quote:Op zondag 30 november 2014 15:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eigenlijk is WC ook echt een aidsuser. Veel verder dan zn standaard zinnetjes komt ie niet. Maar goed, hij zal er zelf wel de humor wel van inzien ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FREEAPPELENquote:
Limburgers houden die connectie toch altijd, jwzquote:Op zondag 30 november 2014 15:51 schreef AF_ het volgende:
Ik zal me wel niet populair maken met deze uitspraken maar dat neem ik maar erbij
quote:Op zondag 30 november 2014 15:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hem in hetzelfde rijtje als mezelf, Banaan en AF plaatsen
Wij staan boven de rest. Hbo (en jij master toch) , de rest kwam niet verder dan mboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:Op zondag 30 november 2014 15:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hem in hetzelfde rijtje als mezelf, Banaan en AF plaatsen
Banaan en AF hebben natuurlijk veel meer kwaliteit dan WcPot aangezien ze Limburgs zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Hij is op vakantie tochquote:
1love no homoquote:Op zondag 30 november 2014 15:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Limburgers houden die connectie toch altijd, jwz
Ik heb natuurlijk al een master met de MER, doe nu eigenlijk mn tweedequote:Op zondag 30 november 2014 15:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wij staan boven de rest. Hbo (en jij master toch) , de rest kwam niet verder dan mbo
uhquote:Op zondag 30 november 2014 15:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wij staan boven de rest. Hbo (en jij master toch) , de rest kwam niet verder dan mbo
Behalve het milieu danquote:Op zondag 30 november 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Maar 1 ding, WcPot doet geen vlieg kwaad hè
Wcput is gewoon een aidsuserquote:Op zondag 30 november 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Maar 1 ding, WcPot doet geen vlieg kwaad hè
quote:Op zondag 30 november 2014 16:02 schreef Mansjester het volgende:
Stil hier
Goed voorbeeld meteen van zo'n kansloze WcPot post
Ik ben liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |