Ja, die ik niet ga krijgen. Nieuwe wajong regels zijn dat je volledig arbeidsongeschikt moet zijn (zelfs mensen met down kunnen soms nog niet in aanmerking komenquote:
Jeetje, wat zijn ze streng gewordenquote:Op maandag 1 december 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, die ik niet ga krijgen. Nieuwe wajong regels zijn dat je volledig arbeidsongeschikt moet zijn (zelfs mensen met down kunnen soms nog niet in aanmerking komen)
Niks nog, verzekeringsarts gaat de zaak nu oppakken. Heb uitgelegd dat ik geopereerd word en dan dus zeker niet langs kan komen of zo. Dus hij zou dan gegevens gaan opvragen en dan gaan beoordelen. Mja, goed dat ze streng zijn, maar gooi dan de mensen die het onterecht hebben of willen eruit.quote:Op maandag 1 december 2014 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeetje, wat zijn ze streng gewordenAan de ene kant wel terecht, maar ik zou verwachten dat mensen zoals jij dan juist wel in aanmerking zouden komen.
Voor hoeveel ben je nu afgekeurd?
Wat bizar dit. Enige wat jij misschien zou kunnen is vanuit huis vanaf de computer/telefoon werken. Maar meestal zijn dit soort banen pure oplichting (niet het werk zelf, maar het bedrijf waarvoor je werkt).quote:Op maandag 1 december 2014 11:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks nog, verzekeringsarts gaat de zaak nu oppakken. Heb uitgelegd dat ik geopereerd word en dan dus zeker niet langs kan komen of zo. Dus hij zou dan gegevens gaan opvragen en dan gaan beoordelen. Mja, goed dat ze streng zijn, maar gooi dan de mensen die het onterecht hebben of willen eruit.
Geen idee om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 11:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat bizar dit. Enige wat jij misschien zou kunnen is vanuit huis vanaf de computer/telefoon werken. Maar meestal zijn dit soort banen pure oplichting (niet het werk zelf, maar het bedrijf waarvoor je werkt).
Maar hoe werkt dat dan? Stel dat je 80% bent afgekeurd en je gaat simpel werk vanuit huis doen (enveloppen vouwen ofzo) .. vullen ze dan de rest aan tot minimumloon?
Als je ouders het nog financieel kunnen opbrengen zou ik ook niet teveel moeite meer doenquote:Op maandag 1 december 2014 11:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn.
Ik ga eigenlijk van niks uit.
Ik heb maar de hoop dat ze het volgende week helemaal toppie gaan doen en het eens opgelost wordt. Zal ze als ik bijna weg wordt gemaakt nog wel even toespreken dat ze het op moeten lossendan wil ik in 2015 weer in het buitenland gaan werken/wonen/studeren
Klopt. Moet straks rustig aan doenquote:Op maandag 1 december 2014 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je ouders het nog financieel kunnen opbrengen zou ik ook niet teveel moeite meer doenAnders gaat het alleen maar ten koste van je herstel.
Overigens: op RTL XL staat een preview op van Gooische vrouwen 2. Misschien dat jouw scene er al in is opgenomen
Is de 9e overigens al definitief?quote:Op maandag 1 december 2014 11:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Moet straks rustig aan doen![]()
nog rustiger dan ik al doe
Ja had al gekeken. Nee niet mijn scene(s). Ik wacht wel tot dit weekend en dan download ik'm
Duim voor je!quote:Op maandag 1 december 2014 11:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, verwacht woensdag/donderdag telefoon.
Waar issie nu?quote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef Maraca het volgende:
Boh, heb een pakketje uit Amerika besteld. Zo gaaf om die T&T te volgen
USPS tracking?quote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef Maraca het volgende:
Boh, heb een pakketje uit Amerika besteld. Zo gaaf om die T&T te volgen
quote:
Hij is er bijnaquote:
Inklaringskosten vind ik zulke onzin, 13 euro aan de PostNL betalen terwijl je al voor je verzendkosten hebt betaaldquote:Op maandag 1 december 2014 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Hij is er bijna
Alleen wel jammer van de omzetbelasting en inklaringskostenWelkom in 2014
Preciesquote:Op maandag 1 december 2014 11:54 schreef Starm het volgende:
[..]
Inklaringskosten vind ik zulke onzin, 13 euro aan de PostNL betalen terwijl je al voor je verzendkosten hebt betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |