quote:Op zondag 30 november 2014 12:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ooh ok, ja klopt idd. Ik heb alle side-missions gedaan. Was
Huh? Ik snap je helemaaln iet. Wat is anders dan de X360 versie dan?quote:Op zondag 30 november 2014 12:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ja het is echt een mega sterk verhaal, ook met de side missies. Sommige zijn alleen zo tergend saai
Maar ik wil nu bij de nieuwe missie, ding, moord onderzoek komen van Michael, lijkt me veten met franklin heb je nu ook dat je dieren moet fotograferen
Er zijn 2 nieuwe side missies. Of ja, Franklin moet dieren fotograferen voor een wedstrijd. En Michael kan een moord mysterie oplossen. (er is nu een mijngang in de berg onder het Vinewood logo die er blijkbaar iets te maken mee heeft)quote:Op zondag 30 november 2014 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Huh? Ik snap je helemaaln iet. Wat is anders dan de X360 versie dan?
DIE VAN MICHEAL OMGquote:Op zondag 30 november 2014 12:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Er zijn 2 nieuwe side missies. Of ja, Franklin moet dieren fotograferen voor een wedstrijd. En Michael kan een moord mysterie oplossen. (er is nu een mijngang in de berg onder het Vinewood logo die er blijkbaar iets te maken mee heeft)
Kijk je graag SP?quote:
Tjonge jonge, hersenloos volkquote:Spaanse fan klinisch dood verklaard na grootschalige rellen in Madrid
Zondag, 30 november 2014 om 11:58
Volgens de Spaanse politie is er bij rellen tussen fans van Atlético Madrid en Deportivo La Coruña één man om het leven gekomen. Het zou gaan om een dertigjarige fan, die in elkaar werd geslagen en vervolgens in de rivier de Manzanares werd gegooid.
De man werd met een hartstilstand en onderkoeling opgenomen in het ziekenhuis, maar is inmiddels klinisch dood verklaard. Hij zou bij een grootschalige vechtpartij verwondingen aan het hoofd hebben opgelopen. Het is nog onbekend tot welke supportersgroep hij behoorde.
In totaal raakten elf personen gewond bij de rellen, die vooraf gingen aan de ontmoeting tussen beide clubs. Atlético en Deportivo ontmoeten elkaar zondagmiddag om twaalf uur in het Vicente Calderón. Het treffen tussen beide clubs gaat ondanks het tragische nieuws wel gewoon door.
Ik wil niet lullig doen maar er staat helemaal geen link. Er staat een kort stukje tekst.quote:Op zondag 30 november 2014 13:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dannog, hier alleen maar links dumpen is dit niet het topic voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |