Kun je gelijk badderenquote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, ik heb nummers van Pink Floyd die nog langer zijn.
Hoe durven zequote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfde wel
Ik krijg hier al het verwijt dat ik een leven heb
Ja, jaloerse mensen en allesquote:
Een Fokker met een levenquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfde wel
Ik krijg hier al het verwijt dat ik een leven heb
Van de mijne blijf je afquote:
JAAAA!!!quote:Op zondag 30 november 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
Ik moet natuurlijk straks nog wel even een Deutsche Schallplatte erdoor gooien, hé.
Kan je hem delen via Wetransfer?quote:
Nou, ik doe meestal een zak over mijn hoofd voor ik de deur uitga. Dus dan valt het mee.quote:Op zondag 30 november 2014 17:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een Fokker met een leven
Is het eng daar buiten?
Die van Sinterklaas?quote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou, ik doe meestal een zak over mijn hoofd voor ik de deur uitga. Dus dan valt het mee.
Ik zal het eens proberen straksquote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je hem delen via Wetransfer?
quote:
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!quote:Op zondag 30 november 2014 17:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je hem delen via Wetransfer?
Dat ben ik zelf ook, dus dat valt meequote:Op zondag 30 november 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!
Ja, al die mensen die tegen je pratenquote:Op zondag 30 november 2014 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een leven, weet je hoe eng?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |