abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2014 @ 19:22:28 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147256743
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor vreemde vraag in dit topic?
Stond stukje terug en ik had m al beantwoord namens Iwanius :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 3 december 2014 @ 20:28:17 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147259317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Isabeau het volgende:

Wat is dat nou voor vreemde vraag in dit topic?
Dat was een vraag die iemand anders elders in het topic stelde omdat Iwanius zelf ergens had geschreven dat z'n lichaam dat nodig zou moeten hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147261140
Cassave kroepoek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_147261427
Godver die bloemkool van de jumbo was meer stronk dan bloem, de kip btw mooi stukje vlees (Jumbo ) kromp ook niet in de pan.

Ik heb geen verstand van koken, maar bbqen en beetje vlees bakken klein beetje.
Niks om aan te merken, was een beste homp ik had hem net iets te kort gebakken denk ik.

Wel mooi wit van binnen rafelde zo uit elkaar, ik had hem horizontaal moeten snijden.
  woensdag 3 december 2014 @ 22:49:13 #155
296595 foodlover
live and learn
pi_147264860
Burritos en komkommersla.
  woensdag 3 december 2014 @ 23:36:17 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147266381
Bittergarnituur, garnalen, slagroomtaart. En cola berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147267634
Ik had een overheerlijke ingesneden varkenshaas gevuld met Dor Blu kaas.
Daarbij Haricots verts in katenspek en aardappel balletjes. Was mjammie :)
pi_147269979
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat heeft dat in vredesnaam met woensdag te maken? :')
Jij komt hier duidelijk heel regelmatig :P
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 december 2014 @ 07:48:35 #159
22592 crew  Ole
pi_147270186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was een vraag die iemand anders elders in het topic stelde omdat Iwanius zelf ergens had geschreven dat z'n lichaam dat nodig zou moeten hebben.
terechte vraag hoor :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_147275614
Boerenbeschuiten boerenkaas en 'Turkse' kipfilet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_147276415
Vanavond maar tien minuten de tijd om te koken. Ik gooi de truffelpasta van de Lidl in een pan en bak er wat spinazie en knoflook bij. :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_147276677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:28 schreef golfer het volgende:

Ik vind het altijd opvallend dat jij alleen maar reageert op mij als er iets te "zoeken"valt (zodat er weer roddelmateriaal is voor je anti-moi-'clubje') of iets af te zeiken.

Ga alle cul topics van mij maar eens langs voor hen die het wil checken. Ik heb van jou nog nooit 1 echte postieve reactie gekregen op welke culinaire post van mij ook. Of het nu is wat ik door de weeks gebruik of recenseer,je komt alleen maar langs om te reageren als je iets negatiefs kan vinden maar je blijft weg als iets gewoon goed en volledig is terwijl ik wel het fatsoen heb je de cedits te geven als daar sprake van is of gewoon normaal tegen je te reageren in jouw posts na je zoveelste zurige reactie.

Het zurige komt altijd van jouw kant is mij opgevallen..(en wel meer mensen)

Dat je iets tegen mij hebt hoef je mij niet te vertellen,oud nieuws,maar onthoud je dan verder van elke vorm van commentaar en kom niet met dit soort reacties quasi geintresseerd doen want daar is het je helemaal niet om te doen. Wel of je iets kan vinden voor later.

En om even dat laatste (quasi geintresseerd zijn) nog eens te onderschrijven:

Ik quote in dit topic iets van jou over de kazen die je had. Reactie? 0,0. en zo zijn er wel meer voorbeelden.

V.w.b. die tussenopmerking van mij (zagen we de haakjes niet?) inzake het veelvuldig drinken van fris bij mijn eten,was dit meer om het continue gezever(vragen om te vragen) een beetje voor te zijn maar dat legde juist meer "olie op het vuur" getuige het gedram verder. Dus geen slimme zet.

Bepaalde vragen gaat niemand want aan vind ik en beantwoord ze dan verder ook niet meer. En als lui daar zelf bepaalde aannames over uiten, :W Ik doe gewoon wat ik goed acht of vind, en heb niet altijd zin daar verantwoording voor af te leggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2014 13:19:02 ]
  donderdag 4 december 2014 @ 14:38:38 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147278950
/ignore
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147280087
Vanavond geroosterde groenten met Halloumi en frietjes erbij O+
  donderdag 4 december 2014 @ 16:15:59 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147281638
Na een uitgebreid ontbijtbuffet, sportschool, lunch buffet en sauna. Nu een cappuccino met slagroom, slagroomgebak en een tia Maria ernaast. Die tikt wel aan :')

Zo een chinese kippensoep en een stokbrood met kruidenboter.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147282484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Na een uitgebreid ontbijtbuffet, sportschool, lunch buffet en sauna. Nu een cappuccino met slagroom, slagroomgebak en een tia Maria ernaast. Die tikt wel aan :')

Mietje, broodje kaas en koffie nu pils!
pi_147282494
Goulashsoep met een vork natuurlijk :Y)
pi_147282552
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:50 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Goulashsoep met een vork natuurlijk :Y)
Een goede gevulde soep eet je ook met een vork idd, je eet toch ook geen spinazie met een lepel?
pi_147282626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:

Ohw je bent een vrouw zie ik. Dan telt het niet srry
  donderdag 4 december 2014 @ 16:59:23 #170
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147282721
quote:
15s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik vind het altijd opvallend dat jij alleen maar reageert op mij als er iets te "zoeken"valt (zodat er weer roddelmateriaal is voor je anti-moi-'clubje') of iets af te zeiken.

Ga alle cul topics van mij maar eens langs voor hen die het wil checken. Ik heb van jou nog nooit 1 echte postieve reactie gekregen op welke culinaire post van mij ook. Of het nu is wat ik door de weeks gebruik of recenseer,je komt alleen maar langs om te reageren als je iets negatiefs kan vinden maar je blijft weg als iets gewoon goed en volledig is terwijl ik wel het fatsoen heb je de cedits te geven als daar sprake van is of gewoon normaal tegen je te reageren in jouw posts na je zoveelste zurige reactie.

Dat je iets tegen mij hebt hoef je mij niet te vertellen,oud nieuws,maar onthoud je dan verder van elke vorm van commentaar en kom niet met dit soort reacties quasi geintresseerd doen want daar is het je helemaal niet om te doen. Wel of je iets kan vinden voor later.

Ik quote in dit topic iets van jou over de kazen die je had. Reactie? 0,0. en zo zijn er wel meer voorbeelden.

V.w.b. die tussenopmerking van mij (zagen we de haakjes niet?) inzake het veelvuldig drinken van fris bij mijn eten,was dit meer om het continue gezever(vragen om te vragen) een beetje voor te zijn maar dat legde juist meer "olie op het vuur" getuige het gedram verder. Dus geen slimme zet.

Bepaalde vragen gaat niemand want aan vind ik en beantwoord ze dan verder ook niet meer. En als lui daar zelf bepaalde aannames over uiten, :W Ik doe gewoon wat ik goed acht of vind, en heb niet altijd zin daar verantwoording voor af te leggen.
Hear hear! Ik en vele met mij gebruiken " het is tenslotte X-dag" meer als grapje en running gag, maar dat wil niet zeggen dat we je afzeiken, hoop ook niet dat je dat zo ervaart..

OT ; kip piri-piri uit de oven met aardappelschotel, ben lui vandaag.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147282754
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Een goede gevulde soep eet je ook met een vork idd, je eet toch ook geen spinazie met een lepel?
:Y
  donderdag 4 december 2014 @ 17:07:29 #172
370431 drakin
vurig typje
pi_147282928
Siepelsop :)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_147282974
quote:

[..]

Ik hoop iig dat je foto's blijft plaatsen !!!
pi_147284545
Aardappels, slavink en verse rode kool
  donderdag 4 december 2014 @ 18:14:37 #175
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_147284775
quote:

[..]

Loop

Mooi gesproken.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')