Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken we stiekem wel eens Spuiten en Slikken
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Wij behandelen mensen uit Limburg met respect. Alle slowchatters houden hier namelijk van Limburg
• Wij houden niet van het woord patat. Als je patat wilt zeggen zeg je friet. Want het is friet.
• In TVSC vinden wij de Achterhoek en Twente hetzelfde. Zeik dus niet als we dit door elkaar halen.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan! Uitzondering op de Zondag tussen 18:00uu en 23:59uur. Dan is het gewoon de snelste die het nieuwe topic opent, omdat er dan weer sneller gepost kan worden, aangezien het tempo een stuk hoger ligt dan normaal.
En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Ik heb familie wonen in Brits-Columbia maar ben er nog nooit geweest Ze komen altijd hierheen vanwege oudjes die niet meer kunnen reizen en omdat ze Nederland stiekem baas blijven vinden. Moet er toch een keertje van komen
Ik heb familie wonen in Brits-Columbia maar ben er nog nooit geweest Ze komen altijd hierheen vanwege oudjes die niet meer kunnen reizen en omdat ze Nederland stiekem baas blijven vinden. Moet er toch een keertje van komen
Moet je doen Het was allemaal wat eentoniger dan de VS maar wel heel mooi, vooral Vancouver en Vancouver Island
Sta je dan met je hotdogkarretje op een houthakkersfestival, komt er op eens een geil blond wijf met een hele cameraploeg langs, die een idiote wedstrijd met Ruben heeft
Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef MrBanaan1 het volgende: Sta je dan met je hotdogkarretje op een houthakkersfestival, komt er op eens een geil blond wijf met een hele cameraploeg langs, die een idiote wedstrijd met Ruben heeft
Ja, die ik niet ga krijgen. Nieuwe wajong regels zijn dat je volledig arbeidsongeschikt moet zijn (zelfs mensen met down kunnen soms nog niet in aanmerking komen )
Ja, die ik niet ga krijgen. Nieuwe wajong regels zijn dat je volledig arbeidsongeschikt moet zijn (zelfs mensen met down kunnen soms nog niet in aanmerking komen )
Jeetje, wat zijn ze streng geworden Aan de ene kant wel terecht, maar ik zou verwachten dat mensen zoals jij dan juist wel in aanmerking zouden komen.
Voor hoeveel ben je nu afgekeurd?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Jeetje, wat zijn ze streng geworden Aan de ene kant wel terecht, maar ik zou verwachten dat mensen zoals jij dan juist wel in aanmerking zouden komen.
Voor hoeveel ben je nu afgekeurd?
Niks nog, verzekeringsarts gaat de zaak nu oppakken. Heb uitgelegd dat ik geopereerd word en dan dus zeker niet langs kan komen of zo. Dus hij zou dan gegevens gaan opvragen en dan gaan beoordelen. Mja, goed dat ze streng zijn, maar gooi dan de mensen die het onterecht hebben of willen eruit.
Niks nog, verzekeringsarts gaat de zaak nu oppakken. Heb uitgelegd dat ik geopereerd word en dan dus zeker niet langs kan komen of zo. Dus hij zou dan gegevens gaan opvragen en dan gaan beoordelen. Mja, goed dat ze streng zijn, maar gooi dan de mensen die het onterecht hebben of willen eruit.
Wat bizar dit. Enige wat jij misschien zou kunnen is vanuit huis vanaf de computer/telefoon werken. Maar meestal zijn dit soort banen pure oplichting (niet het werk zelf, maar het bedrijf waarvoor je werkt).
Maar hoe werkt dat dan? Stel dat je 80% bent afgekeurd en je gaat simpel werk vanuit huis doen (enveloppen vouwen ofzo ) .. vullen ze dan de rest aan tot minimumloon?
Wat bizar dit. Enige wat jij misschien zou kunnen is vanuit huis vanaf de computer/telefoon werken. Maar meestal zijn dit soort banen pure oplichting (niet het werk zelf, maar het bedrijf waarvoor je werkt).
Maar hoe werkt dat dan? Stel dat je 80% bent afgekeurd en je gaat simpel werk vanuit huis doen (enveloppen vouwen ofzo ) .. vullen ze dan de rest aan tot minimumloon?
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik ga eigenlijk van niks uit. Ik heb maar de hoop dat ze het volgende week helemaal toppie gaan doen en het eens opgelost wordt. Zal ze als ik bijna weg wordt gemaakt nog wel even toespreken dat ze het op moeten lossen dan wil ik in 2015 weer in het buitenland gaan werken/wonen/studeren
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik ga eigenlijk van niks uit. Ik heb maar de hoop dat ze het volgende week helemaal toppie gaan doen en het eens opgelost wordt. Zal ze als ik bijna weg wordt gemaakt nog wel even toespreken dat ze het op moeten lossen dan wil ik in 2015 weer in het buitenland gaan werken/wonen/studeren
Als je ouders het nog financieel kunnen opbrengen zou ik ook niet teveel moeite meer doen Anders gaat het alleen maar ten koste van je herstel.
Overigens: op RTL XL staat een preview op van Gooische vrouwen 2. Misschien dat jouw scene er al in is opgenomen
Op maandag 1 december 2014 13:09 schreef tralalala het volgende: Leuk die The Walking Dead facebookmeuk, gelijk dik gespoilerd. Wel een redelijke mid season afsluiter.
Ik keek vannacht om 4 uur per ongeluk in TWD topic en schrok me toen een hoedje.
Op maandag 1 december 2014 13:09 schreef tralalala het volgende: Leuk die The Walking Dead facebookmeuk, gelijk dik gespoilerd. Wel een redelijke mid season afsluiter.
Daarom volg ik die FB dus niet meer. Dag van de aflevering wordt de halve aflevering gespoilered. Gaat helemaal nergens over, zelfs als je in Amerika zou wonen.
*zucht* vraag me af wanneer mijn collega's eindelijk het verschil tussen reply en reply to all gaan leren. Weer een mailtje dat naar de hele organisatie is verzonden, terwijl het naar een specifieke persoon moest
Op maandag 1 december 2014 21:04 schreef Maraca het volgende: *zucht* vraag me af wanneer mijn collega's eindelijk het verschil tussen reply en reply to all gaan leren. Weer een mailtje dat naar de hele organisatie is verzonden, terwijl het naar een specifieke persoon moest
Zo herkenbaar
Ik heb een collega die mailt iedereen als die een half uurtje eerder naar huis gaat want 'vrouwlief' heeft iets.
Ik heb een collega die mailt iedereen als die een half uurtje eerder naar huis gaat want 'vrouwlief' heeft iets.
Het is ook wel eens voorgekomen dat iemand een gênante mail had gestuurd via de reply all naar alleen mijn kantoor. En we werken nog wel eens in gemengde teams van verschillende kantoren. Dus de ene helft schoot volledig in de lach, terwijl de andere helft echt zat te kijken van 'wat hebben die nu'? Uiteraard netjes doorgestuurd
En een andere collega die via de reply all een enorme slijmmail had gestuurd naar de baas
Het is ook wel eens voorgekomen dat iemand een gênante mail had gestuurd via de reply all naar alleen mijn kantoor. En we werken nog wel eens in gemengde teams van verschillende kantoren. Dus de ene helft schoot volledig in de lach, terwijl de andere helft echt zat te kijken van 'wat hebben die nu'? Uiteraard netjes doorgestuurd
En een andere collega die via de reply all een enorme slijmmail had gestuurd naar de baas
Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef Maraca het volgende: Dat van die gênante mail was eigenlijk wel sneu. Was z'n eerste werkdag en hij maakte zich direct onsterfelijk
Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef Studiotje het volgende: Ik stuur zo nu en dan nog wel eens cryptische mailtjes rond met allemaal gifjes.. en dan mogen ze raden wat het is
Uit pure verveling
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef WcPot het volgende: Bij mij op het werk is een chauffeur compleet door het lint gegaan toen hij te horen kreeg dat zijn contract niet meer werd verlengd.
Oef, dat is nooit leuk
Op dinsdag 2 december 2014 11:40 schreef Maraca het volgende: Boehoe, waarschijnlijk moet mijn hele woonkamer opnieuw gedaan worden. Zowel de muren/plafond geschilderd worden als een nieuwe vloer.
Ik weet een supergoeie schilder!
Heeft bij ons ook laatst muur/plafond gedaan.
Reiskosten kunnen wel een probleempje worden voor jou hehe
Maaaar, dan heb je wel Limburgse vriendelijkheid en vakmanschp
Er komt al een schilder langs straks Heb er niet zoveel over te zeggen, maar volgens de timmerman die net langs was gekomen is het een hele goede
Maar, hoe zit dat nu met huren? Wat moet je nu zelf betalen, wat de verzekering, en wat de huureigenaar? En heeft die buurman schuld? Wordt daar nog actie tegen ondernomen; dat hoarden is niet normaal
Maar, hoe zit dat nu met huren? Wat moet je nu zelf betalen, wat de verzekering, en wat de huureigenaar? En heeft die buurman schuld? Wordt daar nog actie tegen ondernomen; dat hoarden is niet normaal
1. Ik betaal godverdomme helemaal nergens meer voor Nee, zover ik weet heb ik geen kosten 2. De muren/plafond zal geregeld worden via de opstalverzekering van de beheerder van het pand en de vloer/gordijnen etc. via mijn inboedelverzekering 3. Eigenaar krijgt de nota van de loodgieter (maar gaat deze waarschijnlijk weer naar iemand anders doorbelasten) 4. Denk dat mijn inboedelverzekering bij de bovenbuurman gaat aankloppen. Tegen het hoarden gaat waarschijnlijk niks gebeuren omdat de beste man al 30 jaar zo woont (zo ziet het er ook uit )
1. Ik betaal godverdomme helemaal nergens meer voor Nee, zover ik weet heb ik geen kosten 2. De muren/plafond zal geregeld worden via de opstalverzekering van de beheerder van het pand en de vloer/gordijnen etc. via mijn inboedelverzekering 3. Eigenaar krijgt de nota van de loodgieter (maar gaat deze waarschijnlijk weer naar iemand anders doorbelasten) 4. Denk dat mijn inboedelverzekering bij de bovenbuurman gaat aankloppen. Tegen het hoarden gaat waarschijnlijk niks gebeuren omdat de beste man al 30 jaar zo woont (zo ziet het er ook uit )
En de CV installateur komt zo weer langs Maar dat komt omdat ik nu de bovenste bewoner ben (qua radiatoren ) en mijn radiator dus ontlucht moet worden..
Dat gaat hij dus even voor me doen, want ik heb geen idee hoe dat moet