Welke ook gewoon fucking mooi isquote:Op zondag 30 november 2014 17:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter dan de grijsgedraaide November Rain
Nou daar zit wel die Slash solo inquote:Op zondag 30 november 2014 17:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter dan de grijsgedraaide November Rain
hier ook!quote:
Daarom zei ik ook: dezequote:
Ja en ik drukte per ongeluk op 't volgende nummer omdat ik een nummer uit de lijst wilde halenquote:
Jammer dat de helft wegvielquote:
Er moet iets fout gaan, anders klopt het niet met onze showsquote:Op zondag 30 november 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik drukte per ongeluk op 't volgende nummer omdat ik een nummer uit de lijst wilde halen.
Had ik vd week toch ook, goed tweede debuut dus!quote:Op zondag 30 november 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik drukte per ongeluk op 't volgende nummer omdat ik een nummer uit de lijst wilde halen.
Er gaat altijd wat fout bij mijquote:Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Er moet iets fout gaan, anders klopt het niet met onze shows
Heb jij hje faalmoment al ingeplandquote:Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Er moet iets fout gaan, anders klopt het niet met onze shows
Bij mij ook, dat is onze charmequote:Op zondag 30 november 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er gaat altijd wat fout bij mij. Gelukkig is dit ook een
nummer.
Ja woensdag, meteen bij het begin van mijn showquote:
Ok, dan zorg ik dat op tijd ben.quote:Op zondag 30 november 2014 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja woensdag, meteen bij het begin van mijn show
Ik heb alles van de Dire Straitsquote:Op zondag 30 november 2014 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij ook, dat is onze charme
Ja ik ben niet zo heel erg dol op de Dire Straits, maar deze is wel goed, minder grijs gedraaid.
Ik mis wat solo spul van Mark Knopfler denk ik. Lekkere ontspan muziek.quote:
22u uur pas, dus die moet je reddenquote:
Gewoon zwaaien en hoi roepenquote:Op zondag 30 november 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Luchtgitaar in de bus
Men kijkt raar
Boeiendquote:Op zondag 30 november 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Luchtgitaar in de bus
Men kijkt raar
Ja dat wel, en DH als goed is, dus lijkt me geen probleem.quote:
Nee, dat zijn hun gewone gezichten.quote:Op zondag 30 november 2014 17:34 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Luchtgitaar in de bus
Men kijkt raar
Die zit in extase te luisteren naar jequote:
Romeo & Julietquote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens stemde ik altijd Romeo & Juliet voor de Top. Dit jaar weer Telegraph Road. Waar ik nu soort van overheen rijd
Romeo en Juliet? Kijk je uit, bloed gaat slecht uit je kleren.quote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens stemde ik altijd Romeo & Juliet voor de Top. Dit jaar weer Telegraph Road. Waar ik nu soort van overheen rijd
Lastig plassen voor mij met de luchtgitaarquote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef Samzz het volgende:
Nummer duurt ook zo lekker lang. Plaspauze!
Ik heb nog wel een 17-minutenversie van Radar Love. Kun je rustig gaan schijten.quote:Op zondag 30 november 2014 17:36 schreef Samzz het volgende:
Nummer duurt ook zo lekker lang. Plaspauze!
quote:Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Romeo en Juliet? Kijk je uit, bloed gaat slecht uit je kleren.
quote:
Prima prima. Beetje werken enzo. Drukke dagen voor de boeg met Sinterkerstmeuk enzo. Beetje sociale verplichtingen, een beetje stelen....quote:
Joh, ik heb nummers van Pink Floyd die nog langer zijnquote:Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 17-minutenversie van Radar Love. Kun je rustig gaan schijten.
8quote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Kally het volgende:
Samzz doet even testen en hop mevrouw heeft meteen 7 luisteraars
Zelfde welquote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima prima. Beetje werken enzo. Drukke dagen voor de boeg met Sinterkerstmeuk enzo. Beetje sociale verplichtingen, een beetje stelen....
Met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |