Ja het was echt verbazend goedkoop, de normale prijs is trouwens wel 7 euro. Maar ik ben ex-vrijwilliger en kreeg kortingquote:
Wat voor toko is dat dan? Idealistische beweging ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja het was echt verbazend goedkoop, de normale prijs is trouwens wel 7 euro. Maar ik ben ex-vrijwilliger en kreeg korting
Ja het is bedoelt om mensen te leren kennen in je wijk, zal wel dik gesubsidieerd worden want er zit bijna altijd een wethouder aan tafel. Wel voor iedereen toegankelijk. www.restovanharte.nl ; ze zitten door het hele landquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor toko is dat dan? Idealistische beweging ofzo?
Ja als ik van te voren geweten had wat het menu was, had ik het denk ik overgeslagen. Maar het was dus tot mijn verassing wel lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Seles alhoewel alleen het hoofdgerecht me wat lijkt. Soep van havervlokken... en rozenwater vind ik niet zo lekker. Doe mij maar gewoon suiker
Ah een gesubsidieerd politiek propagandamiddelquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja het is bedoelt om mensen te leren kennen in je wijk, zal wel dik gesubsidieerd worden want er zit bijna altijd een wethouder aan tafel. Wel voor iedereen toegankelijk. www.restovanharte.nl ; ze zitten door het hele land
Het is fijn als je een krappe beurs hebt, alleenstaand bent of mensen wil leren kennen. Maar als dat niet het geval is, zou ik zelf denk ik ook niet zo snel gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah een gesubsidieerd politiek propagandamiddel
Not my cup of tea geloof ik
Zat net te kijken of de site en is idd door de overheid gesubsidieerd, ze hebben ook vrijwilligers in dienst en sponsors, zowel particulier als zakelijk.
Voor individuen snap ik dat je erheen gaat hoor, zeker als het lekker goedkoop en prima en gezellig is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het is fijn als je een krappe beurs hebt, alleenstaand bent of mensen wil leren kennen. Maar als dat niet het geval is, zou ik zelf denk ik ook niet zo snel gaanVoor mij gelden alle drie de bovengenoemde factoren, dus dan is het wel een leuk uitje voor af en toe. En een keertje niet koken en geen afwas
Dat werd een plat brood dat ik in de pan bakte, met daartussen flink wat zaatar (kruidenmengsel van tijm, geroosterd sesam, sumac en olijfolie).quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:16 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond denk ik een "marokkaans" stoofpotje van kikkererwten en wat zelfgebakken brood ofzo...
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:50 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Dat werd een plat brood dat ik in de pan bakte, met daartussen flink wat zaatar (kruidenmengsel van tijm, geroosterd sesam, sumac en olijfolie).
Jeetje dat was lekker allemaal, zo met brood in het knuisje de bordjes schoonvegen
Mooi toch? Begrijp niet dat sommige dit plotseling te min vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:26 schreef Selestha het volgende:
Ja het was echt verbazend goedkoop, de normale prijs is trouwens wel 7 euro. Maar ik ben ex-vrijwilliger en kreeg korting
Pils! Goed idee, proost !quote:Op woensdag 3 december 2014 16:21 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag deze combinatie genuttigd als lunchTis tenslotte woensdag.
Met bier??quote:Op woensdag 3 december 2014 16:21 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag deze combinatie genuttigd als lunchTis tenslotte woensdag.
Wat heeft dat in vredesnaam met woensdag te maken?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:19 schreef Selestha het volgende:
Zo lekker aan de argentijnse biefstuk, met pastinaakfrietjes en home made knoflooksaus
Het is tenslotte woensdag..
Gehaktballen gemaakt?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:02 schreef quirina het volgende:
Woensdag is gehaktdag!
Met bloemkool en aardappelen!
quote:
Helemaal niets....maar is meer een gimmick geworden om het te zeggen omdat ik er zelf ooit mee begon..quote:Op woensdag 3 december 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
Wat heeft dat in vredesnaam met woensdag te maken?
Wat is dat nou voor vreemde vraag in dit topic?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
Heb je de vraag over die suikers ooit beantwoord Iwanius? Waarom jouw lichaam zoveel kunstmatige suikers nodig heeft?
Om toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond stukje terug en ik had m al beantwoord namens Iwaniusquote:Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vreemde vraag in dit topic?
Dat was een vraag die iemand anders elders in het topic stelde omdat Iwanius zelf ergens had geschreven dat z'n lichaam dat nodig zou moeten hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dat nou voor vreemde vraag in dit topic?
Jij komt hier duidelijk heel regelmatigquote:Op woensdag 3 december 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
terechte vraag hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was een vraag die iemand anders elders in het topic stelde omdat Iwanius zelf ergens had geschreven dat z'n lichaam dat nodig zou moeten hebben.
Ik vind het altijd opvallend dat jij alleen maar reageert op mij als er iets te "zoeken"valt (zodat er weer roddelmateriaal is voor je anti-moi-'clubje') of iets af te zeiken.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:28 schreef golfer het volgende:
Dat was een vraag die iemand anders elders in het topic stelde omdat Iwanius zelf ergens had geschreven dat z'n lichaam dat nodig zou moeten hebben.
Mietje, broodje kaas en koffie nu pils!quote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Na een uitgebreid ontbijtbuffet, sportschool, lunch buffet en sauna. Nu een cappuccino met slagroom, slagroomgebak en een tia Maria ernaast. Die tikt wel aan
Zo een chinese kippensoep en een stokbrood met kruidenboter.
Een goede gevulde soep eet je ook met een vork idd, je eet toch ook geen spinazie met een lepel?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:50 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Goulashsoep met een vork natuurlijk
Ohw je bent een vrouw zie ik. Dan telt het niet srryquote:Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Na een uitgebreid ontbijtbuffet, sportschool, lunch buffet en sauna. Nu een cappuccino met slagroom, slagroomgebak en een tia Maria ernaast. Die tikt wel aan
Zo een chinese kippensoep en een stokbrood met kruidenboter.
Hear hear! Ik en vele met mij gebruiken " het is tenslotte X-dag" meer als grapje en running gag, maar dat wil niet zeggen dat we je afzeiken, hoop ook niet dat je dat zo ervaart..quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het altijd opvallend dat jij alleen maar reageert op mij als er iets te "zoeken"valt (zodat er weer roddelmateriaal is voor je anti-moi-'clubje') of iets af te zeiken.
Ga alle cul topics van mij maar eens langs voor hen die het wil checken. Ik heb van jou nog nooit 1 echte postieve reactie gekregen op welke culinaire post van mij ook. Of het nu is wat ik door de weeks gebruik of recenseer,je komt alleen maar langs om te reageren als je iets negatiefs kan vinden maar je blijft weg als iets gewoon goed en volledig is terwijl ik wel het fatsoen heb je de cedits te geven als daar sprake van is of gewoon normaal tegen je te reageren in jouw posts na je zoveelste zurige reactie.
Het zurige komt altijd van jouw kant is mij opgevallen..(en wel meer mensen)
Dat je iets tegen mij hebt hoef je mij niet te vertellen,oud nieuws,maar onthoud je dan verder van elke vorm van commentaar en kom niet met dit soort reacties quasi geintresseerd doen want daar is het je helemaal niet om te doen. Wel of je iets kan vinden voor later.
En om even dat laatste (quasi geintresseerd zijn) nog eens te onderschrijven:
Ik quote in dit topic iets van jou over de kazen die je had. Reactie? 0,0. en zo zijn er wel meer voorbeelden.
V.w.b. die tussenopmerking van mij (zagen we de haakjes niet?) inzake het veelvuldig drinken van fris bij mijn eten,was dit meer om het continue gezever(vragen om te vragen) een beetje voor te zijn maar dat legde juist meer "olie op het vuur" getuige het gedram verder. Dus geen slimme zet.
Bepaalde vragen gaat niemand want aan vind ik en beantwoord ze dan verder ook niet meer. En als lui daar zelf bepaalde aannames over uiten,Ik doe gewoon wat ik goed acht of vind, en heb niet altijd zin daar verantwoording voor af te leggen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een goede gevulde soep eet je ook met een vork idd, je eet toch ook geen spinazie met een lepel?
Ik hoop iig dat je foto's blijft plaatsen !!!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het altijd opvallend dat jij alleen maar reageert op mij als er iets te "zoeken"valt (zodat er weer roddelmateriaal is voor je anti-moi-'clubje') of iets af te zeiken.
Ga alle cul topics van mij maar eens langs voor hen die het wil checken. Ik heb van jou nog nooit 1 echte postieve reactie gekregen op welke culinaire post van mij ook. Of het nu is wat ik door de weeks gebruik of recenseer,je komt alleen maar langs om te reageren als je iets negatiefs kan vinden maar je blijft weg als iets gewoon goed en volledig is terwijl ik wel het fatsoen heb je de cedits te geven als daar sprake van is of gewoon normaal tegen je te reageren in jouw posts na je zoveelste zurige reactie.
Dat je iets tegen mij hebt hoef je mij niet te vertellen,oud nieuws,maar onthoud je dan verder van elke vorm van commentaar en kom niet met dit soort reacties quasi geintresseerd doen want daar is het je helemaal niet om te doen. Wel of je iets kan vinden voor later.
Ik quote in dit topic iets van jou over de kazen die je had. Reactie? 0,0. en zo zijn er wel meer voorbeelden.
V.w.b. die tussenopmerking van mij (zagen we de haakjes niet?) inzake het veelvuldig drinken van fris bij mijn eten,was dit meer om het continue gezever(vragen om te vragen) een beetje voor te zijn maar dat legde juist meer "olie op het vuur" getuige het gedram verder. Dus geen slimme zet.
Bepaalde vragen gaat niemand want aan vind ik en beantwoord ze dan verder ook niet meer. En als lui daar zelf bepaalde aannames over uiten,Ik doe gewoon wat ik goed acht of vind, en heb niet altijd zin daar verantwoording voor af te leggen.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Loop
Er staat ''zoute'' dropshot, ofwel salmiakki. Dat is NIET zoeter dan cola. Wčl lezen hčquote:Op donderdag 4 december 2014 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een bocht man godver. nog zoeter dan cola
Jij quote nu ''dropshot'' maar dit is ook wel bekend als Salmiakki. Dat is zoute dropshot, dus de regel ''zoute'' is wel van belang. Dropshot lust ik namelijk echt nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Lekker! Maar nog veel lekkerder:
[ afbeelding ]
Ja dan nog je snapt wel wat ik bedoel, er zit niet minder suiker in.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er staat ''zoute'' dropshot, ofwel salmiakki. Dat is NIET zoeter dan cola. Wčl lezen hč
Ooooh het gaat je om de suikers.. Ja nee dat had ik niet begrepen. Waarom is dat ook relevant?..quote:Op donderdag 4 december 2014 18:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dan nog je snapt wel wat ik bedoel, er zit niet minder suiker in.
Neuh niet om de suikers ook al had ik dat wel getypt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ooooh het gaat je om de suikers.. Ja nee dat had ik niet begrepen. Waarom is dat ook relevant?..
Ga je ook iedereen quoten die snoep eet of fris drinkt?
Ik las patat met spinazie dacht alquote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef Zo-is-dat het volgende:
Pasta met spinazie artisjok en kazen http://thepioneerwoman.co(...)ach-artichoke-pasta/
Juist, dit is namelijk niet met elkaar te vergelijkenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh niet om de suikers ook al had ik dat wel getypt.
Hoe moet ik het zeggen, dropshot zou wel zo zoet zijn als die zout variant zout is.
Zo dan
Godverquote:Op donderdag 4 december 2014 19:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Juist, dit is namelijk niet met elkaar te vergelijkengewone dropshot vind ik niet te drinken
Ik ken overigens wel iemand die gewone dropshot mixt met chocolademelk, dat is echt zoooo smerig
Ga je toch instant van over je nek?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Juist, dit is namelijk niet met elkaar te vergelijkengewone dropshot vind ik niet te drinken
Ik ken overigens wel iemand die gewone dropshot mixt met chocolademelk, dat is echt zoooo smerig
Dat zeg ik toch niet?quote:
Geen koffie gehad vandaag?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Waar bemoei je je mee man, vraag het toch niet aan jou ?
Drink geen koffie maar bedankt voor je intresse.quote:
Ach..alsof het ook maar iets zou uitmaken in deze....quote:
Oh nee, maar ik heb ook niet over het merendeel van de CUL gebruikers die gewoon gezellig willen meedoen en die normaal reageren op mij (oke,af en toe een lekkere hiaat maar acht...moet kunnen) maar meer het het clubje met o.a.static,duderinnetje,copycat,mao_zedong onder aanvoering van Golfer die zich nog steeds als de groot mufti van CUL gedraagd alleen maar omdat hij ooit mod hier was en vrij veel zijn gang kon gaan (jaren geleden) toen ik mij als een mongool gedroeg.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:59 schreef houdjemond het volgende:
Hear hear! Ik en vele met mij gebruiken " het is tenslotte X-dag" meer als grapje en running gag, maar dat wil niet zeggen dat we je afzeiken, hoop ook niet dat je dat zo ervaart..
Er is toch geen reden om dit topic te verlaten? Golfer vlucht al niet voor niets naar de sc want daar kan hij tenminste nog wat veren in zijn reet krijgen... Je denkt toch niet dat zijn bericht dat hij geen recensies meer plaatst omdat "veel gedoe" niet met opzet is? Hij baalde ervan dat hij niet meer zoveel "oh wat ben je toch geweldig,wat ziet het er weer mooi uit ( gewoon mijn fotografeerstijl gekopieerd!),want ben je toch een groot mufti op culinair gebied" reacties kreeg. Dus ga je maar de zielepiet uithangen met "dan ga ik wel weg,zullen jullie weten wat je gaat missen." verkapte opmerking.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef Geerd het volgende:
Ik hoop iig dat je foto's blijft plaatsen !!!
Ik sla niet vaak terug maar soms sla ik terug en dan gelijk hard en straight to the point.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |