abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147294007
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef sp3c het volgende:
iedereen die niet zijn mening heeft moet zijn bakkes dichthouden

topshow idd die gast
Net als de DWDD, het Sinterklaasjournaal en de NPO dus.
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 22:49:01 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147294026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Net als de DWDD, het Sinterklaasjournaal en de NPO dus.
nee?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 22:50:06 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147294087
wat een malle vergelijking :')
pi_147294211
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
wat een malle vergelijking :')
Nee hoor: het opdringen van hun idiote politiek correcte visie omtrent de viering van Sinterklaas aan 93% van de Nederlanders is net zo dictatoriaal. Iedereen die pro Zwarte Piet is zal hoe dan ook weggezet worden als racist.
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 22:53:28 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147294263
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Nee hoor: het opdringen van hun idiote politiek correcte visie omtrent de viering van Sinterklaas aan 93% van de Nederlanders is net zo dictoriaal. Iedereen die pro Zwarte Piet is zal hoe dan ook weggezet worden als racist.
dat doet het sinterklaasjournaal helemaal nergens :')

dwdd en de npo voor zover ik weet ook niet
pi_147294351
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

Sterker nog, ze willen niet eens een discussie voeren maar passen gewoon ijskoud de Zwarte Pieten aan. Hun wil is namelijk wet.
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 22:56:26 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147294411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Sterker nog, ze willen niet eens een discussie voeren maar passen gewoon ijskoud de Zwarte Pieten aan. Hun wil is namelijk wet.
nou en

dan kijk je toch niet?
pi_147294464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou en

dan kijk je toch niet?
Daarmee hebben ze het monopolie op hoe kinderen Sinterklaas en Zwarte Pieten zien. Pure propaganda en hersenspoelen van de tere kinderzieltjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door trucker3 op 04-12-2014 23:14:10 ]
pi_147294476
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef trucker3 het volgende:
Dit is nog maar het begin.

Elk jaar zal de traditionele Sinterklaasviering stapje voor stapje worden aangepast tot er uiteindelijk één zwarte Sinterklaas is met alleen nog maar witte Pieten. De etnische en culturele genocide van de autochtone blanke Nederlander is het einddoel. Dit gaat alleen nog maar erger worden met de uitbreiding van de EU. Over 50 jaar is de blanke Nederlander een minderheid in eigen land.
Alleen als wij nog veel mensen vanuit andere culturen van buiten de EU naar hier laten immigreren. Met 5-10% gekleurde mensen in ons land loopt dat niet zo'n vaart. Hun geboortecijfers is aanvankelijke hoger maar dat stabiliseert na enkele generaties naar het Nederlandse niveau.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 22:58:56 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147294521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Daarmee hebben ze een monopolie op hoe kinderen Sinterklaas en Zwarte Pieten zien. Pure propaganda en hersenspoelen van de tere kinderzieltjes.
hoezo, organiseer je zelf niets?
pi_147294547
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

Je bent nu gewoon aan het zuigen want je weet best wat ik bedoel.
pi_147294564
quote:

[..]

Daarmee hebben ze een monopolie op hoe kinderen Sinterklaas en Zwarte Pieten zien. Pure propaganda en hersenspoelen van de tere kinderzieltjes.
Volgend jaar komt de pietengilde met een alternatief Sinterklaasjournaal.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 23:01:00 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147294607
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Je bent nu gewoon aan het zuigen want je weet best wat ik bedoel.
ik heb geen idee wat je bedoelt

het sinterklaasfeest speelt zich voornamelijk in de woonkamers af en als jij te slap en/of te lui bent om zelf iets te organiseren voor je kindertjes dan moet je niet klagen dat anderen het anders doen
pi_147294628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Volgend jaar komt de pietengilde met een alternatief Sinterklaasjournaal.
Dat is een goed initiatief. :Y
pi_147294636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Zo kennen we links weer, want zij zijn moreel superieur.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 4 december 2014 @ 23:03:39 #216
52513 whosvegas
The Trickster
pi_147294723
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:34 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Laatst zag ik op het journaal dat een woningbouw vereniging bij de molukse buurt op het matje moest komen, omdat er een blank gezin in de wijk kwam wonen.
Zo hypocriet als het maar kan zijn :r

Als je als nederlanders een puur nederlandse wijk wil, ben je in eens een rasist
Dit ligt idd iets genuanceerder als het op het eerste gezicht lijkt:
http://nl.wikipedia.org/w(...)lukkers_in_Nederland
Are you nuts??
pi_147294746
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Altijd al gezegd, quinsy gaat net zo lang door totdat ZP en Sinterklaas kapot is.
Maarja.. je kunt ook niet verwachten dat Quinsy opeens zegt: 'okay, ik ben nu tevreden, ik word nu timmerman' ofzo. Tegen zwarte piet zijn is zijn claim to fame, zijn bestaansrecht, zonder dit 'probleem' is hij een nobody. Nu verdient hij geld met televisieoptredens, columns, boekjes, etc etc. dat moet je blijven uitmelken.
pi_147294840
3000 euries voor Jan Schenkmans boekje.

http://www.nu.nl/boek/394(...)00-euro-geveild.html
pi_147294859
quote:
Ook Piet-tegenstanders kraken 'Zwarteklaas'

Hoewel het Sinterklaasjournaal volgens presentatrice Dieuwertje Blok met de nieuwe 'Zwarteklaas' juist met de tijd mee wil gaan, is de verandering ook bij de tegenstanders van Zwarte Piet slecht geland. Zwarteklaas moet volgend jaar volgens hen niet meer terugkomen.

Volgens Jerry Afriyie (Nederland wordt beter) houdt de zwarte Sinterklaas 'de kwetsende traditie' in stand van witte mensen die zich als zwarte mensen schminken. ,,En voor ons maakt het dan niet uit of die geschminkte persoon dan een pietenkostuum of een sintkostuum aan heeft. We willen van dat 'blackfacing' af.'' Afriyie hoopt dat het Sinterklaasjournaal volgend jaar nog alleen met witte Pieten werkt.

Programmamaker en actrice Anousha Nzume, bekend van de Facebook-actie #pietmakeover, is evenmin blij met de verschijning van de zwarte Opapiet als Sinterklaas. ,,Ik begrijp dat het Sinterklaasjournaal denkt dat ze zo Piet gelijkwaardig maken aan Sint maar het is nog steeds even kwetsend. Want waarom moeten Opapiet of de andere pieten er nog steeds uitzien als zwarte mensen? Waarom schaffen ze niet ook die rare krullenpruiken af, en die rode lippen? Pas als dat gebeurt, kunnen we echt van verandering spreken.''

Ook de voorstanders van Zwarte Piet kraken de laatste aflevering van het Sinterklaasjournaal. Zij vinden juist dat het kinderbulletin, dat vanavond zijn laatste uitzending had, veel te ver doorgeschoten is met de introductie van de Zwarteklaas en witte en clownpieten. Volgens Marc Giling van het Pietengilde is het niet de taak van de publieke omroep 'om verandering te forceren'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_147294994
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er nog steeds volharden ze in de onzinnige vergelijking dat Zwarte Piet of Zwarte Klaas 'Blackface' is.

Te dom om te begrijpen dat niet elk zwart geschminkt persoon 'blackface' is.
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 23:21:08 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147295483
quote:
Onder het toeziend oog van enkele zwarte pieten zal Hijs Hokij op deze Sinterklaasavond nog aantreden zonder de geblesseerde spelers Stijn Knoop en Alan van Bentem. Wegens privé omstandigheden zullen Jasper Kick en Claudia van Leeuwen waarschijnlijk ook ontbreken.
In de voorbeschouwing kijken we met Guido Vols, Joey Verreijen en Slavomir Bodnar naar het lopende seizoen.
http://hijshokij.nl/compo(...)vs-dolphin-eindhoven

trololol _O_ _O_ _O_
pi_147295507
quote:

[..]

Daarmee hebben ze het monopolie op hoe kinderen Sinterklaas en Zwarte Pieten zien. Pure propaganda en hersenspoelen van de tere kinderzieltjes.
ja johhhhhh.. vreselijk die hersenspoelingen !!
vroeger hadden we nog een witte eend zonder broek en een zwarte muis die altijd de wiseguy was
waar moet dat heen?

ps en een gele maffe hond...

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluesdude op 04-12-2014 23:27:10 ]
pi_147296233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou en

dan kijk je toch niet?
Nee, maar ik betaal wel.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_147296360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zie je? Echt, de NTR is de zeurpieten zo bizar ver tegemoet gekomen, echt op alle denkbare manieren. En nog is het niet goed. Nee, het moet helemaal kapot (en wat mij betreft is iig het Sinterklaasjournaal dat met al deze wijzigingen al. Met de grond gelijk gemaakt echt.)
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_147296562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:05 schreef Montagui het volgende:
3000 euries voor Jan Schenkmans boekje.

http://www.nu.nl/boek/394(...)00-euro-geveild.html
quote:
Het in 1850 verschenen prentenboekje 'Sint Nikolaas en zijn knecht' is geschreven door het Amsterdamse schoolhoofd Jan Schenkman.

Er zijn maar enkele exemplaren bewaard gebleven. Voor die tijd deed Sinterklaas alles zonder hulp van pieten: van cadeaus uitdelen tot stoute kinderen in de zak stoppen. In het boek van Schenkman krijgt de sint een zwarte knecht, die pas later Zwarte Piet ging heten.
Fout.

quote:
Zwarte Piet verschijnt vanaf 1850 regelmatig in boeken en vanaf die datum is zijn ontwikkeling dan ook te volgen. Dat wil echter niet zeggen dat hij in 1850 is bedacht, want ook voor die tijd zijn er afbeeldingen van hem. In 1850 heet hij overigens nog geen Zwarte Piet; dat komt pas later. Er zijn ook teksten die aangeven dat de zwarte helper van de Sint al vóór 1850 bestond, onder meer door de schrijver Josephus Albertus Alberdingk Thijm (1820-1889) die een Sinterklaasavond uit 1828 beschreef waarin Sinterklaas en zijn zwarte knecht op huisbezoek gaan.

http://historiek.net/de-ontwikkeling-van-zwarte-piet/46689/

.
quote:
Het sinterklaasfeest heeft het in Nederland na de Reformatie moeten opnemen tegen protestantse bezwaren tegen de katholieke heiligenverering. Protestantse predikanten probeerden het feest af te schaffen, omdat zij het als een katholiek bijgeloof veroordeelden. Rond 1600 werd het bijvoorbeeld in Delft verboden om deze feestdag te vieren[6] en vaardigden sommige steden een verbod af op schoenzetten, of openbare verkoop van sinterklaaslekkernijen. Ook de kerkhervormer Maarten Luther verzette zich tegen het feest. Hij vond dat het geven van geschenken meer paste bij het kerstfeest.[7] Het feest was echter zo populair dat dit streven weinig succes heeft gehad, zelfs niet bij het strengst protestantse volksdeel. Het feest verdween weliswaar voor een deel uit de straat, maar in huiselijke kring bleef het bestaan. Nog in 1895 sprak de burgemeester van Sluis zich uit tegen de viering op openbare scholen, maar in de 20e eeuw kreeg het feest steeds meer de wind in de zeilen.
Daarnaast verklaart het 'voor het eerst' verschijnen van Zwarte Piet in het boekje van Schenkman niet waarom je overal in Europa vieringen ziet met zwart geschminkte gezichten die als hulp van Sinterklaas dienen. En dan zijn het ook nog eens zeer lokale en kleinschalige vieringen wat een gevolg is van het feit dat het eigenlijk zo goed als uitgeroeid is in veel delen van het continent. En zo'n element van een traditie is niet zo gemakkelijk te verspreiden in 165 jaar. Het argument dat het figuur pas sinds 1850 bestond of zwart was is gewoon lariekoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuicideErrorist op 04-12-2014 23:59:27 ]
pi_147296897
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:15 schreef whosvegas het volgende:
herstelbetalingen?
Dat heef toch niks met de zwarte pieten discussie te maaken 8)7
Heeft er alles mee te maken. Alles. Diezelfde groep staat continu hard te roepen om een excuses van de staat omdat ze dan herstelbetalingen kunnen eisen voor het gerecht. Over de ruggen van hun dode voorouders er zelf beter van worden. Mooi voorbeeld ook vorig jaar van dat vn-wijf die ze er bij hadden geronseld. En daarbij komt dat alles in de ogen van die groep racisme is van wat de blanke man doet.
Het ligt er zo dik bovenop dat je het er inmiddels niet eens meer met een bruinkoolgraafmachine vanaf kan halen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_147296946
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Altijd al gezegd, quinsy gaat net zo lang door totdat ZP en Sinterklaas kapot is.
Waarom zou iemand zich daar erg veel van aantrekken? Je doet alsof die malloot magische krachten heeft oid :')
pi_147296990
quote:

[..]

Arme kinderen wanneer ze alleen op TV Sint en Piet zien deze periode...
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:00:06 #229
168739 Red_85
'echt wel'
pi_147297007
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef Montagui het volgende:
Zelfs een Zwarte Sinterklaas is nog 'white supremacy'

quote:
Quinsy Gario ‏@quinsyg

Public broadcaster @omroepntr just created a blackface Sinterklaas as the solution to the racism. Everything to keep #whitesupremacy intact.

Die gast is echt niet meer te redden.
Ach, die gast gaat toch niet stoppen voordat hij zijn doel heeft bereikt of een totale paria is geworden van de maatschappij.

Dat laatste is hij dichterbij op dit moment.
1947-2016
pi_147297082
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef UltraR het volgende:

[..]

Zie je? Echt, de NTR is de zeurpieten zo bizar ver tegemoet gekomen, echt op alle denkbare manieren. En nog is het niet goed. Nee, het moet helemaal kapot (en wat mij betreft is iig het Sinterklaasjournaal dat met al deze wijzigingen al. Met de grond gelijk gemaakt echt.)
Het gaat jou ook totaal niet om het kinderfeest meer, of wel? Je zit zo vol opgekropte woede dat je maar gewoon dwangmatig hysterisch koet ageren?
pi_147297135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heeft er alles mee te maken. Alles. Diezelfde groep staat continu hard te roepen om een excuses van de staat omdat ze dan herstelbetalingen kunnen eisen voor het gerecht. Over de ruggen van hun dode voorouders er zelf beter van worden. Mooi voorbeeld ook vorig jaar van dat vn-wijf die ze er bij hadden geronseld. En daarbij komt dat alles in de ogen van die groep racisme is van wat de blanke man doet.
Het ligt er zo dik bovenop dat je het er inmiddels niet eens meer met een bruinkoolgraafmachine vanaf kan halen.
Ben je nu niet net zo achterlijk aan het generaliseren als bijvoorbeeld zo'n mafkees als een Quinsy?
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:05:03 #232
168739 Red_85
'echt wel'
pi_147297202
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ben je nu niet net zo achterlijk aan het generaliseren als bijvoorbeeld zo'n mafkees als een Quinsy?
Jij ziet het niet, dus zal het wel weer niet waar zijn, toch? Ken jou manier van discussieren al langer dan vandaag.
1947-2016
pi_147297401
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij ziet het niet, dus zal het wel weer niet waar zijn, toch? Ken jou manier van discussieren al langer dan vandaag.
Maar natuurlijk knul :). Het is een groot complot van de negers tegen jou, dat zal het zijn.
pi_147297550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:21 schreef Bluesdude het volgende:

Waarom krijg ik zulke warme gevoelens als ik die Disney-figuren zie?
#NoDAPL
pi_147297600
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

In de uitzending van dinsdag deed de DWDD dat in ieder geval niet.
#NoDAPL
pi_147297633
En zoals verwacht zijn de ontwikkelingen in het sinterklaasjournaal weer niet goed genoeg voor Quinsy. :')

quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 22:25:58 Naast hoofdpiet hebben we nu opzichterpiet die taken waarneemt van Sinterklaas wanneer ie naar de stad gaat om nieuwe pieten te kopen reageer retweet
quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 22:27:36 Dat de intelligente mensen van het Sinterklaasjournaal en @omroepntr niet doorhebben wat een epische schertsvertoning dit is is bijzonder. reageer retweet
quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 22:29:41 Waarschijnlijk hebben ze teveel naar Django Unchained gekeken. Relatie tussen Sint en Opa Piet hetzelfde als Leonardo en Samuel L Jackson. reageer retweet
quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 22:31:36 Public broadcaster @omroepntr just created a blackface Sinterklaas as the solution to the racism. Everything to keep #whitesupremacy intact. reageer retweet
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_147297706
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zo kennen we links weer, want zij zijn moreel superieur.
Dat zijn zij ook maar dat wil niet zeggen dat nooit dwalen. ;)
#NoDAPL
pi_147297845
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:19 schreef Fascination het volgende:
En zoals verwacht zijn de ontwikkelingen in het sinterklaasjournaal weer niet goed genoeg voor Quinsy. :')

quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 22:25:58 Naast hoofdpiet hebben we nu opzichterpiet die taken waarneemt van Sinterklaas wanneer ie naar de stad gaat om nieuwe pieten te kopen reageer retweet
quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 22:27:36 Dat de intelligente mensen van het Sinterklaasjournaal en @omroepntr niet doorhebben wat een epische schertsvertoning dit is is bijzonder. reageer retweet
quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 22:29:41 Waarschijnlijk hebben ze teveel naar Django Unchained gekeken. Relatie tussen Sint en Opa Piet hetzelfde als Leonardo en Samuel L Jackson. reageer retweet
quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 22:31:36 Public broadcaster @omroepntr just created a blackface Sinterklaas as the solution to the racism. Everything to keep #whitesupremacy intact. reageer retweet
Quinsy Unchained 8}
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:33:42 #239
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_147297978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Quinsy Unchained 8}
Quinsy in chains zou een grotere hit worden denk ik.
pi_147298025
Een nieuwe tweet van hem: "Wat ik nog steeds niet begrijpt is dat de mensen achter het Sinterklaasjournaal dezelfde zijn als van Het Klokhuis. Hoe dan?!"
:)
#NoDAPL
pi_147298084
Hij heeft wel gelijk over die zwarte sinterklaas, wie denken ze daar in hemelsnaam nou een plezier mee te doen? De anti-zwartepieters zijn tegen blackfaces en spreken hier schande van, de zwartepietfundamentalisten willen alles houden zoals Jan Schenkman het in 1632 beschreef. En daarnaast.. bizar dat volwassenen, voor- en tegenstanders, nu schuimbekkend een kinderprogramma analyseren.
pi_147298085
Van zo'n FB pagina in een retweet van Quinsy:

quote:
Het is geen toeval dat apartheid een Nederlands woord is. De onvoorwaardelijke steun die Nederland geeft aan het Israëlische apartheidsregime is dan ook een voortzetting van die koloniale traditie en wij zullen niet twijfelen om deze medeplichtigheid aan de kaak te stellen.
Apartheid is een Afrikaans woord. :|W
pi_147298091
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

maar mischien misschien heb je een probleem
Nee, ik heb er geen probleem mee.
pi_147298128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:50 schreef Bluesdude het volgende:
Sint kan ook een vrouw zijn toch ?
Zwarte vrouw?
Die atheistisch is ?

[ afbeelding ]
Of Homo? Homo Sint met zijn staaf in zijn hand.
pi_147298321
Of een transgender. Of het is gewoon een keer een imam.
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:53:27 #246
104871 remlof
Europees federalist
pi_147298342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:52 schreef SuicideErrorist het volgende:
Of een transgender. Of het is gewoon een keer een imam.
Het maakt niet uit wie het is, verschrikkelijk hè?
pi_147298410
Mag het paard dan ook een keer Sinterklaas zijn?

quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 17:56:31 Dus in @MolenpoortPas in Nijmegen willen ze #ZwartePiet lynchen. (via anonieme tip ontvangen) http://t.co/mWWExJiv2W reageer retweet
:')
pi_147298472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Denk dat dit topic gewoon in januari dicht gaat.
Nee toch, hoop ik?
pi_147298668
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
Van zo'n FB pagina in een retweet van Quinsy:

[..]

Apartheid is een Afrikaans woord. :|W
Technisch gezien is het een Nederlands woord wat in ZA is ontstaan.
#NoDAPL
pi_147298685
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Denk dat dit topic gewoon in januari dicht gaat.
Succes daarmee. :)
Iets zegt mij dat er snel nieuwe draden zouden worden geopend. Zou Danny het goed vinden dat je de discussie hierover stopt?

No worries, er zal minder worden gereageerd totdat de discussie weer oplaait. ;)
#NoDAPL
pi_147298752
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nu ben jij een beetje flauw aan het doen. Jij en ik mogen geen publiek geld besteden aan de organisatie van zo'n feestje. Los hiervan, ik ben er niet zeker van of dat SBS Nederland of RTL een vergunning zou krijgen voor een optocht. Politie, dranghekken, gemeentes die mee moeten werken etc.
Ik hoop dat we er volgend jaar achter komen of dat het wel of niet lukt.
#NoDAPL
pi_147298794
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft wel gelijk over die zwarte sinterklaas, wie denken ze daar in hemelsnaam nou een plezier mee te doen? De anti-zwartepieters zijn tegen blackfaces en spreken hier schande van, de zwartepietfundamentalisten willen alles houden zoals Jan Schenkman het in 1632 beschreef. En daarnaast.. bizar dat volwassenen, voor- en tegenstanders, nu schuimbekkend een kinderprogramma analyseren.
Natuurlijk had hij daar gelijk in. Het punt is echter niet dat hij zwart wordt geschminkt, het punt is dat de NPO deze groep probeert te pleasen in plaats van dat ze doet waarvan de meeste medewerkers denken dat het goed is. Ik heb zelf trouwens enkel een stukje van de eerste uitzending van dat Sinterklaasjournaal gezien. Er zijn grenzen. :{w
#NoDAPL
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 01:31:21 #253
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147298914
En vanaf nu niet meer haten, het heerlijk avondje is er bijna *O*

<O) 8}
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:53:42 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299145
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:38 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee, ik heb er geen probleem mee.
Sinds wanneer schrijf je mischien als misschien... nieuwe van dale van de 90s kids oid?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:54:10 #255
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:31 schreef LTVDK het volgende:
En vanaf nu niet meer haten, het heerlijk avondje is er bijna *O*

<O) 8}
Ja en bedankt ik heb geen schoorsteen, zucht..
pi_147299161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er nog steeds volharden ze in de onzinnige vergelijking dat Zwarte Piet of Zwarte Klaas 'Blackface' is.

Te dom om te begrijpen dat niet elk zwart geschminkt persoon 'blackface' is.
Nou ja, die opa piet is inderdaad onvervalst blackface. De oplossing is in die zin erger dan het probleem.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 01:58:24 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147299186
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja en bedankt ik heb geen schoorsteen, zucht..
Bij mij is ie afgestopt, de cadeautjes blijven dus in de buis liggen -O-
_____
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:59:07 #258
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299199
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Bij mij is ie afgestopt, de cadeautjes blijven dus in de buis liggen -O-
GC / Wil iemand mij pakjes en pepernootjes brengen op de 5e?

Mischien kun jij hier ook terecht.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 02:02:09 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147299234
quote:
Je moet je schoen bij de achterdeur zetten, Zwarte Piet heeft een loper en die komt zo binnen met mensen zonder schoorsteen *O*
_____
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:03:15 #260
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299250
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je moet je schoen bij de achterdeur zetten, Zwarte Piet heeft een loper en die komt zo binnen met mensen zonder schoorsteen *O*
oh je herinnert me er aan dat ik mn sleutel nog in mn deur moet doen om marokkoclub pasjes gebruikers tegen te houden.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 02:05:02 #261
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147299270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

oh je herinnert me er aan dat ik mn sleutel nog in mn deur moet doen om marokkoclub pasjes gebruikers tegen te houden.
Zo krijg je natuurlijk nooit wat in je schoen :N (of je raakt anders je schoenen kwijt, en je tv, en je geld, en je sieraden, en je computer, en je blender...)
_____
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:05:52 #262
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299280
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zo krijg je natuurlijk nooit wat in je schoen :N (of je raakt anders je schoenen kwijt, en je tv, en je geld, en je sieraden, en je computer, en je blender...)

Ik heb mn blender al aan mn moeder gegeven omdat ie imo teveel lawaai maakte en ik bang was dat ik als overlastgever te boek zou komen te staan.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 02:07:40 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147299288
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb mn blender al aan mn moeder gegeven omdat ie imo teveel lawaai maakte en ik bang was dat ik als overlastgever te boek zou komen te staan.
Zo jammer dat je de blender grap niet snapt -O-
_____
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:10:21 #264
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299313
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zo jammer dat je de blender grap niet snapt -O-
Sorry ik ben een oldbie ik snap geen nieuwe grappen van na de jaren 80.
pi_147299324
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:56 schreef SuicideErrorist het volgende:
Mag het paard dan ook een keer Sinterklaas zijn?

quinsyg twitterde op donderdag 04-12-2014 om 17:56:31 Dus in @MolenpoortPas in Nijmegen willen ze #ZwartePiet lynchen. (via anonieme tip ontvangen) http://t.co/mWWExJiv2W reageer retweet
:')
Haha, ik ben daar 2 weken geleden nog doorheen gelopen, en toen dacht ik, ah, hier hebben ze gelukkig nog overal zwarte pieten.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 02:12:18 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147299332
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Sorry ik ben een oldbie ik snap geen nieuwe grappen van na de jaren 80.
Het is jaren '90 dus ik vergeef het je

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_____
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:12:32 #267
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299334
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:11 schreef Latert het volgende:

[..]

Haha, ik ben daar 2 weken geleden nog doorheen gelopen, en toen dacht ik, ah, hier hebben ze gelukkig nog overal zwarte pieten.
godver! we moesten die zwarte pieten lynchers eens met een heel leger boze zwarte pieten lynchen.

zwarte pietsception ik weet het.
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:13:41 #268
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299341
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Het is jaren '90 dus ik vergeef het je

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scene is volledig langs mij heengegaan in de 2x dat ik die film gezien heb, appart.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 02:15:26 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147299351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Die scene is volledig langs mij heengegaan in de 2x dat ik die film gezien heb, appart.
Will Smith loop de halve film te klagen over z'n blender :')
_____
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:16:44 #270
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_147299360
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Will Smith loop de halve film te klagen over z'n blender :')
Nouja ik blowde in die tijd ook nog dan volg je uberhaupt niks in films behalve op een gegeven moment dat ie is afgelopen en iedereen al naar huis is en je zoiets heb van "wtf ik had toch mensen op bezoek"
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:45:31 #271
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147301245
Een zwarte Sinterklaas. Ik vond het geniaal _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_147301706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:45 schreef satecl het volgende:
Een zwarte Sinterklaas. Ik vond het geniaal _O_
Het Sinterklaasjournaal heeft gekozen voor de meest laffe aanpak. Witte Klazen, Zwarte klazen, witte paarden, zwarte paarden, witte pieten, zwarte pieten. Totale verwarring.
Qua verhaallijn voor de kindertjes voor een keertje best leuk, maar qua traditie totaal onzinnig.

Daarom volgend jaar lekker terug naar de traditionele Sinterklaas en de (pik)zwarte Zwarte Piet. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Montagui op 05-12-2014 10:24:29 ]
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:13:58 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_147301776
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk knul :). Het is een groot complot van de negers tegen jou, dat zal het zijn.
Nogmaals, jij ziet het verband niet, dus is het in jou ogen niet waar. Dat maakt in jou ogen direct de ander een paria.
Of het nu hier of in POL is, het maakt niet uit. Met jou valt gewoon niet een fatsoenlijke discussie te voeren :W
1947-2016
pi_147302413
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het gaat jou ook totaal niet om het kinderfeest meer, of wel? Je zit zo vol opgekropte woede dat je maar gewoon dwangmatig hysterisch koet ageren?
Het probleem zit hem voor mij idd meer in het klakkeloos buigen voor een klein groepje beroepsschreeuwers.
Dat neemt niet weg dat ik het ook buitengewoon jammer vind dat het Sinterklaasfeest al vakkundig definitief de nek om lijkt te zijn gedraaid als ik zo door de vrijwel Sinterklaasfeestvrije binnenstad loop.
pi_147302446
Gaat deze discussie heel 2015 ook nog door?
pi_147302548
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:49 schreef theunderdog het volgende:
Wat denk je zelf?
pi_147302566
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Gezien de populariteit van dit onderwerp zou ik het niet raar vinden als we hierover nog heftig aan het discussiëren zijn in 2015.
pi_147303140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef UltraR het volgende:

[..]

Het probleem zit hem voor mij idd meer in het klakkeloos buigen voor een klein groepje beroepsschreeuwers.
Dat dacht ik al, je wilt vooral een excuus om heel boos en verontwaardigd te mogen zijn. van dat klakkeloos buigen is overigens geen sprake zo te zien.
quote:
Dat neemt niet weg dat ik het ook buitengewoon jammer vind dat het Sinterklaasfeest al vakkundig definitief de nek om lijkt te zijn gedraaid als ik zo door de vrijwel Sinterklaasfeestvrije binnenstad loop.
Moet je een andere binnenstad opzoeken, hier gewoon volop Sinterklaas en Zwarte Piet. *O*
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:38:47 #279
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147303548
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:10 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het Sinterklaasjournaal heeft gekozen voor de meest laffe aanpak. Witte Klazen, Zwarte klazen, witte paarden, zwarte paarden, witte pieten, zwarte pieten. Totale verwarring.
Qua verhaallijn voor de kindertjes voor een keertje best leuk, maar qua traditie totaal onzinnig.

Daarom volgend jaar lekker terug naar de traditionele Sinterklaas en de (pik)zwarte Zwarte Piet. ^O^
Ach de kinderen vonden het leuk. En daar gaat het toch om?
pi_147303574
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat dacht ik al, je wilt vooral een excuus om heel boos en verontwaardigd te mogen zijn. van dat klakkeloos buigen is overigens geen sprake zo te zien.

En jij wilt gewoon een excuus om jezelf maar als het verheven politiek correcte oh zo rustige en begripvolle mens neer te zetten.

En overigens, de Zwarte Piet haters zoeken volgens jou uiteraard geen excuus om heel boos en verontwaardigd te mogen zijn. Nee, want zij zijn zwart en zielig.
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:41:51 #281
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_147303610
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Ach de kinderen vonden het leuk. En daar gaat het toch om?
Wie zegt dat de kinderen het leuk vinden?
pi_147303745
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:40 schreef UltraR het volgende:

[..]

En overigens, de Zwarte Piet haters zoeken volgens jou uiteraard geen excuus om heel boos en verontwaardigd te mogen zijn. Nee, want zij zijn zwart en zielig.
Boze zwarte mannen die vanuit hun onderbuik lopen te brullen dat ze "gediscrimineerd" worden. Ze zijn niets anders dan blankenhaters en xenofobe tokkies die een hekel hebben aan de Nederlandse cultuur.
pi_147303855
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:47 schreef UltraR het volgende:

[..]

Nou idd, krampachtig zijn afbeeldingen van zwarte pietjes vervangen door Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas.

En de Hema maar volhouden dat de teruggang in omzet NIET aan hun politiek over zwarte piet te wijten is. Dream on!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_147303899
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gezien de populariteit van dit onderwerp zou ik het niet raar vinden als we hierover nog heftig aan het discussiëren zijn in 2015.
En 2016 en 2017 en en en....
pi_147303904
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En 2016 en 2017 en en en....
:X
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:12:52 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147304241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:41 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wie zegt dat de kinderen het leuk vinden?
Mijn kinderen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:25:31 #287
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_147304519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:49 schreef theunderdog het volgende:
Quinsy Gario kennende ... ... ... ...

Hij heeft al diverse agendapunten genoteerd.

Midden december 2014: 1) Aangiftes doen tegen diverse winkels. Ze hebben niet alleen zwarte pieten nog steeds te koop, ze zijn nu ook nog eens afgeprijsd.

Oudjaarsavond: 2) Aangifte doen tegen alle roetvlekken dat achterblijft door vuurwerk.

1 januari 2015: 3) Goede voornemens twitteren, geen zwarte piet in 2015!
1 januari 2015: 4) Aangites doen tegen mensen die als Zwarte Piet de Nieuwjaarsduik nemen

Februari 2015: 5) Aangiftes doen tegen mensen die als Zwarte Piet carnaval gaan vieren

Mei 2015: 6) Bekendmaking stad nationale intocht 2015. Gelijk het Zwarte Pieten verhaal weer aankaarten + aanvragen demonstratieplekken

September 2015: 7) Eerste Sinterklaassnoepgoed weer in de winkels. Aangiftes doen tegen mensen die zwarte piet snoepgoed kopen
September 2015: 8) In gesprek met Burgemeesters en makers Sinterklaasjournaal

Oktober 2015 tot en met 5 december 2015: 9) Zie agenda oktober 2014 tot en met 5 december 2015
pi_147304618
Van enkele dagen geleden.

quote:
Quinsy Gario doet meer dan 771 aangiftes tegen 'racisten' na aangifte Jan Roos

Het racismesteekspel rond Quinsy Gario duurt voort. De kunstenaar heeft dinsdag naar eigen zeggen meer dan 771 aangiftes gedaan wegens racisme en bedreigingen. Tweets, mails, posts op verschillende sociale media: alles werd van stal gehaald om een punt te maken.

http://www.nieuws.nl/alge(...)iftes-tegen-racisten
Ik verwacht dat de discussie volgend jaar ook weer doorgaat. Het is afwachten wat de anti-pieten gaan doen. Ze hebben al aangegeven aangifte te willen doen tegen mensen die Zwarte Piet-producten kopen.
pi_147304656
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:40 schreef UltraR het volgende:

[..]

En jij wilt gewoon een excuus om jezelf maar als het verheven politiek correcte oh zo rustige en begripvolle mens neer te zetten.
Tja, rustig blijven lijkt me nuttiger dan constant ontploffen in woede en verontwaardiging.
quote:
En dat is reden voor jou om je maar tot dat niveau te verlagen? Ik snap dat nooit zo, lach die malloten toch gewoon weg.
pi_147304672
Ik vind dat we volgend jaar een Sint met het Syndroom van down moeten introduceren. Dan voelen de mongooltjes zich ook niet meer achtergesteld en buitengesloten.

#RetardsAgainstRacism
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:31:47 #291
38114 beantherio
pi_147304683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:12 schreef satecl het volgende:

[..]

Mijn kinderen.
Beetje kort door de bocht om dan te spreken over 'de kinderen' he? Zeg dan dat het over je eigen kinderen gaat.
pi_147304685
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:47 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Boze zwarte mannen die vanuit hun onderbuik lopen te brullen dat ze "gediscrimineerd" worden. Ze zijn niets anders dan blankenhaters en xenofobe tokkies die een hekel hebben aan de Nederlandse cultuur.
Geflankeerd door massa's zwartenhaters en xenofobe tokkies. Dat moet je deze discussie nageven, het laat wel zien wie er niet al te snugger is aan alle kanten van het spectrum.
pi_147304704
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:52 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

En de Hema maar volhouden dat de teruggang in omzet NIET aan hun politiek over zwarte piet te wijten is. Dream on!
Ja mensen die preventief minder bij de Hema zijn gaan kopen, nog voordat de discussie echt speelde. Dat lijkt me geloofwaardig.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:35:02 #294
38114 beantherio
pi_147304761
Dus volgend jaar gaan we gewoon weer verder? Prima hoor. *O* oO/

Eerst wel even vakantie zo. :Z
pi_147304796
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:19 schreef Fascination het volgende:

Daarom: stoppen met het schenken van aandacht aan die idioot. Het is volstrekt zinloos.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_147304824
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, rustig blijven lijkt me nuttiger dan constant ontploffen in woede en verontwaardiging.

[..]

En dat is reden voor jou om je maar tot dat niveau te verlagen? Ik snap dat nooit zo, lach die malloten toch gewoon weg.
En dat kan dus niet omdat ze de publieke omroepen en de winkelketens hen hun zin geven. Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen waar mijn frustratie vandaan komt?
pi_147304856
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja mensen die preventief minder bij de Hema zijn gaan kopen, nog voordat de discussie echt speelde. Dat lijkt me geloofwaardig.
September 2014 was een absoluut dieptepunt in de verkopen bij de Hema, zo blijkt uit de kwartaalcijfers.

#boycotHema startte in de laatste week van augustus.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:40:42 #298
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_147304924
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Daarom: stoppen met het schenken van aandacht aan die idioot. Het is volstrekt zinloos.
Wat een triest ventje is het eigenlijk toch ... ... ...
  Redactie Frontpage vrijdag 5 december 2014 @ 12:41:32 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147304950
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef UltraR het volgende:

[..]

September 2014 was een absoluut dieptepunt in de verkopen bij de Hema, zo blijkt uit de kwartaalcijfers.

#boycotHema startte in de laatste week van augustus.
Het enige fatsoenlijke wat je bij de Hema kan kopen zijn de rookworsten (al zijn die van de slager hier een stuk lekkerder :9)
_____
pi_147304955
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Geflankeerd door massa's zwartenhaters en xenofobe tokkies. Dat moet je deze discussie nageven, het laat wel zien wie er niet al te snugger is aan alle kanten van het spectrum.
Ze zijn het equivalent van het kaalkopje en de bruinhemd en wanen zich 'Black Panthers': de gekleurde versie van engnekken zoals de KKK:

"Black Power!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')