Je kent het nog live ook?quote:Op zondag 30 november 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
Dit is live echt zo ontzettend leuk om bij te zijn.
Ja man, ging ieder jaarquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja man, ging ieder jaar. Heb ze ik weet niet hoe vaak gezien, zelfs op 't podium gestaan
.
Nederland is niet zo groot, maar ineens voelt het zoooooo groot.quote:
Ja, echt drama. Ze stonden op het punt Slettebak te spelen en m'n vriend toentertijd vond het wel een goed plan mij op het moment dat de zanger 'en dan heb je nog de laatste categorie... Wie heeft er hier een slettebak?' vroeg het podium op te duwenquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt drama. Ze stonden op het punt Slettebak te spelen en m'n vriend toentertijd vond het wel een goed plan mij op het moment dat de zanger 'en dan heb je nog de laatste categorie... Wie heeft er hier een slettebak?' vroeg het podium op te duwen
quote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt drama. Ze stonden op het punt Slettebak te spelen en m'n vriend toentertijd vond het wel een goed plan mij op het moment dat de zanger 'en dan heb je nog de laatste categorie... Wie heeft er hier een slettebak?' vroeg het podium op te duwen
Ahaquote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen heb ik samen met Willem saxofoon gespeeldquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen heb ik samen met Willem sexofoon gespeeld. Soort van.
Was meer van; nu snap ik waarom het toentertijd een vriend wasquote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toen heb ik samen met Willem saxofoon gespeeld. Soort van.
Ja 't is nu mijn exquote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was meer van; nu snap ik waarom het toentertijd een vriend was
Ja!quote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
Of jullie moeten nog wat specifieks willen horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |