Die heb ik ook nog niet ingeladen, dus neequote:
O, dat verklaart je wijngebruikquote:Op zondag 30 november 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het rode temperament? Ik dacht altijd dat dat kwam omdat ik een beetje Frans bloed heb.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik dacht dat ze met rode temperament bedoelde dat ze tijdens een bepaalde maandelijkse periode agressief werd of zo
Ik dacht dat ze met rode temperament bedoelde dat ze tijdens een bepaalde maandelijkse periode agressief werd of zo
Ja, gaafquote:Op zondag 30 november 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
Btw, 8 luisteraars en dat tijdens etenstijd, doe je goed!
Ja, dat klopt welquote:Op zondag 30 november 2014 18:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dat verklaart je wijngebruikJe hebt een fel karakter ondanks je ogenschijnlijk rustige voorkomen
Klinkt prima hoor!quote:Op zondag 30 november 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ja, gaaf. Zo goed draai ik niet
.
Haha. Ik ben al vijf jaar niet meer ongesteld geweest. Haha.quote:Op zondag 30 november 2014 18:19 schreef Toto69 het volgende:
Samzz is aan de rode kwats volgens mij, zo recalcitrant
Ik ben elke dag ongesteld.quote:Op zondag 30 november 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha. Ik ben al vijf jaar niet meer ongesteld geweest. Haha.
Wacht maar gewoon rustig afquote:
Ik en rustig afwachten, plsquote:Op zondag 30 november 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar gewoon rustig af. Nog twee minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |