Hmm die drakenrol ziet er goed uit, waar at je dat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]Volgens mij zeg ik nergens iets over jouw Mr. Tong maar reageerde ik op de algemene opmerking van FFT over het Chinese eten an sich.
[..]
95% van de chinezen in Nederland voeren geen traditionele Chinese keuken. Het is allemaal aangepast aan de Indische smaak/keuken waar de meeste landgenoten mee zijn groot geworden.
On topic.
Vandaag met dit druilerige en koude weer mijzelf maar eens verwent. Nee,geen HK of Thais voer dit keer, maar iets geheel anders zoals vooraf een King krab cocktail met (wat ik proefde) koraal,koriander, een maismouse en haringkuit..opgevolgd door een geroosterde octopus met een advocado salade en rode curry wat totslot opgevolgd werd door het hoofdgerecht Iberisch varkensnek!
Champagne wat erbij werd gedronken was een Grande Année van Boilinger.
Ja het was echt verbazend goedkoop, de normale prijs is trouwens wel 7 euro. Maar ik ben ex-vrijwilliger en kreeg kortingquote:
Wat voor toko is dat dan? Idealistische beweging ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja het was echt verbazend goedkoop, de normale prijs is trouwens wel 7 euro. Maar ik ben ex-vrijwilliger en kreeg korting
Ja het is bedoelt om mensen te leren kennen in je wijk, zal wel dik gesubsidieerd worden want er zit bijna altijd een wethouder aan tafel. Wel voor iedereen toegankelijk. www.restovanharte.nl ; ze zitten door het hele landquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor toko is dat dan? Idealistische beweging ofzo?
Ja als ik van te voren geweten had wat het menu was, had ik het denk ik overgeslagen. Maar het was dus tot mijn verassing wel lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Seles alhoewel alleen het hoofdgerecht me wat lijkt. Soep van havervlokken... en rozenwater vind ik niet zo lekker. Doe mij maar gewoon suiker
Ah een gesubsidieerd politiek propagandamiddelquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja het is bedoelt om mensen te leren kennen in je wijk, zal wel dik gesubsidieerd worden want er zit bijna altijd een wethouder aan tafel. Wel voor iedereen toegankelijk. www.restovanharte.nl ; ze zitten door het hele land
Het is fijn als je een krappe beurs hebt, alleenstaand bent of mensen wil leren kennen. Maar als dat niet het geval is, zou ik zelf denk ik ook niet zo snel gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah een gesubsidieerd politiek propagandamiddel
Not my cup of tea geloof ik
Zat net te kijken of de site en is idd door de overheid gesubsidieerd, ze hebben ook vrijwilligers in dienst en sponsors, zowel particulier als zakelijk.
Voor individuen snap ik dat je erheen gaat hoor, zeker als het lekker goedkoop en prima en gezellig is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het is fijn als je een krappe beurs hebt, alleenstaand bent of mensen wil leren kennen. Maar als dat niet het geval is, zou ik zelf denk ik ook niet zo snel gaanVoor mij gelden alle drie de bovengenoemde factoren, dus dan is het wel een leuk uitje voor af en toe. En een keertje niet koken en geen afwas
Dat werd een plat brood dat ik in de pan bakte, met daartussen flink wat zaatar (kruidenmengsel van tijm, geroosterd sesam, sumac en olijfolie).quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:16 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond denk ik een "marokkaans" stoofpotje van kikkererwten en wat zelfgebakken brood ofzo...
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:50 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Dat werd een plat brood dat ik in de pan bakte, met daartussen flink wat zaatar (kruidenmengsel van tijm, geroosterd sesam, sumac en olijfolie).
Jeetje dat was lekker allemaal, zo met brood in het knuisje de bordjes schoonvegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |