Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken we stiekem wel eens Spuiten en Slikken
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Wij behandelen mensen uit Limburg met respect. Alle slowchatters houden hier namelijk van Limburg
• Wij houden niet van het woord patat. Als je patat wilt zeggen zeg je friet. Want het is friet.
• In TVSC vinden wij de Achterhoek en Twente hetzelfde. Zeik dus niet als we dit door elkaar halen.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan! Uitzondering op de Zondag tussen 18:00uu en 23:59uur. Dan is het gewoon de snelste die het nieuwe topic opent, omdat er dan weer sneller gepost kan worden, aangezien het tempo een stuk hoger ligt dan normaal.
En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Op zondag 30 november 2014 11:47 schreef MrBanaan1 het volgende: Je leuk WcPot, doe je überhaubt nog moeite op mijn post te reageren? Je had toch fucking eens een keer niet kunnen hunten
*zucht* ok: Er zijn inderdaad redelijk veel moderne SUV's. Er zijn echter ook flink veel pickups, zowel heel modern als heel oud. Verder zie je veel Japanse hatchbacks (niet krachtige auto's, gewoon goedkope blikken ). Minivans rijden er veel, en ook (meer dan je zou verwachten) muscle cars; zowel nieuw als oud.
Dezen reactie ?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Er zit een foutje in. Ik kom telkens best ver, dan moet je vluchten voor iemand en springen, vliegen e.d. en dan ga ik op een plek dood, altijd het zelfde plekje, kom je terug. Is die 'vijand' al een stukje verder en dan kan je er niet meer langs dus moet je die hele level herstarten
GTA ik moet volgens mij nog 3 missies en dan heb ik alles gehad
Er zit een foutje in. Ik kom telkens best ver, dan moet je vluchten voor iemand en springen, vliegen e.d. en dan ga ik op een plek dood, altijd het zelfde plekje, kom je terug. Is die 'vijand' al een stukje verder en dan kan je er niet meer langs dus moet je die hele level herstarten
Jij bent volgensmij iemand die door de main line rusht en side-quests, collectables etc skipt he
Jij bent volgensmij iemand die door de main line rusht en side-quests, collectables etc skipt he
Ik ben bezig de 3 extra personages te unlocken en daarna ga ik alles er naast ook nog doen aangezien je sommige side-quests niet kan doen zonder bijvoorbeeld Swoop hebt unlocked
Ah, dat is wel zuur
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik ben bezig de 3 extra personages te unlocken en daarna ga ik alles er naast ook nog doen aangezien je sommige side-quests niet kan doen zonder bijvoorbeeld Swoop hebt unlocked
Eh eh.. ik ben er nu keisnel doorheen gegaan. idd. maar strangers en freaks, en als ik wat tegenkom, doe ik het gewoon ken het verhaallijn al he Xbox versie heb ik kapot rustig gedaan
Eh eh.. ik ben er nu keisnel doorheen gegaan. idd. maar strangers en freaks, en als ik wat tegenkom, doe ik het gewoon ken het verhaallijn al he Xbox versie heb ik kapot rustig gedaan
Ooh ok, ja klopt idd. Ik heb alle side-missions gedaan. Was
Ooh ok, ja klopt idd. Ik heb alle side-missions gedaan. Was
Ja het is echt een mega sterk verhaal, ook met de side missies. Sommige zijn alleen zo tergend saai
Maar ik wil nu bij de nieuwe missie, ding, moord onderzoek komen van Michael, lijkt me vet en met franklin heb je nu ook dat je dieren moet fotograferen
Ja het is echt een mega sterk verhaal, ook met de side missies. Sommige zijn alleen zo tergend saai
Maar ik wil nu bij de nieuwe missie, ding, moord onderzoek komen van Michael, lijkt me vet en met franklin heb je nu ook dat je dieren moet fotograferen
Huh? Ik snap je helemaaln iet. Wat is anders dan de X360 versie dan?
Huh? Ik snap je helemaaln iet. Wat is anders dan de X360 versie dan?
Er zijn 2 nieuwe side missies. Of ja, Franklin moet dieren fotograferen voor een wedstrijd. En Michael kan een moord mysterie oplossen. (er is nu een mijngang in de berg onder het Vinewood logo die er blijkbaar iets te maken mee heeft)
Er zijn 2 nieuwe side missies. Of ja, Franklin moet dieren fotograferen voor een wedstrijd. En Michael kan een moord mysterie oplossen. (er is nu een mijngang in de berg onder het Vinewood logo die er blijkbaar iets te maken mee heeft)
Spaanse fan klinisch dood verklaard na grootschalige rellen in Madrid Zondag, 30 november 2014 om 11:58
Volgens de Spaanse politie is er bij rellen tussen fans van Atlético Madrid en Deportivo La Coruña één man om het leven gekomen. Het zou gaan om een dertigjarige fan, die in elkaar werd geslagen en vervolgens in de rivier de Manzanares werd gegooid.
De man werd met een hartstilstand en onderkoeling opgenomen in het ziekenhuis, maar is inmiddels klinisch dood verklaard. Hij zou bij een grootschalige vechtpartij verwondingen aan het hoofd hebben opgelopen. Het is nog onbekend tot welke supportersgroep hij behoorde.
In totaal raakten elf personen gewond bij de rellen, die vooraf gingen aan de ontmoeting tussen beide clubs. Atlético en Deportivo ontmoeten elkaar zondagmiddag om twaalf uur in het Vicente Calderón. Het treffen tussen beide clubs gaat ondanks het tragische nieuws wel gewoon door.
Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef WcPot het volgende: AFLEVERING 102 Frans gaat in de voorlopig laatste aflevering van Undercover in Nederland nog één maal op pad.
Op zondag 30 november 2014 14:21 schreef Doler12 het volgende: Ik ben benieuwd wat er volgende week op de buis komt in plaats van underkuffer in Nederland!
Eigenlijk is WC ook echt een aidsuser. Veel verder dan zn standaard zinnetjes komt ie niet. Maar goed, hij zal er zelf wel de humor wel van inzien ofzo
Eigenlijk is WC ook echt een aidsuser. Veel verder dan zn standaard zinnetjes komt ie niet. Maar goed, hij zal er zelf wel de humor wel van inzien ofzo
Op zondag 30 november 2014 15:46 schreef AF_ het volgende: Overigens, als 25 jarige trucker je voldoening halen uit trollen op een forum, ja dan ben je echt diep gezonken
Zeg je nou dat WcPot trollt?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Op zondag 30 november 2014 15:46 schreef AF_ het volgende: Overigens, als 25 jarige trucker je voldoening halen uit trollen op een forum, ja dan ben je echt diep gezonken
Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef MrBanaan1 het volgende: Nieuw dieptepunt bereikt. Te lui om het broodje door te snijden dus het vlees er maar gewoon op gelegd.
Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef MrBanaan1 het volgende: Nieuw dieptepunt bereikt. Te lui om het broodje door te snijden dus het vlees er maar gewoon op gelegd.
Op zondag 30 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende: Alleen mensen typen 'trein' zodat er geen TR gemaakt kan worden wees dan een vent met ballen
WcPot moet dood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus raar hé.Als je nu een ban krijgt, mag je niet met een kloon posten.Maar als je kloon een ban heeft, mag je wel met je"hoofdaccount"posten.Dat slaat eigenlijk nergens op
Dit is dus raar hé.Als je nu een ban krijgt, mag je niet met een kloon posten.Maar als je kloon een ban heeft, mag je wel met je"hoofdaccount"posten.Dat slaat eigenlijk nergens op
Best vreemd ja
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
GROESBEEK – Tijdens de wedstrijd Rood Wit A1 tegen Quick 1888 A2 is zaterdagmiddag in Groesbeek 18-jarige speler van Rood Wit ernstig mishandeld door een speler van de tegenpartij. De politie heeft de 17-jarige speler van Quick aangehouden.