Hier hetzelfde maar dan met een qunari 2h warrior, leek me de meest logische keuze voor een pro-templar playthrough..quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:12 schreef Rezania het volgende:
Zo, main quest uitgespeeld na 75 uur. Dat einde, wtf.
Nu beginnen met een nieuwe playthrough, een human mage die pro-templar en anti-chantry is.
Jongen, fuck logic. Gewoon zeiken en lachen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar dan met een qunari 2h warrior, leek me de meest logische keuze voor een pro-templar playthrough..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die weet hoe je deze open kan krijgen? Is in de cave van de rebel mages in de Hinterlands.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
Die astrariums oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die weet hoe je deze open kan krijgen? Is in de cave van de rebel mages in de Hinterlands.
Je moet er nog 2, zo te zien.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Net uitgespeeld. Dat eindgevecht + epiloog...quote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
Jongens, dat einde zit me niet fijn zo. Is er al iets bekend over DLC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je vraag: als ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Precies. En sommige liggen zo klote, dat je een half uur bezig bent om niet van een rots te glijden.quote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef Ciora het volgende:
Dat geneuzel met die shards vond ik meteen al hinderlijk. 1 deur openmaken, daarachter nog een deur waar er weer 12 voor nodig zijn...
Nee sorry, ik ben er zo eentje die alles moet doenquote:Op maandag 15 december 2014 12:28 schreef Semisane het volgende:
Je hoeft niet alles te doen.Je kan gewoon wat quests voor een andere keer laten liggen natuurlijk.
Haha, hier nog zo eenquote:Op maandag 15 december 2014 13:11 schreef Remnant het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben er zo eentje die alles moet doen
Zijn die er dan? Ik heb wat losse dingen zien staan, maar geen totale rebalance-mod.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga weer proberen DA:O te spelen, maar heb gehoord dat sommige specs niet gebalanceerd zijn. Wat is een goede balance mod?
Heb er wel eens over gelezen, maar toen had ik niet speelde ik het spel niet dus heb de naam niet onthouden.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Ik heb wat losse dingen zien staan, maar geen totale rebalance-mod.
Mods zijn niet nodig imo.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb er wel eens over gelezen, maar toen had ik niet speelde ik het spel niet dus heb de naam niet onthouden.
Hmm in wat voor opzicht dan? Ik heb hem gewoon uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad maar had niet echt zo iets van "was dat maar meer gebalanceerd"quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga weer proberen DA:O te spelen, maar heb gehoord dat sommige specs niet gebalanceerd zijn. Wat is een goede balance mod?
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm in wat voor opzicht dan? Ik heb hem gewoon uitgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad maar had niet echt zo iets van "was dat maar meer gebalanceerd"
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.
Hmm ik zat even te denken of in mijn team two handed zat, maar volgensmij had ik als team 2 mages (die op het juiste moment healde en dikke AOE zooi en zo) en 2 rogues voor de melee damage. In het begin wel een tank erbij maar dat vond ik niet echt nodigquote:Op woensdag 17 december 2014 09:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij was 2-handed vrij zwak en kreeg die buffs. Maar ik ga het alsnog proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:34 schreef DeeCruise het volgende:
DA:O ook zonder mods gespeeld, nooit iets gemerkt van een balance issue eigenlijk...
Over DA:I, dit keer de templars gekozen, valt me vies tegen qua main quest t.o.v. de mages, daar was het verhaal veel uitgebreider en interessanter. Iemand enig idee wanneer ik nu Dorian als companion toegevoegd krijg?Dat zou toch moeten gebeuren als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:37 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zou in ieder geval de Improved Atmosphere-mod downloaden. Qua balans was idd de archerclass wat zwak en de mages OP. Maar ik zie geen mods die dat aanpassen.
[..]
Dat zou toch moeten gebeuren als...Ah thanks, dat kon ik me ff niet meer herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Dat zou je eventueel kunnen opvangen door een melee actie uit te voeren met de bow die je vasthebt op dat moment. Simpele punch, meer niet. Net zoals je als rogue assassin daggers kunt gooien. Zelfde wapen, andere manier van gebruik.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:06 schreef Semisane het volgende:
Archery is in de vorige games nooit goed uitgevoerd...in deze game is het eindelijk wel te doen...zeker met de extra skillsets. Maar in Da:O en DA2 was archery gewoon weg saai...en niet te doen...totaal geen balance.
Het enige wat ik mis is weaponswap tijdens gevechten, zeker met een archerrogue is het logisch om ook naar dagger te kunnen swappen als je wordt geswamped...aan de andere kant zou een rogue wel erg OP worden dan.
Dus ik moet eigenlijk maar leiden met een tank, aanvallen, switchen naar mijn mage, beetje terugrennen en dan aanvallen? Lekker omslachtig.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:21 schreef Ciora het volgende:
Simpelweg er voor zorgen dat je tanks eerst de vijanden taunten lijkt me?
Eerst vijanden taunt-en met Blackwall, vervolgens je AoE-spell, vijanden richten zich op jou, dan Cassandra War Cry laten doen, waardoor ze zich op haar richten.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:23 schreef Rezania het volgende:
Dus ik moet eigenlijk maar leiden met een tank, aanvallen, switchen naar mijn mage, beetje terugrennen en dan aanvallen? Lekker omslachtig.![]()
Dit gaat trouwens niet voorkomen dat ik nog steeds vijanden aan ga trekken met AoE spells die momenteel niet worden aangevallen door mijn tank.
Ik meen dat mages ook een skill hebben waarmee ze 50% minder aandacht trekken, die dus zowieso pakken. En voor de rest idd de taunt skill van je tanks als preferred instellen, zodat die nagenoeg als eerste gebruikt worden en jij apeshit kunt gaan met AoE.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ik moet eigenlijk maar leiden met een tank, aanvallen, switchen naar mijn mage, beetje terugrennen en dan aanvallen? Lekker omslachtig.![]()
Dit gaat trouwens niet voorkomen dat ik nog steeds vijanden aan ga trekken met AoE spells die momenteel niet worden aangevallen door mijn tank.
Heb friendly fire aan dus ik moet mijn AoE wel op het begin doen anders blaas ik mijn hele party op.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:20 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nu met een mage aan het spelen, maar ik heb een probleem. Ik begin een battle meestal door de eerste aanval te doen, een AoE aanval. Daardoor trek ik ook de vijanden aan en ben ik voor ik het weet omsingeld door vijanden waar ik weinig tegen kan doen behalve snel doodgaan.Dit gebeurt trouwens ook tijdens gevechten, ik trek constant vijanden aan. Iemand enig idee hoe ik er kan voor zorgen day Cassendra en Blackwall meer vijanden aantrekken en ik minder? Of moet ik maar gewoon stoppen met AoE spells?
Die skill heb ik al. Dat van die preferred ability kan ik nog wel even instellen, kijken of dat helpt.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik meen dat mages ook een skill hebben waarmee ze 50% minder aandacht trekken, die dus zowieso pakken. En voor de rest idd de taunt skill van je tanks als preferred instellen, zodat die nagenoeg als eerste gebruikt worden en jij apeshit kunt gaan met AoE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef Drankster het volgende:
http://imgur.com/a/rSoti#0![]()
Jaaaaaa, ik zag hem op Imgur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog meer characters: http://www.reddit.com/r/inquisitionsliders/
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Awesome, Ashley Williams wordt ook veel aangevraagd op reddit. Ik zou deze en deze wel willen maar helaas geen slidersquote:Op woensdag 17 december 2014 21:00 schreef Rezania het volgende:
Deze is bijvoorbeeld ook tof.
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/0EmKZ#0
Dany van GoT vind ik ook wel leuk, maar ze is het elke keer net niet als ik die builds zie. Ga dit weekend mijn zusje eens laten finetunen, die kan daar uren aan spenderen.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Awesome, Ashley Williams wordt ook veel aangevraagd op reddit. Ik zou deze en deze wel willen maar helaas geen sliders
Deze heb ik: http://imgur.com/a/COxbxquote:Op donderdag 18 december 2014 08:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dany van GoT vind ik ook wel leuk, maar ze is het elke keer net niet als ik die builds zie. Ga dit weekend mijn zusje eens laten finetunen, die kan daar uren aan spenderen.
Jup, dat is degene die ik het meest tegenkom. Hij lijkt wel, maar is het toch net niet. Eens kijken of we dat wat beter kunnen krijgen dit weekend.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Deze heb ik: http://imgur.com/a/COxbx
Ben nu 2e playtrough met Dany, weet alleen niet of ik door ga spelen, vind vrouwen helden nooit zo overtuigend in games
Waar ik zin in hebquote:Op donderdag 18 december 2014 18:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe spelen jullie eigenlijk het spel?
Doen jullie eerst de main quest of doen jullie ook meteen alle side quest?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:58 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week ook Dragon Age 2 uitgespeeld, vond het toch wel een vermakelijke game, al had het zoveel beter kunnen zijn en mag het niet in de schaduw van Origins staan.
En ik had eigenlijk wel meer van Flemmeth verwacht, het werd in het begin gebracht alsof zij nog een grote rol zou gaan spelen in de game, maar helaas.
Maar goed, na achter elkaar DA Origins en DA2 gespeeld te hebben, is het nu weer tijd om aan mijn backlog te werken en over een tijdje DA Inquisition te kopen. Zie er nu al naar uit.
Eerste playthrough heb ik area's gecleared voordat ik verder ging met de MQ. Nu met de tweede let ik veel meer op mijn level, je krijgt namelijk geen XP meer als het level verschil tussen jou en de bad guys 3 of meer levels betreft, waardoor ik complete area's en MQ's gedaan heb voor nop. Dat gebeurt me geen tweede keer, dus let er goed op. Bij elke MQ staat een level advice, hou daar rekening meequote:Op donderdag 18 december 2014 18:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe spelen jullie eigenlijk het spel?
Doen jullie eerst de main quest of doen jullie ook meteen alle side quest?
2 Is voor mij te lang geleden, kan me alleen die bij die mijn herinneren. In 1 had je idd de high dragon bij Andraste's ashes, Flemeth en de Archdemon. Het is ook geen Skyrim natuurlijk, en voor zover ik me kan herinneren heeft de reeks de naam vanwege het tijdperk wat begonnen is met het opkomen van de draken. Ik weet echter niet uit het blote hoofd wanneer dat tijdperk is ingegaan, zou best kunnen dat er simpelweg niet lang genoeg overheen gegaan is om volgroeide draken te krijgen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:39 schreef StateOfMind het volgende:
Wel erg weinig draken trouwens (in de eerste 2 games dan). De Archdemon, een paar High Dragons en een hoop kleine Drake's en Dragonlings, meer niet.
Vond dat toch wel wat tegenvallen, zeker als je naar de naam van de reeks kijkt.
Ik had intussen al gevonden dat de naam op het tijdperk sloeg, maar dan nog doet het Tijdperk der Draken op meer hopen. Je verwacht dat men zo een naam pas aan een tijdperk zou geven als je je nek breekt over de draken en niet omdat er sporadisch een exemplaar overvliegt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
2 Is voor mij te lang geleden, kan me alleen die bij die mijn herinneren. In 1 had je idd de high dragon bij Andraste's ashes, Flemeth en de Archdemon. Het is ook geen Skyrim natuurlijk, en voor zover ik me kan herinneren heeft de reeks de naam vanwege het tijdperk wat begonnen is met het opkomen van de draken. Ik weet echter niet uit het blote hoofd wanneer dat tijdperk is ingegaan, zou best kunnen dat er simpelweg niet lang genoeg overheen gegaan is om volgroeide draken te krijgen?
In Inquisition wordt je i.i.g. op je wenken bediend, meer dan genoeg dragons aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |