Welke ook gewoon fucking mooi isquote:Op zondag 30 november 2014 17:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter dan de grijsgedraaide November Rain
Nou daar zit wel die Slash solo inquote:Op zondag 30 november 2014 17:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter dan de grijsgedraaide November Rain
hier ook!quote:
Daarom zei ik ook: dezequote:
Ja en ik drukte per ongeluk op 't volgende nummer omdat ik een nummer uit de lijst wilde halenquote:
Jammer dat de helft wegvielquote:
Er moet iets fout gaan, anders klopt het niet met onze showsquote:Op zondag 30 november 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik drukte per ongeluk op 't volgende nummer omdat ik een nummer uit de lijst wilde halen.
Had ik vd week toch ook, goed tweede debuut dus!quote:Op zondag 30 november 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik drukte per ongeluk op 't volgende nummer omdat ik een nummer uit de lijst wilde halen.
Er gaat altijd wat fout bij mijquote:Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Er moet iets fout gaan, anders klopt het niet met onze shows
Heb jij hje faalmoment al ingeplandquote:Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Er moet iets fout gaan, anders klopt het niet met onze shows
Bij mij ook, dat is onze charmequote:Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er gaat altijd wat fout bij mij. Gelukkig is dit ook een
nummer.
Ja woensdag, meteen bij het begin van mijn showquote:
Ok, dan zorg ik dat op tijd ben.quote:Op zondag 30 november 2014 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja woensdag, meteen bij het begin van mijn show
Ik heb alles van de Dire Straitsquote:Op zondag 30 november 2014 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij ook, dat is onze charme
Ja ik ben niet zo heel erg dol op de Dire Straits, maar deze is wel goed, minder grijs gedraaid.
Ik mis wat solo spul van Mark Knopfler denk ik. Lekkere ontspan muziek.quote:
22u uur pas, dus die moet je reddenquote:
Gewoon zwaaien en hoi roepenquote:Op zondag 30 november 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Luchtgitaar in de bus
Men kijkt raar
Boeiendquote:Op zondag 30 november 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Luchtgitaar in de bus
Men kijkt raar
Ja dat wel, en DH als goed is, dus lijkt me geen probleem.quote:
Nee, dat zijn hun gewone gezichten.quote:Op zondag 30 november 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Luchtgitaar in de bus
Men kijkt raar
Die zit in extase te luisteren naar jequote:
Romeo & Julietquote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens stemde ik altijd Romeo & Juliet voor de Top. Dit jaar weer Telegraph Road. Waar ik nu soort van overheen rijd
Romeo en Juliet? Kijk je uit, bloed gaat slecht uit je kleren.quote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens stemde ik altijd Romeo & Juliet voor de Top. Dit jaar weer Telegraph Road. Waar ik nu soort van overheen rijd
Lastig plassen voor mij met de luchtgitaarquote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef Samzz het volgende:
Nummer duurt ook zo lekker lang. Plaspauze!
Ik heb nog wel een 17-minutenversie van Radar Love. Kun je rustig gaan schijten.quote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef Samzz het volgende:
Nummer duurt ook zo lekker lang. Plaspauze!
quote:Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Romeo en Juliet? Kijk je uit, bloed gaat slecht uit je kleren.
quote:
Prima prima. Beetje werken enzo. Drukke dagen voor de boeg met Sinterkerstmeuk enzo. Beetje sociale verplichtingen, een beetje stelen....quote:
Joh, ik heb nummers van Pink Floyd die nog langer zijnquote:Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 17-minutenversie van Radar Love. Kun je rustig gaan schijten.
8quote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Kally het volgende:
Samzz doet even testen en hop mevrouw heeft meteen 7 luisteraars
Zelfde welquote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima prima. Beetje werken enzo. Drukke dagen voor de boeg met Sinterkerstmeuk enzo. Beetje sociale verplichtingen, een beetje stelen....
Met jou dan?
Kun je gelijk badderenquote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, ik heb nummers van Pink Floyd die nog langer zijn.
Hoe durven zequote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfde wel
Ik krijg hier al het verwijt dat ik een leven heb
Ja, jaloerse mensen en allesquote:
Een Fokker met een levenquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfde wel
Ik krijg hier al het verwijt dat ik een leven heb
Van de mijne blijf je afquote:
JAAAA!!!quote:Op zondag 30 november 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik moet natuurlijk straks nog wel even een Deutsche Schallplatte erdoor gooien, hé.
Kan je hem delen via Wetransfer?quote:
Nou, ik doe meestal een zak over mijn hoofd voor ik de deur uitga. Dus dan valt het mee.quote:Op zondag 30 november 2014 17:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een Fokker met een leven
Is het eng daar buiten?
Die van Sinterklaas?quote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou, ik doe meestal een zak over mijn hoofd voor ik de deur uitga. Dus dan valt het mee.
Ik zal het eens proberen straksquote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je hem delen via Wetransfer?
quote:
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!quote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je hem delen via Wetransfer?
Dat ben ik zelf ook, dus dat valt meequote:Op zondag 30 november 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!
Ja, al die mensen die tegen je pratenquote:Op zondag 30 november 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!
quote:
Werkte zelfs op Symbianquote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
Klote TuneIn..wel doen op ipad, niet op android, sterf!
Je moet aaien, niet schelden.quote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
Oh dat is wel gaaf.quote:Op zondag 30 november 2014 17:45 schreef Kally het volgende:
Oh, in juni komt Kiss in Nederland, ik zit te overwegen kaartjes te halen.
Met paarse schmink, want discriminazi.quote:Op zondag 30 november 2014 17:45 schreef Kally het volgende:
Oh, in juni komt Kiss in Nederland, ik zit te overwegen kaartjes te halen.
Jouw android is paranoïdquote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
We wilden wel schmink doen jaquote:Op zondag 30 november 2014 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met paarse schmink, want discriminazi.
Ik vind het een toffe app hoor. Misschien koop ik wel de pro versie, is mss wel stabieler.quote:
Nou, een radiohead heeft ie nietquote:
Ik ken het, maar al heel lang niet meer gebruikt.quote:Op zondag 30 november 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe app hoor. Misschien koop ik wel de pro versie, is mss wel stabieler.
Eet zequote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef Kally het volgende:
Samzz, helaas moet ik stoppen met luisteren, we gaan eten, maar draai vaker alsjeblieft![]()
Misschien wel, ja. Vind 't wel leuk. Eet smakelijkquote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef Kally het volgende:
Samzz, helaas moet ik stoppen met luisteren, we gaan eten, maar draai vaker alsjeblieft![]()
Glasvezelcampagne staat al in de startblokken. Je hoeft alleen maar een GO! te geven en de jurken even op de lange baan schuivenquote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
Valt me alles mee dat m'n internet er niet uit tieft.
Woeiiii, binnenkort Ladies' night op GutterFM!quote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel, ja. Vind 't wel leuk. Eet smakelijk.
Nee, deze is echt fijn!quote:
Klopt. Ik had een andere in de planning, eigenlijk. Maar deze past wel beter in het rijtjequote:
quote:Op zondag 30 november 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er bijna doorheen, iemand die nog wat wil horen of zo, anders kap ik 'm met een klein half uurtje af.
Doe maar een zomers nummertje.quote:Op zondag 30 november 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er bijna doorheen, iemand die nog wat wil horen of zo, anders kap ik 'm met een klein half uurtje af.
Lieve schat, ik heb nog niet zoveel muziek in SAM. De keuze is enorm beperkt, en die heb ik dus nietquote:
Waar kan ik wel uit kiezen?quote:Op zondag 30 november 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb nog niet zoveel muziek in SAM. De keuze is enorm beperkt, en die heb ik dus niet.
Guns 'n Roses, Dire Straits, Blondie, Bryan Adams, Flogging Molly, AC/DC, ik heb een paar nummers van ABBA, ik heb een paar Duitse nummers en ook wat van Kiss, Era, Enya en Clannad. Oh en alles van BZBquote:
En Jovink en BZBquote:
Doe maar iets van Bryan Adams dan, jwzquote:Op zondag 30 november 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Guns 'n Roses, Dire Straits, Blondie, Bryan Adams, Flogging Molly, AC/DC, ik heb een paar nummers van ABBA, ik heb een paar Duitse nummers en ook wat van Kiss, Era, Enya en Clannad. Oh en alles van BZB. En ook wat van George Michael.
Ik heb wel Duquote:
Welkequote:Op zondag 30 november 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe maar iets van Bryan Adams dan, jwz![]()
Ook goedquote:Op zondag 30 november 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel Du.
Oh en ook nog wat Andrea Bocelli.
Clannad ft Bono - in a lifetimequote:Op zondag 30 november 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Guns 'n Roses, Dire Straits, Blondie, Bryan Adams, Flogging Molly, AC/DC, ik heb een paar nummers van ABBA, ik heb een paar Duitse nummers en ook wat van Kiss, Era, Enya en Clannad. Oh en alles van BZB. En ook wat van George Michael.
Oh, ik weet niet of ik die heb, heb niet zo veel van Clannad. Even kijken hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Clannad ft Bono - in a lifetime
Vind jij die ook zo mooi
Ik wist niet dat een versie zonder was, maar ben wel benieuwd dan!quote:Op zondag 30 november 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
In a Lifetime heb ik wel, maar volgens mij is dat niet die met Bono.
Ja ik weet het niet zeker, hij staat er niet bij en ik heb al in geen eeuwen naar Clannad geluisterdquote:Op zondag 30 november 2014 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een versie zonder was, maar ben wel benieuwd dan!
Eensch.quote:Op zondag 30 november 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
Dit nummer. Die van Do is lelijk, helaas.
Met of zonder, het is mij om het evenquote:Op zondag 30 november 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker, hij staat er niet bij en ik heb al in geen eeuwen naar Clannad geluisterd. Zal 'm hierna draaien.
Geen gevoel in.quote:Op zondag 30 november 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
Dit nummer. Die van Do is lelijk, helaas.
Hij bufferde bij mij idd.quote:
Je kwam in je broek in plaats van je zakdoekje?quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kwam in je broek in plaats van je zakdoekje?
Krijg nou wat, die heb ik niet ingeladenquote:Op zondag 30 november 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Oh en nog een verzoekje, Blondie - Maria
Even zoeken of ik nog een foto van mijn nijntje hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even zoeken of ik nog een foto van mijn nijntje hebEen Franse hangoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Uiteraard heb ik die. Komt eraan als de rest allemaal klaar is dan, twee keer Dire Straits achter elkaar is een beetje teveel van 't goedequote:Op zondag 30 november 2014 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmpf... Walk of life van Dire Straits?
quote:Op zondag 30 november 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die. Komt eraan als de rest allemaal klaar is dan, twee keer Dire Straits achter elkaar is een beetje teveel van 't goede.
O jeequote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
Oh god, één van de volgende nummers gaan jullievinden denk ik. Of vooral
.
Echt fantastischquote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hebben? Over 450 jaar heb je het wel binnen denk ik
Te complex.quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
Ja hallo, wat snappen jullie niet aan de artiesten die ik net heb gegeven?
Ja, stuur maar. Kan ik die de volgende keer draaien, inladen en draaien gaat niet tegelijkertijdquote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hebben? Over 450 jaar heb je het wel binnen denk ik
Hallo, ik ben blond.quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
Postduif is onderweg.quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stuur maar. Kan ik die de volgende keer draaien, inladen en draaien gaat niet tegelijkertijd.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
Amai, iemand op FOK vond laatst dat ik rood haar hebquote:
Daar is niksquote:
Je straalt het gewoon uitquote:Op zondag 30 november 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai, iemand op FOK vond laatst dat ik rood haar heb.
Maar die bedoel ik dan ook nietquote:
Aha, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 30 november 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die bedoel ik dan ook niet. En het liedje dat erna komt ook niet. Maar het nummer dat dáárna komt
.
Ik denk dat je ooraids krijgtquote:
Welk nummer?quote:Op zondag 30 november 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die bedoel ik dan ook niet. En het liedje dat erna komt ook niet. Maar het nummer dat dáárna komt
.
Dat hoor je vanzelf welquote:
Is dat een belediging jongedame?quote:Op zondag 30 november 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoor je vanzelf wel. Ik denk dat jij ze wel kent...
Het rode temperament? Ik dacht altijd dat dat kwam omdat ik een beetje Frans bloed heb.quote:Op zondag 30 november 2014 18:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee piemel! Dat is het rode temperament van binnen.
Ik kan heel wat hebben hoor, natuurlijk immuniteit denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je ooraids krijgt. Maar het is één van m'n favoriete bands
.
Die heb ik ook nog niet ingeladen, dus neequote:
O, dat verklaart je wijngebruikquote:Op zondag 30 november 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het rode temperament? Ik dacht altijd dat dat kwam omdat ik een beetje Frans bloed heb.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik dacht dat ze met rode temperament bedoelde dat ze tijdens een bepaalde maandelijkse periode agressief werd of zo
Ik dacht dat ze met rode temperament bedoelde dat ze tijdens een bepaalde maandelijkse periode agressief werd of zo
Ja, gaafquote:Op zondag 30 november 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
Btw, 8 luisteraars en dat tijdens etenstijd, doe je goed!
Ja, dat klopt welquote:Op zondag 30 november 2014 18:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dat verklaart je wijngebruikJe hebt een fel karakter ondanks je ogenschijnlijk rustige voorkomen
Klinkt prima hoor!quote:Op zondag 30 november 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ja, gaaf. Zo goed draai ik niet
.
Haha. Ik ben al vijf jaar niet meer ongesteld geweest. Haha.quote:Op zondag 30 november 2014 18:19 schreef Toto69 het volgende:
Samzz is aan de rode kwats volgens mij, zo recalcitrant
Ik ben elke dag ongesteld.quote:Op zondag 30 november 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Ik ben al vijf jaar niet meer ongesteld geweest. Haha.
Wacht maar gewoon rustig afquote:
Ik en rustig afwachten, plsquote:Op zondag 30 november 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar gewoon rustig af. Nog twee minuten.
10! Jij telt voor 2quote:
Oh, daar heb ik ook alles van. Maar nog niet in SAMquote:
Bij deze ben je goedgekeurd als schoondochterquote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook alles van. Maar nog niet in SAM.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij deze ben je goedgekeurd als schoondochter
grgr papa toto
quote:Op zondag 30 november 2014 18:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even doortesten hoor. Het geluid behoeft nog fijnafstemming
Meisjes met rode harenquote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dan was het rode haren geweest
Dat is niet misquote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meisjes met rode haren
Die kunnen kussen
*meldtquote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef Uccie het volgende:
Je merkt meteen wanneer volk uit de buurt van de Duitse grens komt
quote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef Uccie het volgende:
Komt er ook aan, ergens. Ik heb nog een paar anderen ervoorquote:
Die ken ik wat beterquote:
Primaquote:Op zondag 30 november 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt er ook aan, ergens. Ik heb nog een paar anderen ervoor.
Halloquote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef Uccie het volgende:
Als ie van pintjes houdt, wellicht welquote:
Die reputatie heeft hij welquote:Op zondag 30 november 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie van pintjes houdt, wellicht wel.
Je kent het nog live ook?quote:Op zondag 30 november 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
Dit is live echt zo ontzettend leuk om bij te zijn.
Ja man, ging ieder jaarquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man, ging ieder jaar. Heb ze ik weet niet hoe vaak gezien, zelfs op 't podium gestaan
.
Nederland is niet zo groot, maar ineens voelt het zoooooo groot.quote:
Ja, echt drama. Ze stonden op het punt Slettebak te spelen en m'n vriend toentertijd vond het wel een goed plan mij op het moment dat de zanger 'en dan heb je nog de laatste categorie... Wie heeft er hier een slettebak?' vroeg het podium op te duwenquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt drama. Ze stonden op het punt Slettebak te spelen en m'n vriend toentertijd vond het wel een goed plan mij op het moment dat de zanger 'en dan heb je nog de laatste categorie... Wie heeft er hier een slettebak?' vroeg het podium op te duwen
quote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt drama. Ze stonden op het punt Slettebak te spelen en m'n vriend toentertijd vond het wel een goed plan mij op het moment dat de zanger 'en dan heb je nog de laatste categorie... Wie heeft er hier een slettebak?' vroeg het podium op te duwen
Ahaquote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen heb ik samen met Willem saxofoon gespeeldquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen heb ik samen met Willem sexofoon gespeeld. Soort van.
Was meer van; nu snap ik waarom het toentertijd een vriend wasquote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen heb ik samen met Willem saxofoon gespeeld. Soort van.
Ja 't is nu mijn exquote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was meer van; nu snap ik waarom het toentertijd een vriend was
Ja!quote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
Of jullie moeten nog wat specifieks willen horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |