Zulke uitspraken met Aboutaleb aan het roer in Rotterdam.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ze in dat inteeltdorp niet in staat zijn om een voetbalwedstrijd te organiseren.
Ja, ik kreeg ook al enigszins het idee dat het niet geheel objectief was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alsof een paar uurtjes zo'n verschil maken voor de zogenaamde veiligheid
Meh. Aboulaadklep was zelfs voor Ajacieden bij die 'bekerfinale'. Ware het niet dat zijn joodse evenbeeld roet in het eten gooide.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zulke uitspraken met Aboutaleb aan het roer in Rotterdam.
Was gewoon het beste geweest voor de fans en in verhouding tot het competitieschema.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook al enigszins het idee dat het niet geheel objectief was.
Sparta Praag of Besiktas zou ook wel lekker zijn. Revanche.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:32 schreef Tortugal het volgende:
Liverpooltwitter:FeyenoordEuropa twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 17:20:03Virtueel gezien kan #Feyenoord deze clubs uit pot 2 loten voor de laatste 32 in de @EuropaLeague. http://t.co/TWHUvMdRMj reageer retweet
![]()
Celtic
Tegen Celtic en dan een Guidetti die er helemaal niet aan te pas komt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sparta Praag of Besiktas zou ook wel lekker zijn. Revanche.
Maar wel een nieuwe tweede termijn regelen voor een aantal seizoenen geen uitfans bij de klassieker.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Aboulaadklep was zelfs voor Ajacieden bij die 'bekerfinale'. Ware het niet dat zijn joodse evenbeeld roet in het eten gooide.
Torino of Aalborg of een écht mooie tegenstander.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben te vaak in Praag geweest ondertussen. Mijn droomtegenstander is Fiorentina.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is waar. Voorpagina van Marca gehaald.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan nog een sfeertje neerzetten dat heel Europa is overgegaan. Dat dit kan.
Ik heb liever een nieuwe tegenstander.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je gaat voor de makkelijkste zou dat Guingamp of Qarabag zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Torino of Aalborg of een écht mooie tegenstander.
Nee. Al lijkt het me sowieso uitgesloten dattie nu nog komt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:43 schreef Henrys het volgende:
Mochten we Kramaric toch nog halen in de winter (ondanks dat de kans klein is) mag hij dan meespelen in de EL?
Qarabag is oostblok, oostblok ligt ons niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je gaat voor de makkelijkste zou dat Guingamp of Qarabag zijn.
Nee joh, matig ploegje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Besiktas lijkt mij juist een kutploeg om tegen te spelen. Erg goed ploegje.
En dan Guidetti zeker scorenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Doe Celtic maar. Fantastische trip en een team dat normaal gesproken voetballend niks voorstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |