Dan moet je hem terug brengen... zie je geen blauw bolletje?quote:Op zondag 30 november 2014 15:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Snap alleen dat 'this guy stole my bike' gedoe niet. Eens achteraan gegaan, bike teruggejat en toen niks
quote:Op zondag 30 november 2014 15:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan moet je hem terug brengen... zie je geen blauw bolletje?
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 15:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]je zit bij de Fok! crew zag ik net voorbij komen, maak je klaar voor elke keer als je je ps4 opstart dat je party uitnodigingen krijgt
Wie ik?quote:Op zondag 30 november 2014 15:21 schreef Maraca het volgende:
En ik zag dat je een 'extreme keuze' gemaakt hebt en daarvan de consequenties merkt
Ja jijquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 15:25 schreef AF_ het volgende:
Trouwens die tt is niet echt heel lekker geformuleerd, maarja wcput
Heb nog steeds geen idee waar A,B,C over gaatquote:
Kies A A Aquote:Op zondag 30 november 2014 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen idee waar A,B,C over gaat![]()
Dan b b bquote:
Eigenlijk is WC ook echt een aidsuser. Veel verder dan zn standaard zinnetjes komt ie niet. Maar goed, hij zal er zelf wel de humor wel van inzien ofzoquote:Op zondag 30 november 2014 15:25 schreef AF_ het volgende:
Trouwens die tt is niet echt heel lekker geformuleerd, maarja wcput
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 30 november 2014 15:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eigenlijk is WC ook echt een aidsuser. Veel verder dan zn standaard zinnetjes komt ie niet. Maar goed, hij zal er zelf wel de humor wel van inzien ofzo
C?quote:
Zeg je nou dat WcPot trollt?quote:Op zondag 30 november 2014 15:46 schreef AF_ het volgende:
Overigens, als 25 jarige trucker je voldoening halen uit trollen op een forum, ja dan ben je echt diep gezonken
Nou nou nou nou nou, gekke Limburgerquote:Op zondag 30 november 2014 15:46 schreef AF_ het volgende:
Overigens, als 25 jarige trucker je voldoening halen uit trollen op een forum, ja dan ben je echt diep gezonken
Dat niet doorhebben. Aidsuser eerste klasquote:
Fixedquote:Op zondag 30 november 2014 15:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat niet doorhebben. Kwaliteitsuser eerste klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |