ik juist van geniet
Ah dat is wel jammerquote:Op maandag 8 december 2014 08:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zit erin. Druk op P (indien pc) en anders ga je naar het level-venster. Hier heb je een tab met behaviour, daar kun je deze aanpassen.
En vergelijk het maar niet met Origin, deze is echt full retard en zeer beperkt, wat mij betreft hadden ze het eruit kunnen laten. Je imports vanuit de keep worden zeker merkbaar, al is het maar over characters die al dan niet terugkomen. Merk je allemaal vanzelf wel als je wat verder in-game zit
Je kunt alleen tactics bij de skills die je characters hebben enablen of disablen. Bij behaviour krijg je zaken zoals:quote:Op maandag 8 december 2014 09:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammerik vond de tactical view bij DA:O wel te doen maar dat was vooral omdat je als je het een beetje aardig inprogrammeerde je op de hoogste moeilijkheidsgraag alleen bij bossfights hoefde te pauzen steeds, ik hoop nie tdat ik dat hier constant moet doen (speel de eerste keer maar op hard ipv nog eentje hoger)
Ik ken hem voor 35 incl. van iemand overnemen. Mooie prijs om het spel toch een kans te geven. Ben benieuwd als die binnen isquote:Op maandag 8 december 2014 08:51 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb pas een klein uurtje gespeeld, en de invloed van mijn import bij keep heb ik nog niet gemerkt (maarja misschien komt dat ook niet want ik weet niet hoe het anders is) was wel even een kwarwij om dat weer in te vullen zoals ik ooit origins had uitgespeeld![]()
Het spel ziet er goed uit, draait prima op mijn pc en bovenal vind ik het fijn spelen! Wat ik me wel afvroeg, de tactisslots van DA-O (de "als dit dan doe je dat" instellingen) zitten die er in?
[..]
Dit heb ik uiteindelijk ook besloten(bij gebrek aan the witcher) maar tot nu toe denk ik dat dit echt precies het soort RPG is waar ik juist van geniet
Hoe doe je dat dan? Je koppelt de code van het spel toch aan je origin account, zodat deze ook met Keep gesynced kan worden. Als je hem over neemt kan je hem toch niet aan een andere koppelen?quote:Op maandag 8 december 2014 13:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ken hem voor 35 incl. van iemand overnemen. Mooie prijs om het spel toch een kans te geven. Ben benieuwd als die binnen is
Ik haal hem voor de PS4. Daar heb je toch geen code voor nodig lijkt me?quote:Op maandag 8 december 2014 13:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Je koppelt de code van het spel toch aan je origin account, zodat deze ook met Keep gesynced kan worden. Als je hem over neemt kan je hem toch niet aan een andere koppelen?
Op de doos staat ook dat het spel niet werkt zonder online activatie. Overigens kan je hem (indien PC) voor een paar euro meer ook nieuw kopen
koppel je hem daar niet aan een PS4 account dan? Ik meen dat om je world state te moeten syncen je dat altijd moest doen, en dat hij ook via je account geinstalleerd wordt. Maar ik moet wel zeggen ik heb alleen ervaring met de xbox one versie (van mn broertje) en pc versie (bij mijzelf)quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de PS4. Daar heb je toch geen code voor nodig lijkt me?
Ik begin gewoon helemaal opnieuw hoor. Heb de vorige delen ook niet gespeeld, maar wil deze echt spelen als nieuwelingquote:Op maandag 8 december 2014 13:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
koppel je hem daar niet aan een PS4 account dan? Ik meen dat om je world state te moeten syncen je dat altijd moest doen, en dat hij ook via je account geinstalleerd wordt. Maar ik moet wel zeggen ik heb alleen ervaring met de xbox one versie (van mn broertje) en pc versie (bij mijzelf)
Enne, van je geloof gevallen?quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de PS4. Daar heb je toch geen code voor nodig lijkt me?
neenee maar ik vroeg me af of hij dus wel gekoppeld werd aan een account of niet, zou ik wel even checkenquote:Op maandag 8 december 2014 13:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik begin gewoon helemaal opnieuw hoor. Heb de vorige delen ook niet gespeeld, maar wil deze echt spelen als nieuweling
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541697202570031105quote:Op maandag 8 december 2014 13:53 schreef Bredemug het volgende:
mogelijk een patch morgen 9 december.
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541692623111868416
Inderdaad, consoles delayed en zal wss in januari ergens worden van wat ik heb gelezen.quote:Op maandag 8 december 2014 14:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/541697202570031105
Zou dus alleen voor pc moeten zijn..
Voor zover ik weet kan alleen Carver of Bethany dood gaan tijdens die missie.quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Even een vraag over Dragon Age 2 tussendoor: ik kan nu met The Deep Roads missie beginnen, maar naast Varric (verplicht) kan ik nog 2 companions meenemen, maar ik weet niet wie.
Ik ben zelf een Two-Handed Warrior en wil Merrill (dat Elven vrouwtje) romancen, dus die mag sowieso niet dood.
Mijn vaste crew bestaat uit Isabela, Aveline en Merill.
Wie kan ik het beste meenemen zonder dat Merrill of mijn zusje (Bethany) dood gaat, en wie heeft de beste stats voor deze missie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, I've learned something today
Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Is een archer een beetje goed in dit soort games?
Ik wil eigenlijk altijd wel een sneaky character maken die goed is met pijl en boog en sneakskills.
Hmm okquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan.Je kunt wel je archer naar voren sturen in stealth en dan 1 enemy one-shotten, maar dan is het vaak zo dat je archer de aggro krijgt van de hele groep volgens mij.
Begin bij deel 1.quote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck kan ineens niet meer wachten. Heb echt zoveel zin in weer een Bioware RPG game
In de vorige dragon age spellen was archer vooral saai, maar voor DA:I is Archer/tempest wel vrij boss! (Als ik het zo zie bij Sena)quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Is een archer een beetje goed in dit soort games?
Ik wil eigenlijk altijd wel een sneaky character maken die goed is met pijl en boog en sneakskills.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan alleen Carver of Bethany dood gaan tijdens die missie.Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |