Die is waarschijnlijk van AF zelfquote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En dan uitgerekend MrBanaanheulveul cijfers niet noemen
Hier klopt echt niets vanquote:Op zondag 30 november 2014 17:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Viezewcpot - Starm
Tanden68- ook Starm
Mrbanaan 2-6 - appelen
Mwbanaan1 - wcpot
AltijdKapot - AF_
Oriente - toto
Die ander - toto
Jij dus!quote:Op zondag 30 november 2014 17:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En dan uitgerekend MrBanaanheulveul cijfers niet noemen
Nee had veel gereden in de waggie van de mamquote:
Vroem vroem door heerlen cityquote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee had veel gereden in de waggie van de mam
Alleen tanden niet, maar daarvan verdenk ik je nogsteedsquote:
Oh zo ja. Die struggle ken ik. Meestal zorg ik dat ik niet te veel rij want dan hoef ik niet te tankenquote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik tank gewoon eens in de zoveel tijd voor ze. Is wel meest eerlijkequote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh zo ja. Die struggle ken ik. Meestal zorg ik dat ik niet te veel rij want dan hoef ik niet te tanken
Zuurverdiende centjes in die tankquote:Op zondag 30 november 2014 17:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik tank gewoon eens in de zoveel tijd voor ze. Is wel meest eerlijke
En Mwbanaan1 klopt ook nietquote:Op zondag 30 november 2014 17:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Alleen tanden niet, maar daarvan verdenk ik je nogsteeds
Goed bezig jij.quote:Op zondag 30 november 2014 17:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik tank gewoon eens in de zoveel tijd voor ze. Is wel meest eerlijke
Ikea sponsort mequote:Op zondag 30 november 2014 17:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zuurverdiende centjes in die tank
Dat ben jij?quote:
quote:
Dit is dus raar hé.Als je nu een ban krijgt, mag je niet met een kloon posten.Maar als je kloon een ban heeft, mag je wel met je"hoofdaccount"posten.Dat slaat eigenlijk nergens opquote:
FOK! Regelsquote:Op zondag 30 november 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is dus raar hé.Als je nu een ban krijgt, mag je niet met een kloon posten.Maar als je kloon een ban heeft, mag je wel met je"hoofdaccount"posten.Dat slaat eigenlijk nergens op
Best vreemd jaquote:Op zondag 30 november 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is dus raar hé.Als je nu een ban krijgt, mag je niet met een kloon posten.Maar als je kloon een ban heeft, mag je wel met je"hoofdaccount"posten.Dat slaat eigenlijk nergens op
groesbeekquote:GROESBEEK – Tijdens de wedstrijd Rood Wit A1 tegen Quick 1888 A2 is zaterdagmiddag in Groesbeek 18-jarige speler van Rood Wit ernstig mishandeld door een speler van de tegenpartij. De politie heeft de 17-jarige speler van Quick aangehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |