Als het Fernandez en Armenteros luktquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tegen de beste verdediging van Europa lukt dat niet joh.
Eigen doelpunt mag ik hopen.quote:
cancer - 3quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Hee jongens wat wordt het dinsdag?
Hammers 2 mooie dery'squote:Op zaterdag 29 november 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De KNVB zou een hartverzakking krijgen als ze dit in moeten voeren.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:18 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Iemand een gifje van El Ahmadi eergister? Dat hij die ene gast aanstootte en daarna hulk op hem af liep?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Eindhoven is een kanjerstad, kanjerstad, kanjerstad.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als die PSV'ers niet zulke mietjes waren en gewoon de wedstrijd afmaakten donderdagavond hadden we dit gezeik niet gehad![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Ze doen ook alles om PSV te helpen he
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ze in dat inteeltdorp niet in staat zijn om een voetbalwedstrijd te organiseren.
quote:Het huwelijk tussen Galatasaray en Goran Pandev lijkt op niets uit te lopen. De 31-jarige aanvaller kwam in de zomer transfervrij over van Napoli en tekende voor één seizoen, maar speelde pas vijf officiële wedstrijden voor de club uit Europees Istanbul. Na Fiorentina en Torino lijken nu ook Sevilla en Valencia zich te melden voor de Macedoniër. Galatasaray zou Pandev overigens ook de rest van het seizoen willen verhuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Mooi idd.quote:
Wat hebben de beslissingen van de KNVB en gemeente Eindhoven te maken met de prestaties van Ajax Feyenoord en PSV?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef De_Pel het volgende:
Sneu al die trolls op het moment. Lachwekkend vooral ook omdat zowel PSV als Ajax er net een gênante vertoning op hebben zitten, waar Feyenoord een prestatie van formaat heeft neergezet en zich in alle geledingen van zijn beste kant heeft laten zien.
-edit-
Niksquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat hebben de beslissingen van de KNVB en gemeente Eindhoven te maken met de prestaties van Ajax Feyenoord en PSV?
Ik wilde het al plaatsen ja, Van Geel heeft zitten slapenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef Tortugal het volgende:
Ruud Boymans naar de Kuip!!!!!1!!1!1!
Liever niet die Turken of Praag..die liggen ons niet. Celtic zou perfect zijn en anders Club Brugge ofzo. Grotere clubs komen daarna wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sparta Praag of Besiktas zou ook wel lekker zijn. Revanche.
Ik zei vrijdag nog dat het uitstel vreemd was aangezien de KNVB normaliter bij dit soort verzoeken altijd hun hakken in het zand zet wanneer Ajax er geen voordeeltje aan heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:41 schreef Muto het volgende:
Gezien het speelschema... Gokje, ze tillen het over de winterstop en zetten het op 21/22 januari. Heb je gelijk een weekje waarin je eerst Twente, dan PSV en dan Ajax hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zei vrijdag nog dat het uitstel vreemd was aangezien de KNVB normaliter bij dit soort verzoeken altijd hun hakken in het zand zet wanneer Ajax er geen voordeeltje aan heeft.
Sluwe actie, deze heb ik niet zien aankomen.
Ajax mocht door de NS en de gemeente helemaal geen uitsupporters meenemen. Wees blij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Spits, NS, 1600 man en de gemeente Eindhoven. Leek me al vroeg duidelijk inderdaad.
Gewoon zondag 28 december.quote:Op zondag 30 november 2014 10:22 schreef H.FR het volgende:
23 december wordt genoemd als andere optie, maar wij moeten eerst naar NAC op de 21. Lijkt me ook geen optie, of die wedstrijd een dag eerder spelen. PSV moet de 20e thuis tegen GAE, dus die hebben dan een duidelijk voordeel.
KNJB dit dat alles vieze jodenquote:Op zondag 30 november 2014 08:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sterker nog, de KNJB tilt deze pot expres over de winterstop zodat Ajax wintermeister kan worden. Deze week winnen van ADO en ze staan "eerste".
Dat lijkt me op zich niet eens zo gek, al weet ik niet wanneer de trainingskampen beginnen.quote:
4 januari spelen ze nog vriendschappelijk tegen Emmen in de Kuip.quote:Op zondag 30 november 2014 10:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat lijkt me op zich niet eens zo gek, al weet ik niet wanneer de trainingskampen beginnen.
Spelers willen op vakantie.quote:Op zondag 30 november 2014 10:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat lijkt me op zich niet eens zo gek, al weet ik niet wanneer de trainingskampen beginnen.
Ja, als we iedere keer zo moeilijk blijven doen en dat er ditjes en datjes zijn. Straks spelen we die wedstrijd pas eind mei.quote:
Dan schrap je Emmen.quote:
4 of 5 januari begint ook het trainingskampquote:
Dan schrap je de vakanties.quote:Op zondag 30 november 2014 10:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
4 of 5 januari begint ook het trainingskamp
Maar dan zijn ze weer mentaal moe aan het eind van het jaar en kunnen ze niet top presteren en missen we daardoor het kampioenschapquote:
Wat euforie met mensen kan doen, zweef nog even door zou ik zeggenquote:Op zondag 30 november 2014 10:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze weer mentaal moe aan het eind van het jaar en kunnen ze niet top presteren en missen we daardoor het kampioenschap
Ik gebruikte de PI natuurlijk niet voor niks hèquote:Op zondag 30 november 2014 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat euforie met mensen kan doen, zweef nog even door zou ik zeggen
OK, niet gezienquote:Op zondag 30 november 2014 10:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik gebruikte de PI natuurlijk niet voor niks hè
Patrick Kluivert?quote:Op zondag 30 november 2014 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wie er in korte tijd wel heel veel mensen naar het oosten kon vervoeren?
Niet zo moeilijk als ze de afgelopen 2 jaar heel Nederland en Scandinavië hebben leeggetrokken.quote:Op zondag 30 november 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
Joden heeft wel een zieke A1, weet niet wat daar iets verder weer achter zit maar zitten goede spelertjes in het elftal dat gisteren van ons won.
Roy na afloop:
Omdat ze gisteren tegen ons speelden misschien?quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als ze de afgelopen 2 jaar heel Nederland en Scandinavië hebben leeggetrokken.
"eigen jeugd"
Verder zie ik niet in waarom dat in ons topic zou moeten staan.
Dat denkt iedereen, maar dat wilde PSV niet ofzo...quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef DaMart het volgende:
Waarom hebben ze die wedstrijd niet gewoon naar vandaag 18:00 uur verplaatst eigenlijk? Dan had PSV de 48 uur rust ook gehad en was er nu geen gedoe met het vinden van een nieuwe datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |