Wat zijn de PSN games voor december?quote:
Slapen. Jij reageerde niet binnen een minuutquote:
Kutgames dacht ik... Komen morgen online.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat zijn de PSN games voor december?
Tsssquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Slapen. Jij reageerde niet binnen een minuut
quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kutgames dacht ik... Komen morgen online.
Ik weet een supergoeie schilder!quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:40 schreef Maraca het volgende:
Boehoe, waarschijnlijk moet mijn hele woonkamer opnieuw gedaan worden. Zowel de muren/plafond geschilderd worden als een nieuwe vloer.
Er komt al een schilder langs straksquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet een supergoeie schilder!
Heeft bij ons ook laatst muur/plafond gedaan.
Reiskosten kunnen wel een probleempje worden voor jou hehe
Maaaar, dan heb je wel Limburgsevriendelijkheid en vakmanschp
Maar, hoe zit dat nu met huren? Wat moet je nu zelf betalen, wat de verzekering, en wat de huureigenaar? En heeft die buurman schuld? Wordt daar nog actie tegen ondernomen; dat hoarden is niet normaalquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er komt al een schilder langs straksHeb er niet zoveel over te zeggen, maar volgens de timmerman die net langs was gekomen is het een hele goede
1. Ik betaal godverdomme helemaal nergens meer voorquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar, hoe zit dat nu met huren? Wat moet je nu zelf betalen, wat de verzekering, en wat de huureigenaar? En heeft die buurman schuld? Wordt daar nog actie tegen ondernomen; dat hoarden is niet normaal
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
1. Ik betaal godverdomme helemaal nergens meer voor![]()
Nee, zover ik weet heb ik geen kosten
2. De muren/plafond zal geregeld worden via de opstalverzekering van de beheerder van het pand en de vloer/gordijnen etc. via mijn inboedelverzekering
3. Eigenaar krijgt de nota van de loodgieter (maar gaat deze waarschijnlijk weer naar iemand anders doorbelasten)
4. Denk dat mijn inboedelverzekering bij de bovenbuurman gaat aankloppen. Tegen het hoarden gaat waarschijnlijk niks gebeuren omdat de beste man al 30 jaar zo woont (zo ziet het er ook uit)
En de CV installateur komt zo weer langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |