Krijg nou wat, die heb ik niet ingeladenquote:Op zondag 30 november 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Oh en nog een verzoekje, Blondie - Maria
Even zoeken of ik nog een foto van mijn nijntje hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even zoeken of ik nog een foto van mijn nijntje hebEen Franse hangoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Uiteraard heb ik die. Komt eraan als de rest allemaal klaar is dan, twee keer Dire Straits achter elkaar is een beetje teveel van 't goedequote:Op zondag 30 november 2014 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmpf... Walk of life van Dire Straits?
quote:Op zondag 30 november 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik die. Komt eraan als de rest allemaal klaar is dan, twee keer Dire Straits achter elkaar is een beetje teveel van 't goede.
O jeequote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
Oh god, één van de volgende nummers gaan jullievinden denk ik. Of vooral
.
Echt fantastischquote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hebben? Over 450 jaar heb je het wel binnen denk ik
Te complex.quote:Op zondag 30 november 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
Ja hallo, wat snappen jullie niet aan de artiesten die ik net heb gegeven?
Ja, stuur maar. Kan ik die de volgende keer draaien, inladen en draaien gaat niet tegelijkertijdquote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hebben? Over 450 jaar heb je het wel binnen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |