abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2014 @ 19:06:25 #101
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_147399446
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).
Inderdaad...niemand behalve
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 8 december 2014 @ 21:38:55 #102
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147405925
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vond de archer een beetje tegenvallen, vond dat er meer toffe skills waren voor dual wield rogues. Archer was een beetje veel van hetzelfde qua schietskills en skills om vallen te leggen die ik persoonlijk niet gebruik. Stealth heb je eigenlijk ook niet heel veel aan, aangezien je met een party van 4 bent en er maar 1 stealth kan. :P Je kunt wel je archer naar voren sturen in stealth en dan 1 enemy one-shotten, maar dan is het vaak zo dat je archer de aggro krijgt van de hele groep volgens mij.
Stealth is (voor een assassin type rogue) vooral in het begin handig om achter high ranked enemies te kunnen komen en maximale flanking bonus te krijgen. Uiteindelijk gebruik je het niet meer omdat je zoveel fucking damage doet dat je die flanking bonus eigenlijk al kunt verwaarlozen.

Bizar eigenlijk, 1 dagger doet 100 dps meer dan het zwaarste greatsword (2h) in-game op hogere levels, en daar heb je er dan 2 van :')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:37:45 #103
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_147412480
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 19:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Okee, dus ik kan gerust Merrill (mage) en Avelin (tank) meenemen zonder gevolgen en dan gaat er niemand van de companions dood? (Carver is bij mij al in het begin van de game gesneuveld).
Dat is ook niet te voorkomen. Je verliest altijd een van de twee. Hangt af van je class. Rogue/Warrior: Carver dood. Mage: Bethany dood. Vind Bethany persoonlijk leuker dan Carver.
Heb zelf die Deep Roads missie al een paar keer gedaan, zonder dat er een companion sneuvelde. Merril zat bij mij eigenlijk standaard in de party, verder wisselde het wel een beetje. Dus ja, jouw groep zou zonder doden de missie door moeten komen.
You know, I've learned something today
pi_147413370
''Inquisitor, meet Hawk, the champion of Kirkwall.''

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:45:24 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147413398
Wat een heerlijk spel weer. Het duurde even voordat ik aan de matige controls gewend was en de matige graphics (ik speel op PS3 en er is toch wel erg veel popup, maar goed.)

Maar nu ik uit de Hinterlands ben kan ik haast niet stoppen met spelen. Vooral niet toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Keep was echt een meesterzet. Ik heb nu gewoon mijn laatste playthrought nagebouwd maar als ik DAI nog een keer ga spelen gooi ik het helemaal om :Y.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:12:15 #106
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147414647
Update m.b.t. patch vandaag (pc only): http://blog.bioware.com/2(...)ures-for-dragon-age/
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:13:55 #107
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_147414657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef ImMaxa het volgende:

[..]

Dat is ook niet te voorkomen. Je verliest altijd een van de twee. Hangt af van je class. Rogue/Warrior: Carver dood. Mage: Bethany dood. Vind Bethany persoonlijk leuker dan Carver.
Heb zelf die Deep Roads missie al een paar keer gedaan, zonder dat er een companion sneuvelde. Merril zat bij mij eigenlijk standaard in de party, verder wisselde het wel een beetje. Dus ja, jouw groep zou zonder doden de missie door moeten komen.
Van te voren kreeg ik van die Deep Roads missie de indruk dat het een soort van point of no return eindmissie achtige missie zou zijn. Dat viel dus wat tegen (wel toffe area, dat wel).
Had ik dat geweten had ik Anders en Bethany meegenomen, dan hadden de Templars haar tenmisnte niet meegenomen, maar goed.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:15:27 #108
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147414668
Meer info over de party banter en bijbehorende bug (die binnenkort hopelijk gepatched wordt zoals vermeld in mijn vorige comment); http://blog.bioware.com/2(...)work-in-inquisition/
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:16:12 #109
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_147414673
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een heerlijk spel weer. Het duurde even voordat ik aan de matige controls gewend was en de matige graphics (ik speel op PS3 en er is toch wel erg veel popup, maar goed.)

Maar nu ik uit de Hinterlands ben kan ik haast niet stoppen met spelen. Vooral niet toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Keep was echt een meesterzet. Ik heb nu gewoon mijn laatste playthrought nagebouwd maar als ik DAI nog een keer ga spelen gooi ik het helemaal om :Y.
Wat versta je onder matige graphics op de PS3 (behalve die popups)?
Waar zijn de graphics mee te vergelijken?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:39:58 #110
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_147416659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:15 schreef DeeCruise het volgende:
Meer info over de party banter en bijbehorende bug (die binnenkort hopelijk gepatched wordt zoals vermeld in mijn vorige comment); http://blog.bioware.com/2(...)work-in-inquisition/
Cool! (De eventuele patch dus) Ik merk dat de party banter erg afhankelijk is van degene die je in je party hebt, Dorian en Blackwall zijn constant aan het ruzie maken als ik ze in een party gooi met Vivienne, maar Dorain en Blackwall zeggen nauwelijks iets tegen elkaar als ze in de party zitten met Iron Bull. (Die dan wel zo nu en dan jolige teksten eruit gooit, zoals commentaar op een groot vrouwelijk beeld met bevroren tepels. :')14.gif )

En wat ook uitermate irritant is dat men wel eens tijdens het babbelen een vraag stellen aan mijn toon...maar omdat ik constant op de "zoek-button" aan het klikken ben, kan ik ze niet meer antwoorden...de opties staan dan plots greyed-out. *grmbl* :(
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:43:38 #111
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147417907
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:39 schreef Semisane het volgende:

[..]

Cool! (De eventuele patch dus) Ik merk dat de party banter erg afhankelijk is van degene die je in je party hebt, Dorian en Blackwall zijn constant aan het ruzie maken als ik ze in een party gooi met Vivienne, maar Dorain en Blackwall zeggen nauwelijks iets tegen elkaar als ze in de party zitten met Iron Bull. (Die dan wel zo nu en dan jolige teksten eruit gooit, zoals commentaar op een groot vrouwelijk beeld met bevroren tepels. :')[ afbeelding ] )

En wat ook uitermate irritant is dat men wel eens tijdens het babbelen een vraag stellen aan mijn toon...maar omdat ik constant op de "zoek-button" aan het klikken ben, kan ik ze niet meer antwoorden...de opties staan dan plots greyed-out. *grmbl* :(
Jah, dit kan dus wel nog even duren. In de eerder door mij geplaatste link (patch notes voor vandaag) staat dat ze hier op aan het focussen zijn maar er nu nog niks gepatched wordt. Wat mij opviel was dat het vooral qua area heel erg verschilde. In sommige areas hoorde ik 2 uur lang niks, waar in andere om de 5 minuten wel weer wat verteld werd.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:47:02 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147417975
Dat vind ik nou niet echt zo belangrijk, of er geluld wordt of niet :P.

Zolang er maar geen game breaking bugs zijn vind ik het best.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:53:20 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147418098
http://www.polygon.com/20(...)patch-update-release

Ah, er komt een patch vandaag als het goed is :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:00:54 #114
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_147418242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik nou niet echt zo belangrijk, of er geluld wordt of niet :P.

Zolang er maar geen game breaking bugs zijn vind ik het best.
Ach, het is geen game-breaker nee, maar het komt de sfeer gewoon ten goede...en een mooi moment vond ik wel dat ik op een gegeven moment me realiseerde dat ik het geruzie tussen Blackwall en Dorian wel zat was en Dorian dus even in de bibliotheek liet staan. :D Lekker inleven in het geneuzel van mijn team. ;)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:37:27 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147420408
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:00 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ach, het is geen game-breaker nee, maar het komt de sfeer gewoon ten goede...en een mooi moment vond ik wel dat ik op een gegeven moment me realiseerde dat ik het geruzie tussen Blackwall en Dorian wel zat was en Dorian dus even in de bibliotheek liet staan. :D Lekker inleven in het geneuzel van mijn team. ;)
het is wel leuk, maar het gaat mij toch voornamelijk om quests spelen en gear upgraden etc :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:16:17 #116
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147421322
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik nou niet echt zo belangrijk, of er geluld wordt of niet :P.

Zolang er maar geen game breaking bugs zijn vind ik het best.
Party banter is een vast onderdeel van Bioware games, en 1 van de grootste kritiekpunten van deel 2. Het is dan ook niet meer dan logisch dat mensen erover klagen als het niet functioneert, aangezien er in dit deel enorm veel nadruk op gelegd is geworden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)patch-update-release

Ah, er komt een patch vandaag als het goed is :).
Repost ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_147421940
maar nog steeds de cutscenes op 30fps? :{w

of valt dat onder

quote:
On Windows PC you can also expect fixes to performance and graphical glitches.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:59:43 #118
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147422451
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef Drankster het volgende:
maar nog steeds de cutscenes op 30fps? :{w

of valt dat onder

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat gefixxed wordt, puur omdat het niet als een bug gezien wordt maar als intended functioneert. Net zoals dat de item bar maar 8 slots heeft voor skills, iets wat duidelijk komt door de consoles.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:00:30 #119
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_147422476
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef DeeCruise het volgende:
Party banter is een vast onderdeel van Bioware games, en 1 van de grootste kritiekpunten van deel 2.
Hoe bedoel je?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:03:51 #120
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147422568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat versta je onder matige graphics op de PS3 (behalve die popups)?
Waar zijn de graphics mee te vergelijken?
De omgevingen zijn prachtig maar de animaties van karakters vind ik toch wel wat houterig en het ziet er minder uit dan DA2 op mijn pc.

Vooral als de disc moet draaien kan het soms een seconde of twee duren voor alle textures ingeladen zijn, wat in cutscenes soms irritant is.

Kleine irritaties maar hoor, tijdens gameplay nergens last van.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:27:56 #121
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147423390
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:00 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Zoals ik het zeg. Meest gehoorde punten van kritiek uit Dragon Age 2:

- Hergebruik omgevingen
- Non engaging story
- Alleen gescripte party banter
- Niet aanpasbare armors partymembers

In deel 2 was de banter maar minimaal en alleen gescript. Ook had je geen basecamp waar je naar terug kon gaan om te kletsen met je crew, wat ze dus beiden aangepast hebben in DA:I. Vandaar dat ik het wel een noemenswaardig issue vind, gezien alle kritiek op het vorige deel en de nadruk die ze er nu op gelegd hebben.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:29:09 #122
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147423434
Is er eigenlijk al een fix voor de savegame bug?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:29:23 #123
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147423441
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef Frag_adder het volgende:
Is er eigenlijk al een fix voor de savegame bug?
Welke bug?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:30:11 #124
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147423470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:29 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Welke bug?
Mijn broertje kan nu op zijn xbox one niet verder omdat hij zijn savegame niet kan inladen en zei dat dit kennelijk op alle platforms kon voorkomen. Ik dacht wellicht is het bekend, maar niet dus :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:53:35 #125
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_147424161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Mijn broertje kan nu op zijn xbox one niet verder omdat hij zijn savegame niet kan inladen en zei dat dit kennelijk op alle platforms kon voorkomen. Ik dacht wellicht is het bekend, maar niet dus :)
Dat issue had ik op de pc. Workaround die hier gepost werd werkte prima:

Verwijder om te beginnen absoluut GEEN savegames! Start een nieuwe game, maak een nieuw character. Save zodra dit kan in-game. Kies vervolgens voor load, dan switch character. Daar zie je dan al je savegames i.p.v. alleen de corrupte.

Dit werkte op de pc, geen idee of dit op de xbox ook zo werkt, maar moeite waard om te proberen. Ik heb, na het laden van een werkende savegame, de corrupte verwijderd. Was maar een half uurtje kwijt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')