Kun je gelijk badderenquote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, ik heb nummers van Pink Floyd die nog langer zijn.
Hoe durven zequote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfde wel
Ik krijg hier al het verwijt dat ik een leven heb
Ja, jaloerse mensen en allesquote:
Een Fokker met een levenquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfde wel
Ik krijg hier al het verwijt dat ik een leven heb
Van de mijne blijf je afquote:
JAAAA!!!quote:Op zondag 30 november 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik moet natuurlijk straks nog wel even een Deutsche Schallplatte erdoor gooien, hé.
Kan je hem delen via Wetransfer?quote:
Nou, ik doe meestal een zak over mijn hoofd voor ik de deur uitga. Dus dan valt het mee.quote:Op zondag 30 november 2014 17:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een Fokker met een leven
Is het eng daar buiten?
Die van Sinterklaas?quote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou, ik doe meestal een zak over mijn hoofd voor ik de deur uitga. Dus dan valt het mee.
Ik zal het eens proberen straksquote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je hem delen via Wetransfer?
quote:
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!quote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je hem delen via Wetransfer?
Dat ben ik zelf ook, dus dat valt meequote:Op zondag 30 november 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!
Ja, al die mensen die tegen je pratenquote:Op zondag 30 november 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!
quote:
Werkte zelfs op Symbianquote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
Klote TuneIn..wel doen op ipad, niet op android, sterf!
Je moet aaien, niet schelden.quote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
Oh dat is wel gaaf.quote:Op zondag 30 november 2014 17:45 schreef Kally het volgende:
Oh, in juni komt Kiss in Nederland, ik zit te overwegen kaartjes te halen.
Met paarse schmink, want discriminazi.quote:Op zondag 30 november 2014 17:45 schreef Kally het volgende:
Oh, in juni komt Kiss in Nederland, ik zit te overwegen kaartjes te halen.
Jouw android is paranoïdquote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef Uccie het volgende:
We wilden wel schmink doen jaquote:Op zondag 30 november 2014 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met paarse schmink, want discriminazi.
Ik vind het een toffe app hoor. Misschien koop ik wel de pro versie, is mss wel stabieler.quote:
Nou, een radiohead heeft ie nietquote:
Ik ken het, maar al heel lang niet meer gebruikt.quote:Op zondag 30 november 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe app hoor. Misschien koop ik wel de pro versie, is mss wel stabieler.
Eet zequote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef Kally het volgende:
Samzz, helaas moet ik stoppen met luisteren, we gaan eten, maar draai vaker alsjeblieft![]()
Misschien wel, ja. Vind 't wel leuk. Eet smakelijkquote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef Kally het volgende:
Samzz, helaas moet ik stoppen met luisteren, we gaan eten, maar draai vaker alsjeblieft![]()
Glasvezelcampagne staat al in de startblokken. Je hoeft alleen maar een GO! te geven en de jurken even op de lange baan schuivenquote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
Valt me alles mee dat m'n internet er niet uit tieft.
Woeiiii, binnenkort Ladies' night op GutterFM!quote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel, ja. Vind 't wel leuk. Eet smakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |