quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef pionnetje het volgende:
je zoekt dus iets met speeltuin en ook activiteiten zoals schminken en tekeningen maken onder begeleiding van een clown of een kinderjuf?
Begeleiding is wel belangrijk voor TS.quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef pionnetje het volgende:
je zoekt dus iets met speeltuin en ook activiteiten zoals schminken en tekeningen maken onder begeleiding van een clown of een kinderjuf?
quote:Op maandag 1 december 2014 13:35 schreef Negenenzestig het volgende:
West-Afrika schijnt niet zo gek duur te zijn.
Als begeleiding hebben we je moeder al geregeld.quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef pionnetje het volgende:
Kijk dit zijn tips waar we iets mee kunnen!quote:Op maandag 1 december 2014 13:35 schreef Negenenzestig het volgende:
West-Afrika schijnt niet zo gek duur te zijn.
Samsungquote:Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef davidfcuuuuu het volgende:
[..]
Kijk dit zijn tips waar we iets mee kunnen!
😂😂😂
Wow 5 jaar en dan al seksueel actief.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef davidfcuuuuu het volgende:
[..]
Als begeleiding hebben we je moeder al geregeld.
Jij ligt zeker na twee glazen bier in coma.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef davidfcuuuuu het volgende:
[..]
Als begeleiding hebben we je moeder al geregeld.
Als ik is gek doe neem ik ook een flügel.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:52 schreef FelixDB het volgende:
[..]
Jij ligt zeker na twee glazen bier in coma.
Flügelquote:Op maandag 8 december 2014 08:48 schreef davidfcuuuuu het volgende:
[..]
Als ik is gek doe neem ik ook een flügel.
Haha je dacht dat ik dat meen?!quote:Op maandag 8 december 2014 09:06 schreef FelixDB het volgende:
[..]
Flügel![]()
Neem liever een glaasje rum of whiskey. O nee dat mag jij natuurlijk niet.
😂quote:
Je wilt niet weten hoeveel geslachtsziekten ik heb opgelopen van dronken tokkiesnollen, en dan was dat nog maar de eerste nacht. Loret de gekste!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:27 schreef jelfrikandel het volgende:
Sneue reacties tegenover ts. Zelf nooit op jongerenvakantie gemogen van pappa en mamma denk ik.
Villamar idd ts, anders zelf beetje rondneuzen. Welke maanden ga je?
Ditquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef JackDaniel het volgende:
Als je in Red mijn vakantie wilt komen zou ik vooral naar Club Villamar gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |