Eet je dode huidcellen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Die heb ik nieteens in het echt en nu heb ik honger :c
stuur me je adres ik geef je een kadotje, alleen komt ie wat later aan dan zou moetenquote:Op vrijdag 5 december 2014 02:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Die heb ik nieteens in het echt en nu heb ik honger :c
wel jammer, mischien lukt het met een betere USB ik weet niet hoeveel er op die past die je probeerde, ik heb bijv een USB met 6gb maar ook een met 8.quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:03 schreef noodgang het volgende:
Ik krijg de echte niet in de USB ingang gepropt om door te sturen
Nee het gaat om sinterklaaskado's, ik hoef geen andere kadotjes dan is de magie eraf.quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:04 schreef DeAndre het volgende:
[..]
stuur me je adres ik geef je een kadotje, alleen komt ie wat later aan dan zou moeten
Klopt, misschien dat mapima je wilt pijpen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee het gaat om sinterklaaskado's, ik hoef geen andere kadotjes dan is de magie eraf.
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wel jammer, mischien lukt het met een betere USB ik weet niet hoeveel er op die past die je probeerde, ik heb bijv een USB met 6gb maar ook een met 8.
Maar als je die wilt versturen heb je toch een andere usb nodig nog?quote:
Ahja, klinkt logisch, maar hoe stop ik deze USB dan in de andere?quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar als je die wilt versturen heb je toch een andere usb nodig nog?
Zit er niet een USB in in de USB aan de andere kant van de USB out?quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ahja, klinkt logisch, maar hoe stop ik deze USB dan in de andere?
volgens mij zijn kruidnoten die dingen met peper in de noten en pepernoten zijn de dingen met ook peper in de noten, oh wacht ik ben in de war dat zei ik al.. monikken bier doet rare dingen met je hersenen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:34 schreef Geerd het volgende:
Wat is het verschil tussen pepernoten en kruidnoten?
Alles heet tegenwoordig kruidnoten/
met haar dikke tetten en bondkraagjequote:Op vrijdag 5 december 2014 02:07 schreef DeAndre het volgende:
[..]
Klopt, misschien dat mapima je wilt pijpen.
wat is het verschil tussen je vader en je moeder?quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:34 schreef Geerd het volgende:
Wat is het verschil tussen pepernoten en kruidnoten?
Alles heet tegenwoordig kruidnoten/
Nee dan staan er straks allemaal roemenen voor mn deur met knuppels en vuilniszakken om mijn inboedel in te doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:36 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik wil wel langskomen
Zet hier even je adres neer en laat je deur open staan of leg de sleutel onder de mat.
Wellicht kun je nog een plattegrond van je huis posten
Zeg dat je stout bent geweest en ook in de zak mee wilt, gratis vakantiequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee dan staan er straks allemaal roemenen voor mn deur met knuppels en vuilniszakken om mijn inboedel in te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |