Waar issie nu?quote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef Maraca het volgende:
Boh, heb een pakketje uit Amerika besteld. Zo gaaf om die T&T te volgen
USPS tracking?quote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef Maraca het volgende:
Boh, heb een pakketje uit Amerika besteld. Zo gaaf om die T&T te volgen
quote:
Hij is er bijnaquote:
Inklaringskosten vind ik zulke onzin, 13 euro aan de PostNL betalen terwijl je al voor je verzendkosten hebt betaaldquote:Op maandag 1 december 2014 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Hij is er bijna
Alleen wel jammer van de omzetbelasting en inklaringskostenWelkom in 2014
Preciesquote:Op maandag 1 december 2014 11:54 schreef Starm het volgende:
[..]
Inklaringskosten vind ik zulke onzin, 13 euro aan de PostNL betalen terwijl je al voor je verzendkosten hebt betaald
Ik keek vannacht om 4 uur per ongeluk in TWD topic en schrok me toen een hoedje.quote:Op maandag 1 december 2014 13:09 schreef tralalala het volgende:
Leuk die The Walking Dead facebookmeuk, gelijk dik gespoilerd.![]()
Wel een redelijke mid season afsluiter.
Daarom geen fb kijken vandaagquote:Op maandag 1 december 2014 13:09 schreef tralalala het volgende:
Daarom volg ik die FB dus niet meer. Dag van de aflevering wordt de halve aflevering gespoilered. Gaat helemaal nergens over, zelfs als je in Amerika zou wonen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:09 schreef tralalala het volgende:
'quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 1 december 2014 17:55 schreef Maraca het volgende:
Nederland heeft 9GAG wel echt overgenomen
Steeds meer meme's die betrekking hebben op Nederlandquote:
Kan je er een paar showen?quote:Op maandag 1 december 2014 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Steeds meer meme's die betrekking hebben op Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |