Inderdaad...niemand behalvequote:Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
Stealth is (voor een assassin type rogue) vooral in het begin handig om achter high ranked enemies te kunnen komen en maximale flanking bonus te krijgen. Uiteindelijk gebruik je het niet meer omdat je zoveel fucking damage doet dat je die flanking bonus eigenlijk al kunt verwaarlozen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan.Je kunt wel je archer naar voren sturen in stealth en dan 1 enemy one-shotten, maar dan is het vaak zo dat je archer de aggro krijgt van de hele groep volgens mij.
Dat is ook niet te voorkomen. Je verliest altijd een van de twee. Hangt af van je class. Rogue/Warrior: Carver dood. Mage: Bethany dood. Vind Bethany persoonlijk leuker dan Carver.quote:Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Keep was echt een meesterzet. Ik heb nu gewoon mijn laatste playthrought nagebouwd maar als ik DAI nog een keer ga spelen gooi ik het helemaal om.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Van te voren kreeg ik van die Deep Roads missie de indruk dat het een soort van point of no return eindmissie achtige missie zou zijn. Dat viel dus wat tegen (wel toffe area, dat wel).quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Dat is ook niet te voorkomen. Je verliest altijd een van de twee. Hangt af van je class. Rogue/Warrior: Carver dood. Mage: Bethany dood. Vind Bethany persoonlijk leuker dan Carver.
Heb zelf die Deep Roads missie al een paar keer gedaan, zonder dat er een companion sneuvelde. Merril zat bij mij eigenlijk standaard in de party, verder wisselde het wel een beetje. Dus ja, jouw groep zou zonder doden de missie door moeten komen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een heerlijk spel weer. Het duurde even voordat ik aan de matige controls gewend was en de matige graphics (ik speel op PS3 en er is toch wel erg veel popup, maar goed.)
Maar nu ik uit de Hinterlands ben kan ik haast niet stoppen met spelen. Vooral niet toenWat versta je onder matige graphics op de PS3 (behalve die popups)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Keep was echt een meesterzet. Ik heb nu gewoon mijn laatste playthrought nagebouwd maar als ik DAI nog een keer ga spelen gooi ik het helemaal om.
Waar zijn de graphics mee te vergelijken?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Cool! (De eventuele patch dus) Ik merk dat de party banter erg afhankelijk is van degene die je in je party hebt, Dorian en Blackwall zijn constant aan het ruzie maken als ik ze in een party gooi met Vivienne, maar Dorain en Blackwall zeggen nauwelijks iets tegen elkaar als ze in de party zitten met Iron Bull. (Die dan wel zo nu en dan jolige teksten eruit gooit, zoals commentaar op een groot vrouwelijk beeld met bevroren tepels.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:15 schreef DeeCruise het volgende:
Meer info over de party banter en bijbehorende bug (die binnenkort hopelijk gepatched wordt zoals vermeld in mijn vorige comment); http://blog.bioware.com/2(...)work-in-inquisition/
Jah, dit kan dus wel nog even duren. In de eerder door mij geplaatste link (patch notes voor vandaag) staat dat ze hier op aan het focussen zijn maar er nu nog niks gepatched wordt. Wat mij opviel was dat het vooral qua area heel erg verschilde. In sommige areas hoorde ik 2 uur lang niks, waar in andere om de 5 minuten wel weer wat verteld werd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Cool! (De eventuele patch dus) Ik merk dat de party banter erg afhankelijk is van degene die je in je party hebt, Dorian en Blackwall zijn constant aan het ruzie maken als ik ze in een party gooi met Vivienne, maar Dorain en Blackwall zeggen nauwelijks iets tegen elkaar als ze in de party zitten met Iron Bull. (Die dan wel zo nu en dan jolige teksten eruit gooit, zoals commentaar op een groot vrouwelijk beeld met bevroren tepels.[ afbeelding ] )
En wat ook uitermate irritant is dat men wel eens tijdens het babbelen een vraag stellen aan mijn toon...maar omdat ik constant op de "zoek-button" aan het klikken ben, kan ik ze niet meer antwoorden...de opties staan dan plots greyed-out. *grmbl*
Ach, het is geen game-breaker nee, maar het komt de sfeer gewoon ten goede...en een mooi moment vond ik wel dat ik op een gegeven moment me realiseerde dat ik het geruzie tussen Blackwall en Dorian wel zat was en Dorian dus even in de bibliotheek liet staan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik nou niet echt zo belangrijk, of er geluld wordt of niet.
Zolang er maar geen game breaking bugs zijn vind ik het best.
het is wel leuk, maar het gaat mij toch voornamelijk om quests spelen en gear upgraden etcquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach, het is geen game-breaker nee, maar het komt de sfeer gewoon ten goede...en een mooi moment vond ik wel dat ik op een gegeven moment me realiseerde dat ik het geruzie tussen Blackwall en Dorian wel zat was en Dorian dus even in de bibliotheek liet staan.Lekker inleven in het geneuzel van mijn team.
Party banter is een vast onderdeel van Bioware games, en 1 van de grootste kritiekpunten van deel 2. Het is dan ook niet meer dan logisch dat mensen erover klagen als het niet functioneert, aangezien er in dit deel enorm veel nadruk op gelegd is geworden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik nou niet echt zo belangrijk, of er geluld wordt of niet.
Zolang er maar geen game breaking bugs zijn vind ik het best.
Repostquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)patch-update-release
Ah, er komt een patch vandaag als het goed is.
quote:On Windows PC you can also expect fixes to performance and graphical glitches.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat gefixxed wordt, puur omdat het niet als een bug gezien wordt maar als intended functioneert. Net zoals dat de item bar maar 8 slots heeft voor skills, iets wat duidelijk komt door de consoles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef Drankster het volgende:
maar nog steeds de cutscenes op 30fps?
of valt dat onder
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef DeeCruise het volgende:
Party banter is een vast onderdeel van Bioware games, en 1 van de grootste kritiekpunten van deel 2.
De omgevingen zijn prachtig maar de animaties van karakters vind ik toch wel wat houterig en het ziet er minder uit dan DA2 op mijn pc.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat versta je onder matige graphics op de PS3 (behalve die popups)?
Waar zijn de graphics mee te vergelijken?
Zoals ik het zeg. Meest gehoorde punten van kritiek uit Dragon Age 2:quote:
Welke bug?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef Frag_adder het volgende:
Is er eigenlijk al een fix voor de savegame bug?
Mijn broertje kan nu op zijn xbox one niet verder omdat hij zijn savegame niet kan inladen en zei dat dit kennelijk op alle platforms kon voorkomen. Ik dacht wellicht is het bekend, maar niet dusquote:
Dat issue had ik op de pc. Workaround die hier gepost werd werkte prima:quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Mijn broertje kan nu op zijn xbox one niet verder omdat hij zijn savegame niet kan inladen en zei dat dit kennelijk op alle platforms kon voorkomen. Ik dacht wellicht is het bekend, maar niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |