Een kind dat serieus Dijon heet?quote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
In Zeist hing ook zo'n spandoek![]()
Haha ja, dan ben je lesbo en zeg je "ik hou van pik"quote:Op zondag 30 november 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zult lesbo zijn en dan verliefd worden op een vrouw die Pik heet...
Die naam is niet zo heel apart hoor, heb er hier en daar wel een paar gekendquote:
Maar zijn ze dan naar de stad of de mosterd genoemd?quote:Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die naam is niet zo heel apart hoor, heb er hier en daar wel een paar gekend
In Brabant, Rotterdam, Delft, Enschede en nu ook in Zeist. De naam Uniek is er al overalquote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
Die doeken worden ook wel aan de gevel opgehangen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef SuperFood het volgende:
joh je moet ah ook niet inlopen en al helemaal niet willen weten wat voor mensen er komen. pauper gebeuren daarzo moet je niet willen toch.
Kijk maar eens op aangeboren afwijkingen. Dan zie je dat het een wonder is dat er nog zoveel complete en normale mensen geboren worden. Niet voor niets is er de prenatale zorg.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook dat ze allemaal hun kind een 'wondertje' noemen
Als er iets NIET een wonder is is het iets vanzelfsprekends als geboorte
Nummeren zonder Henk erbij is een tijdje mode geweest: Primus, Secundes, Tertius, de hele rij af.quote:Op zondag 30 november 2014 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies!
Gewoon allemaal Henk noemen en ze dan nummeren om ze uit elkaar te houden.
Obelix of Achilles?quote:Op zondag 30 november 2014 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet al hoe ik mijn kleine ga noemen als hij in de ketel valt.
dat is niet zo raar hoor. Ik ken in mijn omgeving 2 …mensen die zo heten.quote:
Ik dacht dat daarboven Mavo stondquote:Op maandag 1 december 2014 17:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Dacht heel even dat ik ook nog de naam Lmao las op dat spandoek.
Echt nog nooit gehoord als naamquote:Op maandag 1 december 2014 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is niet zo raar hoor. Ik ken in mijn omgeving 2 …mensen die zo heten.
mannelijkquote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat daarboven Mavo stond, is gewoon Maud met een hele zuinige d...
[..]
Echt nog nooit gehoord als naam, is het trouwens mannelijk of vrouwelijk?
Er zitten wel meer vreemde namen tussen. Je zou bijna denken dat de AH daarop geselecteerd heeft.quote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
Moest hier vandaag toevallig nog aan denken: die kerels heten Dion, niet Dijonquote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zijn ze dan naar de stad of de mosterd genoemd?
Ik voorspel een nieuwe trens, volgend jaar heten de kinders: Champagne, Bordeaux, Calvados, Evian, Spa, Parma, Edammer, Roquefort, Rioja, Gorgonzola
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]en je kind noem je Jayden? ok, tof joh
Succes met je palletsorteren
zullen we dan maar kindjes gaan maken? je heb in ieder geval wel mooie handenquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef mapima het volgende:
ik ga mijn kinderen later adem, bewegen en plassen noemenn, dat is pas echt origineel en dat doen ze allemaal
Dit behoeft nader onderzoek! Is toch vreemd dat deze naam al zo vaak voorkomt??quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef Grundlichkeit het volgende:
Ook gezien in de AH XL in Hillegersberg. Bizar..
Wat interessant zou zijn voor mij is de afkomst van dat kind genaamd 'Uniek'quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
(maar dat is niet zo heel relevant in deze klacht)
Dat hoop jequote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef mapima het volgende:
ik ga mijn kinderen later adem, bewegen en plassen noemenn, dat is pas echt origineel en dat doen ze allemaal
Huh wacht, woonwagen wat ??quote:Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Is het gezellig in je woonwagen?
In 4 letters is haar leven verpestquote:Op zondag 14 december 2014 13:09 schreef Gebruikersna het volgende:
Ik ken iemand die haar dochter Yolo genoemd heeft.
nopequote:Op zondag 14 december 2014 13:51 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
En zijn broers gaan Toon en August te heten
Of http://apache.svbvod.pmed(...)ens-populariteit.pdfquote:Op zondag 14 december 2014 13:11 schreef Gebruikersna het volgende:
http://apache.svbvod.pmed(...)jes-populariteit.pdf
Kijk hier maar eens voor meer treurnis.
Wat een namen zitter er tussen zegquote:Op zondag 14 december 2014 15:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Of http://apache.svbvod.pmed(...)ens-populariteit.pdf
Ik ben de namen Adolf, Lauwrence, Legend en Winner tegengekomen.
Ook namen als LeBron of Neo, maar die zijn wel weer stoer
Sjezus wat doen die mensen hun kind aan. Vraag me af of ze ooit hun eigen naam goed kunnen schrijven....quote:Op zondag 14 december 2014 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een namen zitter er tussen zeg
Ar’Disianthony
Berthony
Chaudary
Chavyano
Chayendro
Chendjeayllen
Daycheandro
Djealayno
Djerayson
Djermayne
Dychandley
+ ontelbaar meer
Wel één straight-up OG geboren![]()
(GTA SA)
CJ
Doet me denken aan dit filmpjequote:Op zondag 14 december 2014 16:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Sjezus wat doen die mensen hun kind aan. Vraag me af of ze ooit hun eigen naam goed kunnen schrijven....
Zo Uniek is die naam dus nietquote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Muck het volgende:
Et voila
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |