Hallo Stormquote:Op zondag 30 november 2014 16:55 schreef traatkrawK het volgende:
Wat een heftige struggles. Kan je nog wel slapen Falco?
Kimrey? Nee, dat is gelukkig wel een normale naam als ze Patschi niet meer leuk vindtquote:Patschi heeft als tweede naam Kimrey voor het geval ze het als ze ouder is misschien niet meer zo leuk vindt maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen.
Hij heet 100% naar zijn opa, de vader van mijn vrouw, dus inclusief achternaamquote:Op zondag 30 november 2014 17:00 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Zou mijn voorkeur niet hebben, maar het is is wel een aanvaardbare naam.
quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen .
quote:Onze tweede wondertje heeft de namen Emooi Rose Charm Faith gekregen en is geboren op 27 juli 2010. De naam Emooi komt van de samenvoeging Emotioneel mooi omdat wij iedere gebeurtenis als emotioneel mooi beschouwen en zo is onze dochter ook voor ons. Een emotionele mooie dochter!
quote:Mijn zoon heet Justice en dat betekend natuurlijk “gerechtigheid”, hij doet zijn naam al 13 jaar eer aan. Hij kan niet tegen mensen die liegen, oneerlijk zijn, schelden en geweld. Deze naam past dus echt perfect bij hem. Verder vind ik het leuk dat je deze naam in Nederland niet vaak tegenkomt. We zijn er dus nog steeds erg blij mee!
De smurfen krijgen hun naam op basis van hun karakter.quote:
Als je je kind zou vernoemen naar een string uit een random password generator dan zou het nog beter klinken.quote:Op zondag 30 november 2014 17:16 schreef RadioSlut het volgende:
Die van Emooi Rose Charm Faith ofzo klinkt als 4 random woorden achter elkaar.
Maar Uniek. Dat is echt het allerslechtste wat ik heb gehoord.
Hele mooie vergelijking ditquote:Op zondag 30 november 2014 17:20 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Als je je kind zou vernoemen naar een string uit een random password generator dan zou het nog beter klinken.
Je kan je kind natuurlijk ook Klaagbaak noemen ... Lijkt me geweldig als dat ettertje een keer zijn mond niet dicht wil houden.quote:Op zondag 30 november 2014 17:24 schreef BabeWatcher het volgende:
De naam Fok (niet Fokke) schijnt voor te komen.
quote:Wij hebben twee zoons Silver Quinten en Uniek Beer. Oftewel roepnamen Silver en Uniek. Silver is bij ons afkomstig van QuikSilver
Gentil kan ik me nog iets bij indenken. Het is niet de eerste keer dat eigenschappen worden verbasterd tot namen.quote:Op zondag 30 november 2014 17:22 schreef probeer het volgende:
Ik schijn een achterneefje te hebben dat Gentil heet. Het ventje speelt golf. Geen idee of hij gepest wordt.
Jij gaat een minderjarige Aziatische bezwangeren als ik die namen zo lees, maar dan moet je eerst ontmaagd worden of niet?quote:Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef PoisonPrince het volgende:
Lucifervind ik toch wel een vette naam, niet dat mocht ik ooit kinderen hebben ze zo zou noemen.
eerder
♀
Ayaka
Hana
Ayako
Chizuko
♂
Tatsuya
wehehehehe ik wilde mijn zoon Judas noemen, maar daar ging mijn vrouw niet mee accoord ;')quote:Op zondag 30 november 2014 17:06 schreef Varg89 het volgende:
Ik ga mijn zoontje ook Lucifer noemen, erg handig als er geen aansteker meer in huis is.
Dat hoeft niet eens.quote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij gaat een minderjarige Aziatische bezwangeren als ik die namen zo lees
Toen zei je, okay als je Judas niet leuk vind -- wat dacht je van Adolf?quote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
wehehehehe ik wilde mijn zoon Judas noemen, maar daar ging mijn vrouw niet mee accoord ;')
wehehehe nee, lees maar terug in dit topic, dan weet je hoe hij heetquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Toen zei je, okay als je Judas niet leuk vind -- wat dacht je van Adolf?
Kinderen nemenquote:
Een citaat van die link:quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
Eerst kon ik het niet geloven maar die naam bestaat dus echt: http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen
Beetje sneu voor dat kind.quote:Patschi heeft als tweede naam Kimrey voor het geval ze het als ze ouder is misschien niet meer zo leuk vindt maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen.
DAT GAAT JE GEEN REET AANquote:Op zondag 30 november 2014 17:54 schreef hoink581 het volgende:
KOM JE NU UIT REGIO BREDA ROOSENDAAL OF NIET DAN TS
Er zijn ook mensen met de achternaam Naaktgeboren.quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
Wat denken die ouders, ieder kind is toch van nature al uniek? Dat hoef je toch niet te benadrukken met zo'n naam. En wat nu als er veel meer ouders hun kind Uniek gaan noemen, is die naam dan nog steeds zo Uniek?
Hopelijk komt ze haar ware vlam tegen in het leven. En hopelijk is ze niet een enorme doos.quote:Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef PoisonPrince het volgende:
Lucifervind ik toch wel een vette naam, niet dat mocht ik ooit kinderen hebben ze zo zou noemen.
Ik ben benieuwd of Danny meeleest...quote:Op zondag 30 november 2014 17:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
Sowieso, namen die op y eindigen, dat is geen naam, maar een diagnose
quote:Op zondag 30 november 2014 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Danny meeleest...
Ik moest lachen.quote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef luckass het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Rimmert
Je zult lesbo zijn en dan verliefd worden op een vrouw die Pik heet...quote:Op zondag 30 november 2014 18:26 schreef PandaDrop het volgende:
Pik,![]()
11 vrouwen in NL heten Pik
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pik
quote:
Ratjesquote:Op zondag 30 november 2014 18:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Over dierennamen, ik kreeg er eens 2 ratjes bij, en ik had 2 leuke namen gehoord van een vriendin. Blijkbaar " behoorde" de namen toe aan de katten van de secretaresse, want die muts kwam naar mij toe dat ik toch echt niet de namen mocht kopieren
Leuk.quote:Op zondag 30 november 2014 18:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ratjes
De mijne heten Jasper en Joris
Hebben ze die platen bij elke Albert Heijn hangen ofzo? Hier hing achter de kassa een vlag met 'deze Albert Heijn is versierd door' en daar onder een aantal namen, waarbij Uniek mij ook gelijk opviel als rare naam. En ik woon niet in regio Brabant ergens.quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
Je hebt van die ouders die hun kind Sterre of Vlinder noemen, dat is al op zich ook al een klacht waard, maar het kan nog erger...
Ik liep nietsvermoedend in de Albert Heijn en daar wordt al een tijdje een fantastische tekenwedstrijd voor Sinterklaas georganiseerd. Grote posters kon je krijgen en deze mochten die blagen dan thuis inkleuren. Naam en leeftijd eronder in zo'n vakje en hoppakee die ouders die posters dan weer inleveren he. Inmiddels hangen er een aantal van die kinderkunstwerken boven de kassa en dat ziet er heel alleraardigst uit. Totdat ik op één van de posters de naam Uniek zag. Leeftijd: 6 jaar... (maar dat is niet zo heel relevant in deze klacht)
Wil je aub niet in mijn AH in de Vierhavenstraat komen TS?quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
Je hebt van die ouders die hun kind Sterre of Vlinder noemen, dat is al op zich ook al een klacht waard, maar het kan nog erger...
Ik liep nietsvermoedend in de Albert Heijn en daar wordt al een tijdje een fantastische tekenwedstrijd voor Sinterklaas georganiseerd. Grote posters kon je krijgen en deze mochten die blagen dan thuis inkleuren. Naam en leeftijd eronder in zo'n vakje en hoppakee die ouders die posters dan weer inleveren he. Inmiddels hangen er een aantal van die kinderkunstwerken boven de kassa en dat ziet er heel alleraardigst uit. Totdat ik op één van de posters de naam Uniek zag. Leeftijd: 6 jaar... (maar dat is niet zo heel relevant in deze klacht)
Ik dacht dat ik alles wel mee had gemaakt op kindernamengebied, maar dit was echt treurigmakend. Eerst kon ik het niet geloven maar die naam bestaat dus echt: http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen . Wat denken die ouders, ieder kind is toch van nature al uniek? Dat hoef je toch niet te benadrukken met zo'n naam. En wat nu als er veel meer ouders hun kind Uniek gaan noemen, is die naam dan nog steeds zo Uniek?
quote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha jij leeft nog in de jaren '90 skkl
quote:Ik prijs mijzelf gelukkig met een normale voornaam. Sneu dat je als drager van zo’n ‘bijzondere’ naam levenslang moet uitleggen dat je ouders wel lief waren, maar ook een beetje de weg kwijt waren.
echte harde werker,die jongenquote:Op zondag 30 november 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
Zou hugo die posts ook echt handmatig één voor één moeten verwijderen?
neequote:Op zondag 30 november 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
Zou hugo die posts ook echt handmatig één voor één moeten verwijderen?
Aightquote:Op zondag 30 november 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Je kan gewoon posts allemaal aanvinken die je wilt verwijderen en klaar.
quote:Op zondag 30 november 2014 21:33 schreef vigilant7 het volgende:
gemakkelijk, kunnen we nog meer volbaggeren
quote:Op zondag 30 november 2014 21:33 schreef vigilant7 het volgende:
gemakkelijk, kunnen we nog meer volbaggeren
Precies!quote:
Asterix is toch een mooie naam.quote:Op zondag 30 november 2014 21:50 schreef Remqo het volgende:
Precies!
Gewoon allemaal Henk noemen en ze dan nummeren om ze uit elkaar te houden.
Jij altijd met je anarchistische trekjes.quote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets te ijverig in mijn ogen, soms.
Daar heb je er ook niet veel vanquote:
Alle sc is verwijderd.quote:Op zondag 30 november 2014 21:57 schreef voederbietel het volgende:
Waarom zijn mijn eerdere posts uit dit topic verwijderd?
Ik had gewoon een on-topic post die in mijn ogen ook erg bijdroeg aan het topicquote:
Ik weet al hoe ik mijn kleine ga noemen als hij in de ketel valt.quote:
Over het algemeen ben ik het roerend eens met de autoriteiten. Behalve als ik een autoriteit niet erken of van mening ben dat ik daar boven sta.quote:Op zondag 30 november 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
Jij altijd met je anarchistische trekjes.
In dit geval variabele kleurblindheid?quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
Behalve als ik een autoriteit niet erken
Dan is hij wel voorbestemd om met een blonde snor door het leven te gaan.quote:Op zondag 30 november 2014 22:03 schreef Remqo het volgende:
Ik weet al hoe ik mijn kleine ga noemen als hij in de ketel valt.
Wat mij betreft zijn ze rood, blauw of paars, maakt niet uit...quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
In dit geval variabele kleurblindheid?
Laatst een die ik tegen z'n jasjuh aanliepquote:Op zondag 30 november 2014 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn ze rood, blauw of paars...
Hij helemaal "HEY SCHWA, DIT DAT"quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef voederbietel het volgende:
Laatst een die ik tegen z'n jasjuh aanliep.
Joh, als je een probleem hebt, KOM DAN.quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij helemaal "HEY SCHWA, DIT DAT"
Mummy and daddy owned me till I could understandquote:
crassquote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mummy and daddy owned me till I could understand
That at the end of my arm was my own fucking hand.
In my head I had a brain that they filled up with lies,
I didn't fucking need them with their love and family ties.
Kankehjong, vieze vuile KANKEHLEIJER!quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
Joh, als je een probleem hebt, KOM DAN.
waar haal jij je boodschappen danquote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef SuperFood het volgende:
joh je moet ah ook niet inlopen en al helemaal niet willen weten wat voor mensen er komen. pauper gebeuren daarzo moet je niet willen toch.
Your painted mask of ugly perfection,quote:
RIPquote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kankehjong, vieze vuile KANKEHLEIJER!
Marqt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar haal jij je boodschappen dan
welk nummer is dat?quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Your painted mask of ugly perfection,
The ring on your finger, the sign of protection,
Is the rape on page 3, it the soldiers obsession,
How well you've been caught to support your oppression.
One god. One church. One husband. One wife.
wat een gore stinkhippiequote:
A masculine/feminine perfect alliance.quote:
Wat een schijt winkel is dat. Was daar laatst, voelde me super anarchistisch, pakt een biologische schorseneer, pakte 'em op en legde 'em tussen de biologische kaas.quote:
Goed nummer.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
A masculine/feminine perfect alliance.
Does the winner take all? What love in your grasping?
What vision is left and is anyone asking?
What vision is left and is anyone asking?
She's a Berkertex bribe... Bribe. Bribe...
soms denk ik dat voor in de naam van de mensheid, dat jij je beter maar niet voort moet plantenquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef mapima het volgende:
ik ga mijn kinderen later adem, bewegen en plassen noemenn, dat is pas echt origineel en dat doen ze allemaal
Soms denk ik dat het beter is om dat wijf gewoon massaal te negeren tot ze optyft van FOK!. Helaas doet men dat niet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
soms denk ik dat voor in de naam van de mensheid, dat jij je beter maar niet voort moet planten
Of noem ze kankermongooltje als verwijzing naar hun moeder.quote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef mapima het volgende:
ik ga mijn kinderen later adem, bewegen en plassen noemenn, dat is pas echt origineel en dat doen ze allemaal
Vanaf nu dus niet meer reageren in d'r topics.quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het beter is om dat wijf gewoon massaal te negeren tot ze optyft van FOK!. Helaas doet men dat niet.
Dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf nu dus niet meer reageren in d'r topics.
Wat een OP man, 10/10 zou weer niet lezen.quote:Op zondag 30 november 2014 21:15 schreef Falco het volgende:
omdat mijn OP voor de verandering voor KLB-maatstaven blijkbaar best goed was!
beter vargquote:Op zondag 30 november 2014 17:06 schreef Varg89 het volgende:
Ik ga mijn zoontje ook Lucifer noemen, erg handig als er geen aansteker meer in huis is.
Dat zou je nog wel eens aardig tegen kunnen vallen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook dat ze allemaal hun kind een 'wondertje' noemen
Als er iets NIET een wonder is is het iets vanzelfsprekends als geboorte
Wat quotes van de pagina uit die linkquote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
Ik dacht dat ik alles wel mee had gemaakt op kindernamengebied, maar dit was echt treurigmakend. Eerst kon ik het niet geloven maar die naam bestaat dus echt: http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen.
quote:De naam Emooi komt van de samenvoeging Emotioneel mooi omdat wij iedere gebeurtenis als emotioneel mooi beschouwen [..] De andere namen zijn ook byzonder voor ons: Rose omdat wij de enigste huis was waar klaprozen groeide
quote:onze dochter heet Patschi [..] de naam van de apres ski pub waar ik mijn man heb leren kennen..
omfgquote:Mijn zonen heten Lucifer, Beëlzebub en Bander [..] Mochten we nog een zoon krijgen, dan zou ik hem graag Baäl willen noemen. Maar helaas, mijn man wil geen kinderen meer….
Ja of die klassenfoto die ik toen gergeld had bij een erotische fotograaf...dat was wel even wat jaquote:Op maandag 1 december 2014 10:18 schreef James_R het volgende:
Het ergste zijn nog die ouders die hun kinderen, wanneer ze iets moeten presteren voor publiek of iets dat in de aandacht komt, gaan helpen zodat hun kinderen de beste van de klas/school/sportvereniging zijn.
Sinterklaasgedichten van een kind van 8 waar geen één spellingsfout in te ontdekken is (inclusief d+t), een schilderij waar moeder lief de hobby kunstenares 10 uur lang met argusogen naast haar kind aanwijzingen en instructies heeft staan geven, of dat groep 8 werkstuk wat door vader naar een professionele drukkerij is gebracht en is vormgegeven door state of the art fotografie van oom jack.
Zo heet ik alquote:
Misschien waren pa en ma allebei gesteriliseerd.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of ze waren vroeger 'zielig' omdat ze dezelfde naam hadden als nog 5 klasgenoten. En dus verzinnen ze nu de meest monsterlijke namen en debiele schrijfwijzes om dat bij hun kind te voorkomen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:45 schreef Negenenzestig het volgende:
Dat je dat een kind aan kunt doen. Ouders hebben zelf waarschijnlijk ook een baggernaam en willen hun kind hetzelfde laten meemaken.
Dan waren ze in ieder geval niet in hun eentje zielig.quote:Op maandag 1 december 2014 13:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of ze waren vroeger 'zielig' omdat ze dezelfde naam hadden als nog 5 klasgenoten. En verzinnen ze nu de meest monsterlijke namen en debiele schrijfwijzes om dat bij hun kind te voorkomen.
Aaah, dus zo zit het.quote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
In Zeist hing ook zo'n spandoek![]()
Een kind dat serieus Dijon heet?quote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
Haha ja, dan ben je lesbo en zeg je "ik hou van pik"quote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zult lesbo zijn en dan verliefd worden op een vrouw die Pik heet...
Die naam is niet zo heel apart hoor, heb er hier en daar wel een paar gekendquote:
Maar zijn ze dan naar de stad of de mosterd genoemd?quote:Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die naam is niet zo heel apart hoor, heb er hier en daar wel een paar gekend
In Brabant, Rotterdam, Delft, Enschede en nu ook in Zeist. De naam Uniek is er al overalquote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
Die doeken worden ook wel aan de gevel opgehangen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef SuperFood het volgende:
joh je moet ah ook niet inlopen en al helemaal niet willen weten wat voor mensen er komen. pauper gebeuren daarzo moet je niet willen toch.
Kijk maar eens op aangeboren afwijkingen. Dan zie je dat het een wonder is dat er nog zoveel complete en normale mensen geboren worden. Niet voor niets is er de prenatale zorg.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nummeren zonder Henk erbij is een tijdje mode geweest: Primus, Secundes, Tertius, de hele rij af.quote:Op zondag 30 november 2014 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies!
Gewoon allemaal Henk noemen en ze dan nummeren om ze uit elkaar te houden.
Obelix of Achilles?quote:Op zondag 30 november 2014 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet al hoe ik mijn kleine ga noemen als hij in de ketel valt.
dat is niet zo raar hoor. Ik ken in mijn omgeving 2 …mensen die zo heten.quote:
Ik dacht dat daarboven Mavo stondquote:Op maandag 1 december 2014 17:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Dacht heel even dat ik ook nog de naam Lmao las op dat spandoek.
Echt nog nooit gehoord als naamquote:Op maandag 1 december 2014 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is niet zo raar hoor. Ik ken in mijn omgeving 2 …mensen die zo heten.
mannelijkquote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat daarboven Mavo stond, is gewoon Maud met een hele zuinige d...
[..]
Echt nog nooit gehoord als naam, is het trouwens mannelijk of vrouwelijk?
Er zitten wel meer vreemde namen tussen. Je zou bijna denken dat de AH daarop geselecteerd heeft.quote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
Moest hier vandaag toevallig nog aan denken: die kerels heten Dion, niet Dijonquote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zijn ze dan naar de stad of de mosterd genoemd?
Ik voorspel een nieuwe trens, volgend jaar heten de kinders: Champagne, Bordeaux, Calvados, Evian, Spa, Parma, Edammer, Roquefort, Rioja, Gorgonzola
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]en je kind noem je Jayden? ok, tof joh
Succes met je palletsorteren
zullen we dan maar kindjes gaan maken? je heb in ieder geval wel mooie handenquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef mapima het volgende:
Dit behoeft nader onderzoek! Is toch vreemd dat deze naam al zo vaak voorkomt??quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef Grundlichkeit het volgende:
Ook gezien in de AH XL in Hillegersberg. Bizar..
Wat interessant zou zijn voor mij is de afkomst van dat kind genaamd 'Uniek'quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
(maar dat is niet zo heel relevant in deze klacht)
Dat hoop jequote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef mapima het volgende:
Huh wacht, woonwagen wat ??quote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Is het gezellig in je woonwagen?
In 4 letters is haar leven verpestquote:Op zondag 14 december 2014 13:09 schreef Gebruikersna het volgende:
Ik ken iemand die haar dochter Yolo genoemd heeft.
nopequote:Op zondag 14 december 2014 13:51 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
En zijn broers gaan Toon en August te heten
Of http://apache.svbvod.pmed(...)ens-populariteit.pdfquote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Gebruikersna het volgende:
http://apache.svbvod.pmed(...)jes-populariteit.pdf
Kijk hier maar eens voor meer treurnis.
Wat een namen zitter er tussen zegquote:Op zondag 14 december 2014 15:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Of http://apache.svbvod.pmed(...)ens-populariteit.pdf
Ik ben de namen Adolf, Lauwrence, Legend en Winner tegengekomen.
Ook namen als LeBron of Neo, maar die zijn wel weer stoer
Sjezus wat doen die mensen hun kind aan. Vraag me af of ze ooit hun eigen naam goed kunnen schrijven....quote:Op zondag 14 december 2014 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een namen zitter er tussen zeg
Ar’Disianthony
Berthony
Chaudary
Chavyano
Chayendro
Chendjeayllen
Daycheandro
Djealayno
Djerayson
Djermayne
Dychandley
+ ontelbaar meer
Wel één straight-up OG geboren![]()
(GTA SA)
CJ
Doet me denken aan dit filmpjequote:Op zondag 14 december 2014 16:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Sjezus wat doen die mensen hun kind aan. Vraag me af of ze ooit hun eigen naam goed kunnen schrijven....
Zo Uniek is die naam dus nietquote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |