SSSSSSSTT HOU JE KOP NOUquote:Op maandag 1 december 2014 19:49 schreef Maraca het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als het cadeau een ban is
Sorry, DM.. mag dus niks zeggenquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 21:04 schreef Maraca het volgende:
*zucht* vraag me af wanneer mijn collega's eindelijk het verschil tussen reply en reply to all gaan leren. Weer een mailtje dat naar de hele organisatie is verzonden, terwijl het naar een specifieke persoon moest
Lief tochquote:Op maandag 1 december 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]Zo herkenbaar
Ik heb een collega die mailt iedereen als die een half uurtje eerder naar huis gaat want 'vrouwlief' heeft iets.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]Zo herkenbaar
Ik heb een collega die mailt iedereen als die een half uurtje eerder naar huis gaat want 'vrouwlief' heeft iets.
Oh godquote:Op maandag 1 december 2014 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is ook wel eens voorgekomen dat iemand een gênante mail had gestuurd via de reply all naar alleen mijn kantoor. En we werken nog wel eens in gemengde teams van verschillende kantoren. Dus de ene helft schoot volledig in de lach, terwijl de andere helft echt zat te kijken van 'wat hebben die nu'?Uiteraard netjes doorgestuurd
![]()
En een andere collega die via de reply all een enorme slijmmail had gestuurd naar de baas
DEEL HET ONSquote:Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef Maraca het volgende:
Dat van die gênante mail was eigenlijk wel sneu. Was z'n eerste werkdag en hij maakte zich direct onsterfelijk
quote:Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef Studiotje het volgende:
Ik stuur zo nu en dan nog wel eens cryptische mailtjes rond met allemaal gifjes.. en dan mogen ze raden wat het is
Uit pure verveling
Oef, dat is nooit leukquote:Op maandag 1 december 2014 21:41 schreef WcPot het volgende:
Bij mij op het werk is een chauffeur compleet door het lint gegaan toen hij te horen kreeg dat zijn contract niet meer werd verlengd.
Hij had toen zijn agressie los gelaten op inmiddels zijn ex truckquote:
Oef.. duur grapjequote:Op maandag 1 december 2014 21:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij had toen zijn agressie los gelaten op inmiddels zijn ex truck
Zondag weer meetenquote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef Studiotje het volgende:
Haha net een hondje geweest, nu een wild zwijn
Of je wil mij niet meer zien maar dat kan ik bijna niet gelovenquote:
Jewelquote:Op maandag 1 december 2014 22:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of je wil mij niet meer zien maar dat kan ik bijna niet geloven
Ooit gaan wij nog wel een keer meetenquote:Op maandag 1 december 2014 22:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jewelmaar er staat al iets anders op de planning
quote:Op maandag 1 december 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ooit gaan wij nog wel een keer meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |