Hier hetzelfde maar dan met een qunari 2h warrior, leek me de meest logische keuze voor een pro-templar playthrough..quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:12 schreef Rezania het volgende:
Zo, main quest uitgespeeld na 75 uur. Dat einde, wtf.
Nu beginnen met een nieuwe playthrough, een human mage die pro-templar en anti-chantry is.
Jongen, fuck logic. Gewoon zeiken en lachen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar dan met een qunari 2h warrior, leek me de meest logische keuze voor een pro-templar playthrough..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die weet hoe je deze open kan krijgen? Is in de cave van de rebel mages in de Hinterlands.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
Die astrariums oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die weet hoe je deze open kan krijgen? Is in de cave van de rebel mages in de Hinterlands.
Je moet er nog 2, zo te zien.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Net uitgespeeld. Dat eindgevecht + epiloog...quote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
Jongens, dat einde zit me niet fijn zo. Is er al iets bekend over DLC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je vraag: als ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Precies. En sommige liggen zo klote, dat je een half uur bezig bent om niet van een rots te glijden.quote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef Ciora het volgende:
Dat geneuzel met die shards vond ik meteen al hinderlijk. 1 deur openmaken, daarachter nog een deur waar er weer 12 voor nodig zijn...
Nee sorry, ik ben er zo eentje die alles moet doenquote:Op maandag 15 december 2014 12:28 schreef Semisane het volgende:
Je hoeft niet alles te doen.Je kan gewoon wat quests voor een andere keer laten liggen natuurlijk.
Haha, hier nog zo eenquote:Op maandag 15 december 2014 13:11 schreef Remnant het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben er zo eentje die alles moet doen
Zijn die er dan? Ik heb wat losse dingen zien staan, maar geen totale rebalance-mod.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga weer proberen DA:O te spelen, maar heb gehoord dat sommige specs niet gebalanceerd zijn. Wat is een goede balance mod?
Heb er wel eens over gelezen, maar toen had ik niet speelde ik het spel niet dus heb de naam niet onthouden.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Ik heb wat losse dingen zien staan, maar geen totale rebalance-mod.
Mods zijn niet nodig imo.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb er wel eens over gelezen, maar toen had ik niet speelde ik het spel niet dus heb de naam niet onthouden.
Hmm in wat voor opzicht dan? Ik heb hem gewoon uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad maar had niet echt zo iets van "was dat maar meer gebalanceerd"quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga weer proberen DA:O te spelen, maar heb gehoord dat sommige specs niet gebalanceerd zijn. Wat is een goede balance mod?
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm in wat voor opzicht dan? Ik heb hem gewoon uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad maar had niet echt zo iets van "was dat maar meer gebalanceerd"
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.
Hmm ik zat even te denken of in mijn team two handed zat, maar volgensmij had ik als team 2 mages (die op het juiste moment healde en dikke AOE zooi en zo) en 2 rogues voor de melee damage. In het begin wel een tank erbij maar dat vond ik niet echt nodigquote:Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:34 schreef DeeCruise het volgende:
DA:O ook zonder mods gespeeld, nooit iets gemerkt van een balance issue eigenlijk...
Over DA:I, dit keer de templars gekozen, valt me vies tegen qua main quest t.o.v. de mages, daar was het verhaal veel uitgebreider en interessanter. Iemand enig idee wanneer ik nu Dorian als companion toegevoegd krijg?Dat zou toch moeten gebeuren als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:37 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zou in ieder geval de Improved Atmosphere-mod downloaden. Qua balans was idd de archerclass wat zwak en de mages OP. Maar ik zie geen mods die dat aanpassen.
[..]
Dat zou toch moeten gebeuren als...Ah thanks, dat kon ik me ff niet meer herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Dat zou je eventueel kunnen opvangen door een melee actie uit te voeren met de bow die je vasthebt op dat moment. Simpele punch, meer niet. Net zoals je als rogue assassin daggers kunt gooien. Zelfde wapen, andere manier van gebruik.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:06 schreef Semisane het volgende:
Archery is in de vorige games nooit goed uitgevoerd...in deze game is het eindelijk wel te doen...zeker met de extra skillsets. Maar in Da:O en DA2 was archery gewoon weg saai...en niet te doen...totaal geen balance.
Het enige wat ik mis is weaponswap tijdens gevechten, zeker met een archerrogue is het logisch om ook naar dagger te kunnen swappen als je wordt geswamped...aan de andere kant zou een rogue wel erg OP worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |