Als het Fernandez en Armenteros luktquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tegen de beste verdediging van Europa lukt dat niet joh.
Eigen doelpunt mag ik hopen.quote:
cancer - 3quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Hee jongens wat wordt het dinsdag?
Hammers 2 mooie dery'squote:Op zaterdag 29 november 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De KNVB zou een hartverzakking krijgen als ze dit in moeten voeren.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:18 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Iemand een gifje van El Ahmadi eergister? Dat hij die ene gast aanstootte en daarna hulk op hem af liep?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Eindhoven is een kanjerstad, kanjerstad, kanjerstad.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als die PSV'ers niet zulke mietjes waren en gewoon de wedstrijd afmaakten donderdagavond hadden we dit gezeik niet gehad![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Ze doen ook alles om PSV te helpen he
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ze in dat inteeltdorp niet in staat zijn om een voetbalwedstrijd te organiseren.
quote:Het huwelijk tussen Galatasaray en Goran Pandev lijkt op niets uit te lopen. De 31-jarige aanvaller kwam in de zomer transfervrij over van Napoli en tekende voor één seizoen, maar speelde pas vijf officiële wedstrijden voor de club uit Europees Istanbul. Na Fiorentina en Torino lijken nu ook Sevilla en Valencia zich te melden voor de Macedoniër. Galatasaray zou Pandev overigens ook de rest van het seizoen willen verhuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Mooi idd.quote:
Wat hebben de beslissingen van de KNVB en gemeente Eindhoven te maken met de prestaties van Ajax Feyenoord en PSV?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef De_Pel het volgende:
Sneu al die trolls op het moment. Lachwekkend vooral ook omdat zowel PSV als Ajax er net een gênante vertoning op hebben zitten, waar Feyenoord een prestatie van formaat heeft neergezet en zich in alle geledingen van zijn beste kant heeft laten zien.
-edit-
Niksquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat hebben de beslissingen van de KNVB en gemeente Eindhoven te maken met de prestaties van Ajax Feyenoord en PSV?
Ik wilde het al plaatsen ja, Van Geel heeft zitten slapenquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef Tortugal het volgende:
Ruud Boymans naar de Kuip!!!!!1!!1!1!
Liever niet die Turken of Praag..die liggen ons niet. Celtic zou perfect zijn en anders Club Brugge ofzo. Grotere clubs komen daarna wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sparta Praag of Besiktas zou ook wel lekker zijn. Revanche.
Ik zei vrijdag nog dat het uitstel vreemd was aangezien de KNVB normaliter bij dit soort verzoeken altijd hun hakken in het zand zet wanneer Ajax er geen voordeeltje aan heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:41 schreef Muto het volgende:
Gezien het speelschema... Gokje, ze tillen het over de winterstop en zetten het op 21/22 januari. Heb je gelijk een weekje waarin je eerst Twente, dan PSV en dan Ajax hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zei vrijdag nog dat het uitstel vreemd was aangezien de KNVB normaliter bij dit soort verzoeken altijd hun hakken in het zand zet wanneer Ajax er geen voordeeltje aan heeft.
Sluwe actie, deze heb ik niet zien aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |