Er staat ''zoute'' dropshot, ofwel salmiakki. Dat is NIET zoeter dan cola. Wèl lezen hèquote:Op donderdag 4 december 2014 18:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een bocht man godver. nog zoeter dan cola
Jij quote nu ''dropshot'' maar dit is ook wel bekend als Salmiakki. Dat is zoute dropshot, dus de regel ''zoute'' is wel van belang. Dropshot lust ik namelijk echt nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Lekker! Maar nog veel lekkerder:
[ afbeelding ]
Ja dan nog je snapt wel wat ik bedoel, er zit niet minder suiker in.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er staat ''zoute'' dropshot, ofwel salmiakki. Dat is NIET zoeter dan cola. Wèl lezen hè
Ooooh het gaat je om de suikers.. Ja nee dat had ik niet begrepen. Waarom is dat ook relevant?..quote:Op donderdag 4 december 2014 18:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dan nog je snapt wel wat ik bedoel, er zit niet minder suiker in.
Neuh niet om de suikers ook al had ik dat wel getypt.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ooooh het gaat je om de suikers.. Ja nee dat had ik niet begrepen. Waarom is dat ook relevant?..
Ga je ook iedereen quoten die snoep eet of fris drinkt?
Ik las patat met spinazie dacht alquote:Op donderdag 4 december 2014 19:04 schreef Zo-is-dat het volgende:
Pasta met spinazie artisjok en kazen http://thepioneerwoman.co(...)ach-artichoke-pasta/
Juist, dit is namelijk niet met elkaar te vergelijkenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh niet om de suikers ook al had ik dat wel getypt.
Hoe moet ik het zeggen, dropshot zou wel zo zoet zijn als die zout variant zout is.
Zo dan
Godverquote:Op donderdag 4 december 2014 19:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Juist, dit is namelijk niet met elkaar te vergelijkengewone dropshot vind ik niet te drinken
Ik ken overigens wel iemand die gewone dropshot mixt met chocolademelk, dat is echt zoooo smerig
Ga je toch instant van over je nek?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Juist, dit is namelijk niet met elkaar te vergelijkengewone dropshot vind ik niet te drinken
Ik ken overigens wel iemand die gewone dropshot mixt met chocolademelk, dat is echt zoooo smerig
Dat zeg ik toch niet?quote:
Geen koffie gehad vandaag?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Waar bemoei je je mee man, vraag het toch niet aan jou ?
Drink geen koffie maar bedankt voor je intresse.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |