Games in de serie:quote:Dragon Age is a high fantasy role-playing video game series created by BioWare. The first game, Dragon Age: Origins, was released in 2009. Dragon Age II, a sequel to Origins, was released in March 2011. Dragon Age: Inquisition is set to be released Fall 2014. The series' fantasy setting has also been used by a variety of other media, including books and tabletop games, and the two main games have been joined by a variety of downloadable content (DLC) add-ons.
Poll: Welk ras ga jij spelen in DA:I?quote:Dragon Age Keep is a free online application that allows players to tailor decisions made in Dragon Age: Origins and Dragon Age II and import them into a new game of Dragon Age: Inquisition. The Keep can be accessed on a variety of devices (including tablets and smartphones) through an Origin account.
Deze guide is ook beschikbaar in tekstvorm.
Nope, wel een keer gehad dat ik met Bull ging praten en toen kwam die cutscene dat cass m slaat met die stok en op de achtergrond stond Cass dr dubbelganger tegen de dummies te slaanquote:Op woensdag 3 december 2014 11:17 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie, net als ik, last van bepaalde karakters die soms niet laden, (voornamelijk) in Skyhold? Bijvoorbeeld, Varric in de grote hal, Iron Bull in de kroeg en Blackwall in de stal. Dat je binnenkomt en ze niet ziet, vervolgens wegloopt en dan ineens zijn ze 'r toch? Of het omgekeerde, dat als je binnenkomt, je ze ziet staan, je draait het beeld in een andere richting, je spreekt even iemand anders aan en je dan weer in hun richting kijkt en ze dan ineens er niet meer zijn?
Zo mis je wel een hoop toffe cutscenes en companion missions.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef Semisane het volgende:
Nog niet gemerkt, maar om heel eerlijk te zijn zoek ik ze tot nu toe ook niet echt heel vaak op. Als ik in Skyhold ben dat ben ik vooral bezig met zooi verkopen, wapen/armor updaten of creëren, iemand veroordelen en taken uitdelen in de war chamber...tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben wil ik eigenlijk altijd weer een gebied in.
Geen tijd om te praten...dat doet men maar als ze in de party zitten.
Ach...er is nog tijd...of anders altijd nog een second playthrough.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zo mis je wel een hoop toffe cutscenes en companion missions.
Sommige zaken zijn wel degelijk getimed aan de main quests, ikzelf ga regelmatig een rondje af om te babbelen met iedereen. Neemt zeker tijd in beslag, maar wil weten wat er (onderling) speelt en krijg op die manier ook alle sidemissions mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...er is nog tijd...of anders altijd nog een second playthrough.
Ik heb dat een paar keer gehad met Sera en Cullen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:17 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie, net als ik, last van bepaalde karakters die soms niet laden, (voornamelijk) in Skyhold? Bijvoorbeeld, Varric in de grote hal, Iron Bull in de kroeg en Blackwall in de stal. Dat je binnenkomt en ze niet ziet, vervolgens wegloopt en dan ineens zijn ze 'r toch? Of het omgekeerde, dat als je binnenkomt, je ze ziet staan, je draait het beeld in een andere richting, je spreekt even iemand anders aan en je dan weer in hun richting kijkt en ze dan ineens er niet meer zijn?
Bedoel je met het genre RPG's of fantasy?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:31 schreef Visserij het volgende:
Mensen, ik zit te denken om dit spel aan te schaffen.
Is het een beetje doable als boon voor zowel de serie en het genre?
Als je erover moet denken is het misschien handig om eerst deel 1 voor een klein prijsje aan te schaffen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:31 schreef Visserij het volgende:
Mensen, ik zit te denken om dit spel aan te schaffen.
Is het een beetje doable als boon voor zowel de serie en het genre?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mis ik hier. Dus hoe goed die gebieden er ook uit zien, komt het bij mij neer op, groter is niet perse beter. Liever kleinere gedeeltes met veel interactie en keuzes dan grote gebieden waar het kaal aanvoelt wat betreft interactie.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:12 schreef The_Substitute het volgende:
Een van de dingen die me echt tegenstaat, is dat omdat al die gebieden zo groot zijn, het schrijfwerk zo minimaal lijkt. Ik mis sub-plots wat betreft bepaalde groepen vijanden. In plaats van dat je keuzes krijgt, is het puur vechten geblazen. Je bent ook langer bezig met 'vindt 7x dit', of 'markeer 10x dat', dan met praten o.i.d. Die gesprekken die je in-game hebt, voelen ook minder persoonlijk aan dan de gesprekken die je hebt voor de main quests en met je companions.
Bijvoorbeeld bij de Exalted Plains...Dit is inderdaad wat ik echt het meeste mis in vergelijking met Origins, al is de combat nog zo veel beter en de gebieden nog zoveel mooier, die quests waarbij je morele keuzes moet maken zijn imo het belangrijkste. Daarbij komt ook nog dat je niet meer de asshole kan zijn die je in Origins kon zijn. Heb inderdaad het gevoel dat er veel minder te kiezen valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mis ik hier. Dus hoe goed die gebieden er ook uit zien, komt het bij mij neer op, groter is niet perse beter. Liever kleinere gedeeltes met veel interactie en keuzes dan grote gebieden waar het kaal aanvoelt wat betreft interactie.
Een ander minpunt vind ik dat er weinig variatie in armor zit. Veel items gebruiken dezelfde models en het zou gewoon zoveel toffer zijn geweest als ze nog een reeks van gear hadden toegevoegd. Bij Origins was het bijvoorbeeld erg tof om via puzzels en verborgen quests die set items te verzamelen en zo echt bad ass armor te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb die Dorian fire gemaakt en vond dat eigenlijk veel erger dan frost wat betreft graphics. Het ene moment is er niets aan de hand, het volgende moment zijn mijn ogen belast met de kracht van duizend woestijnzonnenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:34 schreef Drankster het volgende:
Solas ingeruild voor die Vivienne en een fire mage van gemaakt. Werd helemaal gek van die ijsblokken van Solas.
Haha, ik merk het ja, nu lightning proberenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb die Dorian fire gemaakt en vond dat eigenlijk veel erger dan frost wat betreft graphics. Het ene moment is er niets aan de hand, het volgende moment zijn mijn ogen belast met de kracht van duizend woestijnzonnen
DA2 zeker nooit gespeeld? Daar was het echt rampzalig.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Een ander minpunt vind ik dat er weinig variatie in armor zit. Veel items gebruiken dezelfde models en het zou gewoon zoveel toffer zijn geweest als ze nog een reeks van gear hadden toegevoegd.
Jawel hoor, maar Inquisition is in alle opzichten beter dus heeft het niet zoveel zin om het daarmee te vergelijken.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
DA2 zeker nooit gespeeld? Daar was het echt rampzalig.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:12 schreef The_Substitute het volgende:
Een van de dingen die me echt tegenstaat, is dat omdat al die gebieden zo groot zijn, het schrijfwerk zo minimaal lijkt. Ik mis sub-plots wat betreft bepaalde groepen vijanden. In plaats van dat je keuzes krijgt, is het puur vechten geblazen. Je bent ook langer bezig met 'vindt 7x dit', of 'markeer 10x dat', dan met praten o.i.d. Die gesprekken die je in-game hebt, voelen ook minder persoonlijk aan dan de gesprekken die je hebt voor de main quests en met je companions.
Bijvoorbeeld bij de Exalted Plains...Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mis ik hier. Dus hoe goed die gebieden er ook uit zien, komt het bij mij neer op, groter is niet perse beter. Liever kleinere gedeeltes met veel interactie en keuzes dan grote gebieden waar het kaal aanvoelt wat betreft interactie.
Ik had gister voor het eerst dat ik het gevoel had dat ik aan het grinden was voor power points. Een naar, world of warcraft achtig gevoel. Origins had ook een overflow van gevechten. Achter elke fucking deur weer een groep, dat stoorde me daar. Maar hier mis je ook nog eens leuke keuzes of interessant / dynamisch verhaal erbij.
En wat ik ook weer heeeeel erg mis zijn de verschillende begin mogelijkheden. Elk begin had een fantastisch verhaal in Origins. Waarom kon dat hier ook niet?..
Ik probeer nu vooral met de main story door te gaan aangezien die wel erg vet is.
Dit en handschoenen + schoenen gewoon los en niet als vage upgrades van je armor.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Een ander minpunt vind ik dat er weinig variatie in armor zit. Veel items gebruiken dezelfde models en het zou gewoon zoveel toffer zijn geweest als ze nog een reeks van gear hadden toegevoegd. Bij Origins was het bijvoorbeeld erg tof om via puzzels en verborgen quests die set items te verzamelen en zo echt bad ass armor te hebben.
Zou nog wel tof zijn als het duidelijk was welke upgrades op welk armor kunnen en als niet maar 20% van het aanbod aan armor te upgraden was.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit en handschoenen + schoenen gewoon los en niet als vage upgrades van je armor.
Daar kom ik nog wel een keer op terug als ik 'm uitgespeeld heb, maar je kon in de main quest toch op bepaalde momenten wel aardig een klootzak zijn. Bijvoorbeeld bij...quote:Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef Cikx het volgende:
Dit is inderdaad wat ik echt het meeste mis in vergelijking met Origins, al is de combat nog zo veel beter en de gebieden nog zoveel mooier, die quests waarbij je morele keuzes moet maken zijn imo het belangrijkste. Daarbij komt ook nog dat je niet meer de asshole kan zijn die je in Origins kon zijn. Heb inderdaad het gevoel dat er veel minder te kiezen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Origins was het inderdaad wel tof. De Juggernaut-armor bijvoorbeeld, plus de Ring of Ages erbij kopen en je had een tof visueel en qua stats leuke set. Maar dat visuele boeit mij verder weinig. Het gaat mij vooral om de stats en die kun je in Inquisition naar hartenlust aanpassen.quote:Een ander minpunt vind ik dat er weinig variatie in armor zit. Veel items gebruiken dezelfde models en het zou gewoon zoveel toffer zijn geweest als ze nog een reeks van gear hadden toegevoegd. Bij Origins was het bijvoorbeeld erg tof om via puzzels en verborgen quests die set items te verzamelen en zo echt bad ass armor te hebben.
En wat DA2 betreft, die had wel nog sets, maar daar kon je het natuurlijk alleen bij Hawke aanpassen.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik vond het in Origins niet storend. Door de survival-skill kon je zien wat er zich in het volgende deel bevond, waardoor je op een leuke manier tactisch kon plannen.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:22 schreef J86 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik had gister voor het eerst dat ik het gevoel had dat ik aan het grinden was voor power points. Een naar, world of warcraft achtig gevoel. Origins had ook een overflow van gevechten. Achter elke fucking deur weer een groep, dat stoorde me daar. Maar hier mis je ook nog eens leuke keuzes of interessant / dynamisch verhaal erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die originstories hadden hier op zich wel gekund, ja. En ik ben tot nu toe ook wel te spreken over de MQ. Vooral Redcliffe was tof.quote:En wat ik ook weer heeeeel erg mis zijn de verschillende begin mogelijkheden. Elk begin had een fantastisch verhaal in Origins. Waarom kon dat hier ook niet?..
Ik probeer nu vooral met de main story door te gaan aangezien die wel erg vet is.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:48 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Daar kom ik nog wel een keer op terug als ik 'm uitgespeeld heb, maar je kon in de main quest toch op bepaalde momenten wel aardig een klootzak zijn. Bijvoorbeeld bij...In de main quest kun je inderdaad wel keuzes maken, maar bij Origins kon je dat ook bij ontzettend veel sidequests, waar het in deze game vooral veel dingen zoeken en vijanden killen is. Zelden heb je een dialoog met een vijand waarbij je met hem kunt onderhandelen en zelden heb je meerdere keuzes hoe je een sidequest oplost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar voorbeelden uit Origins:
- Quest in Brecilian Forest met de mad hermit en de rijmende oak, waarbij je zijn de keuze had de boom te killen of zijn acorn te halen en je kon dan die acorn ook nog op verschillende manieren verkrijgen.
- Quest met die sjaal en de weerwolf die hierboven al genoemd is
- De random encounter met Zevran (2 keer zelfs). Die random encounters mis ik ook wel echt als ik eraan terug denk
- Je kon vanallerlei deals sluiten met demons, ze met rust laten of ze killen
Nouja eigenlijk zijn er gewoon teveel quests om op te noemen die je allemaal op een verschillende manier kon oplossen en daarbij kon je altijd wel een erg 'evil' optie kiezen. Hier heb ik het gevoel dat je alle sidequests op dezelfde manier oplost en geen keuzes hebt. Er valt daarentegen wel wat voor te zeggen dat je de Inquisition niet zo populair maakt als klootzak zijnde.Maar dat zou misschien ook wel tof zijn geweest; een verguisde inquisition die dan toch maar even de wereld redt.
Ik vind het visuele wel erg tof en kan me er enorm aan ergeren dat ik nu weer met een Origins achtige mage-muts rond loop, die ook nog legendary is.quote:[..]
Bij Origins was het inderdaad wel tof. De Juggernaut-armor bijvoorbeeld, plus de Ring of Ages erbij kopen en je had een tof visueel en qua stats leuke set. Maar dat visuele boeit mij verder weinig. Het gaat mij vooral om de stats en die kun je in Inquisition naar hartenlust aanpassen.
En wat DA2 betreft, die had wel nog sets, maar daar kon je het natuurlijk alleen bij Hawke aanpassen.
Vind het ook vervelend dat de paarse gear die ik tegenkom allemaal voor een vrij laag level is, waardoor dingen die je craft vaak beter zijn, maar dan weer niet een shitload aan verschillende stats kunnen hebben.
Vind het jammer dat je geen schematics hebt om paarse legendary gear te kunnen craften. Wel kun je het beste armor in de game craften, maar dat kan dan weer alleen maar doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedragen worden.Loop nu met een paarse staf die in de 90 damage doet, terwijl ik er een kan craften die veel meer damage doet, maar die heeft dan weer niet die legendary properties. Ik denk gewoon dat ze het op een manier hadden kunnen maken die meer voldoening zou geven. Zij het door wat meer end-game paarse gear te kunnen vinden of craften.
quote:Op donderdag 4 december 2014 02:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
In de main quest kun je inderdaad wel keuzes maken, maar bij Origins kon je dat ook bij ontzettend veel sidequests, waar het in deze game vooral veel dingen zoeken en vijanden killen is. Zelden heb je een dialoog met een vijand waarbij je met hem kunt onderhandelen en zelden heb je meerdere keuzes hoe je een sidequest oplost.
Paar voorbeelden uit Origins:
- Quest in Brecilian Forest met de mad hermit en de rijmende oak, waarbij je zijn de keuze had de boom te killen of zijn acorn te halen en je kon dan die acorn ook nog op verschillende manieren verkrijgen.
- Quest met die sjaal en de weerwolf die hierboven al genoemd is
- De random encounter met Zevran (2 keer zelfs). Die random encounters mis ik ook wel echt als ik eraan terug denk
- Je kon vanallerlei deals sluiten met demons, ze met rust laten of ze killen
Nouja eigenlijk zijn er gewoon teveel quests om op te noemen die je allemaal op een verschillende manier kon oplossen en daarbij kon je altijd wel een erg 'evil' optie kiezen. Hier heb ik het gevoel dat je alle sidequests op dezelfde manier oplost en geen keuzes hebt. Er valt daarentegen wel wat voor te zeggen dat je de Inquisition niet zo populair maakt als klootzak zijnde.Maar dat zou misschien ook wel tof zijn geweest; een verguisde inquisition die dan toch maar even de wereld redt.
[..]
Ik vind het visuele wel erg tof en kan me er enorm aan ergeren dat ik nu weer met een Origins achtige mage-muts rond loop, die ook nog legendary is.
Vind het ook vervelend dat de paarse gear die ik tegenkom allemaal voor een vrij laag level is, waardoor dingen die je craft vaak beter zijn, maar dan weer niet een shitload aan verschillende stats kunnen hebben.
Vind het jammer dat je geen schematics hebt om paarse legendary gear te kunnen craften. Wel kun je het beste armor in de game craften, maar dat kan dan weer alleen maar doorGameplay zoals Origin zullen we helaas niet snel meer tegenkomen. Het is meer de trend van gaming tegenwoordig, het moet allemaal maar voor de massa zijn. Persoonlijk vind ik 1 van de meest storende dingen in deze versie t.o.v. origins het gedeelte hoe je levelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedragen worden.Loop nu met een paarse staf die in de 90 damage doet, terwijl ik er een kan craften die veel meer damage doet, maar die heeft dan weer niet die legendary properties. Ik denk gewoon dat ze het op een manier hadden kunnen maken die meer voldoening zou geven. Zij het door wat meer end-game paarse gear te kunnen vinden of craften.
In de originele kon je je eigen stats aanpassen, een specialty kiezen (battlemage, bloodmage etc), daarna nog een specialisation (herbalism/warrior etc) waarna je pas je skills koos. Hier kun je niet eens je stats aanpassen, een classic tank maken is bijv. al niet mogelijk tenzij je skills kiest die toevallig die stats geven, of je de skills kunt gebruiken of niet.
Ook de action bar waar maar 8 skills op passen is compleet waardeloos. Leuk voor een console, maar voor op de pc onvergeeflijk. Ik mis de balk waar ik alles op kon gooien wat ik wou, en nog ruimte over had. De tactical view is al vaak genoeg genoemd en hoeft niet nog eens duidelijk gemaakt te worden, maar die is nutteloos in DA:I.
Tot slot verbaas ik me over de matige customisation van Skyhold. Die 3 dingen, dat was het? Zal wel weer dlc voor komen vermoed ik gezien het aantal lege ruimtes die nog over zijn.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
En ik dacht dat ik het snel gedaan had.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:33 schreef Twiitch het volgende:
Uitgespeeld in +- 50 uur.
Prima spel hoor, maar ik vond het RP-onderdeel wel erg mager vergeleken met DAO (en zelfs DA2).
Ook was de hoofdverhaallijn voor mijn gevoel veel te kort.
Al met al een lichte teleurstelling.
Ja, ik ben op een gegeven moment gestopt met de sidequests. De omgevingen waren prachtig maar de quests zelf stelden niet veel voor. In DAO had elke quest een duidelijk doel, hier was het vooral grinden en fetchen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:53 schreef Cikx het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het snel gedaan had.
Valt toch wel mee? Elk gebied heeft een quest die ergens in de verhaallijn past en de rest van de side-quests moet je gewoon zien als dingen die je op je pad tegenkomt waarvan het niet de bedoeling lijkt dat je alles gaat doen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, ik ben op een gegeven moment gestopt met de sidequests. De omgevingen waren prachtig maar de quests zelf stelden niet veel voor. In DAO had elke quest een duidelijk doel, hier was het vooral grinden en fetchen.
Het was allemaal zo.......zielloos.
Ik neem aan dat Blackwall ook jouw Battlemaster is. Zo ja, gebruik Grappling Chain.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
Man man man, wat zijn die despair demons toch echt enorm irritant zeg.De hele tijd springen ze weg en moet ik er weer achteraan rennen.
We gebruiken allebei al zo vaak mogelijk grappeling chain, maar blijft irritant. Meeste demons heb ik wel in een minuut dood, maar over die dingen doe ik minimaal 3 minuten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Blackwall ook jouw Battlemaster is. Zo ja, gebruik Grappling Chain.
Voor mij was het eerst dubbel irritant. Ik met m'n Rogue achter die despair-demons aanhollen. Had ik 'm bijna, trok Blackwall 'm naar zich toe. Kon ik weer teruglopen.
Alle autoskills uitzetten en die gasten zelf besturen...kost wat meer tijd en is met de huidige tactical cam eigenlijk niet te doen...maar toch dat is echt de enige manier op partymembers op nightmare bij grote gevechten of tegen vijanden van flink hoger level in leven te houden...denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef Rezania het volgende:
Jongens, enige tips hoe ik mijn party in leven kan houden? Had bijvoorbeeld Cole, Vivienne en Iron Bull bij me om de keep in Emprise du Lion te claimen, zij gingen bij iedere giant gelijk dood, en toen moest ik het solo maar oplossen. Verloor enkel wat guard, voor de rest geen schade opgelopen, lekker gebalanceerd zo.
Iron bull vreet bij mij ook potions, daarom neem ik hem nooit mee. Zelf rogue dus bijna altijd blackwall (beste tank ever) en Cassandra bij me, en dan dorian of vivienne als mage, afhankelijk van type quest.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef Rezania het volgende:
Jongens, enige tips hoe ik mijn party in leven kan houden? Had bijvoorbeeld Cole, Vivienne en Iron Bull bij me om de keep in Emprise du Lion te claimen, zij gingen bij iedere giant gelijk dood, en toen moest ik het solo maar oplossen. Verloor enkel wat guard, voor de rest geen schade opgelopen, lekker gebalanceerd zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Iron bull vreet bij mij ook potions, daarom neem ik hem nooit mee. Zelf rogue dus bijna altijd blackwall (beste tank ever) en Cassandra bij me, en dan dorian of vivienne als mage, afhankelijk van type quest.
Ben volgens mij bij de laatste quest, alle areas cleared, enige wat open staat:De laatste q moet je bij je wartable activeren en daar staat dan bij: pas op laatste quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je bent er wel bijna idd.
Jaaaaaaa, geen zin in.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Alle autoskills uitzetten en die gasten zelf besturen...kost wat meer tijd en is met de huidige tactical cam eigenlijk niet te doen...maar toch dat is echt de enige manier op partymembers op nightmare bij grote gevechten of tegen vijanden van flink hoger level in leven te houden...denk ik.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Iron bull vreet bij mij ook potions, daarom neem ik hem nooit mee. Zelf rogue dus bijna altijd blackwall (beste tank ever) en Cassandra bij me, en dan dorian of vivienne als mage, afhankelijk van type quest.
Ben volgens mij bij de laatste quest, alle areas cleared, enige wat open staat:Ja, weet ik. Meestal heb ik Dorian, Varric en Blackwall, maar ik wilde eens een keer een andere party gebruiken en horen wat zij te zeggen hebben. Cole en Vivienne hebben bijvoorbeeld interessante gesprekken met elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen een beetje jammer dus dat ze snel doodgaan, vooral Cole. Iemand raakt hem aan en hij is al dood.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Vivienne is echt te onaardig tegen Cole en Blackwall.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, geen zin in.Vooral omdat ik niet te stoppen ben.
[..]
Ja, weet ik. Meestal heb ik Dorian, Varric en Blackwall, maar ik wilde eens een keer een andere party gebruiken en horen wat zij te zeggen hebben. Cole en Vivienne hebben bijvoorbeeld interessante gesprekken met elkaar.Alleen een beetje jammer dus dat ze snel doodgaan, vooral Cole. Iemand raakt hem aan en hij is al dood.
'It's just the truth I learned at the circle, my dear.'quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vivienne is echt te onaardig tegen Cole en Blackwall.
Ik ben zelf een mage en heb Vivienne dus dubbele barrier, erg handig.
Ik kreeg juist complimenten over mij Orlesian drapesquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Rezania het volgende:
Vivienne had kritiek op hoe ik Skyhold had ingericht.![]()
Blijkbaar houdt ze niet van een Fereldan theme.
Bij mij duurde die hoogste draak ook echt lang, maar dat kwam mede doordat de tweede helft van het gevecht ik met 2 fps speelde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
Oh, daar heb ik maar anderhalf uur over gedaan gelukkig.Skyrim is er niks bij.
Samequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ik kreeg juist complimenten over mij Orlesian drapes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |